Maart 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lisil, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @lindavnr: nu is de kinderkamer ook deels strijk/was-ophang kamer hihi, ik wil ook zo graag lakentjes en dekentjes gaan kopen, misschien moet ik het gewoon maar eens gaan doen maar ik zit steeds te dubben over de kleur hihi. vraag ik mijn man, welke kleur zullen we het aankleedkussenhoes doen...... kijkt ie me echt aan van 'zit je daar over na te denken!' hihi.

2. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hahaha, jaa arno zei gister ook al: zullen we maar eens matrasjes kopen? Ziet er wel leuker uit als zo'n lattenbodem :p

Denk dat we echt eerst verder de kamer verven en dan pas kleur van aankleedhoezen enz. gaan shoppen.. ben bang dat het dadelijk anders toch nog net anders uitvalt.

@ Boba: jeeetje wat schrikken zeg van je neefje!! pfoe!
    Gelukkig is er verder niemand gewond, maar pff...dan krijg je toch wel ff een hartverzakking.

LLeuk dat je al zoveel gekocht hebt :D hihi. denk dat arno en ik de volgende keer ook maar eens die spullen gaan inslaan..
    over paar weekjes ofzo :)
    Ga wel a.s. zaterdag shoppen met mn schoonmoeder :) die had vanalles gezien (rompertjes enz.) en ze wou me mee nemen dan. leuk leuk! :)

Ga straks op hyves je buikfoto bekijken (als ie er al op staat :))
    ben benieuwd!

nu eerst maar eens ff de was doen.

3. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    @ Boba: pfff schrikken zeg van je neefje :S
    Leuk dat je zoveel gekocht hebt :)

Vriendlief is vandaag vroeg thuis waarschijnlijk al voordat ik ga werken, dus als hij vanavond kookt en zorgt dat het klaar staat als ik weer thuis ben om 19.00 dan kan ik misschien als ik ergens nog wat puf kan vinden vanavond zwangerschaps zwemmen gaan doen!

4. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hey dames,

Vanochtend de 20-weken echo gehad en alles zag er prima uit hoor!!! Het was echt mooi om te zien. Ze zat gelukkig meer te bewegen als bij de geslachtsbepaling en zo leuk als ze dr beentjes strekte enzo. De echoscopiste kon niet goed zien wat het geslacht was (we hadden haar niet verteld dat we het al wisten), maar ze dacht waarschijnlijk een meisje. Dus dat is dubbelop nu, dus weten we het eigenlijk wel zeker...

Op een gegeven moment zat ze de hele tijd naar het hartje te kijken zonder iets te zeggen en terug te bladeren naar eerdere foto's en ik zat hem toch te knijpen!! Toen gelukkig: 'ziet er allemaal perfect uit hoor' Phieuwwww, gelukkig maar :D

Het gewicht weet ik eigenlijk niet, heeft ze niet verteld. En de lengte wist ze niet, alleen de afzonderlijke delen heeft ze opgemeten. maar het lag wel goed op schema had ze het over.
    Ik zal snel nog de foto's in mijn album zetten. Op eentje heeft ze zelfs het mondje open, zooo schattig hihi.

Ben trouwens wel blij dat we nog een pretecho hebben bij 26 weken, anders zou dit de laatste keer al zijn geweest!!

Zo, nu eerst eens teruglezen...

5. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Super dat alles goed was boomer :)

6. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Hallo allemaal!!

Ik weet nie wie het zei, maar ik nuchter :( ;)
    Was het maar waar...
    Ben soms een inzinking nabij heb ik het gevoel. Vanmorgen bij de huisarts geweest, ik moet sinds gisteren overgeven van het maagzuur.. Had al antagel in huis, maar wilde het zo lang mogelijk uitstellen met gebruiken voor de baby, dom dus zei de arts, want het kan totaal geen kwaad. En het maagzuur zal alleen maar erger worden.
    Heb toen ook verteld dat mijn ex het mij erg moeilijk maakt (ookal is het op dit moment stabiel) en dat ze me op werk uitlachen als ik moet overgeven en dingen zeggen als; tjah, eigen schuld, had je maar nie zwanger moeten worden..
    En dat ik er gewoon een beetje aan onderdoor ga.
    Hij heeft me nu een weekje rust voorgeschreven. Hoef dus lekker even niet te werken!! En 4x daags die antagel gebruiken.
    Sorry dat ik het zeg, maar ben er echt even blij van. Ben ook verkouden, en op één of andere manier, ben ik daar nu extra gammel van!! (ow wat erg, zo'n klaag verhaal dit :) :))

