@ Kussie wat een vreselijke mensen, nou laat ze jou en je kindje maar lekker met rust laten, aan dat soort mensen heb je niets. Het laatste wat ik van die van mij hoorde destijds was een kaart (na de geboorte) waar alleen op stond; '' wij zijn blij dat hij in gezondheid geboren is" en toen mijn zoontje 2 maanden was ben ik mijn ex voor de laatste (en enige keer met baby, hij had hem nog nooit gezien) op gaan zoeken en toen heeft mijn ex-schoonmoeder mij weg gestuurd. Hij heeft zijn kind nooit gezien want ik had hem wel in de auto laten zitten (wilde niet ons kind letterlijk onder zijn neus stoppen). Ik ga nooit weer terug naar dat dorp, tenzij mijn zoon erom vraagt. Toen mijn zoon 4 jaar was kreeg ik wel in eens een mail (nu 2 jaar geleden) waar we gebleven waren, hij had overal gezocht (had nog altijd hetzelfde mobiele nummer en e-mailadres) en hoe het met ZIJN zoon ging. Toen plofte ik wel een beetje; eerst 4 jaar niets laten horen en dan de vader uithangen! Ja doei dan ben je in mijn ogen geen vader. Ik heb hem toen gezegd ons met rust te laten totdat mijn zoon zelf op zoek naar hem gaat. Dat respecteert hij nu geloof ik wel. Hoor bijna niets meer van hem. Hij woont gelukkig in een hele andere provincie dus heb geen last van hem en kom hem ook nooit tegen... Mijn zoon weet dat toen hij in mijn buik zat hij een andere papa had dan nu dus hij is wel soort van op de hoogte voor zo ver je dat kunt begrijpen als 6 jarige. mijn zoon lijkt qua uiterlijk erg op mijn kant van de familie al zie ik ook wel wat van mijn ex en ook zijn karakter kom ik wel in hem tegen. Zo dat was weer mijn verhaal...
Heej meiden! Eerst maar's ego Gister bij de VK was alles goed! Kindje gehoord en gevoeld. Bloeddruk 115/70, netjes dus. 3 kg afgevallen dus sinds eerste controle (week 7 ben ik 1 kg aangekomen. Ik ben echt níet aan het lijnen én ik ben gestopt met roken natuurlijk, raar dus! Gelukkig heb ik wat reserves . Ennnnn Bart heeft vandaag voor het eerst ons meisje gevoeld. Zó bijzonder!! Ik huilen natuurlijk Ze is de hele dag door m'n buik aan het salto-en geloof ik... Supergevoel! Verder hier alles goed, al lig ik elke avond om 8 uur te slapen... Morgen nachtje met m'n mams naar hotel in Scheveningen. Babyshoppeeeeeeeeen... Ik ben hier dus zaterdag weer! Iemand al iets van FunnyMe gehoord trouwens?? Zo... nu eens kijken wat ik nog weet, uur zitten bijlezen! @VSM, ik had het paar weken geleden besteld. Heb al 3 slabbetjes, errug leuk @Kussie, wat een rotsituatie Veel sterkte... Heel knap hoe je hier allemaal mee omgaat! @Naatje en Boomer, gefeliciteerd met jullie DOCHTERS! @Boba, Germini en Joepie, gefeliciteerd met jullie ZOONS! @Moons, wat fijn dat de echo goed was! Ik wil ook zo graag al kleertjes wassen maar denk dat't beetje vroeg is @Channie, ik had hetzelfde (zie post van vorige week). Stom hé, ik begrijp het helemaal hoor! Je kijkt er zo naar huis en dan valt het best tegen!! Wij hadden ook iemand in opleiding en maar 1 foto. Hier leuke foto's gemaakt van m'n buik maar manlief heeft het snoertje op z'n werk liggen... Hoop ze er als ik zaterdag terugkom op te zetten. Echo-foto's gaan er vanavond op! Liefs Lara
Hmmmm... Was dat bij het zwangerschapszwemmen in Dordt?? Ik ga namelijk ook daar of in Oud-Beijerland. Maar met hoeveel weken begin je met zw. sch. zwemmen? Het lijkt me heerlijk maar is dat niet pas vanaf week of 30 ofzo? Liefs Lara
Boomer: Wat leuk, een dochtertje!! Proficiat!! Germini: Proficiat met de komst van een zoontje! heb het op de site bijgewerkt, hier is de stand! 11 mama's krijgen een meisje 14 mama's krijgen een jongen 2 mama's weten wat ze krijgen maar houden het geheim 2 mama's willen niet weten wat ze krijgen Totaal aantal jongens 16 Totaal aantal meisjes 11
Hier de lijst met alle dames. Stuur me even een pb als je weet wie je buddy is dan maak ik een buddylijst. Met je buddy kun je dan per pb gegevens uitwisselen. Dames zonder buddy: Chantal84 Kiezelsteentje Peache Astrid68 Jojo29 Hannelore Deke Mel2 NinaVI Johannal Joepie01 Sjaantje2006 Wennepen Joepie01 Malin08 Alies05 Foreverfriend Mamzie Patriez Zippie Lynette84 Dianne Bink1976 Mamatje Shezze Kleintjevoorons Lovechild Zoe1976 Geraldine1986 Gwenolyn Franny Moons (geen mobieltje) Buddy's: Anoniempjuh <-> Floor20 Anoniempjuh <-> Lara85 <-> Germini Anoniempjuh <- Channie Boomer2009 <-> Lindavnr <-> Eliesah Channes <-> Vriendlief <-> Kussiexx Darcy <-> Channie Darcy <-> Anouk1 Lara85 <-> Floor20 Linda -> MvS Marye1986 <-> Minke1979 <-> Boba80 Naatje80 <-> 2 mei-mama's Setti <-> Kleintje88 <-> Funnyme Stroopie <-> MariaO Sherly82 <-> Nijnja Lara en floor als buddy's erop gezet!
