fijn dat alles goed was met de kleine meid. dan valt er toch een zorg van je schouders he als de 20 weken echo goed is?
Boomer: gefeliciteerd met de goede echo. Fijn hoor! Setti: Mooi buikje hoor! Channes: Balen van de blaasontsteking, maar goed dat je dan toch even naar de huisarts bent gegaan! Minke: Hoe was jou echo? About Funnyme, echt vervelend dat we niet weten wat er is. Ik hoop inderdaad dat die 2 weken zonder internet gewoon iets uitgelopen zijn. Hoop snel wat van haar te horen! Hier erg druk met weer alle financiën omtrent de verbouwing in orde te maken. Verder hebben we vandaag toch de keuze voor ons geboortekaartje verandert. En daar blijft het dan nu ook echt bij! en nog 1 leuk ding: De kinderwagen is vandaag bij mijn ouders bezorgd! Ik ga hem zo dus even bekijken, voordat hij weer veilig opgeborgen wordt.
Hoi mama's.. Ik voel sinds gister avond de heletijd ons kleintje bewegen. De heletijd kleine plopjes enzo, vandaag ook weer gevoeld. Zo'n heerlijk gevoel hihi.. Vanaf vrijdag voelde ik het al, maar dan alleen als ik m'n hand op m'n buik had en nu gewoon zo. M'n vriend heeft 't nu ook gevoeld, helemaal gelukkig zijn we! @Channes; balen zeg een blaasonsteking. Wel fijn dat je er nu wat voor krijgt . @boomer; wat fijn dat jullie echo goed was! @setti; mooi buikje zeg! Hebben gister weer een blote buik foto gemaakt; zal m even plaatsen. Bekijk bijlage 25617
@ Boomer: de 20-weken echo bij Karel werd ook op die manier gedaan, en dan elke keer. Dan zei ze: " Nu ga ik naar de niertjes kijken," en dan was het een hele tijd stil en dan zei ze pas dat alles goed was... Deze keer was de echoscopist veel leuker, die zei meteen wat ze zag. Zo van: "Dit is het hartje en dit zijn de kamers en dan hier het tussenschot." Was in ieder geval wel leuker, ik kon wat meer meegenieten! @ Darcy, de fotoshoot voor de viva was vandaag, toch? Of gisteren? Was het leuk?
haha, zie het ook ja.. Heb 'm even bewerkt met psp, vind ik altijd net wat mooier. Vooral nu die met een telefoon is gemaakt !
@setti: mooie zwangere mama in spe ben je @Eliesah: leuk dat voelen he, hier elke dag een beetje, vooral na het eten maar niet super veel hoor
oja kussie: ik wilde je nog even veel sterkte wensen, ben het helemaal eens met wat je allemaal schrijft, ga voor jezelf en de kleine, de 2e helft ga jij lekker genieten en laat je er niet door afleiden, het is jouw kindje, f*ck (sorry) de rest van de wereld, en spui hier mara lekker je frustraties, maar eigenlijk veel beter, vertel lekker over je plannen, wat je wil gaan kopen etc. Iedereen heeft overal wel een mening over, mijn vriendin heeft haar kleine vanaf dag 1 (en eigenlijk ook al tijdens de zw) alleen groot gevracht en het is het liefste kindje van de hele wereld en zij is echt een super-mama, dus dat ben jij vast ook!!!
@Eliesah en Setti: Al flinke buiken hoor! Echt mooie buikjes zijn het nu allemaal. Nog niet echt in de weg, geen striae, maar wel een echte zwangerschapsbuik. Bij mij komt tie ook steeds hoger te zitten. Gelukkig maar, want die lage buik vond ik meer een vetbuik dan een zwangerschapsbuikje..... Hieronder de mijne dan maar. . Hier lijkt tie niet zo groot eigenlijk. Maar ik maak de foto ook via de spiegel van boven af. Moet de foto eigelijk door mijn vriendje laten maken.. @Eliesah, lekker heb dat gevoel!! Vanaf nu zal je het blijven voelen denk ik. Heb ik nu ook, merk het nu meerdere keren per dag zelfs!!
O en Nijnja, dat is helemaal gemeen dan! Bij mij was ze verder hartstikke aardig en zei vanaf het begin meteeen dat alles er goed uitzag. Alleen zei ze opeens niks meer, en dat verschil was ook even schrikken.... Nu lekker op de bank naar Benelux next topmodel kijken. Ben alleen thuis en zal zo die zak Bugles maar eens aanbreken haha. Die mogen zij namelijk niet! En ikke wel, want ik ben zwanger!
nou meiden sorry maar had net op iedereen gerageerd plaats ie het niet *K()^&.... meiden met een goeie echo gefeliciteerd!! eliesah en setti mooie buiken!!! vriendlief ehh haha nee ben echt al 12 kg aangekomen, een hoop dus... hier alles goed, heb lekker bij me schoonouders gegeten en me schoonmoeder heeft meteen me haren geverfd en geknipt heerlijk, heb nu eens een pony gedaan, weer s wat anders.... xxx
Mooie buikjes al hoor!! Ik heb nu echt het gevoel dat mijn buik met de dag groter wordt!! Voelt ook sinds een paar dagen behoorlijk zwaar! Alsof er een steen in mijn buik ligt Voorheen was het alleen dik........hebben jullie dat ook?? @boomer, Fijn dat de echo goed was!! @kussie en setti, Ik heb dat ook hoor!! Die drang naar zoetigheid en ik die klikko herken ik ook!! raak nooit vol!! Geen idee hoeveel ik aangekomen ben! Volgens mij valt dat nog wel mee, het is voornamelijk echt mijn buik!! heb ook echt het gevoel dat mijn buik veel te dik is voor mijn zwangerschapsduur! Morgen evne aan de vk vragen. @stroopie, Ik mag ook op de agenda voor morgen!! afspraak vk.
Channes: beterschap hopelijk is je blaasontsteking gauw over.... Mooie buik foto's heb ik voorbij zien komen super Hier vanavond zwangerschap zwemmen gedaan het stelde eigenlijk niet ineens zo heel veel voor (was wel leuk hoor ) maar ik ben me toch moe pffffff niet normaal Het was wel erg fijn! Volgende week maar weer
germini heb je niet een foto van je buik?kunne wij ook even kijken of ie idd zo heel groot is.... meiden trusten, heb last van me keel zeg pfff
boomer ook al een mooi buikje hoor! ja dat gevoel heb ik ook dat ik t lage niet mooi vind ik vind mezelf ook mooier met kleding dan zonder omdat tie bij mij ook laag is en met kleding lijkt t hoger
thanx, ik ben laatst 2 dagen op zoek geweest naar een jas die ik dicht krijg goh wat voelde ik me een soepkip zeg!!!! ik loop nog liever de hele winter zonder jas dan met bah k lijk wel een zeekoe!!! ach ts maar voor een winter denk ik dan!
ik ga lekker naar bed weltruste allemaal meiden met een echo of controle morgen veel plezier en suc-6