kussie wat een lijer zeg!!! wat heb je nou aan hem? nix maar dat wist je zelf al!! Idd ik zou gaan kijken wat zijn rechten zijn als je hem helemaal niet erkent als vader, volgens mij heeft hij geen poot om op te staan. Misschien zou je het op die manier kunnen doen en tegen hem zeggen van: ik sta er toch al alleen voor met de kleine dus je stikt er maar in en als jij je kind ooit wilt zien doe je er maar moeite voor. misschien gaat hij dan normaal doen? je hebt al zoveel gedaan om hem overal bij te betrekken. Meid heel veel sterkte en suc-6 met wat je ook doet!
ano wat gaaf zeg!!! leuk he dat de kleine reageerd en dat wordt alleen nog maar leuker. ik had gisteravond de muziekknuffel van woezel en pip op mijn buik gelegd en toen ging ze ook trappen.
@Kussiexx Wat een ontzettende &*(&* zeg!! Ik heb verder helemaal geen idee hoe het zit met rechten en plichten van de vader maar dit is vast op internet wel te vinden. Heel veel sterkte en ik denk hier vandaan ook aan je! Probeer wel lekker je rust te pakken hé voor jezelf en je kleintje! Liefs Lara
@ Darcy : Veel sterkte!! @ Kuzzie : Wat een eikel......... Ik zou toch eens kijken wat zijn rechten zijn als hij het kind niet erkend. Ik ga niet naar de beurs. Zaterdag is er een examen bij ons op de hondenclub. Verder kan ik niet langer als een half uur pijn vrij lopen. Laat staan slenteren over een beurs. Vind het wel erg jammer.
Ha! Ik ga ook niet naar de beurs Red het niet qua energie en lucht! Kussie je moet helemaal niet op hem gaan zitten wachten wat betreft die erkenning hoor! Ik zou lekker niet erkennen en wachten tot jullie kind gezond op de wereld is gekomen en hij voor rede vatbaar is om goede afspraken te maken!!! Zo heb ik het destijds ook gedaan. (maar van erkenning of enkele afspraak is het nooit gekomen omdat meneer het liet afweten). Jij hebt vooral alleen maar rechten en hij plichten dus maak je niet te druk en wacht alsjeblieft met erkennen!!!! En als je wel gaat erkennen moet je dat alleen doen omdat jij het wilt of voor je kindje wilt! Maar ik zou zeker niet op hem gaan zitten wachten of wanneer hij een keer tijd heeft! (sorry door mijn verleden ben ik nogal fel en misschien druk ik me iets te duidelijk uit maar wil je alleen maar helpen en vooral steunen!!!)
Wij gaan zaterdag naar de beurs. We gaan wel lekker op tijd zodat ik nog volop energie heb haha. Ik heb er wel zin in!
Wij gaan zondag! zucht, in een ander topic hier op het forum over mexicaanse griep vinden sommige het echt apart dat ik er heen ga omdat er wordt gezegd 'grootschalige evenementen' te vermijden. pff..ga lekker gewoon leven ofzo.. je kunt je slecht opsluiten tijdens je zwangerschap en nergens meer komen zoals op je werk enz. Ik snap best dat mensen zoiets hebben van nou, doe maar ff niet, maar ik heb echt zioets van ik doe lekker waar ik zin in heb en ben echt niet bang ervoor. uiteraard is die keuze aan iedereen zelf Maar ik heb er juist enorm veel zin in http://www.zwangerschapspagina.nl/gezondheid/149248-mexicaanse-griep-zwanger-verder-158.html
Kussie, je hebt je best gedaan. Laat die vent nu maar in zijn soppie gaarkoken. Wil hij het erkennen, dan gaat hij het nu maar zelf regelen. Doet hij dat niet, dat is dan jammer voor hem, moet hij achteraf niet staan dreinen. Probeer je zelf rustig te krijgen en denk maar bij jezelf, ik heb gedaan wat ik kon doen. Ano, wat gaaf, dat je het kindje al zo goed voelt. Lara en Marije, donderdag 19 november gaan zwemmen? Beurs, zou wel willen, maar alleen met mijn dochter vind ik niet gezellig. Prik, ik ga hem niet halen. Pers iedere dag wel sinasappellen uit. Mijn mannetje kwam nog met een verrassing thuis, geen bossie bloemen, maar een nieuwe laptop. Niemand morgen echo of vk?
