Maart 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lisil, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Goedemorgen,

Setti, wat leuk voor je hubbie. Zo wordt het voor die mannen ook echter he.

Marye, er was idd iemand op vakantie, maar ik dacht dat het iemand anders was.
    Fijn dat de pijn gaat zakken. Kan denk geen kwaad om gewoon eens naar een fysio te bellen, want je hebt best kans, dat je hier vaker last van gaat krijgen deze zwangerschap.

Ano, was je zondag nog wezen shoppen?
    En wat voor sluier bedoel je? Voor een bruid of voor een hemeltje.

Wennepen, Als jouw moeder bestraald wordt, mag je dan nog wel bij haar in de buurt komen, nu dat je zwanger bent?
    Veel sterkte meid, hopelijk slaat het goed aan.

2. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @Ano; Met een sluier bedoel je toch een hemeltje? Kan je (schoon)moeder ofzo geen sluier maken? Mijn moeder maakt er eentje als het goed is. Afhankelijk van welke babykamer met welke kleuren we nemen natuurlijk. Ik mag er ook wel een kopen, maar als zij het maakt met een mooie stof van de markt vind ik dat veel leuker en unieker. En als je kijkt wat de prijzen zijn van een normale hemel (150 euro ofzo) kun je er een maken voor minimaal de helft van de prijs!

@Boba; gefeliciteerd met je twee jongens!! Hartstikke mooi dat alles goed eruit ziet!

@Setti; Mooi is dat he als je vriendje smelt! Ik heb het eerlijk gezegd nog niet meegemaakt... ik voel nog steeds niks en ik heb ook geen angelsound welke ik met hem kan delen ofzo. Maar vanavond hebben ook wij een geslachtsbepaling met zijn tweeen en ik ben benieuwd of het dan al wat 'echter' wordt voor hem. I kan ook niet wachten totdat hij voor het eerst een schopje voelt.

@Wennepen; probeer van je echo te genieten meid.

Verder succes Joepie, Moons en Channes. Ik heb trouwens vanavond om 18 uur de geslachtsbepaling. :D:D:D Ik dacht dat het wel op de site stond Stroopie. Maar dat zal wel niet dan.

Ik ben vanacht trouwens om 4 uur wakker geworden en ben er maar uitgegaan om een boek op de bank te gaan lezen. Want ik werd helemaal gek van de gedachten over het huis en de echo vannacht. Kon me gewoon niet ontspannen meer. Om half 7 weer in slaap gevallen, maar om half 8 ging de wekker weer en toen wilde ik zoooo graag doorslapen! Drama.

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Germini: volgens mijn kapster kan het geen kwaad om je haren te verven! Dus ga ze ook mooi laten doen volgende week wantr tis hard nodig hihi.

@ kussie: Bedoelde dat ik je buddy aan had gepast op de lijst... die info die je in een pb naar iemand gestuurd hebt, heb ik niet nee..

Enne: "de vader" ? zijn jullie uit elkaar dan?

@ Channie: Nee, bij het tweelingtopic is funnyme ook niet meer geweest (sowieso niet op het forum)
    Had nog ff op dr hyves gekeken (via onze maart mama's hyve) maar daar is ze ook niet meer op bezig geweest voor zover ik kan zien..

@ Setti: ahhhh wat super leuk dat ie dr gevoeld heeft!!! :D

@ Boomer: woehh spannend; jullie weten bijna wat het gaat worden! Ben heel benieuwd!
    Ik gok op een jongen, hihi :)

@ Hier: Vanmorgen helaas weer een keertje misselijk... mgoed, toen het eruit was, was het ook weer goed.
    Net wat gegeten en dat gaat prima gelukkig

@ Meiden met een echo vandaag: Geniet ervan!! :D

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    heb nog even in funny's berichten gekeken van de week dat ze hier het laatst was, maar staat niets in over vakantie ofzo..

5. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    boomer hoe is er op het tegenbod van jullie gereageerd???????

6. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ha meiden, leuke tip:

www.purelijfkracht.nl
    Als je hier de kindergids besteld, krijg je een hele leuk gratis slabbetje erbij. En tis helemaal gratis!
    (Je moet alleen ff een account bij vsm maken, en dan zal je vast weer onzin in je e-mail krijgen, maar ach...slabbertje is wel heel leuk hihi ;))
    Heb er mooi 2 besteld (1 op ons adres en 1 op ons paps adres :p)

7. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    boba wil je even van harte feliciteren met de mooie echo, valt er nu een zorg van je af?

8. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hey Setti, Ik heb nog niks gehoord hoor. Ik denk dat ze ons expres willen laten wachten en dan een hoger bod uitbrengen (niet onoverkomelijk, zoveel zit er niet meer tussen nl.)

Maar ik zit nog steeds met shakende handen. Ik kan zoooo slecht tegen spanningen. Echt vreselijk dat wachten. Mijn vriend snapt er niks van. Hij zegt: je hoeft toch alleen het bod nog te accepteren of later terug te bellen? Misschien ligt het aan de hormonen, maar ik word er in ieder geval niet goed van...

Over Funnyme: echt vreemd dat ze niet meer reageert. Maak me ook een beetje zorgen, maar er zal vast een goede verklaring voor zijn...

Bedankt voor de tip Linda, ik ga eens kijken op de site

9. joepie01

joepie01 Bekend lid

7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    hoi dames

ben erg zenuwachtig ik ga zo weg heb net 2 boterhammen op. wilde nog even gauw kijken.
    om 1300 echo ik weet niet hoe laat ik terug ben want we gaan nog bij de opa en oma langs.

10. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Over bestralingen: Volgens mij is het zo dat je wel gewoon in de buurt mag komen van een bestraald persoon met chemo moet je wel uitkijken maar dan voornamelijk met uitscheiding van de mensen...
    Mijn schoonvader krijgt als hij genoeg is aangesterkt ook bestralingen binnenkort :( Klote al die negatieve dingen!
    Op mijn werk is ook iemand die bestraald wordt en ik mag daar gewoon binnen komen etc arts zegt dat het geen kwaad kan...

Over funnyme: ik maak me ook enorme zorgen :S

HIer: vanmorgen versloskundige gebeld omdat ik zovaak krampen heb in mijn buik, zolang ik geen bloedverlies, koorts of nog meer krampen krijg kan het geen kwaad moet wel ietsjes rustiger aandoen!
    Verder ben ik gebeld door een kinderdagverblijf om daar te gaan kijken, had ik al eerder naartoe gebeld maar die vrouw zei: neee dat moet via het hoofdkantoor en dat kan niet zomaar bij ons etc etc. terwijl ik net van te voren het hoofdkantoor had gebeld die zeiden dat het via de locatie zelf moest :S
    Had daar dus een vaag gevoel over en had het niet op het lijstje geschreven naar welk kinderdagverblijf onze voorkeur uit ging... Toen mailde het hoofdkantoor mij waarom ik wel alle anderen erop had gezet en juist die niet want die zou het dichtste bij zijn... Dus ik uitgelegd dat ik er een raar gevoel bij had nu hadden ze vanmorgen mijn voicemail ingesproken met excuses en dat ze hoopte dat ik toch nog een keer langs zou komen dat ik van harte welkom ben en dat ze het graag goed willen maken....
    Erg atent vond ik het wel! Dus ik wil daar gaan kijken zegt mijn vriend: nee ons kind gaat daar niet naartoe want daar kan je niet komen met de auto en dan moet je nog met het kind over straat sjorren 5 minuten lopen en dat gebeurd gewoon niet etc etc. Dus ik had echt zoiets van: wtf? doe niet zo raar! Dat kind kan heus wel 5 minuten mee over straat in de maxicosi en als het regent met een regenhoes erover...... Maar nee hij vond het niks!
    Nu ben ik eigenwijs en ga toch kijken! Want ze hebben min of meer al gezegd dat het kinderdagverblijf waar onze voorkeur naar uit ging geen plek heeft voor al onze dagen en dat ze het kindje niet op 2 verschillende dagverblijven zet! Tja we moeten alles doen om onze kansen te vergroten en dan moet ik maar 5 minuten nog lopen wat maakt dat uit?
    Zucht die mannen ook altijd!!

11. bink1976

bink1976 Actief lid

20 apr 2009
    478
    0
    0
    @lindavnr: bedankt voor de tip, heb me ook ingeschreven!

12. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Lindavnr, Ik heb me ook ingeschreven.

Kleintje88, gelukkig kan jij vertellen ,dat het niet erg is om bij bestraalde personen in de buurt te komen. Tja, je hoort weleens wat he en weet dan niet meer precies hoe het zat.
    Wat rot dat je vriend zo negatief doet. Lijk me juist ideaal kdv op 5 minuten loopafstand. Hij vind half uur in de auto beter?
    Volg gewoon lekker je gevoel.

