Ohh dames, Ben heel blij dat ik niet de enige ben zo ik me voel tijdens de sex. We hebben het tussendoor wel een keer geprobeerd maar voelde me niet fijn en zijn we gewoon gaan knuffelen. Ook die buik voel ik erg goed tijdens het vrijen. En divere standjes whaha vind ik helemaal een ramp nu. Ook de ogasm is minder fijn door die krampen/harde buik. Gelukkig is me vriend heel begripvol en laat me echt mezelf zijn. Ik zie echt veel reacties zeg haha ik had het niet verwacht. Gelukkig maar ook hihih want voelde toch vreemd. Succes voor de echo dames ik mag vrijdag en ben nu al zenuwachtig.
Whahah dat geloof ik dat dat er grappig uit kwam. Dat zie ik mijn ventje ook zeggen. En als mijn vendje hoge nood had heeft hij nog zelf een hand LOL Dat heeft hij vast wel eens eerder gedaan tijdens onze relatie.
Hoe kan je huisarts nou zeggen dat het al bewezen is??? Het vaccin is lang in ontwikkeling geweest en ze kunnen nu echt de risico's op langere termijn nog niet zien. Kijk maar naar de DES dochters. De risico's daarvan kwamen ook pas op latere leeftijd aan het licht. Ik wil je er niet vanaf praten hoor, maar vind het raar dat je huisarts zegt dat het bewezen is. Dat staat een beetje tegen mijn gevoel geloof ik.
Morgen dames! Hier alles oke, ben alleen moe, moe en nog eens moe en gerirriteerd. Pfff het breekt me allemaal op nu. Wij slapen nu zon 2/3 weken op de slaapbank en nog altijd word ik gewoon niet uitgerust wakker. Daarbij komt dat ik de laaste tijd alles alleen moet doen mbt mijn dochter en huishouden. Mijn vriend is natuurlijk alleen maar bezig met de baby en kinderkamer op orde krijgen zodat wij weer een eigen kamer hebben om in te slapen. Maar ik hoop dat het snel klaar is want ik trek dit niet zo lang meer. Respect voor de alleenstaande moeders!! Seks gebeurd hier nog z'n 1/2 keer per week en soms een poos niet. Ik heb niet zoveel behoefte er aan. Jammer voor mijn vriend maar hij snapt het. Ik zie dat sommige meiden echt rustiger aan moeten doen. Sterkte der mee! Marye1986, jij heel veel sterkte met niet meer dan 2 kg aankomen! Lijkt me ontzettend moeilijk! Daarbij snap ik iets niet, mij is altijd verteld dat je in de zwangerschap niet mag afvallen vanwege giftige stoffen ofzo maar jij moet nu op dieet. Nou ik mag vanmiddag ook weer voor een echo om 15.30! Lekker weer kindje loeren .
morge dames, Ben weer goed gekeurd bij de vk, maar ze heeft mij bevalingsdatum terug gezet naar 30 maart. Haar verven: doe ik nog gewoon, en gelukig het nog niet mislukt
Ha meiden, zucht..beroerde nacht achter de rug. mn neus zat zo ontzettend verstopt en daarbij nog eens mn keelpijn enzo.. kreeg echt amper adem voor mn gevoel. Een hele tijd wakker gelegen en toen had ik het ff niet meer.. ben echt ff in tranen uitgebarsten.. hihi, heel erg..mja. Gelukkig een troostend vriendje bij me Dat luchte wel even op moet ik zeggen.. toen kwam dr tenminste ook snot los hihi... En daarna gelukkig wel doorgeslapen tot een uur of half 8. Nu eigenlijk vandaag pas om half 12 de echo maar ben om 8uur maar vast in de douche gestapt..lekker ff stomen nu dus een beetje lam op de bank..mja. Als het zo blijft dan vanmiddag maar even mn baas bellen om me ziek te melden want zo kan ik echt niet vooruit vrijdag en zaterdag. @ Channie: ohh ik geloof het helemaal dat je klaar bent met die slaapbank!! Is het einde in zicht met de kamers? hihhi, toen ik je bericht las leek het net of er stond dat je nog een halve keer per week seks hebt
Channie: max 2 kilo aankomen, is natuurlijk niet hetzelfde als afvallen. Betekent gewoon dat ik geen pasta's, snoep, vettigheid enz mag eten. Maar als je gewoon gegrilde vis met groenten eet, dan hoef je niet af te vallen, maar blijf je wel op gewicht. Is dus niet geheel hetzelfde als lijnen, maar gewoon een beter eetpatropon aannemen. Linda: flink balen dat je je zo rot voelt1 wel fijn dat je vriend je even getroost heeft. Hopelijk knap je van die 2 kids bij de echo weer een beetje op!
Goedemorgen dames, Darcy, gefeliciteerd met je dochter. Channie, sterkte met de verbouwing. Nog even en je kan in een gewoon bed. Dianne, fijn dat de APK weer goed was. Val me op, dat er al veel aan het kwakkelen zijn. Vervelend dames. Sterkte ermee. Haar verven, moet ik ook weer eens doen. Heb het bij de vorige zwangerschap ook 2x gedaan en dat ging goed.
