Maart 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lisil, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minke1979

Minke1979 Actief lid

8 sep 2009
    326
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey dames!

Darcy heel veel sterkte meis, wat een nare berichten allemaal! Hugss

Marye; ik heb de bruine middelhoge (dus niet de normalen allerhoogste UGGs zeg maar) wat zijn die dingen fijn om te dragen zeg!! Wow echt niet gedacht dat ik ze ooit zou kopen maar eenmaal aan wilde ik ze nooit meer uit doen!!

@ mex griep; ik ga hem wel halen maar weet nog niet wanneer, zeker nu ik al steeds zo benauwd ben en astma heb!

Vandaag echt gesprek baas gehad en die was erg begripvol. Ga volgende week mijn werk afronden nouja vooral overdragen. Zal ook naar de bedrijfsarts moeten maar verwacht dat die ook achter mij staat. Als ik het zo van iedereen lees, staan de meeste bedrijfsartsen bij ziekte en zwangerschap best wel positief voor ons klaar toch?! Dus gewoon gaan Kleintje.

2. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Kleintje: Wat vreselijk stom dat onbegrip. Alleen daarom zou ik al gewoon thuis blijven ziotten tot er iets geregeld is. Dit slaat werkelijk nergens op! Sorry kan hier zo boos om worden. Net alsof je je expres riot voelt tijdens een zwangerschap....:S Sterkte ermee.

Stroopie: fijn dat alles goed was. Wel spannend hoor, om af te wachten tot aan de 40 weken!
    Donderdag wordt het dan trouwens. Is voor iedereen het beste. Volgende week meteen beginnen? Grote kans namelijk dat ik eerder moet stoppen ivm met kans op vroeggeboorte en een ondragelijk dik lijf ;)

Darcy: Hele dikke knuffel! Wat een ellende allemaal. Sterkte!

Minke: Ik idd ook half hoge, alleen leren versie en met 2 gespen. heb ook gezegd ze nooit te kopen, maar ze zitten echt heerlijk ja! En ik sta regelmatig ijshockeywedstrijden bij ons op het ijs te kijken. En nu heb ik nooit meer koude voeten.
    succes trouwens met het overdragen van alles, hopelijk knap je met wat meer rust en de medicijnen helemaal op.

en ook ik weet het nu even niet meer....

misschien tot later, maar ik ga eerst even lekker Nasi maken :)

3. wennepen

wennepen Bekend lid

30 dec 2008
    908
    0
    0
    Kleintje, Jeetje, vervelend zeg dat je werk zo rot reageert! Je blijft toch niet voor niks thuis. Hopelijk heeft de bedrijfsarts begrip voor je. Leg gewoon heel duidelijk uit wat je kan en voelt. Succes.

Stroopie, Fijn dat de echo goed was! Het lijkt me echt frustrerend dat je man het geslacht niet wil weten en jij wel!!! Nu moet je nog wel even geduld hebben. mijn placenta ligt ook aan de voorkant (en een deel over de baarmoedermond)

Maria, Mooie buik hoor!

Darcy, Veel sterkte met al het slechte nieuws.

Ik heb vannacht zeer slecht geslapen en ben nu eigenlijk kapot! Ik zou wel een dutje kunnen doen, maar doen we maar niet. We gaan zo maar aan het eten beginnen.

4. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    godver kom ik net thuis is er ingesproken dat de kinderwagen 2 weken later komt dan afgesproken!!! komt nu in week 3 dat is 6 weken voor mijn uitgerekende data. Wat nou als de kleine besluit eerder te komen of door complicaties ofzo!!!!! ik vond 8 weken van te voren al kort. dalek bellen ze nog dat de kamer later komt. ook die staat gepland in week 1

5. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Geen nood meid, als jouw beeb zoveel eerder komt, ligt die waarschijnlijk in het zh, dan heb je toch even niks aan je wagen.
    Maar balen is het wel, want je wilt alles gewoon op tijd klaar hebben.

6. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Darcy, sterkte met al dat slechte nieuws.

7. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Waarom niet een lekker dutje doen? 't Is dat mijn dochter heeft besloten geen middagdutje meer te doen, maar anders had ik het ook wel geweten. Zeker als het zo slecht weer is.

8. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Even met hubbie overleggen, want die is dan jarig, maar we vieren het zaterdag. Weet niet of hij het leuk vind als ik dan weggaat.

9. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    heyy meiden

darcy jeetje meid wat een rotdag, kan me voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit, dikke knuffel.

laar haha ja ik ben 22 weken joehoeee jij ook gefeliciteerd!!!!
    wel jammer dak niet mee kan zwemmen maja 80km is idd wel beetje ver haha.

kleintje pff wat een gezeik zeg op je werk, idd net of je het leuk vind dat je je zo kloote voeld, maar blijf aan jezelf denken hoor en je kindje das t belangrijkste!!

stroopie fijn dat de echo goed was!!

xxxx

10. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    ow ja had vanmorgen zoeits leuks, ik alg in bed wakker te worden en had me handen op me buik, en ik voel steeds onder me linkerhand gedraai en geschop dus ik haal me handen weg, zit er rechts min of meer een deuk en links echt een gigantische bult, ze was dus echt helemaal in me handpalm gaan liggen, echt zo gaaf!!

heb wel vaker sochtends dat ik r aan een bepaalde kant zie liggen maar dit was echt extreem, en dan zo lekker in me hand, dat was wel lekker wakker worden.....

jammer dat me man t niet kon zien want tja die ligt op de bank he hahahaha

xxx

11. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Heej Stroopie en Marye,

Ik heb volgende week eigenlijk ook een afspraak staan die ik moeilijk kan verzetten. De week erna zou voor mij het beste uitkomen om te starten... Is misschien ook wel zo leuk voor jouw vriend Stroopie?
    Als jullie volgende week al gaan ga ik gewoon hard m'n best doen die afspraak te cancelen hoor!!

Kus Lara

12. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    ik heb van de week een poll geplaatst op onze hyves :)

13. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Aaaaaaaaaaaaaawwwwwwww wat GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF!!!!!
    Dat lijkt me echt bijzonder!!! Ik lig ook 's avonds en 's morgens de hele tijd over m'n buik te aaien. Maar helaas nog geen reactie daarop (voor zover ik voel).

Hahahahahaha!!! Je man is dus serieus naar de bank verbannen?? Briljant...!!
    Ghihi, Hoe doen jullie dat dan met eten/samen thuis zijn? Één boven ander beneden ofzo? Want het is toch gewoon via de lucht overdraagbaar?

Liefs Lara

14. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Lieve allemaal!!

Allereerst @ Kleintje!! Als ik jou verhaal lees springen mij zowat de tranen in de ogen.. Puur van onmacht.. Omdat ik je zo goed begrijp :(
    Ik heb er de woorden niet voor om uit te drukken hoe moeilijk ik het vind dat je zogenaamde `collega´s zo moeilijk kunnen doen of andere lui op je werk en gewoon over je heen walsen! Ik snap het niet, kan d´r met de kop nie bij.... Waarom?
    Het is erg genoeg als je zo'n "last" hebt van een zwangerschap. Vooral omdat iedereen zegt dat je er van behoord te genieten want het is al zo voorbij bla bla bla!!

Ik kan maar één ding zeggen, denk alsjeblieft aan jezelf en je babytje!!
    En geloof me als die bedrijfarts zijn werk nie heeft gekregen bij een pakkie boter dan zal hij je snappen en achter je staan. En anders moet die man met onmiddelijke ingang ontslag krijgen!!
    Ik ben er zooo klaar mee heh! Met lui die ons nie WILLEN begrijpen..
    Als ik je verhaal zo hoor, is het beroerd genoeg met je, en is dit wel het laaste wat je kan gebruiken, om je ook nog es uitgebreid te moeten verdedigen! Wat voor wereld is DIT!!!???

@ Darcy, meid wat een narigheid..
    Het zit ook allemaal tegen!!
    Probeer goed aan jezelf te denken. Uit je emoties, praat er over en verwen jezelf, want stress is not done voor zowel jou als de beebs!!
    Heel veel sterkte!!

@ Setti.. Dat is ook wat zeg...
    Maar ik weet zeker dat alles goed komt hoor!!
    Echt, vertrouw er op! Alles is er op tijd!
    En zo niet, OOK DAN is er een oplossing beschikbaar, komt tijd komt raad!!
    Geloof me!!
    Bij mij was het precies andersom. Er zou 15 weken levertijd opzitten en het was diezelfde week nog binnen. Kreeg de wereld commentaar dat ik alles toen al voor elkaar had!! (Binnen 4 maanden zwangerschap)

