Channie, gefeliciteerd!! Geweldig seg dat het nu zo snel raak was! Miekie, gefeliciteerd!! d1982, gefeliciteerd!! Setti, ik heb net gebeld voor m'n eerste echo-afspraak maar in het ziekenhuis kon ik pas in september terecht! (gyn gaat in augustus 3 weken met vakantie) Ga vanavond eens naar zijn thuispraktijk bellen. Hebben jullie veel last van kwaaltjes? Ik voel me enorm fit! Echt fitter dan normaal. Heb alleen veel last van een opgeblazen gevoel (lijk wel 10kg dikker aan m'n buik) en m'n boobs doen zooooo pijn! Zouden jullie het trouwens leuk vinden als ik eens een lijstje ontwerp voor de maart-mama's? 'k Vind die van de februari-mama's wel leuk bijvoorbeeld. Dan zoek ik eens lekker uit hoe dit werkt. Ben nu 2 dagen vrij.
@Channie,Mieke en D1982, Van Harte GEFELICITEERD!!!!! @elke: Leuk idee zo,n lijstje! Ik ben vooral heel erg moe en ik kan het nog steeds niet geloven. Maandag eerste echo. groetjes sjaantje
Maart 2010-mama's: Elke1984 - 24 jaar - 1e kindje - ZB/TB - BV Sjaantje2006 - Setti - Channie - Miekie82 - D1984 - Afspraken: Sjaantje2006: 1e echo op 6/7 Setti: 1e echo op 14/7 Voor wijzigingen/aanvullingen in het lijstje, stuur een pb naar Elke1984!
Ben bezig met een site te maken maar gaat niet zo vlot als ik had verwacht. Voorlopig daarom dit lijstje! Willen jullie me de gegevens doorsturen via pb?
Maart 2010-mama's: Elke1984 - 24 jaar - 1e kindje - ZB/TB - BV Sjaantje2006 - Setti - Channie - Miekie82 - D1984 - Kiezelsteentje - 34 jaar-1e kindje-01 maart 2010 Afspraken: Sjaantje2006: 1e echo op 6/7 Setti: 1e echo op 14/7 Kiezelsteentje: 1 echo op 30/7 Voor wijzigingen/aanvullingen in het lijstje, stuur een pb naar Elke1984!
hallo dames Ik word ook een maart moeder. Als het goed is de 1ste van maart. Ik moet 30 juli naar de vk. Dit word me eerste kindje en ben heel erg benieuwt, zenuwachtig noem alles maar op. groetjes
Hee Peache! we hebben alles tegelijk! ik ben ook 1 maart uitgerekend, en heb 30 juli mijn 1e echo!! grappig! ook 1e kindje Spannend hé? Liefs, Kiezel
Maart 2010-mama's: Kiezelsteentje - 34 jaar - 1e kindje - 1 maart - ZB/TB - BV/FV Peache - 28 jaar - 1e kindje - 1 maart - ZB/TB - BV/FV Loontje4 - ? - ? - 1 maart - ZB/TB - BV/FV Anna123 - ? - ? - 2 maart - ZB/TB - BV/FV Setti - ? - ? - 2 maart - ZB/TB - BV/FV Sjaantje2006 - ? - 2e kindje - 3 maart - ZB/TB - BV/FV D1982 - 26 jaar - ? - 4 maart - ZB/TB - BV/FV Miekie82 - 26 jaar - ? - 6 maart - ZB/TB - BV/FV Elke1984 - 24 jaar - 1e kindje - 7 maart - ZB/TB - BV Channie - ? - 2e kindje - 7 maart - ZB/TB - BV/FV Afspraken: Sjaantje2006: 1e echo op 6/7 Setti: 1e echo op 14/7 Anna123: 1e echo op 21/7 Kiezelsteentje: 1e echo op 30/7 Peache: 1e afspraak vk op 30/7 Voor wijzigingen/aanvullingen in het lijstje, stuur een pb naar Elke1984!
Kiezelsteentje en peache; gefeliciteerd!!! Willen jullie me de ontbrekende gegevens voor het lijstje pb'en?
Dank je wel Elke1984. Ik ben 28 jaar en word in augustus 29. Ik dacht dat je dan alle ontbrekende gegevens hebt. groetjes
O op die manier. Nou ik wil gewoon in het ziekenhuis voel ik me fijner. Borst of fles ben ik nog niet helemaal over uit.
Ik ga effe liggen, ben zooooooooo moe!!! jullie al last van kwaaltjes?? oww ik zie nieuwe zwangeren! GEFELICITEERD!!! groetjes sjaantje
ooooo ok komt ie: ik wil graag in het ziekenhuis bevallen borst of fles ben ik ook nog niet uit, maar ik heb dan ook nog 9 maanden om daarover na te denken hahaha Liefs, Kiezel