Vanmorgen bij de vk geweest. De baarmoeder zat precies waar die hoorde te zitten. Tegen de navel aan. Bloeddruk was voor mijn doen prima. 120/80. En IEtje liep als een treintje. Dochterlief interesseert het helemaal niks en zat lief te spelen. Kijken of ze er in maart nog zo overdenkt.
grr ik wil ook drukke babies en schopjes voelen hihi. *is even ongeduldig!* (Ben ik normaal niet hoor hihi maar wordt wel jaloers op jullie!)
hiep hiep hoera hier een klein vreugde dansje gedaan van de week. Ik voel de kleine schoppen. Wat een gevoel is dat zeg, de plopjes zitten onder in mijn buik maar hopenlijk ga ik het snel ook op andere plaatsen voelen. @mex. griep ik weet het ook nog niet hoor volgende week naar de gyn en daar maar even vragen wat zij zeggen dan ga ik dat maar doen denk ik, word er ook wat moe van om er over na te denken
nee hoor ik denk niet dat je laat bent maar misschien ligt de placenta wel voor of zo iets???? en ik dacht ook dat ik laat was maar als je van de eerste zwanger bent duurt het toch wat langer zeggen ze. Maar ik ken je gevoel hoor iedereen voelde al iets en ik nog niet, ik was ook erg jaloers Denk maar zo het komt van zelf. succes
ja die ligt rechtsvoor, dus voor 1 kindje.. maar de ander heeft er dus niets voor liggen.. mgoed, komt goed.. ze zijn volgens mij gewoon best rustig, elke echo in ieder geval nog wel tot nu toe.
meiden over de mex griep: dat het geen schade heeft voor je baby maar dat weten ze nog helemaal niet zeker!! en het schijnt dat ie niet 100%bescherming bied zeker niet na de eerste inenting!tis gewoon lastig dat alle artsen een andere mening hebben, bij mij huisarts zegt de assistente zelf ook dat er idd nog geen echte bewijzen zijn dat het verder geen gevolgen heeft voor jr baby, en dat je dus echt zelf moet beslissen wat je doet.....pffff en over koorts, tja je kan ook bij de gewone griep hoge koorts krijgen en daar krijgen wij als zwangeren ook geen inenting voor.... maar goed nu t vervelendste, voor mij dan.... me man ligt beneden op de bank met griep!!!of t mex griep is weet ik niet want ze testen niet maahij heeft koorts last van ze keel spierpijn enz dus t is zeker wel griep, heb net medicijnen voor m gehaald....maja ik zit er lekker mee nu, ik heb ook al een weke last van me keel en ben niet helemaal lekker...hoop dat ik t niet ook krijg....het liefst heeft ie dat ik naar ze ouders ga maja zie t echt niet zitten omnu een paar dagen t huis uit te gaan...pfff moeilijk dit, nou ja we slapen de komdne dagen iig wel apart haha
@ ano: jee wat vervelend zeg... lijkt me erg lastig! om nu alleen te gaan slapen weet ik ook niet, zou echt niet bij mn vader gaan logeren hihi. En ander bed...nja, ook niet.. maar wel slim dat je dat doet.. Verder weet volgens mij iedereen hier wel dat het onbekend is of het eventuele schade heeft voor de ongeboren kindjes...
lindavnr nou las dat deke schreef dat het geen risiso heeft voor je kindje dus denk dat toch niet iedereen dat weet/vind/denkt.... maa idd lastige situatie, tja dat apart slapen is wel t minste, en verder kom ik niet teveel in de buurt...zit nu ook boven op bed tv te kijken en op me laptop hahah, zo maar s naar beneden om te koken!! xxx
Ano, het heeft nu niet echt zin meer om naar je ouders te gaan. De kans dat je besmet bent, is al aanwezig. Probeer goed te eten en veel vitamientjes te eten. Op tijd naar bed en misschien uit voorzorg paracetamol nemen?
hey meiden bedankt voor jullie medeleven... ben een beetje gaan googelen, en de bestmetting is ongeveer van een paar dagen voor de eerste verschijnselen tot een paar dagen erna....ik probeer nu gewoon uit de buurt te blijven, veel boven op bed tv te kijken laptoppen (hij ligt beneden op de bank, stelde al voor dat hij beter boven kan liggen maja hij vind dat ik in bed moet slapen als zwangere, en als ie dan morgen drinken wil is t te ver om naar beneden te lopen...pfff vergeet niet dat we t hier hebben over 'EEN MAN' die ziek is.....)maar goed ik wacht het af, als ik t heb zal ik binnen nu en een week of 2 ziek moeten zijn.....ga gewoon idd goede lange nachten maken, wat extra fruit eten enzo en dan zien we het wel.... xxx
owja vond net ook nog dat nog niet bekend is hoeveel bescherming de inenting nou eigenlijk bied, dat weten ze rond december, maar ze hopen 70%. nou vind ik weinig, dan heb je dus nog steeds 30% kans dat je t oploopt....
shit mex. griep waarom zitten wij nu nou net met dat dilemma!!!!!!!!!! mijn huisarts zei overigens omdat ik de prik vooralsnog niet wil, dat mocht ik nou toch ziek worden dat je dan natuurlijk wel behandeld wordt (tamiflu oid), als je maar wel snel aan de bel trekt, niet iedereen gaat dood natuurlijk. ppppppppffffffff
Bink, hoera, weer een jongen erbij! Marije, wat goed dat je minder lessen gaat draaien. Ik moet eigenlijk nog steeds bij de roosterkamer langs om te vragen of ik in hetzelfde lokaal kan blijven. Nu moet ik echt van hot naar her en dan met stapels boeken trap op en trap af. Ik heb het al eens eerder voorzichtig gevraagd, maar toen zeiden ze dat het het handigst was als ik zelf bij collega's langs ging om het te vragen. Maar dat zie ik eigenlijk niet zo zitten, want dan moet ik hun echt om een gunst vragen (ik zit ook veel in de noodlokalen, waar niemand wil zitten). Als de roosterkamer het niet wil doen moet ik het maar via de conrector p&o doen, of zo...
Nijnja: Dat verzoek heb ik ook al eens ingediend. en ik kreeg precies hetzelfde antwoord. Toch stom, de roostermakers zijn voor zulke dingen en ze kunnen toch wel rekening houden met zwangere vrouwen! Nou ik hoop dat ze voor jou iets kunnen regelen. britteke: Mooie buik!
en ook echo foto's in album. Ik ga nu lekker in bad liggen. Als ik straks weer een rustig dagje heb kom ik echt weer kletsen hoor meiden. Ik blijf jullie verhalen in ieder geval wel lezen! Allemaal een knuffel van mij!