hahaha Sherly: ben je Eliesah fan? @ Setti: haha ik zeg het ook liever in maanden; klinkt veel stoerder ...dat ik gewoon al 4.5 maand zwanger ben hihi
Joehoeeeeeeeee de babykamer besteld vanavond!!! @ano, Gefeliciteerd met je 20 weken!! En je buikkie is echt nog superbruin hoor!! @kleintje, Leuk hoor dat je van die shoots kan maken!! leuk voor later ook!!
Alies wat een mooie buik en duidelijk verschil hoor! Hier weinig aan de hand, rustige dag, was weer moe, wel van alles gedaan hoor. Mijn vriendin loopt een week voor en had vandaag 20 weken echo en alles zag er goed uit en ze krijgen een jongen!! Nou fijne avond en trusten allemaal! Groetjes Minke
haha Lindavnr; ik zag het ook al, de Eliesah-fan haha, vrij grappig Ik heb vandaag voor het eerst meisjeskleertjes gekocht!! Nou ja, mijn moeder voor mij dan. Twee schattige roze rompertjes en een heeeel lief roze winnie the pooh mutsje, gebreid, bij de C&A. Bij de C&A had ik nog nooit gekeken, maar daar hebben ze echt schattige babykleertjes joh.
@Minke, fijn dat je een vriendin hebt die in dezelfde periode zwanger is als jij. Kan je lekker zeuren tegen elkaar
heyyy kleintje ik dacht dat je misschien weer een fotoshoot had voor iets/iemand omdat je dat wel vaker doet. maar super zeg dat je dat zo kan laten doen wil ik ook wel haha... germini leukk dat je de kamer heb besteld!!!lange levertijd?? mooie banner hoor haha ik vind 20weken juist verder klinken als 4,5maand haha xxx
He meiden, gelukkig weer een paar goede echo's Nog steeds niks van funny me? Weet iemand iets over een aerosleep matrasje..... Ik had namelijk al onderleggers en molton en gewonne hoeslakens gekocht maar het schijnt dat deze helemaal niet nodig zijn voor het aerosleep matrasje..? Heeft iemand hier iets meer verstand van. Want dan kan ik namelijk nog mijn spulletjes terug naar de winkel brengen! Alvast bedankt meiden.....
Boomer schattig he die kleertjes Altijd leuk ano: een fotoshoot met zwangeren buik kan je natuurlijk altijd laten doen! Soms zijn er ook fotografen die ineens een zwangere vrouw aanspreken op straat, oud collega van mij had dat een keer
vriendlief je hebt die dingen idd niet nodig. bij de earosleep heb je aparte hoeslakentjes nodig, want als je daar gewone omheen doet is de werking van het ademen weg. En een molton heb je ook niet nodig want het matje is ook tevens een matras beschermer. kleintje nou wel leuk hoor,ga idd eens kijken of ik dat laat doen.. xxx
Goedemorgen allemaal!! Ik zit vroeg op want ze komen dubbel glas plaatsen vandaag. Ja ze hebben schattige kleertjes bij c&a. Ik ben zelf alleen helemaal niet van de plaatjes op kleertjes zoals Snoopy of Poeh ofzo. Maar ieder zo zijn eigen smaak toch! Ik zou het niet weten bij die earosleep matrasjes maar gelukkig weten anderen het hier wel en heb je weer wat aan elkaar! Marye hoe is het met je been en pijn? Nog de HA gebeld? Echt balen dat we niet weten waar Funnyme uit hangt. Al kan ik mij ook herinneren dat er iemand nog voor 2 of 3 weken op vakantie ging. Dacht alleen niet dat dat funny me was... Afwachten maar he?!
Ik denk ik ga toch even kijken of ik nog wat kan vinden over funnyme! Ze schrijft ook bij de september2008 mama's en daar had iemand een sms van haar gehad dat ze twee weken internetloos is! Gelukkig niks aan de hand dus. Hier ook vroeg op, moet zo suiker prikken..nuchter en dan na twee uur als ik gegeten heb. Mijn dochter ff na het dagverblijf brengen en vanmiddag met haar naar de fysio, en dan gaan ze vanavond weer aan de slag met het kamertje!
O Channie dat zou wel mooi zijn als dat zo is met Funnyme. Dan hoeven we ons geen zorgen meer te maken
Goeie morgen ladies, Op mijn vrije dag moest ik er alsnog vroeg uit, er kwam een kerel langs om t onderhoud van de ketel te doen!!! 20 november wordt de graffitie op de muren gespoten in de baby kamer, ben zo benieuwd. Als dat gedaan is kunnen we de lamp ophangen en dan is het alleen nog wachten op de meubeltjes die komen in de eerste week van januari, ik kan echt niet wachten ik wil zo graag alles wassen en uitstallen hahaha. hoezo nesteldrang. hihi. Alle meiden met een echo of controle suc-6 en plezier vandaar.
meiden even klagen, ik heb mega last van mijn onderrug, ik slaap heel slecht en ga straks maar eens een voedingskussen kopen, misschien helpt het, verder heb ik een kersenpit besteld. soms straalt het door naar mijn bil en benen. ik weet dus niet zeker of het nu mijn banden of dat het bekkenklachten zijn. volgende week vrijdag gyn, en dan ga ik het vragen anders misschien eens langs de fysio.
Linda: Je hebt echt precies dezelfe klachten als ik! Ik heb tot nu toe ook nog geen arts gezien helaas. Vooral wanneer ik sta, trekt het door naar mijn been. Ik houd dat ook niet zo lang vol. Heb jij dat ook? Dinsdag ga ik langs de gyn hopelijk weet ik dan meer. Mirte: Zoals je hier kan lezen, dus nog geen HA bezocht. Het gaat heel wisselend. Zolang ik niet veel sta of loop gaat het wel goed. Nog even een paar dagen afwachten. Channie: fijn dat je het hebt opgezocht over Funny Me. Dan hoeven we ons geen zorgen te maken. Is toch wel een fijn idee. Kussie: Succes bij de 20 weken echo! Ben benieuwd! Hier vandaag een best druk dagje. zo komt er even een vriendin langs. Daarna even de stad in met een vriend om kleren voor hem te kopen. En vanavond naar de verjaardag van mijn Schoonvader. Maar ik kom vast nog wel ergens tussendoor een keertje langs!
@Marye: tweeling klachten ? doe rustig aan he, heb je soms ook een harde buik aan het einde van de dag?
ik denk dat t je bekken zijn ik herken het gevoel alleen ik heb het af en toe als ik ga verzitten of anders ga staan. het is bij mij gelukkig maar soms dus ik heb er nog geen melding van gedaan,. je hebt best kans dat je doorverwezen wordt voor mensendieck. daar leer je heel erg op je houding te letten en wat oefeningen om de pijn te verlichten.
anoniempjuh: Oke dank je las ergens dat sommige ook een gewone hoeslaken gebruiken en dat het vrijwel hetzelfde is... doe speciale hoeslakens zijn toch een stuk duurder! denk dat ik de rest dan maar terug breng! dank je wel. Meiden met een afspraak succes vandaag!