Maart 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lisil, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Hoe laat moet jij voor de 20 weken echo Minke? Ik om 14.30 uur

2. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Darcy: Gefeliciteerd!!!

Minke: Ook ik kijk nu al naar het verlof hoor! Werk nog fulltime. Maar ga toch van de week kijken met mijn baas of we het langzaamaan kunnen afbouwen. En met de kerst stop ik ook.

Sex is hier niet super vaak. Maar 1x per week redden we wel. Heb niet zo heel vaak zin en vaak harde buiken aan het eind. Dat is wel balen. Maar goed, als het nog minder zou worden, zou ik denk ik gek worden haha.

3. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    @darcy,
    Gefeliciteerd met de goede echo en je dochter!!

@kleintje en boba,
    Wat vervelend dat jullie al (half) in de ziektewet zitten maar wel goed dat jullie aan jezelf en je kleintje denken!! Je zult zien dat je je al snel weer een stuk beter zal voelen!

@lara,
    En heb je je dagje overleefd met al die autisten en adhd'ers?:D

vrijen......
    Zo jij hebt je man wel heel lang laten wachten!! haha. Hier wel wat minder vaak als voor ik zwanger was maar nog wel met regelmaat hoor!! heb wel wat last van harde buiken op het eind en 1 keer begon beebje te trappen!! nou geloof me................de sex is gauw over dan haha. Manlief moet zowiezo nog wel beetje wennen als hij mijn dikke buik ziet tijdens de sex..........niet dat hij het niet mooi vind maar meer een raar idee dat daar een mensje in zit;)

Dromen....
    Jaaa heb ik ook last van!! meest bizarre dingen!! ik slaap ook heel licht.........ben wel zeker elke nacht 3 keer wakker!! jullie ook??

21 WEKEN VANDAAGGGGGGG JOEHOEEEEEEEEEEEE:D:D:D

4. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    darcy: super leuk een meid! gefeliciteerd meid!

Vrijen: hier ook minder dan gemiddel, heb erg last van mijn buik en dus geen zin..

alies: ook al op helft! gaat hard he?

Morgen vroeg om 0845 uur al naar de vk.. ben benieuw! :D

5. Minke1979

Minke1979 Actief lid

8 sep 2009
    326
    0
    0
    Noord-Holland
    Alies, ik moet om 9:30 al maar wij gaan wel shoppen daarna (kids factory zouden we al heen gaan!) Dus ben pas weer later online morgen. Succes Alies; ik ben heel benieuwd voor je!!

Tot morgen allemaal!

Marye; was dus wel heftig vandaag, rustig aan morgen he!!!

6. boba80

boba80 Actief lid

18 mei 2009
    314
    0
    0
    @ Alies en Minke...veel plezier morgen bij de echo

over vrijen...wij hebben het 2 weken geleden ofzo voor het eerst weer gedaan sinds de positieve test.
    Vond het ook een beetje raar hoor.
    En het voelde niet echt prettig...buikje is toch wel erg gevoelig.
    Manlief heeft er gelukkig alle begrip voor.

@ Germini 21 weken alweer...gefeliciteerd met deze mijlpaal...vanaf nu ben je zeker over de helft.

@ Dianne veel succes bij de vk morgen

@ Marye zou inderdaad eens met je baas gaan praten of je niet minder kan gaan werken...en anders een gesprek aanvragen met jullie arbo-arts...zeker bij tweeling-zwangerschappen zijn ze heel begripvol (is de ervaring van mensen om mij heen...en mij natuurlijk ook)

7. wennepen

wennepen Bekend lid

30 dec 2008
    908
    0
    0
    Darcy, Gefeliciteerd meid. Een meid erbij, super gaaf!

Lynette, Bij ons is de sex ook niet echt super vaak hoor. Ik voel me niet altijd even lekker ervoor en heb dan gewoon geen behoefte eraan.

8. joepie01

joepie01 Bekend lid

7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    hier eigenlijk ook niet echt sex meer gehad heb er even geen behoefte aan zon warm lijf tegen me aan. en als ik juist wel zin heb komt het niet uit ofzo, hoop voor mijn mannetje dat het wel terug komt anders staat ie wel lang droog

9. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Dat heb ik ook ja, harde buiken op het einde! hihi dat bedoelde ik zo;n beetje te omschrijven ;)

Je stopt met de kerst? Kun je dat nu al zeggen dan?
    Ik moet gewoon werken zolang het gaat, maar geen idee hoe lang dat gaat...?

10. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Heb vandaag een gesprek met de sirecteur gehad en hij gaat proberen vervanging te hebben vanaf na de kerstvakantie. Voor al mijn uren. Omdat gisteren de gyn al heeft aangegeven dat ik zeker niet langer meer zou mogen werken, hooguit korter. Omdat de klachten niet meer minder zullen worden alleen erger.
    Als het nu wel nog prima gaat, zal ik misschien nog gedeeltelijk die weken na de kerst het een en ander werken. Maar die kans is minimaal vandaar.

11. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    meiden succes en veel plezier morgen bij de echo!

12. joepie01

joepie01 Bekend lid

7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    ow ik wow dat ik dat kon zeggen werk tot kerst wat een uitzicht. heb ook niet veel fut meer pff met esmay zat ik al met 16 weken in de ziektewet door bi maar werkte toe therapeutische tot het eind dat was ook wel lekker en dan 3 uurtjes smorgens. maar werkte toen in een verpleeghuis. best zwaar veel bed mensen

maar heb nu ander werk, werk momenteel nog in de aanleunwoningen. maar ga zeer binnenkort over naar verzorgings huis op een pg afdeling met huiskamer. dus dat lijkt me ook wel erg leuk. hoop dat ik het nog even vol hou.

vandaag naar de ha geweest mijn dochter is al vanaf vrijdag erg verkouden en ik nu ook. ze had gewoon een verkoudheidje zegt de ha. maar mexicaanse griep heerst hier erg in het dorp liggen al verscheiden in het zkh.
    heb het nog over de prikken gehad en ik moet ze wel nemen van de dkt omdat wij een risico factor zijn ook in mijn werk. hij zei nadukkerlijk dat het geen kwaad kon vanaf een zwangerschap van 4mnd de baby is dan al vol groeid en dit was bewezen volgens hem. ze doen het niet zomaar zei die. dus was wel overtuigen. dus maandag maar de griepprik halen en de rest ergens in novenmber.

ow wat mis ik onze joep zeg niet normaal je raakt toch echt gehecht aan zon beestje. maar hij was ook echt een beagle hoor luisterd alleen wanneer hem het uit komt. en ik ben veel te lief voor hem dus luistert hij helemaal niet meer.

zo weer genoeg geklets nu even weer lezen.

13. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    heyyy meiden

zo ben net naar de film van michael jackson geweest,was gaaf!

over vrijen ehhmmm voor ons is t ook alweer een paar weekejs geleden, vind t gewoon niet prettig voelen, en heb ook erg weinig zin..maar goed gelukkig zijn er genoeg andere dingen en me mannetje maakt er geen punt van!!teminste...geen groot punt haha

darcy gefeliciteerd meid wat leuk een dochter!!!

kleintje heftig zeg dat je er zo'n last van hebt, balen dat het maar voor 2 uurtjes verlichting heeft gegeven, hoop dat t volgende keer meer effect heeft!!

meiden morgen met een echo, veel suc6!!

trusten
    xxx

14. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ow ja nog over de seks: mijn vriend zei de laatste keer nadat we seks hadden gehad strax komt de kleine op de wereld en het eerste wat ie dan zegt met een wijzend vingertje naar mij is: "Papa weet je dat dat pijn doet"
    Het kwam er zo droog uit hoe die het zei moest er toch wel om lachen :p

Ik kruip nu gauw het bed in (heb net al een uur op de bank geslapen *schaam schaam * en ga morgen weer op jullie reageren...
    Fijne avond nog meiden!

15. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    Sex: dacht dat ik de enige was die geen zin had je leest dat zwangere vrouwen vaker zin krijgen nou hier het tegen overgestelde!

Linda: Haar verver ik wil het ook graag doen. Heb nu nog een coupe soleil voor hoever je dat nog zo kan noemen van van de zomer en durf het nu ook niet echt te verven maar twijfel wel heel erg...!

Iedereen met een goede echo gefeliciteerd!

Heb trouwens besloten de inenting niet te halen! Vraag het 11 november nog even aan de vk maar dnek toch dat ik het niet doe!

16. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Heb gister gewoon mn haar laten verven hoor :)
    Kapster zei dat het totaal geen kwaad kan, zwanger of niet. :)

17. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    okee ga het dnek ik ook doen ik geloof alleen dat de kleur anders akn uitpakken dus denk dat ik maar eerst 1 plukje probeer! me moeder is kapster geweest dus die doet het meestal....!

Meiden met een mooie buik foto ik ben nieuwsgierig!

18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hmm wel? hihi bij mij is de kleur net als anders :)

19. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Darcy, leuk zeg een meid!! Gefeliciteerd en mooie echofoto!

20. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    haren verven: de kleur kan idd anders uitpakken, maar das dan vooral in het begin van de zwangerschap wanneer je de meeste hormonene hebt, ga t van de week ook weer verven, me schoonmoeder is kapster!

Deel Deze Pagina