@ mezelf..
    Ik ben helemaal over de rooie hier!!
    Ik kan wel huilen en zit hier helemaal te trillen :( :(
    Vanavond zouden we het kindje erkennen. En die achterbakse dikke LUL van een vader (oww waarom waarom is HIJ de vader :() laat het WEER es afweten. Eerst zegt hij dat het later word (waarom, waarom altijd dwars doen, het gaat om zijn kindje, dan zorg je dat je optijd bent??) Toen moes het maar op een andere dag opeens... Toen kon het wel maar een kwartier later als afgesproken, en nadat ik hem duidelijk heb gemaakt dat ik beneden op hem wacht. En hij dus weet dat ik hem NIET in huis wil hebben wil hij nie meer. Hij wil het nu dinsdag doen na het bezoek aan de verloskundige.
    Ik zeg je belt het gemeentehuis maar. Vraagt ie of ik dat wil doen, of in iedergeval het nummer wil geven! Ik ben zijn hond niet!
    Ik wil helemaal nie dat hij de vader is van mijn kind! Hij maakt me helemaal kapot!!
    Ik kan het niet langer dit..
    Ik weet, het lijkt maar een klein iets, dat hij zegt dat ie later is of opeens niet meer kan, maar dit flikt hij me nu altijd. Altijd moet hij dwars of moeilijk doen. Altijd zet ie mij een hak!!

Ik kan hem echt wel ik weet nie wat aan doen!!

Ik wou dat ik gewoon kon weigeren te erkennen en dat het daarmee ophield
    maar jah, dan kan hij naar de rechter stappen en het kindje opeisen...

Wat moet ik nou met zo'n klootzak..
    Sorry meiden.. Ik ben helemaal naar de klotuh hier...
    Ik kan het nie meer aan...
    Ik tril hier hier als een espeblaadje :(

15. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    kussiexx he meid wat naar allemaal weer!waarom kon ie vanavond ineens niet dan, of had ie niet eens een goeie reden?vind het echt heel kloote voor je en kan me voorstellen dat je ervan baald, als zoeits iedere keer gebeurd dan kan dit net de druppel zijn.
    maar maak je niet te druk want dat is niet goed voor jezelf hoor, en over dat erkennen, jij schiet daar weinig mee op hoor, dat doe je voor hem, dus als hij niet kan is dat eigenlijk toch alleen maar pecht voor hem en niet voor jou of zie ik dat nou verkeerd??
    nou doe een beetje rustig aan en een dikke knuffel

laar haha ja gaaf he, ik voel d;r t beste als ik me handen om me buik leg en dan zachtjes druk zodat je alles iets beter voeld, en dan soms ff schudden en dan wachten of ze reageerd haha...
    en ja hij is idd naar de bank verbannen haha, vor de rest zitten we wel samen in de woonkamer hoor, maar de slaapkamer is dus iig bacsillenvrij hahaha.

xx

16. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    owja boomer jij wou misschien sterren toch?op de site van prenatla staat de sinterklaasfolder, op de eerste pagina staan een rammelaar wit met zilver met een ster, en die ster waar ik t over had, wit met zilver waar muziek uitkomt, ik heb ze allebei al haha errug leuk!!

xxx

17. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    #9017 Alies05, 5 nov 2009
    Laatst bewerkt: 5 nov 2009
    Kussiexx kun je niet eens naar een rechtswinkel stappen/bellen en informeren hoe sterk de vader eigenlijk staat als jij niet wilt dat dat de vader het kind erkent? Want zoals hij nu bezig is schiet het ook niet echt op. Wat een vent zeg. ;) Ik zou me ook rot ergeren.

Dit vond ik nog op internet
    Rechten van de vader bij een kind | Mens en samenleving: Diversen

Vraag me af of hij ook veel zal bereiken door het kindje op te eisen.
    Mijn broer heeft toen ook nog geprobeerd om ook voogdij over zijn dochter te krijgen bij zijn ex, omdat ze dat toen niet geregeld hadden met ouderlijk gezag, dus had hij al helemaal geen poot om op te staan. Het heeft hem veel geld aan advocaatkosten gekost , maar niet veel verder gebracht.

18. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    kleintje: wat vervelend dat er zo gereageerd word op je werk, en idd je hoeft geen sorry te zeggen!

darcY: knuffel meid, wat een naar bericht!

kussiex: Wat kl*te zeg! volgens mij wat ano zegt, hoef je niet percee hem als vader te erkennen. maar zeker weet ik het niet. Dikke knuffel meid!

Kiezel: ik ga hem halen volgende week donderdag.

19. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    he bah kussie, wat ontzettend rot en vervelend!! :(:(
    Kzit op het werk en kan dus niet uitgebreider reageren dan dit, maar veel sterkte meis!!!

@ Darcy: ook jij heel veel sterkte, wat een heftige dag :(

20. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    Ohh dames,

Wie gaan er morgen nog naar de jaarbeurs?
    wij gaan er lekker optijd heen. Vriendje is wel door zijn rug gegaan dus gaan we samen aan het waggelen op de beurs hahah.
    De kleine is druk met bewegen op dit moment. Heerlijk goevoel.

Hier af en toe een flinke dip. En last van brandend maagzuur :(

Deel Deze Pagina