Maart 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lisil, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Starfish

Starfish Actief lid

4 mei 2009
    485
    0
    0
    Maart 2010-mama's:

01 maart - Kiezelsteentje - 34 jaar - 1e kindje - ZB - BV/FV
    01 maart - Loontje4 - 31 jaar - 1e kindje - ZB - BV/FV
    01 maart - Peache - 28 jaar - 1e kindje - ZB - BV/FV
    02 maart - Anna123 - ? - ? - ZB/TB - BV/FV
    02 maart - Chantal84 - ? - ? - ZB/TB - BV/FV
    02 maart - Setti - 25 jaar - 1e kindje - TB - BV
    02 maart - Marsab - 26 jaar - 2e kindje - TB - BV
    03 maart - D1982 - 26 jaar - 1e kindje - ZB - BV
    03 maart - Jesali - 29 jaar - 2e kindje - TB - FV
    03 maart - Sjaantje2006 - 25 jaar - 2e kindje - TB - FV
    05 maart - Channes - 26 jaar - 1e kindje - TB - FV
    06 maart - Hannelore - 32 jaar - ZB - BV/FV
    06 maart - Miekie82 - 26 jaar - ? - ZB/TB - BV/FV
    07 maart - Channie - 20 jaar - 2e kindje - ZB - BV/FV
    07 maart - Elke1984 - 24 jaar - 1e kindje - ZB/TB - BV
    07 maart - Lady1988 - ? - 1e kindje - ZB/TB - BV/FV
    09 maart - Deke - 23 jaar - 1e kindje - ZB - BV
    09 maart - Kleintje88 - ? - 1e kindje - ZB - FV

09 maart - Mel2 – 34 jaar – 1e kindje – TB - BV
    09 maart - Moons - 31 jaar - 4e kindje - TB - BV
    09 maart - NinaVI - 28 jaar - 2e kindje - ZB - BV
    09 maart - Punieka - ? - ? - ZB/TB - BV/FV
    09 maart - Zoetje80 - 28 jaar - 3e kindje - ZB - BV
    10 maart - Anoniempjuh - 26 jaar - 1e kindje - ZB - FV
    10 maart - MariaO - 26 jaar - 4e kindje - ZB - FV
    10 maart - Mouse - 30 jaar - 1e kindje - ZB - BV én FV
    11 maart - Starfish – 26 jaar – 1e kindje - ZB/TB - BV/FV
    13 maart - Germini - ? - 1e kindje - ZB/TB - BV
    13 maart - Ghaze - ? - 2e kindje - ZB/TB - BV/FV
    13 maart - Isa - 26 jaar - 1e kindje - ZB/TB - BV/FV
    14 maart - Joepie01 - 27 jaar- 2e kindje - ZB/TB - BV/FV
    15 maart - Malin08 - 26 jaar - 2e kindje - TB - BV
    16 maart - Nijnja - 35 jaar - 2e kindje - TB - BV
    17 maart - Alies05 - 32 jaar - 2e kindje - TB - BV
    17 maart - Suekes - 27 jaar - 1e kindje - ZB/TB - BV
    17 maart - Tassie221 - 26 jaar - 1e kindje - ZB/TB - BV/FV
    17 maart - Tessa8 - ? - 1e kindje - ZB/TB - BV
    19 maart - Gwn - 26 jaar - 1e kindje - ZB - BV
    19 maart - Kimmiej - 24 jaar - 2e kindje - ZB/TB - FV
    Onbekend - Daantje13 - 30 jaar - 2e kindje - TB - BV
    Onbekend - Mamzie - ? - 2e kindje - ZB/TB - BV/FV

BV: borstvoeding, FV: flesvoeding, ZB: ziekenhuisbevalling, TB: thuisbevalling
    Stuur een pb naar Elke1984/Joli of Starfish voor aanvullingen/wijzigingen in het lijstje.

2. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    @Starfish, hihi dankjewel!

@Alies05, zou ik gek vinden. Vandaag was met ochtendurine en 2 dagen geleden was het met urine van 6 uur 's avonds :(

@malin08, Is dat echt zo? Ik ben zo bang dat het dan fout zit :( helemaal omdat hij eerst donkerder was.

@Ghaze, Wat leuk! Wij gaan ook op 11 augustus voor het eerst naar de VK

@All,
    Ik heb echt heel erg last van minder eetlust... Best wel irritant hihi.
    Want ik vergeet gewoon te eten omdat ik geen honger heb.

3. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    Grappig, ik lees hier zoveel dat men geen eetlust heeft, terwijl ik juist de hele dag alleen maar honger heb. En dan niet alleen lekkere trek (dat ook wel), maar echt heel snel weer een knorrende maag. Ben ook helemaal niet misselijk. Dat is natuurlijk heel fijn, maar ik zou het ergens juist wel willen, dan heb ik tenminste echt het gevoel dat er iets aan de hand is. Vorige keer had ik dat ook niet, en dat ging ook niet goed, dus het maakt me wel erg onzeker :S.

4. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    wederom welkom leuk weer zoveel nieuwe meiden! Tessa ik zou me geen zorgen maken minder geconcentreerde urine kan de oorzaak zijn streep is streep!

Kimmiej we zaten bij het NOD forrum. Jij en Kim gingen toen uiteindelijk door naar de zwangere kant van het forrum en helaas heb ik voor mijn eerste zoon 23 maanden moeten ploeteren. EN nu de 2e als een soort cadeautje zo snel!! Heel dankbaar zijn wij! Jij hebt ook een zoontje toch?

Annoniempjuh ik las je uitleg dat we rekening moeten houden met afvallers realistisch gezien zat ik gister ook al zo de lijst te bekijken! Volgens mij hebben er nu 2 van de lijst helaas afscheid moeten nemen toch?

Ik voel me onwijs beroerd vandaag mega misselijk en zie best tegen de werkdag op maar ja komt vanzelf een eind van deze dag!

xx nina

5. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Hihi dus jij hebt het omgekeerde!
    Mij maakt het ook onzeker hoor dat ik amper misselijk ben en amper kwaaltjes heb.
    En dan nog een een test die lichter wordt maakt me nóg onzekerder..... :'(

6. Starfish

Starfish Actief lid

4 mei 2009
    485
    0
    0
    Idem dito!

@ Tessa......maak jezelf niet gek! Ik weet ook niet hoe het kan dat de streep nu lichter is...misschien moet je gewoon over een week nog eens testen?

7. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Ik ben zo ontzettend bang geworden :(
    Ik wil genieten!! En niet gek worden nu!
    Ben zo bang dat het mis gaat omdat de streep lichter is geworden....

8. Deke

Deke Actief lid

9 jan 2009
    252
    0
    0
    administratief bediende
    Oost-Vlaanderen
    Hey!

bedankt om nog even de hcg waarden te noteren. Nu ben ik toch al 'iets' zekerder. In België gaat elke net-zwangere bij de dokter langs om bloed te laten prikken. Om te controleren of alles ok is en om te zien of je imuun bent tegen toxoplasmose. Ook om te zien of je niks mankeert in je bloed. Zo had ik bv een groot ijzertekort en dat kan schadelijk zijn voor je baby/zwangerschap, dus ben ik ijzerpilletjes moeten beginnen nemen. Verder is het gewoon een bevestiging van je zwangerschap.

@Joli: meisje ik leef echt met je mee! Dit gun je niemand natuurlijk! Ik wens je veel sterkte en hoop voor jou dat het snel terug raak mag zijn!

@all: ik hoop dat we zoveel mogelijk voltallig blijven en dat iedereen een voorspoedige zwangerschap heeft!

liefs
    Deke

9. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Goedemorgen meiden,

He Marsab, gezellig dat je ook hier komt kletsen!!

Ik heb ook totaal geen last van verminderde eetlust, eet als een slootgraver, haha, Voel me niet zo lekker verder, hoofdpijn, verkouden, beetje griepig, mijn man heeft het ook, dus zal niets met de zwangerschap te maken hebben. Wel moe en weinig energie, moet nog van alles doen, maar heb totaal geen zin.

Milan ligt alweer op bed, was vanmorgen om 5 uur al wakker!

Denk dat ik vandaag een luierdagje houd.

Liefs Moons

10. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    @joli,
    He meis, wat een verschrikkelijk nieuws!! Ik wil je heel veel sterkte toewensen. We horen het wel als jij er aan toe bent. Dikke knuff.

@ano,
    Mijn testen worden ook alleen maar donkerder!! Geen idee of dit een goed teken is............ga er maar vanuit van wel;)

@malin,
    ze prikken niet standaard je hcg hoor als je zwanger bent na een vruchtbaarheidsbehandeling. Ik ben zwanger door iui en heb nog geen 1 keer bloedgeprikt. Ik ga gewoon mee met iemand die "gewoon" zwanger is geworden, krijg alleen eerder een echo ivm kans op meerling.

@tante29,
    Wat lief je bemoedigende berichtje!! Ik ga er zeker van genieten! dankjewel!

Ik ben ook nog niet misselijk hoor!Volgens mij zegt dat niets. De 1 is misselijk, de ander heeft zere (.) (.) en weer een ander heeft weer iets anders.............toch??

