Ook aan alle ander meiden, bedankt voor jullie reacties *doet me toch wel goed, want nou jah, tis wel es moeilijk jah* Maar ik geniet er van om te lezen hoe lief en betrokken jullie mannetjes zijn!! Tis jullie van harte gegund! Geniet er van!! Nix is mooier dan een hecht gezinnetje!!!
Niet zo gek doen; we weten écht wel dat je dit verhaal niet verteld om aandacht te krijgen of om zielig over te komen!! We zijn hier om met elkaar gezellig te kletsen, maar ook om elkaar te steunen, tips te geven enzovoorts.. Ben blij dat je je verhaal gedaan hebt!
fijn dat je echo goed was!!!!! ano: fijn dat je zoveel hebt gekregen dat is altijd handig en ze zijn er zo uitgegroeid
kussie, Net wat de andere ook zeggen we zijn er ook om je te steunen meid, we delen hier eigenlijk alles met elkaar. Ik vind dat je t ontzettend goed doet om toch hoe moeilijk het ook is je kindje zijn of haar vader niet te ontnemen ook al is het een onuitstaanbare man!!!!! Idd alles voor het kindje en als je straks je kindje lekker in je armen hebt zal je huilen van blijdschap om wat voor wondertje je hebt gekregen. En ja t zal misschien erg moeilijk voor je worden in sommige tijden. Maar je bent niet voor niets een vrouw en vrouwen zijn instaat als het moet een kind alleen op te voeden en jij dus ook!!! Kop op meid. Daarbij is het fijn dat je een lieve moeder hebt die je graag wilt helpen!!! Probeer tussendoor ook nog wel aan jezelf te denken, en je zelf niet altijd aan de kant te zetten he?? Ook jij verdient leuke momenten met je kindje. Neem je ook je moeder mee met de 20 weken echo??? t zal je misschien wel erg goed doen. Sterkte meid en als je ergens over wilt praten dan zijn we er hoor. Kus
Sorry dat ik gisteravond niet meer online ben gegaan. Het is allemaal wat uitgelopen namelijk... Maaar we krijgen een meisje Jahaah !!! Tenminste voor 99% zeker dan... We hadden om 18 uur de afspraak en na een halfuur lag ze er nog steeds zo bij als een halfuur eerder. Bleef maar met dr beentje tegen elkaar aan. Toen zei de echoscopiste al dat ze dácht dat het een meisje is, maar wilde het zeker weten. Dus mochten we om 20 uur terugkomen voor nog een echo. En toen wéér een halfuur zitten koekloeren, maar weer die beentjes over elkaar. Ikke allemaal hoesten, springen, ik heb zelfs buiten nog de handstand gedaan , maar het hielp allemaal weinig. Uiteindelijk deed ze als verassing nog eventje de beentje open en zagen we heel kort drie streepjes. Dus 99% zeker zei de echoscopiste. Phoehee, gelukkig weten we het. We moesten al zo lang wachten. Helemaal blij natuurlijk. En alles zag er goed uit naar haar mening. De groei was exact goed. Waarschijnlijk zal de 20-weken echo ook goed zijn naar haar mening. Ik zal zo eens de foto's van de cd-rom afhalen en in mijn fotoboek zetten. Ben er zo blij mee. De rest heb ik nog niet gelezen hoor!!
Goedemorgen! Kussie ik vind het knap dat je het helemaal alleen gaat doen! Mijn moeder heeft ons ook altijd alleen opgevoed en wij zijn er niet minder om geworden hoor! Het maakt je als vrouw zijnde alleen maar sterker! Boomer Yeah een meisje gefeliciteerd!! Ze is nu al heel eigenwijs! Ik heb straks de 20 weken echo!! Om 13.30!! Ik vind het zo spannend!! Ben benieuwd of ons meisje nog steeds een meisje is, maar dat zal vast wel zo zijn!
@Channie; heeel veeeel succes strakjes! Zal vast en zeker goed zijn. @Moons, Joepie en Hannelore; gefeliciteerd met de mooie echo's!! Zetten jullie de foto's nog in het album? @Kussie; Je klinkt heel sterk. En zal het zeker te weten zelf kunnen doen. Ik ben ook vanaf mijn tweede alleen door mijn moeder opgevoed, met af en toe contact met mijn vader. Maar ik ben écht een mama's kindje en we hebben, zeker nu, een hele hechte band samen. Dat zal jij ook hebben. En geniet van je wondertje in je buik. Over zwangerschapszwemmen; ik heb er ook al naar gekeken, maar ik heb ook wel eens gehoord dat het een beetje suf is en dat je er helemaal niet moe van wordt. Ik ga vanavond weer zwemmen, maar dan baantjes trekken. Heerlijk, maar wel vermoeiend... Mijn vriendje gaat mee heeft hij vorige week gezegd, ben benieuwd. Maar in zo'n groepje lijkt me ook wel weer gezellig.