Lara: Dat was idd in Dordrecht. Ik heb een mail gestuurd en ze zeiden dat je nu al kon komen. Dus heb dat maar gedaan. Ook omdat ik ws eerder zou moeten stoppen ivm kans op vroeggeboorte. Maar lijkt me leuk als je in Dordt komt. Dan kan ik je meeten Verder lees ik straks even verder, ben nu even op visite bij mijn broertje vandaar...
Leuk! Oud-Beijerland heeft geen zw. sch. zwemmen dus ik denk dat het Dordt wordt! Lijkt me inderdaad gezellig! In welk zwembad ga jij? Wantijbad ofzo? En dan ben ik niet de enige die niet op ploffen staat die in't groepje zit. En het lijkt me wel heeeeel fijn om al iemand te 'kennen' ook al is het dan via het forum!! Vind het toch wel spannend allemaal en ik begrijp uit je verhaal dat ze het niet heel succesvol vinden als je 'iemand' meeneemt... hahaha! Liefs Lara Ga vanavond lekker nog een uurtje zwemmen met Bart in't recreatiebad bij ons. Heeeeeerlijk met die buik dobberen
Hoihoi, Boomer, gefeliciteerd met je meisje. Germini, gefeliciteerd met je jongen. Kussie, sterkte meid en laat de moed niet zakken he. Zonder vent kom je er ook wel. Kijk maar naar Minke. Zwangerschapszwemmen. heb ik bij mijn dochter gedaan en ook met iemand van het forum. Was heel leuk en we hebben wat afgelachen. We zijn nu echt hele goede vriendinnen.
Geslacht kindjes Maart 2010 Mama's Bekijk bijlage 22942 01 maart - Chantal 84 - ? ZB/TB - BV/FV - jongen 01 maart - Kiezelsteentje - 1e kindje - ZB - BV/FV - meisje 01 maart - Peache - 1e kindje - ZB - BV/FV - geheim 01 maart - Setti - 1e kindje - TB - BV - meisje 02 maart - Astrid68 - 3e kindje - ZB/TB - BV/FV 02 maart - Channes - 1e kindje - TB - FV - geheim 03 maart - Jojo29 - 2e kindje - ZB/TB - BV/FV - meisje 04 maart - Lara85 - 1e kindje - ZB - BV - meisje 04 maart - Vriendlief - 1e kindje - TB - BV - jongen 06 maart - Hannelore - 1e kindje - ZB - BV/FV - meisje 06 maart - Moons - 4e kindje - TB - BV - jongen 07 maart - Channie - 2e kindje - ZB - BV/FV - meisje 08 maart - Sherly182 - 30 jaar - ZB - BV/FV 08 maart - Naatje80 - 2e kindje - ZB - BV - meisje 09 maart - Deke - 1e kindje - ZB - BV - jongen 09 maart - Mel2 1e kindje TB - BV 09 maart - NinaVI - 2e kindje - ZB - BV - jongen 10 maart - Germini - 1e kindje - ZB/TB - BV - jongen 10 maart - Johannal - 1e kindje - TB - BV - jongen 10 maart - Joepie01 - 2e kindje - ZB/TB - BV/FV - jongen 10 maart - Sjaantje2006 - 2e kindje - TB - FV 11 maart - Anoniempjuh - 1e kindje - ZB - FV - meisje 12 maart - Kleintje88 - 21 jaar - 1e kindje - ZB - FV - op verzoek weggehaald wegens meelezers 13 maart - Nijnja - 2e kindje - TB - BV - jongen 13 maart - Wennepen - 1e kindje - ZB - FV 14 maart - MariaO - 4e kindje - ZB - FV - meisje 15 maart - Malin08 - 2e kindje - TB - BV - verrassing 16 maart - Marye1986 - 1e + 2e kindje - ZB - BV 16 maart - Darcy - 2e kindje - ZB - BV 16 maart - Floor20 - 2e kindje - TB - FV 16 maart - Minke1979 - 3 + 4e kindje - ZB - BV - jongen en meisje 17 maart - Alies05 - 2e kindje - ZB - BV 17 maart - Foreverfriend - 2e kindje - TB - BV 18 maart - Mamzie - 2e kindje - ZB - FV 19 maart - Kussiexx - 1e kindje - ZB - BV 20 maart - Patriez - 1e kindje - ZB - FV 20 maart - Zippie - 3e