Marsab welkom hier gefeliciteerd natuurlijk mag je hier mee kletsen gezellie. Jij hebt ook veel echo's ik krijg er ook meer loop ook bij de gyn tot aan me twaalfde week. D1982 ik denk dat ik de eerste weken maar niet ga sporten. Het mooie weer komt er weer aan dus ga maar weer twee uur gewoon lopen dat vertrouw ik wel maar pilates nog niet. Hoe is na het sporten gegaan nog beroerd? Suekes de kinderritjes zijn ook erg leuk Hier ook eentje met heel veel pukkels niet normaal zeg werd er vanmorgen mee wakker nou jah zal wel weer weg gaan. Verder heb ik vanacht eindelijk een keer lekker geslapen Liefs Channes
heyyy meiden marsab welkom!!!!!maaruh wel tof dat je zoveel echo's krijgt ik krijg ze niet bij me gyn hoor. suekes haha jij hoeft niet daar de gyn, dar ben je als er iet 'mankeerd' ik loop ook bij de gyn omdat ik dmv clomid zwanger ben geworden, maar ik krijg 1 of 2 echo's en mag dan naar de vk... ga nu werken xxx
Heey meiden, Wat kletsen jullie veel zeg hihi. Ik heb een vraag.. Eergister heb ik positief getest met kruidvat. Gister ook positief met CB Dus ik wilde nog een testje doen vandaag. En toen kreeg ik bij kruidvat een heeeeeeeeeeeeeel licht streepje bijna niet te zien, en bij CB stond er wel gewoon ZWANGER. (gelukkig wel) Het streepje van CB op dat staafje wat erin gaat was wel wat donkerder. Wat moet ik hiervan denken? ik word nu ontzettend onzeker Ben allang blij dat er bij CB ZWANGER staat!! Ik ga ook niet meer testen want daar word ik alleen maar onzeker van..
gefeliciteerd, streep is een streep. voor je eigen duidelijkheid wacht nog ff 2 dagen en dan weer ff testen bij mij waren die van kruitvat 2 voor 5 euro nooit vals positief en die van clear blue heb ik nooit gebruikt. om de dag wordt je hcg gehalte verdubbeld dus dan moet je zeker weten een mega dondere test hebben over 2 dagen.
tessa: hmm kan gewoon zijn dat net die ene test wat minder gevoelig is hoor, maar de donkerheid van de steepjes zegt vaak niks over de hoeveelheid hcg. ga gewoon uit van de digitale test en ga je lekker zwanger voelen...
Tessa8 ik hoor dat de CB aardig wat hcg nodig heeft. Dus het lijkt me dat het wel goed zit verder aangezien die gewoon zwanger aangeeft.
@Alies het hangt er volgens mij wel vanaf wélke CB je gebruikt. Bij mijn vorige zwangerschap had ik de 'gewone' digitale (dus zonder tijdsduur indicatie) en die testte pas na mijn NOD positief, terwijl de Kruidvat al 2 dagen ervoor positief testte. Deze keer heb ik een CB met tijdsduurindicatie genomen en nu blijkt dat die juist veel minder HCG nodig heeft en al 4 dagen voor NOD kan (die ander vanaf NOD), er staat keurig op aangegeven hoe nauwkeurig hij is afhankelijk van het aantal dagen voor NOD. Het was voor mij ook goed zoeken, maar er zitten binnen 1 merk dus ook best verschillen, om het lekker makkelijk te maken voor ons . @Tessa8: met zoveel positieve testen zit het vast wel goed hoor, en idd: streep is streep, hoe licht ook. Dus: gefeliciteerd zeg ik!
@malin08 Jammer genoeg niet nee. Zou toch wat makkelijker wezen. Ik had express nog een paar dagen gewacht voordat ik de CB digitaal had gebruikt. Ding is al zo duur. Dus zondag had ik een kv test en een onbekend merk gebruikt en gisteren pas de CB. Hij geeft nog steeds 'schwanger' aan. Hahaha. Batterij moet ik er nog uithalen, voordat ik 'm weg kan gooien.
daarom heb ik dus niet van die dure digitale gkocht, je kunt ze niet bewaren. Op de testen van malin staat het streepje nogsteeds en das nu jhaast 2 jaar terug... vind dat wel leuk om te bewaren. Hoop dat deze testen ook zo lang duidelijk blijven.
Bedankt voor jullie reactie's! Dat stelt mij gerust. Maar wat ik niet snap, waarom was die van de kruitvat 2 dagen geleden donkerder van die van vandaag?
@ Joli: jeetje....heel veel sterkte meid! Hier verder geen bijzonderheden..soms wilde ik dat ik meer kwaaltjes had...dan was ik misschien niet meer zo onzeker. @ Tessa: proficiat! Een streep is een streep ja!
@tessa8 Misschien omdat de urine misschien iets minder geconcentreerd was? Maar streep blijft streep. En anders voor je gerustelling over 2 dagen nog maar een testje doen?
Ja ik heb ook mijn testen bewaard. en die van mvm vind ik helemaal geweldig want daar zit zo'n mooi kaartje overheen.
Dag dames, Ik ben gisteren gebeld door VK..heb voor 11 augustus een afspraak..dan ben ik als het goed is 9 weken..maar ik weet niet wanneer ik men eerste echo krijg..bij ons pas vanaf je tiende week..wat leuk dat sommige meiden hier al met 6 weken een echo krijgen..ik zou dat ook wel willen..om toch wat meer zekerheid te hebben.. Ik heb eigenlijk niet zoveel last van kwaaltjes..niet echt misselijk..was vorige week erg duizelig..heb niet zoveel eetlust..ben ook een kilootje afgevallen..ik hoop dat ik niet misselijk ga worden..vorige zwangerschap was dat vreselijk.. nou dames een fijne dag..
Heey meiden, Heb me ook gemeld voor hyves. Alleen heb ik 3x een nieuwe naam moeten kiezen, hihi Gisteren een slaapkamer gaan kopen. Zegt mijn man heel mooi, jaa ze moet er wel fatsoenijk op kunnen bevallen, hihihi We zijn geslaagd, dus we gaan in sept. over van een 140 naar een 180 bed, HEERLIJK!!! groetjes sjaantje