haha dan krijgen we bijna t zelfde kamertje haha, wij hebben dan creme kleurige vloerbedekking en donkerbruine gordijnen, op de muren hebben we gebroken wit struktuurverf. en op 1 muur komt een muurschildering van 80 bij 80 van woezel en pip en tussen de ramen in komt een schildering van 30 bij 30. alleen omdat we struktuurverf op de muren hebben moet t gespoten worden. ik heb van mijn ouders een woezel en pip knuffel, waskussen, dekentje, mobiel voor aant ledikantje gekregen, en nog allerlei speelgoed van woezel en pip, k vind t echt leuk
Weet iedereen hiero al hoe hun babykamertje eruit komt te zien? Ik heb echt nog geen idee eigenlijk. En het enige wat ik gekocht heb zijn 3 canvasjes. Maar ja, wij hebben dan ook nog geen huis met een kinderkamer, dat scheelt wellicht. @Lindavnr; apart dat je nu pas aan de zwangerschapkledij moet! Die tweeling van jou zit lekker opgeborgen dus... Waarschijnlijk zal je ineens gaan groeien dan denk ik. Ik had het ook dat ik in één week ineens dubbel zo dik werd naar mijn idee en nu weer een week niet. het zit trouwens wel errug lekker hoor, zwangerschapskleding.
haha ik vind t wel leuk hoor mijn vriend: t woord baby kamer vind ik niet leuk dus maak ik er maar een prinsessenkamer van vind ik leuker klinken tja t word toch papa's prinsesje, gister in bed zegt tie ineens: ik ga eens kijken of ik mijn prinsesje kan horen!!! dan smelt je toch gewoon helemaal weg????
Nee ik heb gegoogeld naar graffiti en ben op iemand gestuit die het voor 190 euro wilt doen. bij verschillende bedrijven geinformeerd en bijna overal ben ik bijna 300 kwijt of meer! Als de muur glad was geweest had ik t wel graag zelf willen doen maar helaas. Heb je ook nog geen idee welke kleuren je wilt gebruiken?
@ boomer: heb al 1 broek hoor hihi, maar kon nog wel gewoon ook de meeste broeken van mezelf aan. Ik vind die zwangerschapsbroeken met band nog écht niet fijn, maar kreeg van mijn collega een tip voor kleding die geen banden hebben, maar dat zijn dan heupbroeken met stiek en verstelbare band (van noppies en mamalicious.) dus daar ga ik maar eens naar op zoek!
Setti, dat is toch nog wel veel geld, maar ik neem aan dat de verf inclusief is. Wel heel leuk. Een Woezel & Pip kamer. Ik heb er ook een slabbertje van gekregen van een vriendin, maar ik ga toch meer voor de winnie the pooh dingen. Niet álles, want dat is too much. Ja, de kleuren, ik wil sowieso witte babymeubeltjes. En ik zat te denken aan zilvere teinten erbij en dan nog een kleur, afhankelijk van het geslacht. Paars of groen of blauw. Roze vind ik iets te overdreven, maar ik ben erg veranderlijk, dus het kan zijn dat als morgenavond blijkt dat k een meid in mijn buik heb, ik toch een roze kamer wil hoor. Roze, wit en zilver lijkt me ook een echte prinsessenkamer. Klinkt toch ook erg schattig. Aargh, ik weet het ook niet. Eerst maar eens weten of het een prinsesje of een prins wordt
Linda ik heb ook zo'n broek van mamalicious zit heerlijk. Babykamer word hier wit met lime en wat spulletjes van woezel en pip.
