owja over t aankomen, toen ik 4weken zwanger was woog ik 64kg, toen met 12 weken woog ik 72kg, in 8 weken dus 8kg angekomen en nu in de afgelopen 8 weken ben ik maar 1kg aangekomen, das wel netjes he?die eerste 8kg zijn gewoon puur van t stoppen met roken. mijn buik groeid wel een beetje alleen heel erg rond vind ik, hij begint echt al direct onder me bh, volgens mij is ie meer rond dan dat ie uitsteekt haha nou ga lekker naar bed, manlief is naar 1 of andere pokeravond dus die zie ik voorlopig toch niet haha. morgen weer werken pffff weinig zin... trusten meiden
Ik heb een programma correldraw, heb het daarmee gedaan, maar misschien kan het ook wel in paint (zit volgens mij standaard op de pc)
@ wennepen.. Wat ongelofelijk heftig.. Het is zowiezo al vreselijk als iemand (en dan ook nog zo dichtbij) ernstig ziek is, maar dan ook nog tijdens de zwangerschap.. Inderdaad heel dubbel... Ik wens je ook net als alle andere meiden heel veel sterkte!! En ik wil nu wel zeggen, probeer toch te genieten van de zwangerschap, want dat verdien je, kan ik me voorstellen dat je daar nu misschien wel helemaal geen puf voor/zin in hebt? Ik hoop dat je veel steun hebt van je vriend (man?) familie en vriend(inn)en!! En aan alle andere meiden, lees dat ook jullie toch wel last hebben van kwaaltjes (rug klachten, en tinteling in benen en zere zij) Onze lichamen zijn natuurlijk harstikke druk met het "maken" van prachtige wondertjes, maar soms is het best even zwaar, hoewel we er alles voor over hebben!! Dus ik zeg maar zo; verwen jezelf lekker!! Want dat verdien je!! Liefs Mij
Wennepen, veel stekte toegewenst komende tijd!!!! Voor de rest heb ik niet veel bij gelezen er is ook zoveel gekletst en t hele weekend druk in de weer geweest dus sorry meiden is er verder nog nieuws??? voor de meiden met een echo vandaag veel plezier en suc-6.
Grrr er is zaterdag een stuk van me kies afgebroken bel ik net me tandarts is hij op vakantie en geen vervanger gelukkig heb ik geen pijn
Channie: Dat is flink balen! Is hij lang op vakantie? Hier vanochtend opgestaan en dacht dat de pijn weg was, nu een half uurtje uit bed en het is weer helemaal terug. Ik ga dus even de gyn bellen en dan horen jullie straks wel wat er aan gedaan gaat worden.
Hebben jullie de kruidvat folder al gezien staan hele leuke dingen in ik vind de verzorgingstas zo leuk
@ channes...balen dat je tandarts uitgerekend nu met vakantie is....hoop dat ie niet te lang wegblijft. Over die stria. Ik heb ze nu al over m'n hele lichaam, borsten, heupen, dijen, knieën. En ik hoop alleen dat ze op m'n buik niet te erg worden. M'n moeder heeft er ook heel erg last van gehad (na 5 zwangerschappen) en die heeft later zelfs een buikwandcorrectie moeten laten doen omdat het vel slap bleef hangen. En dat zie ik dus niet zitten. Verder zie worden die stria overigens inderdaad mooi wit...en zo lelijk vind ik het helemaal niet. Ben wel blij dat ik op m'n borsten al stria had...die rekken nu verder uit, maar worden (t.n.t.) gelukkig niet rood.
Volgende week is hij er weer dus maandag hang ik gelijk aan de tel. Stria heb ik ook alleen op me buik maar is ook niet rood dus hoop dat ze ook weggaan na de bevalling. Ik hoop dat het bij jou ook allemaal weg trekt en niet blijft hangen
channie, he wat balen meid, hopen voor je dat t niet scherp is en de pijn is helaas vreselijk als je die hebt in je mond. Maandag idd gelijk maar ff bellen dan!! marye suc-6 en hopen dat t niets ernstig is.