@ Kussie: Bedankt voor je lieve woorden meid En wat een lul van een vent zeg bah bah bah!! Gewoon niet op komen dagen, volgens mij speelt die man gewoon een spelletje met je!! Ik geloof dat je je kind niet persé hoeft te laten erkennen, de moeder is daar toch degene in die dat uiteindelijk beslist? Als ik jou was zou ik dat even goed gaan navragen en als het niet hoeft zou ik het niet doen! Echt triest dat hij dit zo doet :S Veel sterkte meid! @ Ano (toch? ) wat cool dat je de kleine zo gevoeld hebt Hier duik ik maar eens mn bed in, vanavond weer lopen janken om niks :S Nou ja mn vriend zei dat de 3d echo (die ik al 2 x heb verzet) helemaal niet kan op 12 december omdat we dan iemand zouden helpen met klussen..... Dus ik zei dat die dan maar even wat langer wachten!! En toen barsten ik in tranen uit pfffff die hormoontjes soms ook!!! Weltrusten meiden en tot morgen! ow ja voor degene die morgen echo / onderzoek of iets dergelijks hebben: succes ow daar zit ik zelf trouwens ook bij hehehe (VK )
Ow stroopie over jou heen gelezen Wat ontzettend lief van je man dat ie met een laptop thuis komt Doe mij ook zo'n vent (hehe die van mij is helemaal niet zo verkeerd hoor maar met een laptop zou hij denk ik nooit thuis komen...)
Kussie: Wat een ontzettende l*l van een vent! als hij het niet erkent is dat toch echt zijn probleem? Laat hem nu maar zelf eens wat moeite doen. Toch vreselijk veel sterkte voor jou, want het is allemaal niet makkelijk. En kan me voorstellen dat je je er vreselijk rot door voelt. Stroopie en Laar: Ik heb het in de agenda gezet Ik heb er zin in! En een laptop wow! Wat een wereldvent! die van mij heeft geen verstand van pc's dus zou daar nooit mee aankomen haha. Kleintje: Lekker laten stromen die tranen. Geoorloofd nu hoor! Slaap lekker en morgen weer een nieuwe betere dag hoop ik... Dames die morgen naar de beurs gaan veel plezier! Dames met echo's en keuringen haha, ook veel plezier en succes! Hier: Morgen die steunkousen aan laten meten. Hoop dat ze snel gemaakt kunnen worden, zou de pijn toch minder moeten maken. en mijn rechter been houdt momenteel ook aardig wat vocht vast. Verder heb ik wel een goed humeur, want de komende tijd zal het wat harder gaan met ons huis. Het glas is binnen dus alle nieuwe kozijnen kunnen erin en de stucadoor gaat aan de slag. Dan is er eindelijk een switch gekomen van slopen naar opbouwen. super! Nu ga ik slapen, nog 1 dagje werken en dan heerlijk weekend!!
Kussie wat een nare vent grr Ik wou je even een hele dikke digitale knuffel geven... Linda er word wel erg raar op gereargeerd dat je naar de beurs gaat moet je toch lekker zelf weten. Stroopie hmm mijn mannetje zou ook niet met een laptop thuiskomen hihi... Die van mij komt met cv ketels thuis Ano wat leuk zeg om dat zo te zien ik wil ook...... Hier is de blaasontsteking pijn bijna over wat een heerlijk gevoel ff geen zijsteek. Volgende week weer aan het werk en dan ook ff met me baas om tafel dat ik naar een andere afdeling wil broodafdeling word me nu toch echt te zwaar ben benieuwd hoe ze reargeren
las net hier op de site dat ze bij hemaonline leuke zwangerschapskleding hebben dus ben ff gaan kijken en heb 7 dingen besteld haha, kan t met een dag of 5 in de winkel afhalen en betalen, nou thuis ff rustig passen en als t niet goed is breng ik t gewoon weer terug...gaat zowieso een hoop terug want heb een aantal dingen in 2 maten besteld haha...maar erg leuk en niet duur!! trusten meiden
goedenavond dames, Hoeist? Met jullie? Hier gaat het prima, ge stopt met werken en dus heerlijk aan t bij komen. Voordat we worden ingepakt. Sinds 2wk voel ik de kleine bewegen. Voor iedereen die morgen naar de gyn veel succes. Groetjes shez
ano: Ik heb ook een aantal dingen van de hema. Zitten echt super lekker en de stof blijft mooi. Vind ik bij de kleren van bijv. de H&M wel anders. Channes: Fijn dat je pijn nu weg is getrokken. En hopelijk werkt je baas mee! Shez: Geniet nog even van je rust! Fijn om te horen dat alles goed gaat. Hier: Erg vroeg wakker. Bij Don gaaat zijn wekker al sinds 5:30 uur en hij gaat er maar niet uit. Ondertussen ben ik dus klaar wakker, terwijl ik best nog wat langer had kunnen slapen.... Heb nu dus een flink ochtendhumeur! Ga maar even een lange douche nemen en een kop thee drinken, misschien dat ik daar van op knap.