JA de prijs is incl. verf, materiaal en vervoer. als we behang hadden gekocht waren we duurder uit geweest. klinkt leuk hoor met zilver erbij en van pooh hebben ze ook leuke dingetjes. ja ik had ook tegen mijn ouders gezegd dat ik niet alles wilde van woezel en pip maar ze slaan door met de dingen die ze kopen. haha
mamalicious vind ik ook super, dat merk is van vero moda volgens mij. ik ben zelf niet zo groot en de spijkerbroek zit super in de andere winkels zwom ik meer in de kleding. ik heb trouwens ook nog gewone shirts aan, van die tuniekachtige, die zitten nu zeg maar strak om mijn buik hihi en als het wat korter wordt kan ik nog ene band om doen. @marye: Laat je niet afschepen hoor. Gewoon weer de Gyn bellen en ook zeggen dat je je ongerust maakt. Stress is ook niet goed zei mijn Gyn en beter een keer voor de zekerheid kijken. Het is heel lastig aan de telefoon dat weet ik ook. Ben zelf wel mondiger geworden na 3 jaar zkh. Soms bluf ik gewoon en zeg ik dat de dokter zelf zei dat ik moest bellen dus dan durven ze je toch niet af te schepen. Als je belt dus eigenlijk gewoon stellen dat je langs wil komen maar goed dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Wel op je gevoel afgaan want een week wachten duurt lang.
Onze kamer heeft al een muur rood (niet fel rood maar zacht rood) en de gordijnen zijn paars. Nu zit ik eraan te denken om het paarse in de dekentjes en het aankleedkussen terug te laten komen. Lakentjes enzo gewoon wit. Geel wil ik verder voor accesoires zoals mandjes, lampje etc. erin brengen.
@ Linda en anderen: Kopen jullie die broeken wel bij de prenetal, of ook bij andere winkels? Of hebben ze bij prenetal maar 1 merk? Ik heb nog niet 1 zwangerschapsshirt aangehad hihi. heb er 2 gekregen van mijn collega, maar die zijn allebi met korte mouwen en dus meer voor de zomer. maar pas al mn shirtjes/truien nog gewoon.. maar ga toch wel alvast een vest en trui ofzo kopen hoor zaterdag, want 'mn buik zal toch een kéér moeten gaan groeien!
Hoi meiden, laatste tijd is er niet veel van gekomen om wat te schrijven en te lezen. Komt vast wel weer.. maar gaat allemaal prima hier! Hoop met jullie ook!! Vanmorgen 20 weken echo gehad...alles prima en Zoë krijgt een...... ZUSJE!!!! helemaal leuk!! We waren er allemaal van overtuigd dat het een jongen zou zijn, maar het is duidelijk een meisje. Verder was ook alles prima. Kleine meid is helemaal compleet en werkte ook nog eens goed mee. Op 32 weken krijg ik nog wel een extra echo, omdat ik wat bloeduitstortingen op de placenta heb. Hoef ik me geen zorgen over te maken, want de kleine groeit goed, maar ze willen dan even kijken of ze nog steeds genoeg voeding krijgt. Straks ook nog even langs de VK voor controle en dan zijn we weer helemaal klaar voor de komende 4 weken.
naatje: gefeli! linda: ik heb er een bij babydump gekocht en een bij een babyboetiekje dus ik weet niet of prenatal ze heeft.
gefeliciteerd ga je ook de foto's plaatsen in je album??? kunnen we ff naar de kleine koekeloeren hahaa
ik heb mijn beide broeken bij prenatal gekocht beide van mamalicious een voor 20,- en de ander voor 40,- de prijs vond ik nog best meevallen die van noppies kun je wel rekenen op 80,- per broek
@naatje, GEfeliciteerd!! de meiden lopen weer in!! haha @setti, Graffiti is wel gaaf!! Wij hebben een vintage eiken vloer en dan de muren rondom grijs. Klinkt heel donker, maar met witte meubels, een witte tekst op de muur en zilveren accessoires wordt het helemaal onze droomkamer!! Ik heb vorige week gedroomd dat we een jongen kregen met een een heeeeeeeeeelll dik hoofd!(!) en vannacht gedroomd dat we bij de echo erachter kwamen dat we een 2-ling kregen waarvan 1 in ieder geval een meisje!(!) Hahhaha hoe zo ik ben er mee bezig en nerveus???