Alles weer vergeten... Hier hebben we heerlijk vakantie! Bart is t/m woensdag vrij dus gezellig leuke dingen doen! Straks eerst maar eenns naar m'n ouders want m'n zusje heeft een nieuwe kitten En dan kan Bart gelijk de berk snoeien ( aangenaam én nuttig, haha) @Ano, wij hebben antraciet (1 muur), wit (3 muren/meubeltjes) en roze (naam op muur en accessoires). En Whitewash laminaat. Ik wilde eerst ook zachtroze maar wij zijn nu meer voor iets tussen hardroze en fuchsia gegaan en daar hebben wij nog geen seconde spijt van gehad!! Is toch iets sprekender. @Linda, ik heb het ook hoor op m'n tepels. Goed smeren schijnt te helpen... Ik heb die BBBB creme van Puur Mama en dat schijnt goed te werken... @Marye, hé wat balen Ik ben benieuwd wat de gyn zegt... Liefs Lara
Hier hoofdpijn!! Wordt er niet goed van. Ben nu maar koffie aan het drinken, want cafeine helpt vaak tegen hoofdpijn bij mij. Ik heb geen zin om weer paracetamol in te nemen. En als ik net wakker ben, zit ik echt te kokhalsen op de bank. Het is dan dat er niks uitkomt omdat mijn maag leeg is, maar anders zou ik nog iedere ochtend moeten overgeven. Wanneer ik weer iets eet is het weer oke.... dat dan weer wel. Hier echt twee spannende dagen!! Afgelopen vrijdag hebben we een heel net bod neergelegd voor een appartement waar we helemaal verliefd op zijn. Het bod is echt best goed, omgeveer 5 % onder de vraagprijs. En vandaag zouden we het horen, want ik heb erop gewezen dat we het snel moeten weten! En morgen de geslachtsbepaling om 18.00 uur. Dus dat ik ook enorm spannend. Ik kan echt niet wachten, nog maar één nachtje slapen!! En natuurlijk kunnen we dat dat kleine mensje weer op de monitor zien, echt heeerlijk lijkt me dat. @Striae; ik heb ook al striae op mijn borsten en dijen van mijn puberteit. Toen kreeg ik binnen een jaar ineens de grootste borsten van de hele klas, dus die huid werd nogal opgerekt. 'Gelukkig' heb ik geen strakke buik, ben al vaker in korte periode afgevallen en weer aangekomen. @Aankomen; nu nog steeds op +3 kilo. Sta nu alweer 2 weken op hetzelfde gewicht, terwijl ik me echt voleet. Blijf maar zin hebben in ongezonde dingen, wordt er niet goed van. Dan weer zin in roomijs, dan weer zin in chocolade en koek. Dan weer snoep..... Eergisteren wilde ik zelfs de frituur aanzetten, maar bijkbaar zat er een engeltje op mijn schouder waardoor ik per ongeluk de frituur (gelukkig nog koud) omstootte en al het frituurvet op de vloer gooide!! Ik had geen vet meer op voorraad (buiten mijn lijf om dan ), dus moest ik alles maar opruimen en de frituur ging weer uit.... Is maar goed ook, kan mezelf blijkbaar moeilijk in bedwang houden. Als ik het nu met appels had, maar nee hoor... @Channes; lastig zeg. Dat voelt ook echt vervelend, zo'n stuk van je kies eraf. Beetje raar dat er geen vervanger is. Kan je geen andere praktijk bellen dan?
