Dank je, heb wel succes nodig, heb er nogal een hard hoofd in @Alies, have fun en eet lekker. (jammer dat je de toasjes zalm niet mag)
Daar heb je ook gelijk in. Baal alleen dat het alleen maar onder werktijd kan. Ik weet dat ik er een dag vrij voor krijg, maar maak hier geen gebruik van. Ons huwelijk is ook even handtekening zetten en klaar. Vriend is internationaal vrachtwagenchauffeur, en we hebben het geld er niet voor over om een uitgebreide bruiloft te geven. Plus dat ik nu ook nog met mijn bekken zit, dus het nog geeneens vol hou. Nu gaan we met onze familie en goede vrienden naar het stadhuis, en daarna brunchen. Nu weten we zeker dat het voor kind en ons goed geregeld is. Wanneer ga jij trouwen? Wij 21-12-2009
heyy meiden seu gefeliciteerddddd wat super gaaf ga echt heeel hard voor je duimen meid!! boomer zo das knap dat je t allemaal zelf doet, wij hadden iemand van van brugge die heeft alles geregeld, echt een top vent, hij doet nu nog steeds onze belasting....fijne avond word vast gezellig!! fijn weekend meiden
hih niet veel avond eten tips vandaag.. normaal zitten jullie vol ideeen Mgoed; na een kwartier ronddwarrelen in de supermarkt waren we eruit.. hebben net shoarma met pitabroodjes en aardappeltjes gegeten was erg lekker en lang geleden. En voor vanavond lekker een stokbroodje met kruidenboter @ alies: veel plezier vanavond! @ Boomer: jij ook veel plezier, en succes ook.. Kan me voorstellen dat je er niet écht veel zin in hebt; wat laat zeg! Hmm..red bull, mag dat wel gewoon? haha ik durfde laatst niet meer als 2 slokjes te nemen omdat het zo vol met cafeine zit.. maar 1 blikje kan denk ik toch geen kwaad ofzo, wel?
Hoi Allemaal! Heb wel terug gelezen, maar ben nu alweer de helft vergeten. Dus sorry als ik iemand oversla. Linda: Super een jongen en een meid! Net als Minke en ik. zijn we al met 3.En fijn dat ook alles goed was. Bij ons komt ws de jongen eerst, zoals het er nu uitziet. die ligt sinds 12 weken al hetzelfde , met zijn hoofd heel ver beneden vlakbij de uitgang. Als de foto's ingescand zijn, zal ik wel eens de 12weken echo en 20 weken echo bij elkaar liggen. Hij ligt 2x precies hetzelfde is echt leuk om te zien. Ik zag dat er nog meer goede echo's waren, maar ben vergeten van wie. Iig gefeliciteerd. Lindavnr: Klinkt lekker hoor. Ik vind shoarma sinds ik zwnager ben iets minder, want ik lust geen knoflooksaus meer. boomer: Dat is idd wel erg laat. Ik moet er niet aan denken! Maar ik hoop dat je het met je red bull een beetje vol kunt houden. Een hoop gedoe he een huis kopen. Wij hebben dat in juli/augustus gedaan. En vooral die hele papieren rompslomp vond ik echt een gedoe! Minke: Ik zou me dan inderdaad ook gewoon ziekmelden! Alies: Ik hoop dat het personeelsfeest leuk is! Verder weet ik het even niet meer hoor. Zal het van het weekend proberen wat beter te houden. Vanmiddag had mijn baas helaas geen tijd. Maar heb gelijk even een mail gestuurd of we volgende week dan even kunnen praten. en enigzins uitgelegd waar het over zal gaan. Komende week hebben we toetsweek en verkort rooster. Dus dan blijft er tijd zat over. Verder zijn de 2 kids vreselijk druk al de hele avond. Ik voel ze echt heel duidelijk schoppen . En ze lieten zich ook duidelijk aan Don voelen. Daar ga ik maar even van genieten. Want verder is het allemaal nog steeds bagger. Mizzchien tot later op de avond. En anders tot morgen! Oh trouwens nog een foto van de kleertjes die we van de week hadden gekocht. Niet echt super kwaliteit foto, maar goed...
Wij gaan 30-11-2009 trouwen.... das al niet lang meer he.... Ik moet nog steeds de 'huwelijkreis' naar de Ardennen boeken hihi. Twee nachtjes in een stacaravan. Het is inderdaad nu goed geregeld en dat is ook wel een prettig gevoel.
O Lindavnr; 1 blikje Red bull kan echt geen kwaad hoor! Staat volgens mij gelijk aan 2 of 3 bakjes koffie. Het geeft mij vaak een fijne oppepper.
