Maart 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lisil, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Lijkt me van wel, ja ;) Heb er eentje van 2, pfoeh ;)

2. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Op de site van de Sociale Verzekeringsbank vind je de namenlijsten van voorgaande jaren. Kun je meteen zien hoe populair die van jullie zijn - en als nog géén naam weet, hier leuke ideetjes opdoen :)

3. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Nou, hier ook al een hele ochtend eropzitten. Ben moe en loop als een bejaarde, mijn bekken doet pijn :( Straks de fotoshoot - als ik maar niet te lang hoef te staan.

Heb een buikfoto van gisteren in mijn album gezet, het gaat nu hard ;)

Benieuwd naar de aankopen van Marye :)

4. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Goedemorgen meiden.

Rustig hier zeg!!

Darcy, veel plezier bij de fotoshoot en mooi buikje hoor!!

Allemaal fijne dag meiden!

Liefs Moons

5. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Darcy, veel plezier bij de hsoot. Hopelijk heb je niet teveel pijn en komt er iets moois van!

Ik heb even 2 fotoalbums aangemaakt bij mijn profiel. 1 met foto's van de kleertjes. en 1 met buikfoto's.

De belichting en kwaliteit is nogal slecht, dus de kleren zijn wat minder mooi. Maar het geeft vast een goed beeld.

6. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    marye: mooi buik al hoor ook leuke kleertjes!
    Darcy: ook al een buikje leuk!

7. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @Marye: wauw wat een schattige kleertjes en mooi buikje hoor, volgens mij wel vergelijkbaar met mij, zal zo ook even foto's maken maar mijn man heeft even geen tijd :(

Had jij nou ook de zilvere wagen? heb je ook zilvere voetenzakken? wij gaan 'm volgende week zaterdag bestellen :)

Vacinatie: ik vind het heel moeilijk en twijfel enorm vanwege de eventuele risico's an het kind maar als ik de folder lees neig ik er weer naar om het wel te doen... mijn gyn zei wel doen... morgen ga ik de huisarts nog even bellen... zucht, ik baal echt dat wij nu allemaal met dit dilemma zitten!!!

@klachten: ik ben dus vrijdagavond naar fysio geweest, al mijn klachten waren in ieder geval zwangerschapsgerelateerd en gaan dus weer weg. Ik had een beginnende zwangerschapsischias en die heeft ze volgens mij redelijk weg gemasserd. De klachten aan mijn stuitje en schaambeen zijn echte bekkenklachten en ik heb nu een oefening voor staan, zitten, draaien om dit wat minder pijnlijk te laten zijn. Vrijdag ga ik nog een keer, in ieder geval merk ik vooruitgang.

@all:

Moet even een frustratie kwijt, ik wordt gek van die opmerkingen: dat 'wij het straks wel zo zwaar zullen gaan krijgen met een tweeling', 'nou dat wordt nog wat met 2 baby's' etc.

Ben op dit moment een beetje emo en heb echt zoiets van HALLO ik ben ook heel blij hoor!!!

Oja en ik heb ook een borstvoedingsmama in de omgeving die maar doordramt dat het kindje bij je in de buurt moet liggen, zij heeft een wiegje daarom op haar kamer. Nou ik was van plan ze gewoon in het ledikantje te leggen...

als ik dan zeg dat ik ze misschien overdag bij mijn slaapkamer ook in de wandelwagen kan leggen (ik woon gelijksvloers) dan krijg ik weer het gezeur van wiegendood om m'n oren.

Ik geloof dat ik het maar wat minder met iedereen over alles ga praten want iedereen zegt toch wat anders...

8. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @Marye wat grappig dat ze bij jou denken dat de jongen eerst komt, bij mij loopt het tussenschot zeg maar schuin van mijn rechterheup naar mijn linker rib. Dus het meisje zit zeg maar in het lagere kamertje en dus voor de 'uitgang'. Ik wist niet dat het tussenschot dan ook zo blijft maar kennelijk is dat zo anders zou de gyn het neem ik aan niet zeggen.

9. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Linda: Ik heb de zwarte besteld. Mijn vriend wilde de zilvere niet. Volgens mij wilde Minke wel de zilvere bestellen. Ik heb trouwens die voetzakken nog niet besteld. Is dat wel al vanaf het begin nodig?
    Ik moet echt nog zoveel kopen!

Fijn dat de fysio zo goed helpt!

Ik vind het een rare gedachte dat die buik gelijk is aan 28 weken. Zo gigantisch is hij ook wel weer niet. Maar die 28 weken gaat om de grootte van de baarmoeder toch?

10. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @marye: oja dan was het minke van die zilere, tja wij bestellen de zakken erbij omdat we de complete kinderwagen van beide ouders samen cadeau krijgen ;) maar die heb je idd pas nodig in de herft/winter als ze in de wandelwagen komen te zitten/liggen.