Nou schiet weer lekker op! Via de gynaecologie poli word ik naar de huisarts gestuurd, want het hoeft niks met de zwangerschap te maken te hebben. Bel ik de huisarts, is hij 2 weken op vakantie en kun je alleen terecht op een ander nummer voor spoed. En dat is het natuurlijk niet... Dan kijk ik het wel weer een dagje aan en probeer ik morgen de poli nog eens. Ik vind dat je daar altijd zo makkelijk afgescheept wordt. Misschien wordt het nog minder en anders staat er een afspraak voor maandag bij de gyn..... BALEN! Channes: Allebei dus met ons probleem wachten tot maandag. Fijn! Laar: Leuk zo'n kitten bekijken. I (L) kittens. En je kamertje klinkt ook leuk! Jullie hebben allemaal wel echt hele schattige kamertje! Geloof dat die van ons wat minder babyachtig wordt. Er komt op 1 muur een muurschildering van Woezel en Pip. Een afbeelding waarbij ze verf naar elkaar hebben gegooid. Dus zie je overal verfvlekken in de primaire kleuren. De rest van de muur gewoon wit. Dan de andere muren denk ik zachtgeel of lichtblauw. Zeg maar de lichte kleur van Woezel of de lichte kleur van Pip. Ligt er een beetje aan of het jongetjes, meisjes of jongetje en meisje zijn. Commodes zijn wit. Ledikantjes wit met hout. Na veel dicussie hebben we besloten 2 commodes te doen, want dat vond Don zo leuk. Hij wil op iedere commode de eigen naam en dan de eigen spulletjes in de commode. En dan bedenkt hij dat het leuk is om in het weekend ieder tegelijk 1 kindje aan te kleden. Of tegeleijk de kindjes te verschonen. Dus dat ze wanneer we samen thuis zijn niet op elkaar hoeven te wachten. Ach... Ik vind het allemaal best. Vind het vooral leuk dat hij daar zo vreselijk veel mee bezig is Nou dat is weer een lang verhaal! Prettige dag allemaal.
Boomer: Ik hoop dat het appartement wat wordt! En anders heb ik er nog 1 in de aanbiding haha. Spannend joh! en morgen geslachtsbepaling, ik ben benieuwd! Ga je het ons vertellen?
Marije, natuurlijk ga ik het vertellen! Ik schreeuw het bijna van de daken joh. Jemig..... kan echt niet wachten haha. Ik zou graag komen kijken naar je huisje, maar Dordrecht is niet echt een optie het lijkt me best lastig nu ja, om je huisje voor een goede prijs te verkopen. Gelukkig hebben we een huurhuisje met een maand opzegtermijn... En wat betreft die huisarts Marije, ik zou er gewoon op staan om een vervanger te zien hoor! Het kan toch niet zo zijn dat je twee weken niet naar de huisarts kan! Dan maar spoed hoor! Gewoon bellen. Laat die hormonen maar opspelen haha
haa meiden, Veel gekletst weer! @ marye: jee lekker dan... ik zou gewoon nog eens terug bellen naar de gyn dat je zelf echt het idee hebt dat het met je zwangerschap te maken heeft en dat je dus graag een afspraak wilt omdat je huisarts op vakantie is. Of probeer het morgen nog eens; wie weet krijg je een andere assistente aan de telefoon die er helemaal niet zo moeilijk over doet. @ Boomer: Hopelijk helpt de koffie.. @ Lara: KLinkt gaaf, jullie kamertje! @ Marye: ohhh leuk, een woezel en pip kamer Dat wilde ik eerst ook, maar mn vriend vond dat allemaal niet zo. Dus als compromis hebben we afgesproken dat ik de box in woezel en pip stijl mag maken heb al 2 knuffeltjes en het muziekmobiel van woezel en pip hihi Hoeft ook niet helemaal vol daarmee te komen ofzo..maar vind die zooo leuk! We gaan zaterdag eens ff lekker shoppen. Kleren voor mij want ik moet toch echt aan de zwangerschapskleding.. En ook wat kleren voor mn vriend, hihi, die moet er ook leuk op staan En verder nog wat spullen voor in huis enzo. En wie weet gaan we ook kijken voor verf voor de kamer...
Goedemorgen, Marije, waarom bel je niet de fysio? Daar kan je tegenwoordig zonder verwijsbrief terecht. Die zien denk ik al gauw, of het bi is of ischias, wat dat kan in de zwangerschap ook wel voorkomen. Boomer, rot he die hoofdpijn. Ik heb er tegenwoordig ook vaak last van. Enige optie is toch maar meer drinken overdag. Striae, heb ik bij de vorige zwangerschap geen last van gehad. Hopelijk nu ook niet. Alleen wat op mijn boobs, maar die zitten toch vaak verpakt. De babykamer wordt hier limegroen. Met de figuurtjes van Bobbi.