hallo dames Nou kussies respect voor je hoor. Mijn moeder heeft ook 2 kinderen helemaal alleen op gevoed. En dat heeft ze super gedaan. Ik heb nooit een vader in me leven gehad maar me moeder vulde alles goed aan. Ik heb ook niet het gevoel dat ik iets mis. Ik heb een super relatie met mijn moeder, ze is een top vrouw. En dat zal jij ook zeker weten voor je kleine zijn. groetjes
Boomer: Gefeliciteerd een meisje! Maar wat een verhaal joh, ik moest er even hard om lachen Volgens mij hadden vandaag 3 dames een echo. Weet niet meer precies wie... Veel succes allemaal !
Boomer gefeliciteerd met jullie meisje. Geen foto's gemaakt van jezelf in handstand of springend door de kamer? Ow ben vandaag 19 weken zie ik. Nog 8 dagen tot 20 weken echo.
Hihi, Alies, gelukkig staat dat niet op dvd haha. Ik heb een aantal foto's in mijn album gezet, maar heb er echt zoveel gekregen én 2 cdroms en 2 dvd's omdat ik natuurlijk twee keer ben gaan liggen. Trouwens ook ik heb de placenta aan de voorzijde, dus het is nog niet raar dat ik niks voel. Jammer hoor. De echoscopiste zei ook dat het verstandig is om de 3d echo dan bij 26 weken al te maken, aangezien anders het gezichtje platgedrukt wordt ofzo als je het later doet . Prima... Succes aan alle andere dames die vandaag een echo hebben!
Boomer gefeliciteerd een meisje leuk zeg En wat een verhaal haha Kussie: pff wat een verhaal :S knap dat je je zo erdoor heen slaat! Meiden met een echo: succes vandaag! Vanmorgen werd ik wakker en draaide me om en ik kreeg ineens een enorme steek in mn buik pfff dat deed wel even zeer zeg! En hier begint de dementie een beetje toe te slaan :S Ik deed mn jas en schoenen aan om de hond uit te laten, hond staat al bij de deur, pak mn sleutels en trek de deur open ineens staat de hond stil en kijkt me zo aan van "ben je niks vergeten? " was ik vergeten zijn riem om te doen :S hahaha was wel blij dat ik er bij de deur achter kwam en de hond bleef staan want hij is normaal wel iemand die niet altijd goed luistert.... Ook bericht gehad van de kinderopvang dat we binnen nu en een aantal weken krijgen te horen waar ons kindje geplaatst gaat worden....
Boomer gefeliciteerd met jullie (waarschijnlijk) meid!! Mooie foto's! Hier vanmorgen weer goedgekeurd bij de vk, 2,5 kilo gegroeid in 4 weken, totaal nu 3,5 kilo, netjes toch? Bloeddruk was goed en hartje klopte mooi, kindje was erg druk. Heb nog even naar het echobureau gebeld waar ik gister de 20 weken echo had of ze het gewicht ook wisten, heeft ze even in de computer gekeken en was 378 gram! Liefs Moons
Kleintje die dementie ken ik wel. Ik had 'smorgens melk gepakt voor bij mijn cornflakes. Daarna even op de computer gezeten. Kopje thee gezet, thee gedronken. +/- anderhalf uur na dat ik de melk had gepakt. ga ik naar de wc. Zie ik ineens dat de koelkast nog steeds open staat. Lekker slim! Nou ik hoop dat je kindje op de locatie van jou keuze geplaatst kan worden! Moons: Fijn dat je weer bent goedkeurd. Netjes hoor 3,5 kilo in totaal. hier al het dubbele.
@Moons, prima gewicht. Ik zit nu op +3 kilo vanaf het begin en +4 kilo vanaf 12 weken. Was er eerst eentje afgevallen. Over de dementie, niet zo heel veel meer last van, ik had het al, vergat sowieso altijd al iets als ik wegging van huis. Ik merk wel dat ik meer coordinatieproblemen heb. Glij meer uit in de supermarkt, verzwik op straat en gisterennacht knalde ik nog keihard met mijn teentje tegen de tafelpoot auw!!
Ow ja coördinatie is hier ook niet meer alles Lijkt wel of ik dan dingen niet meer goed zie ofzo Pas knalde ik b.v nog met mn schouder vol tegen de deurpost op mijn werk aan haha Over de kilo's: ben nu 1 kg aangekomen maar dat is nog steeds 1 kg onder het gewicht wat ik voor mijn zwangerschap woog..... Heb nu trouwens weer een nieuwe verslaving: Aardbeien limonade haha Ik vind trouwens een enorm mooi nummer: YouTube - Marco Borsato - Een Liefde Voor Het Leven