Tja die buik, ja dat was echt gemeten door de hoogte van de bm, bij mij dus 25/26 wkn. 's avonds is mijn buik trouwens dikker (en harder) dan in de ochtend. Is bij jou het jongetje ook iets groter?

11. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Linda:
    Moet even een frustratie kwijt, ik wordt gek van die opmerkingen: dat 'wij het straks wel zo zwaar zullen gaan krijgen met een tweeling', 'nou dat wordt nog wat met 2 baby's' etc.

Ben op dit moment een beetje emo en heb echt zoiets van HALLO ik ben ook heel blij hoor!!!

als ik dan zeg dat ik ze misschien overdag bij mijn slaapkamer ook in de wandelwagen kan leggen (ik woon gelijksvloers) dan krijg ik weer het gezeur van wiegendood om m'n oren.

Sorry Linda, het quoten met tekstvakje lukte me niet :( In elk geval:

Laat je niet gek maken. Een tweeling, wauw! Da's gewoon super :) En de kinderwagenbak gaan we hier ook weer gewoon gebruiken, net als het ledikantje.

12. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Net de fotoshoot gehad, vond het leuk om te doen. Hoorde mezelf praten tijdens het interview en merkte dat ik heel relaxed uit de kleren ga - zit gewoon goed in mijn velletje :) Beide dames leken nogal verbaasd dat ik niet in een enorm kritische 'dit-en-dit vind ik niet leuk aan mijn lichaam' fase zat... kom op, persoonlijk geniet ik enorm van die grote boobs en dikke buik en die billen, ja, ik ben geen 18 meer :D Nee, 't is helemaal goed zoals ik ben :)

13. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Ow ik vind die opmerkingen ook altijd zoooo irritant..
    En natuurlijk zijn jullie harstikke blij met een tweeling, gewoon doen waar je jezelf het beste bij voelt. En niet te veel luisteren wat andere zeggen.
    Ik krijg er dan 1tje maar krijg ook zoveel adviezen en opmerkingen en heb zoiets van wie zien t wel en het is ons kleintje dus wij doen lekker hoe wij het willen.. 8)

14. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Ik zag weer mooie buikfoto's in albums staan.. Zo leuk om naar te kijken en een beetje vergelijken hihi!

Darcy; wat fijn dat de shoot zo goed ging. Was voor de viva toch? Heb van de week ook mama viva gekocht; erg leuk blad!

Van het weekend t neefje van m'n vriend blijven slapen, was wel gezellig. En net veel visite gehad, altijd leuk maar ben blij als het huis weer leeg is. Heerlijk nog die rust haha..

Ga zo lekker voor de buis hangen, en heerlijk een bord bami op schoot. Altijd lekker zo'n zondag..

15. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    laat je niet gek maken hoor met wat iedereen zegt....

Darcy: ik ben benieuwd naar de foto's!

PS: heb ook 2 nieuwe foto's in mijn album! Ga straks nog even van een blote buik maken!

16. Minke1979

Minke1979 Actief lid

8 sep 2009
    326
    0
    0
    Noord-Holland
    Precies!!!

17. Minke1979

Minke1979 Actief lid

8 sep 2009
    326
    0
    0
    Noord-Holland
    Marye geweldige kleertjes vooral die van LIEF! voor t meisje!! Die wil ik ook! Ze hebben hier ook een winkeltje daarvan en voor een jongetje heb ik daar nog wel wat van maar voor een meisje kan ikbest wat kopen hahaha.

Ook een mooie buik foto. Ik zal vragen of mijn vriend er zo ook 1 maakt. Ik zal ook aantal kleertjes fotograferen.

En Vriendlief ook een mooie buik zeg!! WOw

18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ha meiden,
    ff snel bijgelezen maar twas weer veel hihi.
    Ben een beetje moe...maarrr ga me zo toch van de bank af hijsen, hihi, want mn vriend stelde net voor om een van de meubeltjes alvast op te bouwen van de babykamer :D
    Om ff goed de kleur enzo te kunnen zien zodat we ook de verfkleuren voor de kamer kunnen gaan uitzoeken binnenkort.
    En daar zeg ik ntuurlijk geen nee tegen! hihi.

@ Linda: ach ja, de tweeling-opmerkingen.
    Hier ook.. "oohh, dan ben je meteen klaar" en "ohh, dat zal wel druk worden dan hè"
    zucht...ach.. ik reageer dr altijd maar amper op en laat ze maar lekker.
    En goed bedoelde adviezen waar ik niks mee kan.. bedank ze voor de tip en dan gaat het mooi mn andere oor weer uit.
    Wij weten zelf wel wat het beste is voor onze kindjes en iedereen denkt er wel weer anders over.
    Onze kindjes gaan gelijk vanaf de dag dat ze thuis zijn in het ledikantje en niet bij ons op de slaapkamer.

nou, ik ga er weer vandoor, fijne avond!

19. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    vriendlief mooie foto's!

20. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819