Het valt me gewoon soms allemaal helemaal nie mee.. Moet overal alleen achter aan, ook met die erkenning, alimentatie, gezag, en omgangsregeling, want meneer de vader voert geen flikker uit. Maar ik ben er klaar mee. Donderdag gaan we het erkennen...
    En daarna wil ik er nie meer over nadenken. En als hij ouderlijk gezag wil, moet ie zelf maar uitzoeken wat ie daarvoor moet doen, ik ben ook gek om voor HEM alles uit te zoeken!! *sorry* moest het even kwijt...
    Ben er emo van!! :(
    Het blijkt dat de rest pas kan worden geregeld als de baby er is. En tot die tijd wil ik verdorie eens gaan genieten van de zwangerschap ipv alleen maar dat gedoe..
    Ben zo blij dat alles goed gaat met mijn wondertje! Daar hoor ik toch van te genieten!!
    En dat ga ik dus ook doen ook!!

Ps. Ik eet wel groente wok hoor, en probeer wel 2 stuks fruit te eten enzo.. Maar ik kan een patatje zo moeilijk laten staan :(
    (ben dan ook een emo-eter, ja ik weet zwak excuus, maar tis zo)

liefs voor jullie allemaal!!

7. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Mooi dat alles goed is Boomer. Onze kleine meid deed ook haar mondje even open. :)

8. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Vervelend is dat he, dat wachten met het kamertje? Gelukkig krijg je de sleutel al over een maandje. Wij gaan donderdag het koopcontract tekenen en de overdracht is half januari. Dus zullen we de meubeltjes pas half februari ofzo kunnen laten leveren..... Maar we kunnen ze al wel bestellen in ieder geval.

9. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @Kussie: ik begrijp heel goed dat je er even doorheen zit. Het is allemaal veel geregel en je zal je wel alleen voelen door de hele situatie. Goed dat je even thuis kan blijven. Probeer maar goed tot rust te komen en eet vooral heeeel veeel frietjes met een heleboel mayonaise als je dat lekker vindt!!

En over die groente, daarover moet je je niet zo druk maken hoor. je had toch al een goeie echo gehad en het kindje groeit toch goed?

Mij lukt het ook niet om precies iedere dag de voorgeschreven voeding te eten. Meestal eet ik 1 appel per dag en dan groente als avondeten. Bijvoorbeeld spagetti met roerbakgroente. Maar dit weekend, heel stom, had ik zo'n zin in spinazie met ei. Zaterdag als avondeten met een tartaartje op en gisteren avond als snack enkel spinazie met ei gemaakt en op de bank onder het dekentje opgegeten. Mijn vriend wist niet wat hij zag ;). Maar goed, is nog beter dat die drie chocoladewafels welke ik net achterover gedrukt heb....

Ik kan de ongezonde dingen niet laten staan hoor. Ik deed net boodschappen en had dus chocoladewafels gekocht, maar ook een halve kilo m&m's en een zak Bugles.... Ga ik niet allemaal opeten hoor haha, maar ik kon het niet laten liggen in de winkel hihi.
    Ben nu 3,5 a 4 kilo aangekomen... maar voel me nog veel dikker. Maar goed, als het kindje maar gezond is, dan ben ik blij!!!

@Boba, gelukkig dat je neefje een helm op had zeg!! Is zo belangrijk, dat zien we maar weer.

@Lindavnr: wat versta je eigenlijk onder het verschil tussen de beebjes voelen en schopjes voelen? Ik voel nu iedere dag wel beweging eigenlijk. Volgens mij zijn dat toch ook gewoon schopjes dan?
    Toevallig lag ik vanochtend op de bank bij de echo en voelde ik een keiharde kick en ik zag het beentje op de monitor gewoon bewegen, zo apart!

10. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    uhm... ik voel ook geen beweging, en geen schopjes dus.
    Ik voel aan de buitenkant af en toe een harde plek, en als ik dan voel, voel ik een van de kindjes. na een paar seconden verdwijnt het dan weer.
    Maar ik voel geen plopjes of kriebels of zoiets, en nja, ook geen schopjes of zoiets.