@Darcy; gefeliciteerd met je meisje!! En fijn dat alles er goed uitzag. En inderdaad een schattig neusje. Leuk dat je het familietrekje al herkent in de echo! @dames die een echo hebben; succes vandaag. Lekker koekeloeren. Ik mag maandag om 11.30 uur. Lijkt nog zo snel na de 18 weken pretecho, dus das wel lekker. Hier alles oke. Een betere nacht gehad dan gisteren gelukkig. Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ook ik word meerdere keren per nacht wakker hoor. Ik hoef er nu niet meer uit om te plassen, maar dat zal op korte termijn weer wel gebeuren omdat de baarmoeder verder groeit natuurlijk. Ik vind het ook steeds lastiger om een lekkere slaappositie te vinden. Op mijn rug slaap ik niet graag meer, en half op de zij, half op de buik lukt al bijna niet meer. Voelt ook niet goed meer aan met de kleine.... Dus nu meestal op de zij. Nou, over die Apk nog van gisteren, was een fiasco. Ook Kwikfit kwam met dezelfde punten aan, zelfs nog meer :x. En mijn vader moest toegeven dat tie nu wél wat aan de banden zag. Ja, lekker pa!!! Ben ik nóg duurder uit, want nu moet ik 2xapk kosten afrekenen.... Hij heeft toen gelukkig de banden van 130 euro betaald en wat dingetjes gerepareerd. Vandaag wéér terug voor de definitieve keuring. Dus zulke oplichters waren het dus blijkbaar niet (ahum). Gelukkig hoef ik dus niet zoveel te betalen..... En over de sex: Die pijn is je onderbuik herken ik wel. Voelt niet prettig, maar heb al wel meerdere keren gelezen dat het geen kwaad kan. Hiero ook echt max. 1 x per week hoor. Met soms alleen het voor-en naspel zeg maar, dus geen echte sex. Maar ik voel me ook helemaal niet sexy hoor met die buik en dat extra vet... Volgens mij vindt mijn partner mij ook niet extra sexy, tenminste ik merk er niks van Maar ook wij vinden het raar dat er een kindje in zit en sex voelt bij mij onnatuurlijk aan. Ik zat de laatste keer tijdens de sex te denken aan het kindje wat door de baarmoeder aan het stuiteren was en vond het een beetje zielig. Mijn vriend zei het daarna ook. Dat is ook niet erg bevorderlijk haha.
Hier ook maar 1 keer in de week sex. Vaker hoeft van mij niet. Want spruitje reageert gelijk en er komt weer een grote bult bij mijn buik omhoog zetten. 8) Ik zei ook al voor de gein tegen mijn vriend: 'Straks komt het spruitje ter wereld en zegt dan: 'Mama, papa zat me telkens te prikken.'
@lindavnr: beterschap meis, bleh, dan kan je je echt rot voelen he! @echo's: meiden veel succes. Hier lekker rustig dagje, ga zo maar eens aankleden hihi en dan even richting de kapper en de hema. Meiden ben helemaal van de leg, mijn hart klopt er van: er komt vocht uit m'n rechter tepel hihi!
zucht, nog niet eens iets gegeten en net al boven de wc gehangen (wel eten s ochtends bij mij werkt hélemaal niet...) pff...na de echo ga ik me toch maar ff ziekmelden denk ik..trek het zo niet echt. @ Linda: jaa over de helft heb een banner op mijn bureaublad staan (in het nederlands) en die gaf het inderdaad ook aan! Woehh je borsten maken zich dus al klaar! hahah. hopelijk gaan ze dat niet te vaak overdag doen
hihi ik zit nog in mijn badjas en denk ineens, huh, een drup op mijn buik (net als een regendrup), kijk ik naar beneden zie ik een grote drup aan m'n tepel hangen haha echt grappig de eerste keer
@ Linda: dat lijkt me bizar als je dat ineens hebt! Meiden met een echo: succes en veel plezier! Hier heeft vanmorgen het UWV gebeld wat zijn die soms handig zeg ik mn verhaal gedaan zegt die man: "Ow ik hoor het al, doe maar lekker rustig aan en ik bel over een paar weken wel" Hij vroeg nog wel of ik al een vooruitzicht heb over of ik strax nog kan werken of niet dus ik heb gezegd dat ik dat nu nog niet kan zeggen maar dat ik morgen in gesprek ga met de manager en dat vond hij allemaal prima! Maar nu het UWV heeft gebeld betekend dat toch niet dat ik constant binnen hoef te blijven zitten of wel? Moet namelijk nog wel gauw wat te eten gaan halen en de hond zal er ook een keer uit moeten....
lindavnr: beterschap meid! linda: haha grappig om dat zo te lezen. Hier is het al een aantal weken aan de gang. Vorige keer zo veel melk en begon ook al zo vroeg. ALL: soms als ik nies, heb ik zo'n scheurend gevoel onder in mijn buik. Heel onprettig hebben jullie dat ook?
Hoi dames, ik ben een paar daagjes niet online geweest en er is ontzettend veel gekletst kan iemand me ff bij kletsen? ts een beetje veel om allemaal te lezen. sorry.