Maart 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lisil, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minke1979

Minke1979 Actief lid

8 sep 2009
    326
    0
    0
    Noord-Holland
    SUPER de 3e mixed twins!!!!!
    Van harte gefeliciteerd!! Erg leuk!

En ook MAMZIE en BRITTEKE gefeliciteerd met jullie kleine mannen op komst! Super leuk!

En Sue; ik ken je nog niet maar wens je heeeeeeel veel geluk en succes!! Toi toi toi Fijn dat je weer zwanger bent en hopelijk komt het nu helemaal goed :)

2. Minke1979

Minke1979 Actief lid

8 sep 2009
    326
    0
    0
    Noord-Holland
    Eliesah!!
    Gefeliciteerd met de gevoelde schopjes!! Gaaf he!

3. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    veel suc-6 vanmiddag met het gesprek

4. Minke1979

Minke1979 Actief lid

8 sep 2009
    326
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier een telefoontje van de longarts nouja secretaresse; moet a.s. dinsdag ochtend voor een heel longfunctie onderzoek komen! Inclusief opnieuw bloedprikken!! Pfffffffff daarna gaan ze wel alle uitslagen meteen bekijken en met mij bespreken...
    Ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden. Gisteravond was ik wel weer heel benauwd dus wat dat betreft is het wel fijn dat er naar gekeken wordt maar dit lijkt me bijna overdreven... of niet?
    En hoe doe ik dat nu weer met mijn werk. Ik werk alleen ochtenden en heb vandaag gecompenseerd met gisteren toen in echo had. En ik heb geen zin om te blijven compenseren, betekent naast de extra energie die het kost ook nog dat ik extra oppas moet regelen en mijn ouders zijn op vakantie.... Dus dat vind ik geen optie. Denk er nu over om mij maar gewoon ziek te melden die dag. Wat vinden jullie??

5. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    @Suekes super dat je weer zwanger bent. Ik duim voor je dat het goed zal blijven gaan. :)

@Linda gefeliciteerd met jullie meisje en jongen!

6. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ik kreeg gister de offerte van het kdv onze meid is met zekerheid al geplaatst voor woensdag en vrijdag. gelukkig geen wachttijd.

t gaat ons 586 euro per maand kosten waarvan we 433 van de belasting terug krijgen. volgens de proefberekening. en hoeven we dus maar =/- 150 zelf te betalen

t is voor ons dus voordeliger dat mijn partner 5 dagen blijft werken want als hij een dag in leverd dan moeten we meer geld inleveren dan als de kleine 2 dagen gaat.

nu nog een afspraak maken om daar kennis te maken!

7. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    voor doktersbezoek krijg je gewoon 2 uur hoor dat is een algemene weggeving. dus ze moeten je max 2 uur geven. dus kan je erna of ervoor werken als de tijd dat toelaat en anders hoef je maar weinig op te nemen als je alleen de ochtend werkt.

8. Minke1979

Minke1979 Actief lid

8 sep 2009
    326
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja nou, ik vind het nogal een onderneming; we wonen 30 minuten rijden van het ziekenhuis vandaan dus dat x2 (heen en terug) plus de beperkte energie die ik momenteel heb maakt het ook wel vermoeiend. daarvoor werk ik nu maar halve dagen en alleen de ochtenden. Ik moet om 8:30 in het ziekenhuis zijn en verwacht er pas zeker 2 uur later weer uit te komen. Uit ervaring schiet het nooit op daar.
    En dan nog vooral erbij: mijn werk heeft al aangegeven niet echt gediend te zijn van afspraken onder werktijd als je parttime werkt. En nou werk ik ook alleen nog de ochtenden en dat was nou precies de enige tijd die ze op korte termijn voor me hadden. En er was wel haast bij volgens de klinisch verloskundige.
    Dat laatste; dat mijn werk dus weer niet blij zal zijn; maakt mij vooral dat ik denk; ik meld me maar ziek die dag... Ik weet niet hoe ik het anders regelen moet...

9. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Setti wij hebben gisteren ook al een ding gehad van KDV :p
    ons kleintje gaat ook op woensdag en vrijdag en de dinsdag middag, vanaf 1 september ook op de dinsdag ochtend.....
    Wij zouden zelf geloof ik ook maar iets van 150 euro ofzo moeten betalen.... dus dat valt wel mee!

10. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Minke ik zou dan ook zeggen meld je een dag ziek? Of probeer een dag te ruilen of vrij te vragen?

11. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    Hoi dames,

Vanmorgen de 20 weken echo gehad. Geen gekke dingen gezien en kindje groeit goed. Wel waren de nierbekken iets groter dan hoort. Maar dit blijkt volgens haar vaker voor te komen. Ik krijg rond me 32 weken hiervoor nog een extra echo om de niertjes te bekijken. ook is het nu echt voor 100% zeker dat het een jongen is het was echt niet te missen dat het een jochie is.

Ook was het het weer heel druk bezig met bewegen. Ze kon soms met moeite meten hahaha.

Gelukkig is alles verder goed en als de niertjes toch een afwijking blijft houden is dit goed te behandelen na de bevalling.

Dus best spannend de volgende echo.

Groetjes Lynette

12. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Mamzie en Britteke, gefelcitieerd met jullie jongens.
    Linda, gefeliciteerd met je koningskoppel.

Minke, zou me dan toch maar ziekmelden. Voor de zekerheid die woensdag ook nog thuisblijven. ;)

Boomer, wij hebben een aankoopmakelaar in de armen genomen. Moet zeggen, dat dit wel heel relaxed is. Die aankoopmakelaar regelt alles, je hoeft daar alleen maar te komen om te tekenen. Ze nemen ook alles met je door en dingen die wij niet zo snappen, leggen ze dan uit. Is toch wel aan te raden zo iemand.

Vandaag alweer 19 weken. Tjee, het gaat echt hard zeg.
    Voel me ook heel goed nu. Komt wel goed uit, want ik moet nog veel dingen inpakken voor de verhuizing.

13. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    He meiden,

al een poostje niet geschreven, wel gelezen hoor!!

Meiden met een goeie 20 weken echo, gefeliciteerd!!!!!!! En de jongens gaan nog steeds op kop!
    Hier gaat alles goed, heb alle kleertjes al gewassen, kinderwagen van de zolder gehaald en schoongemaakt, maxicosi al van de zolder, haha, ik ben er dus al helemaal klaar voor! (hoezo nesteldrang!) Vind het wel zo handig, kan ik gelijk weer even kijken wat ik allemaal al heb en wat ik nog nodig ben.

Mamzie, jij ook uit provincie groningen? ik ook, woon ongeveer 10 km van Winschoten, in een klein maar gezellig dorpje. jij dan?
    Gefeliciteerd met je zoon trouwens!

Morgen alweer 22 weken!

Liefs Moons

14. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Suekes, ja, joepie, gefeliciteerd!! een zomerbaby, leuk hoor.

Linda, een jongen en een meid, mooi zeg, geniet ervan!

15. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ja idd, dan zou ik me ook ziek melden. denk ten alle tijden aan jezelf en de kleintjes!!!! Rust gaat voor alles hoor!

16. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    lynette, fijn dat alles goed is en t nog steeds een jochie is!!!!

17. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Net weer terug van de fysio behandeling, pfff ik ben nu helemaal gebroken :(
    Ze gaf trouwens aan dat bij een "normaal" iemand de behandeling zo'n 4 - 6 weken zou duren voordat de klachten voor een grootste gedeelte verdwenen zijn maar omdat ik zwanger ben + ook nog eens last van mn bekken heb kan het zijn dat het bij mij toch wel wat langer gaat duren :S
    Pfff niet zo leuk dus!!

Zal het vanmiddag maar vertellen aan mn werkgever...

18. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @Alies05 : Wat leuk, gefeliciteerd met je dochter. Fijn dat alles goed is.

@Kleintje88 : Succes vandaag bij de Fysio. Ik hoop dat je in combinatie met minder werken, en meer rust een balans kunt vinden, en het in iedergeval niet erger word.

@Boba80: Het UWV is inderdaad druk geweest:D, misschien dat ze daarom zo chagrijnig aan de telefoon was;)
    Dan zal de bief 1 der deze dagen wel volgen. Ben benieuwd.
    Wat een leuke echo foto heb je!!