setti, Balen dat je wagen later komt. Ik snap dat je alles op tijd af had willen hebben. Stroopie, Ik heb toch maar niet geslapen gisterenmiddag. Ben maar op stap gegaan. Anoniempjuh, Lief dat je meisje in je handpalm was gaan liggen!!! Kussie, Ik zou vanaf nu gewoon je eigen gang gaan en geen rekening met de vader houden. Als je ergens een afspraak hebt moet hij zich daar aan houden en anders gaat hij maar niet mee. Richt je nu op je kindje en niet meer wat de vader nog moet regelen. Wie weet gaat hij anders doen als hij merkt dat je gewoon je eigen weg gaat. Lindavnr. Als het echt zo erg met de mex.griep gesteld is lijkt het mij dat zulke beurzen tijdelijk niet georganiseerd mogen worden. Ik zou gewoon goed opletten dat je voordat je iets gaat eten je handen goed wast. Stroopie, Gaaf een nieuwe laptop, dat is nog eens een cadeau!!! Marye, Succes met je ochtendhumeur! Ik ga zo maar eens op de fiets naar de stad. Heb ik gelijk wat lichaamsbeweging en hopelijk kan ik dan ook een goede bh vinden, want ze worden allemaal te klein Oja, ik wil ook nog even langs de verfwinkel om wat staaltjes te gaan halen, maar moet even kijken of ik dan nog genoeg puf heb, want dat is wel een eind omrijden.
Goedemorgen, kom net bij de verloskundige vandaan en kreeg allerlei info mee over de mexicaanse griep. Ze vroegen uiteraard ook of ik hem nam. Ik zei nee en toen zei de assistent groot gelijk! Ik heb het natuurlijk ook aan de verloskundige gevraagd. Ik vroeg ik wil graag weten wat Jij er nu van vind en dus niet wat je moet zeggen. Toen zei ze, dat zij hem niet nam! Dat er helemaal geen gegevens zijn of er risico's aan zitten om te enten bij zwangere vrouwen en kinderen. Ik blijf dus bij mijn beslissing en neem hem niet. Ik dacht ik wil jullie dit even gauw laten weten! Nu ff boodschappen doen. ( Ooja toen ze hartje ging luisteren ging beeb er hele tijd tegen trappen hahahha)
Helemaal gezellig, staat genoteerd Wij gaan trouwens zondag naar de beurs!! @Ano, ik heb ook veel van de zwangerschapslijn bij de Hema gehaald (bij de Hema in Den Haag). Ik heb ook nog wat dingen online besteld. Zit heeeerlijk en is inderdaad niet duur!! Pfffff een rotdag op m'n werk Druk en gezeur!!! Liefs Lara
Hey dames, jemig, twee dagen niet online en alweer zoveeeel bij te lezen.... Ik weet het allemaal niet meer zo goed hoor, wie wat zei....sorry. @Kleintje, wees niet bang voor de Arbo-arts hoor! Hij wordt dan wel betaald door de werkgever, maar is er ook echt in het belang van jou hoor. Ik ben er ook al eerder geweest en het viel me echt reuze mee! En dat heb ik ook wel vaker gehoord. Ze nemen het risico ook niet om jou te dwingen met werken wanneer je echt last hebt, want dadelijk gebeurt er iets en zijn zij de schuldige!! Maar tis zeker wel vervelend voor je, maar probeer het een beetje te relativeren. @Ano; jouw kamertje is ook wel een voorbeeld voor me denk ik hihi... ik heb trouwens ook al mooie knuffels in dezelfde kleurtjes gekocht, zal ze eens fotograferen... Ik heb trouwens van de week bij de H&M kids een bijzonder lief roze jurkje gekocht. Ik had zelf nog geen kleertjes gekocht en ben ik verder ook niet veel van plan omdat mijn familie al zo los gaat met de babykleding. Maar ik wilde toch een jurkje in maat 56 welke ze voor het eerst thuis aan kan. Geeft een speciaaal gevoel.... Leuk dat er dames samen gaan zwemmen. Ik ben eergisteren weer gaan zwemmen, baantjes trekken. Echt heerlijk alleen toen ik uit het water kwam was ik helemaal duizelig en voelde me een beetje raar. Thuis helemaal uitgeput... wel lekker geslapen moet ik zeggen. Bij ons is het vrij zwemmen pas om 21 uur, echt vreselijk laat.... Oja en gisteren naar de verloskundige geweest natuurlijk.... Alles helemaal perfect. De grafieken van de echo waren ook allemaal gemiddeld. We krijgen dus blijkbaar niet zo'n groot kind als ze bij de pretecho zeiden... maar juist alles prima gemiddeld. Ik was niet meer aangekomen sinds 4 weken, ook blij mee. En de baarmoeder lag alweer een stuk boven de navel.... En het schattigste was toen ze de doptone erop zette, de kleine meteen een enorme kick gaf! Oja, Lindavnr en Stroopie, nog gefeliciteerd met de 20 weken Funnnyme ook, maar ze is er nog steeds niet helaas.