Wat heerlijk, mooie tweeling-echo's hier Superleuke foto's, Lara! Minke, de Zaanstreek. Nou, woon ik mijn hele leven al...
Halo dames, zo ik ben lang niet geweest... Even een update, vakantie was heerlijk, goed weer, lekker rustig huisje en lekker een beetje aangetut. Ik ben al weer een paar dagen terug, maar 't was meteen erg druk op werk, dus niet meteen weer geschreven. Sorry! Maandag hadden we de 20-weken echo en alles was helemaal goed, dus we zijn weer erg tevreden. Darcy: gefeliciteerd met je dochter en Minke, jij met je zoon en dochter! Fijn dat alles goed is. Verder is er ongetwijfeld nog meet nieuws langs gekomen, maar ik heb nog geen tijd gehad om bij te lezen, als ik dat al ga doen, ik mis iets van 500 berichtjes, haha. En dan te bedenken dat we hier bij de maart dames nog niet eens zoveel schrijven. We zijn al ingehaald door de april-dames en ik geloof zelfs al door de mei-dames!
Hier een van onze ukkies op de echo! Bekijk bijlage 24762 Hihi vond deze wel leuk: Hier zijn z'n lipjes en neusje goed te zien (in het groot tenminste wel hihi), en heeft zijn handje bij zijn hoofd. (alsof ie door zn oogjes wrijft hihi)
lara: mooie foto hoor al een echt buikje! Mooie echo foto ook gelukkig dat de echo's van vandaag weer goed waren!
wat ik me weleens afvraag dals je nu een liedje zingt voor je kindje endat elke dag herhaald dan herkent hij dit later. Maar welk liedje kan je nou zingen...!?
hihi ik zing maar heel af en toe voor mn ukkies, maar als ik iets zing, zing ik 'de wolkenwagen' een liedje wat mn moeder vroeger voor mij zong ik weet alleen 1 zinnetje niet meer lekker handig.. Nu staat het liedje ergens op een bandje waar ons mam het voor me zingt...maar die bandjes liggen nog allemaal bij ons pap, en dat zijn er best veel. K heb geen idee waar ik moet zoeken, op welk bandje! Mgoed, toch wel leuk om een keer terug te luisteren... mooie herinneringen en dan kan ik horen hoe ons mam vroeger met mij speelde en zong hihi. Wel heel leuk dat ze die gemaakt heeft. Hmmmm... toch eens een keer gaan luisteren en een bandrecorder regelen!
okee dat is inderdaad een leuke herinnering... ken het liedje niet.... mijn moeder vertelde altijd versjes en zong eigenlijk niet... hmm misschien toch ff in het boek zoeken..
ik kan het liedje ook nergens terug vinden als ik het op google intyp, dus kan goed zijn dat het zelf verzonnen ofzo is hoor.. Tis maar kort, dit is de tekst: "kindje ga je mee met mij, in de wolkenwagen. Er is nog een plaatsje vrij, in de wolkenwagen. Wolken zijn net schaapjes, soms gaan ze o zo snel. En ........................................................ wel Kindje ga je mee met mij, in de wolkenwagen." hihi, geen idee dus wat er ook alweer op die puntjes moet staan... maar het eindigde volgens mij op 'wel'
o handig is dat..... kan je het je moeder niet vragen die weet het vast nog wel......! Of idd de bandjes beluisteren.....! Wel leuk dat ze dat omgenomen heeft
tsjaa, dat zou ze zeker nog wel geweten hebben.. Maar mn moeder is 3.5 jaar geleden overleden.. vandaar dat het zo'n mooie herinnering is, dat liedje.. Ga binnenkort als ik bij ons pap ben eens door de bandjes heen zoeken
ow sorry linda dat wist ik niet....... Dat is inderdaad een mooie herinnering dan en echt super voor de kleintjes dat ze dan straks oma kunnen horen zingen...Als je het juiste bandje kan vinden! weet paps niet hoe het liedje ging? Succes alvast met zoeken waneer je dat gaat doen....
hihi nee die weet dat niet.. die zal het liedje niet herkennen denk ik.. hihi. Dat was echt ons mam d'r ding.. met ons zingen enzo. Ik ga gewoon hard op zoek. Lijkt me ook wel heel leuk om al die bandjes terug te horen. Weet ook dat er een bandje is waar op ik met mn broer aan het spelen ben. Ik zit dan in de box en gooi echt 15 keer een speeltje weg, want mn broer dan voor mij elke keer gaat pakken en zegt dat ik het niet weg mag gooien. hihi, en ik maar lekker doorgaan met weggooien oehh krijg nu steeds meer zin om ze een keer uit te zoekeN! Hmm ik ga nu wel maar eens afsluiten; dalijk lekker in mn bedje kruipen... truste lavast!
Haii Dames Ik moet 23 november bloedprikken voor me suiker en ijzer dit omdat ons meisje wat voorligt op de groei met de 20wkn echo dit heb ik nooit eerder gehad met zoontjes waren teklein met 20wkn echo en ook met de geboorte weet iemand mischien wat de symptomen zijn van zwangerschapsuiker?
laar mooie buik!!! over muziek:mijn man smeert elke avond in bed me buik in en vervolgens legt ie een knuffel naast me buik of op me borsten waar een liedje uitkomt, en iedere dag dus t zelfde ...hoop dat ze na de geboorte dan dat liedje als een soort van herkenning heeft...
Hey Ladies, Kom even zwaaien. Afgelopen 2 dagen gewerkt en dan heb ik meestal niet veel kracht meer om te forummen. (ligt niet aan jullie hoor ). Morgen nog een dagje en dan is het weer lekker weekend. Morgen om 8:30 20 weken echo.. spannend hoor!
Goede morgen! Heb gisteren helaas niet zoveel fut gehad om op iedereen te reageren. En nu is er alweer zoveel geschreven. Wilde even alle meiden die gisteren een echo haddfen feliciteren, met het het feit dat alles er goed uitzag. Zag dat er weer een meisje was bijgekomen. En van alle anderen wisten we al wta het ging worden toch? Dames die vandaag de echo hebben: succes!Geniet er maar van, want het is heerlijk om je kindje(s) zo te zien in die buik. Hier gaat het steeds minder. Weer werken valt me erg zwaar. Ga vanmiddag opnieuw met mijn baas in gesprek omdat ik voorlopig toch minder wil gaan werken. De pijn is mijn benen is namelijk na 2 dagen tijd ook verdubbeld. Wilde vandaag bijna thuis blijven omdat ik amper heb geslapen van de pijn. Maar sleep me er nog 1x naartoe, want volgende week hebben mijn examenklassen toetsweek. hopelijk heb ik van het weekend wat meer tijd om alles bij te houden. Liefs, Marye
marye, jeetje wat vervelend zeg! hopen dat je baas een beetje mee wilt werken. t belangrijkste ben jij met de kleintjes!!!!! Veel suc-6