kindje - TB - BV - verrassing 21 maart - Boba80 - 1e + 2e kindje - ZB - BV - 2 jongens 22 maart - Lynette84 - 1e kindje - ZB - BV - jongen 23 maart - Boomer2009 - 1e kindje - ZB - BV - meisje 23 maart - FunnyMe - 3e kindje - ZB - BV - jongen 23 maart - Lindavnr - 1e + 2e kindje - ZB - BV/FV - 2 jongens 25 maart - Dianne - 2e kindje - TB - FV 25 maart - Linda - 1e + 2e kindje - ZB - BV 26 maart - Anoek1 - 2e kindje - ZB - FV 26 maart - Bink1976 - 2e kindje - ZB - BV 26 maart - Mamatje - 27 jaar - 2e kindje - ZB - BV 26 maart - Shezze - 2e kindje - ZB - BV 26 maart - Stroopie - 2e kindje - TB - BV - verrassing 27 maart - Kleintjevoorons - 1e kindje - ZH - BV 28 maart - Lovechild - 1e kindje - ZB - BV - jongen 28 maart - Zoe1976 - 1e kindje - ZB - BV 29 maart - Geraldine1986 - 2e kindje - ZB - FV 29 maart - Gwenolyn - 2e kindje - TB - FV 31 maart - Eliesah - 1e kindje - TB - BV 31 maart - Franny - 1e kindje - ZH - BV Er zijn 56 maart-2010-mama's! 1 mama op verzoek geslacht van lijst laten halen wegens meelezers. 11 mama's krijgen een meisje 15 mama's krijgen een jongen 2 mama's weten wat ze krijgen maar houden het geheim 3 mama's willen niet weten wat ze krijgen Totaal aantal jongens 17 Totaal aantal meisjes 11 Ik (Alies05) houd de lijst bij. Wijzigingen/toevoegingen kun je me in een PB sturen. Boba80, Naatje80, Joepie01, Germini, Boomer2009, Peache en Johannal jullie gegevens zijn toegevoegd. Het valt me op hoe weinig meiden er nog maar zijn die het dus niet willen weten of geheim houden. Alle dames gefeliciteerd!
heyy meiden krissiexx heftige situatie meid!!maar je klinkt als een hele sterke vrouw, en fijn om te horen dat je wel echt helemaal voor je kleintje gaat ongeacht wat de rest zegt of denkt!! petje af hoor!!dikke knuff channie jammer zeg dat het zo moest, tis toc wel heel spannend zo'n 20weken echo en als ze dan zo doen is idd niet leuk, je wil toch weten precies hoe of wat...dus nee je bent geen zeur!!! germini wauw meid gefeliciteerd met jullie zoon!!!!!fijn dat alles goed was!!!!das toch t belangrijkste he!!geniet er lekker van!!! iedereen anders die het geslacht weet gefeliciteerd!!kan t allemaal ff niet otnhouden haha. ik ga zo weer ff buikfoto's maken ben benieuwd naar t verschil met vorige keer hahaha, als t lukt zal ik ze strask ff plaatsen!!! xxx
Ik heb het alleen hier verteld... 'de buitenwereld' komt niets te weten. Die hebben we verteld dat we het niet willen weten... om vragen en insinuaties te voorkomen.
Meiden, wat super te lezen dat er zoveel goede echo's geweest zijn!! Blijft toch een spannende echo! Heb even te lang niet gereageerd om op alles wat ik gemist heb te reageren! Heb nu weer weekend dus probeer weer wat beter bij te blijven
hoi, even een vraagje is peach hier nog wel actief? want dan kan ik met haar buddy zijn want zij woont dicht bij me. mischien straks wel in het zelfde ziekenhuis. groetjes joepie
@Johanna, gefeliciteerd met jullie zoon!!! Super dat alles goed was!! Meiden, ik spreek jullie zaterdag weer, als er nog echo's of controles zijn... heel veel plezier en succes!! Ik hoop op alleen maar prachtig nieuws! Wij gaan lekker nachtje hotellen. Trusten! Liefs Lara