@Lindavr : Wat een luxe!!!!2x op een dag je kinderen kunnen bewonderen!. Fijn dat alles nog steeds zo goed gaat. Wat een leuke ukkie.

@Lara85 : Mooi buikje.

@Marye1986 : Denk aan jezelf meid!!! Jij en je kleine zijn nu belangrijk.

@Mamzie : Gefeliciteerd met je zoon. Grappig dat je voor de 20 weken echo van het andere geslacht droomden.

@Boomer2009 : O hou op over de hypotheek akten. Toen wij dit huis kochten (ook onze eerste huis en eerste hypotheek) heb ik weken lang slapen lozen nachten gehad. Is alles wel goed geregeld, kunnen we het wel betalen, voor mijn gevoel zaten we dan toch ruimschoots over onze oren in de schulden.
    Gelukkig is mijn vriend dan heel nuchter.

@Suekes : Wat een goed nieuws!!!!!!!!!!!!!!!! De duimen draaien op volle toeren.

@Linda : Gefelicteerd!! Lullig dat je klachten werden weg wuifde:x. Goed dat je zelf contact opneemt met een fysio.

Weekend!!!!! Gisteren bijna de hele dag op bed gelegen ivm spugen:(. Snap er soms niks van. Gelukkig had ik een vrije dag.
    Mijn werkgever vond ook maar dat het UWV erg raar reageerden. Hun eerste reactie was dat ik helemaal niet meer fulltime aan het werk ga, maar als ik denk dat het niet gaat, gewoon korter gaan werken.

Vandaag ook de ondertrouw geregeld. Kan alleen maar op afspraak. Ik dacht als ik de formulieren van hun site uitprinten invullen, kopieën paspoorten erbij dat het genoeg was. Nee, moet je apart voor langs komen.

Vind het nog steeds een rare gewaarwording om om 12 uur mijn PC uit te zetten en naar huis te gaan.......

Hebben jullie nou echt het idee dat je zwanger bent? Ik niet:). Het is dat ik weet dat ik zwanger ben, misselijk ben en BI heb, buik begint te groeien (en soms nog aan het spugen ben), maar ik heb nog steeds niet het besef dat ik zwanger ben.
    Wel heb ik het idee dat ik ons kind begin te voelen. Ach misschien komt het besef wel als ik ons kind echt voel bewegen.

19. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Hoera Suekes! We duimen voor je, hoor!

20. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Hee meiden!

@Lindavnr, ik ben ook even voor je op zoek gegaan. Kan het zijn dat liedje van Elly en Rikkert is? Of uit een radioprogramma van de EO uit de jaren '80 (vlgs. Wikipedia)?

@Zingen, kletsen, ik kwebbel zelf de hele dag door tegen ons beebje maar Bart vindt het een beetje moeilijk en is daar wat onhandig in ;) Denk dat hoe meer buik ik krijg hoe realistischer het voor'm wordt...

@Channie en Mamzie, gefeliciteerd met de goede echo's!! En Mamzie en Britteke met jullie zoontjes!

@Linda, wat gaaaaaaaf!! Gefeliciteerd met je zoon en dochter... Geniet ervan en lekker shoppen!!! :D

@Sue, hihihi, ja sorry hoor, was geheel toevallig... Ook hier nog een keer van harte gefeliciteerd en hopelijk mag alles goed gaan en hebben jullie in Juli een prachtig kindje in je armen.

@Werk, wat vervelend dat sommige meiden er al zo doorheen zitten :(. Sterkte!! Ik heb deze week geloof ik 60 uur gewerkt dus ben helemaal kapot... Gelukkig hebben we op vrijdag maar een half dagje dus ik ben lekker op tijd thuis! Ben maar niks meer mee gaan drinken met collega's en ga zo eerst middagslaapje doen! :D

@Kdv, ons meisje is ook al ingeschreven voor de maandag en dinsdag. Dinsdag vanaf januari 2011 dus dan heeft Bart is nog paar maandjes op dinsdag ouderschapsverlof :) Wij hadden de bevestiging ook al paar weekjes binnen. Wel fijn hé als dat is geregeld?!

Liefs Laar

Deel Deze Pagina