@alle mensen die al een kind hebben,
    Wanneer vertellen jullie het aan je kind??
    Mijn man heeft al een kind uit een vorige relatie van 8. Hij woont bij ons. Nu weet hij min of meer van de iui (niet de details natuurlijk). en dus willen we het hem best snel vertellen omdat hij elke dag vraag wanneer er nu een broertje of zusje komt (!). We willen wachten tot na de eerste echo. Wat doen jullie??

11. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Wij hebben het ook nog niet aan de kids verteld hoor, nu weten ze ook niet dat de kans erin zat dat er nog een kleintje kwam, maar wil nog even wachten tot de 1e echo. De oudsten zijn 8 en 6, dus dan wil ik het wel vertellen, hebben ze ook leuk nieuws te vertellen op school na de vakantie!

Liefs Moons

12. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    JA dat dachten wij ook..........:D
    7.5 weken is dus niet te vroeg vind jij??

13. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Omdat ik na de geboorte van mijn zoontje en het geven van 1 jaar borstvoeding geen cyclus meer had. Dus we wilden al graag voor een 2e gaan, maar dat kon dus niet.
    Toen heb ik clomid gehad om de eisprong op te wekken, maar dat hiep niet echt.
    Daarna advies gehad om aan te komen en toen lukte het wel gelukkig! Dus na een jaar (pas) weer zwanger!

14. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Oh vandaar, Gelukkig is het nu wel gelukt en komt er een wondertje, nou meid geniet maar van elke echo die je krijgt.
    aankomen daar heb ik niet eerder van gehoord dat daar je cyclus van veranderd. ach maakt ook niets uit bij jou heeft t geholpen gelukkig

15. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Blughhh ik ben doodmoe :(
    Gisteren fotoshoot gehad en vandaag helemaal gebroken misschien toch te intensief geweest....
    Ben ook langzaam mijn koffer aan het pakken, zondag gaan we namelijk na vrienden van ons en maandag gaan we met hen naar texel voor een midweekje... Even lekker uitrusten!

16. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @kleintje88: kan me voorstellen dat dat vermoeiend is ja, maar wel lekker dat jullie er zo ff tussenuit gaan! Lijkt me ook wel wat, ff zinnen verzetten... Maar ja, onze vakantie is pas in november denk ik :(. Veel plezier alvast! (En ik zal duimen voor beter weer).

17. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Volgens mij was het Setti die dat vroeg, hihi, zwangerschapskwaaltje :). Ik ben idd blij dat ik de medische mallemolen mocht overslaan! Ik ben al heel blij dat ik gewoon 27 juli al mag gaan kijken of het hartje klopt!

xxx

18. joepie01

joepie01 Bekend lid

7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    hoi dames

hier ook echte vreet buien op moment heb, als ik sàvond op bed lig het idee dat ik al wat voel in mijn buik een soort van luchtbelletjes.
    ook heb ik een opgeblazen gevoel mijn ribben doen er zeer van. kan haast niet aan tafel zitten achter de laptop.

hey masab ben je hier ook gefeliciteerd!!!

19. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Over kwaaltjes; ik heb de hele dag een beetje misselijk gevoel (niet overgeven maar heel soms dichtbij) waardoor ik dus echt geen eetlust heb. De normale Sue begon s'avonds rond half 10 de kelderkast te plunderen en hield niet op tot 12 uur bedtijd. En nu mag ik blij zijn als ik nog een koekje binnenkrijg. Ik stond s'ochtends op met zware honger en nu moet ik echt een boterham naar binnen proppen. Ik wil alleen maar drinken.
    Mijn borsten doen dan wel en dan niet zeer, heel vaak is het vooral 1 van de twee (gisteren bv rechts en nu links). Verder ben ik onhandig, laat vanalles vallen en stap regelmatig verkeerd, haha. En ik ben snel moe. Het voelt nu al zoveel anders aan dan de vorige keer...

20. Kimmiej

Kimmiej Fanatiek lid

8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen

Ja klopt.. Kim heeft een een zoontje van 7-7-6 d8 ik.. en ik van 3-8-6. En zij heeft nu ook al weer een dochtertje van een aantal maanden..

Mijn zoontje word al bijna weer 2.. Was toen met 3 pogingen gelukt en nu deze al met de 2e.. Dus tja bij de 1 gaat t sneller dan bij de ander.. Maar wel lang heb je moeten w88 op je zoon.maar goed het wachten waard denk ik:D

Errug gezellig dat ik je weer spreek!!

Groetjes

Deel Deze Pagina