Elke keer met de echo zijn ze ook best wel rustig..stelletje slaperts :p

11. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    O, zo op die manier... dan had ik het verkeerd begrepen. Apart dat je ze echt kan voelen dan. Zal wel komen omdat ze met zijn tweetjes zijn... Ik had het ook met de geslachtsbepaling, dat ze sliep of heel rustig was. Maar ik had ook vernomen dat het kan dan omdat je je zelf druk maakt. Dan worden de kindjes opeens heel rustig. Nu was ik best relaxed tijdens de echo en het kindje was heel levendig. Maar misschien is het weer een fabeltje, ik weet het niet.

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hmm zou bij mij denk ik niet echt van toepassing zijn aangezien ik tijdens de echo altijd heel relaxt ben.. niet bang of zenuwen ofzo..
    ach, ik weet 't ook niet :)
    Als ze zo lekker goed slapen als ze geboren zijn, dan teken ik ervoor ;)

13. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ stroopie en boomer, heb een helder moment geloof ik, jullie gaan beiden verhuizen of nie?
    Dat is ook wel spannend zeg.. En ik kan me voorstellen dat het nu wel begint te kriebelen, want met de babykamer beginnen zit er helemaal nie in jah nog...
    Gelukkig kunnen jullie je strax helemaal uitleven!!!

@ ongeluk (weet naam nie meer:)) gelukkig is het "goed" afgelopen, al lijkt het me pijnlijk en naar genoeg als je hele mond is doorgescheurd en je tanden er zelfs uit zijn...
    PFFF..
    Hopelijk ben je niet te erg geschrokken, en kan je zulke dingen makkelijk loslaten!!
    In iedergeval beterschap voor daar!!

@ eten..
    hihi wie me nou aanraadde om lekker patat met veel mayo te eten!! HEEL LIEF! :)
    Moest er echt om lachen :D
    Dat geeft de burger weer moed!!
    En wat die bugles en m&ms betreft.. MMM heerlijkk!! :p

Geniet ze, en de beste remedie is trouwens indd. gewoon nie te vaak wat in huis halen, dat heeft "ervaring" me geleerd haha!!

Liefs

14. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Boba, fijn dat alles goed was bij de vk.
    Schrikken zeg, van je neefje. Hoe is het nu met hem, kan hij nog wel eten?

Boomer, weer lekker kunnen spieken? Altijd goed om te horen he, die woorden, alles ziet er perfect uit.
    Jij moet nog langer wachten om het kamertje in orde te maken. Wij gaan half januari over en dan is het kamertje ook gelijk klaar.

Kussiexx, gewoon hier lekker je verhaal kwijt. Dat is zo lekker van een forum. Hier zal je niet zo gauw horen, je moet niet zeuren...we zeuren gewoon lekker mee. :D
    Als je exvriend er echt helemaal niks voor doet, zou ik er ook gauw mee klaar zijn. En als mensen zeggen, doe het voor je kind, want het heeft een vader nodig, vraag ik me toch af, wat voor vader die dan krijgt, omdat hij nu al niks voor zijn kind wilt doen. Geef je groot gelijk als je zegt, hij zoekt het maar uit, ik ga nu voor mijn kindje.
    Beterschap meid, rust maar lekker uit.

Lindavnr, grappig dat je ze ook al zo goed ziet bewegen. Vrees dat er hier een aardig speklaagje in de weg zit om het nu al te kunnen zien. Wel leuk voor je vriend.
    Mijn dochter was ook altijd erg rustig. Voelde alleen vaak gekriebel onderin mijn buik en dat waren haar handjes. Het is nu best een rustig meisje, die makkelijk een half uur in haar boekjes kan bladeren. Dus houd moed. :)

15. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    De agenda voor morgen:

3 november - Stroopie: controle vk
    3 november - Funnyme: 20 weken echo

16. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Heeft iemand nog eens iets van funnyme gehoord? Die 2 weken zonder internet, moeten toch zeker al voorbij zijn?

17. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ja moeten idd al wel voorbij zijn ja, dcht ik ook.
    misschien duurt het iets langer ofzo...?

18. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Hoi hoi.

Ik heb vanmorgen toch maar urine ingeleverd bij de dokter ik vertrouwde de zijsteek niet en maar goed ook heb toch blaasontsteking heb nu een kuur voor 5dagen en ik moet morgen urine op kweek laten zetten in het zh. Voor de zekerheid ze willen geen risico nemen.

19. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    he channes wat vervelend zeg! maar goed dat je urine hebt ingeleverd nu weet je t zeker!!! en kan er wat aan gedaan worden

20. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Hier ff een foto van mij met 23 wkn!

Deel Deze Pagina