Joepie is nu lekker aan het kijken. :D

13. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Nee het is denk 5 minuten in de auto en dan zou het volgens hem daarna nog 5 minuten lopen zijn omdat het kinderdagverblijf op zo'n pleintje zit zeg maar waar je niet met de auto kan komen....
    Mij lijkt dat alleen maar fijn omdat mocht er toevallig een kindje er tussen uit glippen (kans is niet zo groot maar stel dat) dan staan ze niet meteen aan een drukke straat....
    Ik ga strax om 15.00 even kijken! En als het me bevalt dan geef ik gewoon aan dat dat kinderdagverblijf voor ons ook een optie is! Tja we moeten niet teveel eisen stellen anders kan ons kindje strax nergens terecht....

14. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Kleintje, wat een doos van een man heb jij zeg :p Hij moet niet zo zeuren inderdaad. Ik heb er geen verstand van, maar volgens mij moet je tegenwoordig blij zijn als je een kdv hebt voor de dagen waarop je wenst.

15. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ach hij is aan het werk en dan wil het weer niet lukken zoals hij het wil in de vrachtwagen en dan moet hij het toch ergens op uit kuren? ;)
    Maar hij kent mij en weet dat ik toch doe wat ik zelf wil :p haha (niet bij alles hoor ;) )

16. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    @kleintje,
    Hahaha een beetje overoveroverbezorgd al je vriend??:D

@lindavnr,
    thnx voor je antwoord!! kan dus gerust mijn haren weer in de verf zetten!!

@setti,
    Wow gaaf zeg!! ze reageert al lekker op papa!!

@kussie,
    Ik snap m ook niet helemaal. Ben je per ongeluk zwanger geraakt van iemand die je liever niet meer ziet?? OF zit ik er helemaal naast? OF wil je het liever niet delen??

Funnyme,
    Er staat mij iets van bij dat ze er een weekje tussenuit ging, maar lindavnr jij had alles na gelezen???

Meiden....................ik ben zoooooooooooooooooooooooooo zenuwachtig!!!! morgen de 20weken echo!! en hopelijk geslachtsbepaling..........ooooooohhh ben zo bang dat het niet goed is!! waren jullie ook zo nerveus??

17. Minke1979

Minke1979 Actief lid

8 sep 2009
    326
    0
    0
    Noord-Holland
    @germini zag nu pas je vraag over t haar verven maar die is inmiddels beantwoord!
    Zenuwachtig? Raar zeg.. GRAPJE ik ben ook zo'n zenuwpees hoor voor die echo's dus begrijp je helemaal!!! En net als Boomer ben ik dan snachts de nacht ervoor lekker aan t spoken!!!

@ Boba80 en Marye wij zijn nu met z'n 3en buddies, tweeling buddies!!
    Boba; leuk hoor 2 jongens! Uit ervaring: erg gezellig, echte mamakindjes die jongens! :)

Kussiexx; je bent dus 'alleen zwanger' maar de vader is nog wel in beeld? Kan best lastig zijn. mijn eerste kind heb ik ook alleen gekregen alleen die vader verdween na zijn geboorte meteen uit beeld; hij liet niets meer horen.. Lastig hoor, je hebt vast te maken met een hoop extra emoties!

Kleintje88; is jouw man/vriend een Fries ofzo? hahaha ik herken wat trekjes van mijn vriend ;) Jullie komen er vast wel uit! Suc6 hoop dat het kdv wat was!

Hier rustig dagje, ben nog kapot van gisteren. xxxx Minke

18. Minke1979

Minke1979 Actief lid

8 sep 2009
    326
    0
    0
    Noord-Holland
    ooh wat spannend al die echo's vandaag!

19. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Funnyme heeft 10 oktober voor het laatst op het forum gepost. Ik kon niks vinden over dat ze met vakantie is. Misschien heeft ze een griepje?

20. joepie01

joepie01 Bekend lid

7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    hoi

ik ben er weer gauw even een berichtje we gaan zo even naar de mac donalds en dan naar andere opa en oma toe.

we krijgen een JONGENTJE we zijn echt super blij we hebben dan van allebei wat. mijn voor gevoel klopte dus. en de chineese kalender die klopt niet.

alles was goed met de baby we zijn gelijk na de prenatal gereden en hebben voor opa en omas een mutsje gekocht met boy er op. en we hebben een eerste pakje van nijntje wit met grijs.

nou kom vanavond nog wel even kijken.

liefs joepie

Deel Deze Pagina