Hoi meiden, Sorry, even niet bijgelezen sinds vanmiddag, doe ik morgenochtend! Ik ga lekker een lang weekend weg met Bart (in huisje van collega, aan het strand in Zeeland ). Dus ben dinsdag weer op het forum! Fijn weekend allemaal en als je je nou even verveelt, lees vooral dit topic even... http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/172189-levende-hamster-begraven.html Ik hoop écht dat'ie het nog 'doet', maar eerlijk gezegd moest ik ook wel even heel hard lachen om het verhaal. Ik zie het al helemaal voor me!! Nu lekker slapen! Veel plezier voor iedereen die feest/stapavond had, ik stuur wat energie naar jullie... Vanavond met Bart en collega wat wezen eten en ik ben al moe!!! Liefs Lara
pffff nu weet ik het ook niet meer hoor.. hoor nu weer dat het juist wel weer goed is de vaccin te nemen voor mex. griep... En dat het sowieso geen kwaad meer kan voor het ongeboren kind, na 3 maanden zwangerschap. zucht..kweet t niet. mgoed, ga nu stoppen.. tot morgen! HLN Mexicaanse griep - "Vaccin Mexicaanse griep is veilig voor zwangere vrouwen" (1014914) Toch Mexicaanse griepprik voor zwangere vrouw | Gezondheid
Als je volgende week al de koopakte gaat tekenen is het idd zonde van het geld. Wij hebben echt alles door die makelaar laten. Ook het bieden enzo. Wij waren toen op vakantie en zij belde ons gewoon 's avonds op en vertelde dan, of de mensen al hadden gereageerd op ons bod of niet. Die wij nu hebben, zijn we echt tevreden over.
Lara, fijn weekend. Wat een komisch stukje van die hamster. Boomer, ik zou zulke feestjes toch echt overslaan. Alies, fijne avond. Lindavnr, het blijft een moeilijke zaak, die griepprik. Maar zolang ze nog niks zeker weten over de bijverschijnselen, ga ik hem niet halen en voor mijn dochter ook niet. Marye, schattige kleertjes heb je gekocht. Eindelijk een pakje voor de beeb gekocht. Toch wel leuk dat kleine spul. Wist alleen niet meer of ik nu maat 50 of 56 moest hebben. Erg he, zeker als je er al eentje hebt rondlopen.
Goeiemorgen, meiden. Ik denk dat Boomer net een paar uurtjes in bed ligt - en de rest al wat langer. Hier zijn de oogjes om 4 uur open, kan niet meer slapen Maria, heeft je arts het vermoeden dat je zwangerschapssuiker hebt? Misschien kun je aan de vk op dit forum (of bij het topic "Gezondheid") even advies vragen? Lara, fijn een lang weekend weg, geniet ervan! Vriendlief, hier nog iemand die de prik niet gaat halen. Vind het nog onverantwoord gezien de vele onduidelijkheden over het vaccin. Stroopie, heb het eerste pakje ook gekocht - maatje 50, want ik weet nog heel goed dat mijn zoon groot werd geschat (hij was 51 cm en 3780 gram, een lekker beertje) en het pakje ruimschoots aankon Maar gek is het wel hè, heb hier een kind dat maat 86-92 draagt, dus da's dan weer zo 'groot.' Ik las weer over mooie echo's, o.a. Britteke - gefeliciteerd, meiden. Benieuwd naar de eindstand, bij de september 2007 mama's wonnen de jongens het op het nippertje Ga maar even thee zetten ofzo Wou er dit weekend wel een beetje florissant uitzien, heb vandaag een fotosessie met mijn beste vriendin en morgen voor de rubriek "Anybody" van Viva Mama. Maar goed, daar knippen ze mijn slaperige hoofd er sowieso wel af
Boomer ik hoop dat je het een beetje hebt kunnen volhouden en dat het gezellig was! Je zou nu wel lekker liggen slapen. Alies voor jou hetzelfde ik hoop dat het personeelsfeest geslaagd was! Marye1986 leuke kleertjes hoor! Ik heb nu ook al een aantal setjes gekocht. Ik heb geloof ik twee setjes in maat 50 en één setje in maat 56 en twee jurkjes in maat 62. Mijn ervaring is dat ze maatje 50 maar heel erg kort aan kunnen en dat ze al wat langer doen met 56. Lara85 ik heb meteen gekeken toen ik je link zag en ik moest toch wel stiekem erg lachen hoor! Wel heel erg sneu voor het beestje en ik hoop dan ook dat hij nog leeft. Veel plezier in Zeeland!! Lindavnr ik vind het nu ook erg moeilijk. Mijn standpunt was echt niet vaccineren maar nu ga ik ook twijfelen. Maar ik denk zelf dat wij die griep al gehad hebben. Mijn dochter heeft lang gehoest en is nu zo goed als bijna over en ik hoest nu nog steeds en heb het s avonds ook echt heel erg benauwd. Darcy wat leuk een fotosessie! Veel plezier. Nou hier alles goed! We zijn nu druk bezig met het kamertje en het einde komt echt in zicht!! Gisteren hebben we de muren geverfd en vandaag moet daar nog wat van over gedaan worden omdat niet alles heeft gepakt. Mijn dochter gaat straks met mijn moeder een hele dag mee dus als ze terug komt is haar kamer als het goed is, zo goed als af! Ik ben zo benieuwd hoe ze gaat reageren!! Dan willen we even een week of twee rust en dan gaan we aan de babykamer beginnen. Hier hoop ik dat mijn gehoest en geproest gauw over is want het gaat me gewoon zeer doen. Als ik hoest lijkt het wel of ik mijn ribbenkast er uit hoest. Nou meiden ik ga douchen en daarna ff boodschapjes doen. Fijn weekend!
