Welkom bij de maart mama's jij ook gefeliciteerd. Heb je ook al de 20 weken echo gehad?? Was alles goed?
Bedankt! Ik moet maandag 26/10 voor mijn echo. Ook al is het mijn tweede kindje (3de zwangerschap), het blijft spannend! Hoop dat ma alles in orde is. Maar denk het wel, zo te voelen is het al een hevig babietje
spannend, hoe oud is je kindje maakt hij/zij t bewust mee dat er een kleine op komst is? Willen jullie ook weten wat t wordt?
Senne is nu 14 maand en heeft er totaal geen gedacht van! We willen zeker weten wat het is maar mijn man wil het deze keer geheim houden (vorige keer hebben we het wel verteld). Het maakt eigenlijk niet uit. Een tweede jongen zou praktisch zijn (kleertjes, speelgoed), een meisje zou dan weer leuk zijn omdat we er dan van allebei eentje hebben. Cliché maar ALS het maar gezond is hé
ja das waar, ik wilde t ook heel graag weten maar mijn partner niet. uit eindelijk is hij bezweken bij de 20 weken echo en wilde t ook erg graag weten. ik heb t alleen hier op het forum verteld. voor de rest van de wereld is het een verassing.
Wij hebben dinsdag onze pretecho gehad en we weten het geslacht! Alles zag er verder ook goed uit dat dat was wel een opluchting. Het enige mindere was dat de placenta voor een deel voor de uitgang ligt. Dit zal waarschijnlijk mee omhoog groeien, maar moet wel even in de gaten gehouden worden. Over 2 weken hebben we de 20 weken echo bij de vk en die zal er nog wel goed naar kijken. De vk raadde mij ook aan om floradix te nemen ivm met dat ik zo moe ben. Heeft iemand dit ook? Ik heb voor de pillen gekozen ipv het drankje. Heeft het bij jullie gewerkt? Verder heb ik weer mega koppijn en daar baal ik ontzettend van. Lig gewoon alweer een hele dag plat op mijn bed. Echt zo balen!
Bij mij betekende ronde 1 (ischias) enorme last van met name mijn onderrug. Mijn bekkenklachten komen voort uit de SI-gewrichten en geirriteerde banden eromheen (zo legde de fysio het uit), waarbij ik vooral pijn heb bij lopen en lang zitten. De pijn zit nu niet in mijn onderrug, maar meer in mijn bekken en billen, wat uitstraalt naar mijn benen. Als je het mij vraagt, luisteren beide kwalen heel nauw en is het moeilijk om precies aan te geven wat waar vandaan komt Laat er in elk geval naar kijken, dat raad ik je wel aan.
ga je ook foto's plaatsen van de kleine uk?? ben zo benieuwd. Ik ken het niet maar t moet volgens mij wel helpen tegen de moeheid. Rust lekker uit meid.
matrasje: volgens mij loopt als je kruikje lekt het hete water naar de bodem van de aerosleep en blijft je kindje juist NIET in het hete water liggen....! Ik weet het ook niet precies hoor maar koop er wel 1tje~! heb hele goed euitleg gehad en geloof dat het echt een goed ding is..! Gefeliciteerd weer met de goede echo's. Hier tijdje geleden ook last gehad van rug is na 2 daagjes weer over gegaan! Sterkte!
Geslacht kindjes Maart 2010 Mama's Bekijk bijlage 23320 01 maart - Chantal 84 - ? ZB/TB - BV/FV - jongen 01 maart - Kiezelsteentje - 1e kindje - ZB - BV/FV - meisje 01 maart - Peache - 1e kindje - ZB - BV/FV - geheim 01 maart - Setti - 1e kindje - TB - BV - meisje 02 maart - Astrid68 - 3e kindje - ZB/TB - BV/FV 02 maart - Channes - 1e kindje - TB - FV - geheim 03 maart - Jojo29 - 2e kindje - ZB/TB - BV/FV - meisje 04 maart - Lara85 - 1e kindje - ZB - BV - meisje 04 maart - Vriendlief - 1e kindje - TB - BV - jongen 06 maart - Hannelore - 1e kindje - ZB - BV/FV - meisje 06 maart - Moons - 4e kindje - TB - BV - jongen 07 maart - Channie - 2e kindje - ZB - BV/FV - meisje 08 maart - Sherly182 - 30 jaar - ZB - BV/FV 08 maart - Naatje80 - 2e kindje - ZB - BV - meisje 09 maart - Anbran - 2e kindje - ZB/TB - BV/FV - geheim 09 maart - Deke - 1e kindje - ZB - BV - jongen 09 maart - Mel2 1e kindje TB - BV 09 maart - NinaVI - 2e kindje - ZB - BV - jongen 10 maart - Germini - 1e kindje - ZB/TB - BV - jongen 10 maart - Johannal - 1e kindje - TB - BV - jongen 10 maart - Joepie01 - 2e kindje - ZB/TB - BV/FV - jongen 10 maart - Sjaantje2006 - 2e kindje - TB - FV 11 maart - Anoniempjuh - 1e kindje - ZB - FV - meisje 12 maart - Kleintje88 - 21 jaar - 1e kindje - ZB - FV - op verzoek weggehaald wegens meelezers 13 maart - Nijnja - 2e kindje - TB - BV - jongen 13 maart - Wennepen - 1e kindje - ZB - FV - geheim 14 maart - MariaO - 4e kindje - ZB - FV - meisje 15 maart - Malin08 - 2e kindje - TB - BV - verrassing 16 maart - Marye1986 - 1e + 2e kindje - ZB - BV 16 maart - Darcy - 2e kindje - ZB - BV 16 maart - Floor20 - 2e kindje - TB - FV 16 maart - Minke1979 - 3 + 4e kindje - ZB - BV - jongen en meisje 17 maart - Alies05 - 2e kindje - ZB - BV 17 maart - Foreverfriend - 2e kindje - TB - BV 18 maart - Mamzie - 2e kindje - ZB - FV 19 maart - Kussiexx - 1e kindje - ZB - BV - geheim 20 maart - Patriez - 1e kindje - ZB - FV 20 maart - Zippie - 3e kindje - TB - BV - verrassing 21 maart - Boba80 - 1e + 2e kindje - ZB - BV - 2 jongens 22 maart - Lynette84 - 1e kindje - ZB - BV - jongen 23 maart - Boomer2009 - 1e kindje - ZB - BV - meisje 23 maart - FunnyMe - 3e kindje - ZB - BV - jongen 23 maart - Lindavnr - 1e + 2e kindje - ZB - BV/FV - 2 jongens 25 maart - Dianne - 2e kindje - TB - FV 25 maart - Linda - 1e + 2e kindje - ZB - BV 26 maart - Anoek1 - 2e kindje - ZB - FV 26 maart - Bink1976 - 2e kindje - ZB - BV 26 maart - Mamatje - 27 jaar - 2e kindje - ZB - BV 26 maart - Shezze - 2e kindje - ZB - BV 26 maart - Stroopie - 2e kindje - TB - BV - verrassing 27 maart - Kleintjevoorons - 1e kindje - ZH - BV 28 maart - Lovechild - 1e kindje - ZB - BV - jongen 28 maart - Zoe1976 - 1e kindje - ZB - BV 29 maart - Geraldine1986 - 2e kindje - ZB - FV 29 maart - Gwenolyn - 2e kindje - TB - FV 31 maart - Eliesah - 1e kindje - TB - BV 31 maart - Franny - 1e kindje - ZH - BV Er zijn 56 maart-2010-mama's! 1 mama op verzoek geslacht van lijst laten halen wegens meelezers. 11 mama's krijgen een meisje 15 mama's krijgen een jongen 5 mama's weten wat ze krijgen maar houden het geheim 3 mama's willen niet weten wat ze krijgen Totaal aantal jongens 17 Totaal aantal meisjes 11 Ik (Alies05) houd de lijst bij. Wijzigingen/toevoegingen kun je me in een PB sturen. Anbran je bent toegevoegd aan de lijst. Kussiexx, Wennepen en Zippie jullie gegevens zijn toegevoegd.
heyyy meiden kussiexx fijn dat je eco goed was meid!!!heerlijk lekker van genieten. aerosleep, het beste is dat er idd speciale hoeslakens omheen gaan ipv de gewone jersey. ik heb in de winkel gevraagd over lekkende kruiken maar ze zegt dat je daar juist niet bang voor hoeft te zijn omdat t idd onderin t matje komt te zitten, en ach heb ook al een elektrische dus das mooi haha. vandaag lekker geshopt voor assecoires, jeetje das duur!!!!!vind bam bam erg leuk, nou heb nu spulletjes voor in totaal 90euro!!!dat teld echt hard op zeg, maar wel heeeel leuk!!! xxx
ha meiden, pff hier vandaag en gister ook al een beetje geregeld last van mijn buik. heb echt nu al een keer of 20 gehad dat mn buik zo hard is..dan doet het ook echt even pijn. dan moet ik even rustig gaan zitten en dan trekt het ook wel weer snel weg. Pff, vervelend.. hoef er ook niet eens veel voor te doen; als ik al een keer buk, of een kar duw, of iets oppak. En soms zelfs als ik gewoon zit, met mijn spijkerbroek dicht (dan drukt de knoop tegen mijn buik..) Nja.. laatste probleem gaan we morgen oplossen: lekker shoppen!! Rugklachten heb ik nog niet gelukkig. Was ik wel bang voor aangezien ik altijd al geen beste rug heb gehad.. Hopelijk blijft dat dus gewoon goed gaan.. Nou, ga weer stoppen nu, ben op het werk hihi. Erg veel zin in het weekend!! Gaan eerst wat garages langs om te kijken vor een gezinsauto! , dan lekker naar de stad en savonds uit eten en naar de bios. Lekker een hele dag samen gepland! Zondag komen mn schoonouders mee de tuin doen, die hebben we helemaal vernieuwd maar moeten nu elke keer nog wat laatste dingetjes doen die er maar niet van komen. En dan ga ik mooi de kinderkamer verder leegruimen en hopelijk is ie dan na dit weekend leeg en klaar voor het opbouwen van de meubeltjes/schilderen/enz.
Lindavnr voel je de harde plekken op bepaalde plekken? Als dat zo is dan is het een baby die ff dwarszit. Ik heb ook regelmatig ineens dat mijn buik op een bepaalde plek ineens hard wordt als ik ineens opsta of buk. En bij mijn dochtertje had ik dat ook. Bleek dus dat zij dat gewoon was. Je voelt een apart gevoel en ineens voel je wat hards. En na een paar tellen is het weer weg.
hihi, dat was lekker een ego bericht zeg... sorry! @ ano: leukkk ben benieuwd wat je allemaal hebt gekocht!! hihi ja die kleine dingen tellen wel aan.. mgoed, dat is ook wel wat het kamertje dadelijk echt af maakt! @ uh...anbran Welkom hier! Proficiat met je zwangerschap!
@ alies; hihi collega kwam ff binnen dus even een late reactie.. Maar die bobbel wanneer het de baby's zijn, dat voel ik inderdaad ook heel duidelijk, maar dat is ook niet hard op een vervelende/pijnlijke manier. Die voel ik ook al sinds een week of 1.5 .. Maar dit is echt een vervelend gevoel, dat mn buik ff heelmaal aanspant zeg maar..