Goedemorgen dames! Nou het personeelsfeest was geslaagd. Heerlijk gegeten. Maar natuurlijk moest ik wel ff kwijlend naar de gerookte zalm kijken die ik natuurlijk niet mocht hebben. Maar er was gelukkig nog wel gewone zalm en nog veel anders lekkers, dus mijn buikje was goed gevuld. Nog lekker geswingd op de dansvloer. In het begin protesteerde de kleine meid even maar na een paar keer heen een weer swingen was ze lekker rustig. Heb ff lekker ouderwets gedansd en gek gedaan op de dansvloer met mijn buikje. Op een gegeven moment toen ik lekker warm gedansd was voelde ik mijn buikje haast niet meer. In het begin van de avond hadden we een mentalist die een 'showtje' weggaf. Tjonge jonge wat vond ik die gast slecht.
Hey meiden, Ik heb niet alles bij gelezen, er wordt ook zoveel gekletst! Ik weet niet wat ik wil met de babykamer!!! Hebben jullie advies? Ik ben echt zo'n twijfel miep die bijna geen keuzes kan maken. We hebben een redelijk groot kamertje voor onze baby. We willen de kamer vrij rustig houden, maar wel leuk met een gezellig kleurtje. Nu weet ik dus niet welke kleur! Meisje: roze of paars Jongen: aqua blauw of lime groen (wij weten zelf het geslacht al) Wat zouden jullie kiezen? Nu zit ik me af te vragen of ik één of twee muren een kleur zal geven en de andere muren wit. Of dat ik alle muren wit doe en dan met de accessoires in kleur ga werken zoals gordijnen in kleur, de klamboe, dekentje, schilderijtjes etc. Of zal ik met gekleurde vlakken op de muur gaan werken? De meubeltjes zijn overigens wit en er ligt laminaat op de grond. Wie heeft er een leuk idee?
Ik zou meisje paars doen of lila (denk dat ik dat ook doe weer even wat anders dan roze) En jongen zou ik geen lime doen, die kleur is wel leuk maar een beetje 'geweest' vind ik (mijn babykamer voor de 2e was lime groene muren en aqua blauwe erbij dus combi) was wel erg leuk trouwens. Succes!
Darcy: Veel plezier met je fotosessies! Wennepen: Ik ben het geheel eens met Minke! Dus lila voor een meisje en limegroen voor een jongen. Alies: Wat klinkt dat heerlijk een avondje dansen. Vrees dat ik dat echt niet meer kan. Maar fijn om te lezen dat je zo hebt genoten. Lindavnr: Ik laat me wel vaccineren. Mijn gyn vindt ook echt dat we het zouden moeten doen. En met het laatste nieuws over de griep, weet ik het voor mezelf nu ook wel zeker. Channie: Heerlijk druk met het kamertje. Ik wil daar ook zo graag aan beginnen! Moet nog even geduld hebben. Sterkte met het hoesten en proesten. Hoop idd voor je dat het snel over gaat! Hier alweer lekker productief bezig. Heb net al de boodschappen voor deze week gedaan. En nu ben ik bezig een grote pan soep te koken. Ik ga zo ook nog even de stad in denk ik om kleertjes te kopen. 1 seje is tenslotte niot genoeg en ik heb zo'n leuk winkeltje gezien. Tot later, prettig weekend allemaal!
Hoi hoi Ik ben ook al lekker actief geweest vandaag het hele huis is weer spik en span. Zo lekker douchen dan de kinderwagen en box bestellen kan dat mooi met de kamer mee komen in december. Ik heb er helemaal zin in. Me vader komt volgende week de kamer verven daarna kunnen we hem behangen en dan is hij klaar heerlijk... De kleine verneem ik nu ook steeds meer lekker beweegelijk alleen me mannetje is elke net te laat om het te voelen erg jammer... Darcy veel plezier met de picture's Channie hoop dat je gekuch enzo snel over is heb het ook net gehad pff je word er echt moe van. Lindavnr ik laat me nog niet vaccineren zolang er nog niks bekend is over de gevolgen. Ik heb de laaste dagen de hele tijd zijsteek aan de rechter kant heel irritant wat zou dit kunnen zijn... Fijn weekend iedereen