hoi kwebbelkonten! @kleintje, Meid wat een narigheid op je werk! daar zit je ook echt op te wachten nu.......NOT!! probeer het je niet aan te trekken hoor, de bedrijfsarts zal vast met jou mee gaan in dit geval. HEel veel succes!! @kussie, Wat een eikel!! Zoals velen al zeggen............het is ZIJN probleem. Wat maakt jou het uit als hij het kindje niet erkent?? je bent hem toch liever kwijt als rijk?? en geloof me.........als hij nu al zo dwarsligt kun je ook na de alimentatie fluiten, dus daarvoor hoef je het ook niet te doen! Ik zou gewoon lekker mijn leven leiden en genieten van het kindje in je buik. En als hij dingen wil moet hij het zelf maar regelen. Het is zijn probleem als hij niet op komt dagen niet de jouwe! Sterkte!! @setti, Balen joh dat je kinderwagen later komt!! maar zoals stroopie al zei......als je kindje eerder komt ligt het toch eerst in het ziekenhusi en heb je de wagen nog niet nodig. Maar kan me je stress wel even voorstellen hoor! @ano, Woww...gaaf zeg!! Dat wil ik ook!!! @lara en stroopie en..... Wat gezellig dat jullie gaan zwangerschapszwemmen!! wonen jullie bij elkaar in de buurt?? Hier alles prima. Gister lekker uit eten geweest want ik ben weer een jaartje ouder geworden. Voor alle vrienden en familie hadden we het zaterdag al gevierd want mijn man zijn zoontje was ook jarig toen. Morgen viert hij zn partijtje en zondag naar de beurs!! Druk weekendje dus!! En zondagavond total loss @lindavnr, Wat een onzin, zo kun je je wel gaan opsluiten!! ik ga ook gewoon naar de beurs hoor!! anders kan je ook geen boodschappen meer doen, niets!
Gefeliciteerd, Germini! Hoe 'oud' mag je jezelf nu noemen Ik ben 35 en dit sinds kort, vind het een heel respectabele leeftijd @doptone/schoppen: leuk he, hoe die kindjes er nu op reageren - wég met dat apparaat!! Wordt alleen maar heftiger. @beurs: ga niet heen. Ga vanaf maandag halve dagen werken en draag al een bekkenband, dus slenteren zit er niet in. Maar het is wel een leuke beurs, dat weet ik uit het verleden! @kussie: laten gaan, die man. Jij komt over alsof je het allemaal prima op een rijtje hebt - als hij een vaderrol wil vervullen, mag hij er moeite voor gaan doen. Hoef jij niet achter hém aan te zitten. Je doet het prima, hoor! Meiden, vraagje: moet je zélf de bedrijfsarts bellen, of neemt deze contact met je op als je bent ziekgemeld door je werkgever?
@ Darcy: zoals ik heb gelezen bij anderen neemt hij met jou contact op en moet je niet zelf bellen. @ Germini: Gefeliciteerd met je verjaardag! @ hier: zal zo eens een buikfoto uploaden! @ mex griep: op mn werk worden nu alle bewoners (gehandicapten) ingeënt a.s. donderdag. En ook alle collega's mogen zich laten inënten. Mooi, weer wat meer zekerheid voor mij dat ik in een veilige werkplek ben! hihi. Maar ik laat me niet enten. mn baas vond het een beetje onzin: 'want in zijn foldertje stond dat vrouwen na 13 weken zwangerschap ook ingeënt konden worden" Zucht.. dus ik uitgelegd dat er nog niets bekend is over risico's blabla... nou, hij vond dat allemaal maar raar en dacht dat er niets van waar is want het stond zo echt in zijn foldertje blablabla. Jajaaaa, maar ik neem hem dus niet in ieder geval! hihi, was ie niet helemaal happy mee, maar tsja, hij kan dr weinig anders mee doen dan accepteren
Mexx. griep een vriendin van mij is huisarts assistente en zij geeft aan dat ze eerst zeiden: zwangeren vanaf 13 weken en nu schijnt het al 28 weken te zijn maar t mag weer niet op t laatst in de zwangerschap! ook zij geeft aan dat er nog helemaal niets bekend is over eventuele gevolgen voor t kindje. Dus ik blijf lekker bij mijn besluit om de prik niet te gaan halen! ook al krijg ik een oproep
lindavnr en stroopie mag ik jullie email adres want ik heb nu alleen die van kleintje en ik heb een aantal dagen geleden een foto gemaild naar haar voor op de site maar die staat er nog niet op en hoef ik ook niet iedere x haar te mailen. zo kan ik t een beetje afwisselen of worden de foto's voornamelijk alleen via hyves gedaan?
uhh ik heb sowieso nog nooit een foto geplaatst op de site.. ik hou elke keer de agenda en de lijst enzo bij.. Daar hou ik het ook liever bij want om ook foto's erop te plaatsen heb ik niet echt heel veel tijd voor hihi, wordt ook wel een beetje opvallend als ik dat op mn werk ga doen misschien stroopie?
ja ik hoor t wel van haar en anders houden we t bij hyves want de enige foto's die er nu op staan zijn van kleintje en mij.
ja inderdaad, weet ook niet of dr echt iemand op de site kijkt naar die foto's.. ik eerlijk gezegd nog niet een keer hihi.
@ Channie: fijn dat alles goed was Samen zwemmen: leuk zeg dat jullie dat gaan doen Veel plezier! Over de beurs: ik zou ook wel willen maar ik ga dat niet volhouden met lopen etc dus sla ik het maar over @ Setti: ik ben niet constant met de site bezig en heb er weinig tijd en zin in gehad om er mee bezig te zijn Vandaar dat het er nog niet op staat... Verder denk ik dat ik het fotoalbum maar er weer ga afgooien, de enigste die foto's stuurt ben jij en ik zet af en toe weleens een foto van mij erop... Oh en van Marye heb ik dan wat foto's van de echo gehad maar dat is het enigste.... Dus dan kan je beter op hyves die foto's plaatsen! of de rest moet zeggen nee laat het maar staan en er moeten toch nog meer mensen zijn die foto's gaan opsturen? Dan moeten ze dat even laten weten!
Goedemiddag dames, Darcy, Als het goed is, dan moet de werkgever de arboarts inlichten, dat jij thuis zit en jij krijgt dan een oproep om langs te komen. Germini, nog gefeliciteerd met je verjaardag. Wij wonen, denk ik , in een straal van 20 km bij elkaar in de buurt. Zwijndrecht, waar we willen gaan zwemmen, ligt een beetje centraal. Foto's, moet ik gauw eens maken. Heb dus nog helemaal niks. Zal de echofoto van gisteren nog scannen. En gewoon laten staan op de site. Het eet toch geen brood. Diegene die wil kijken, kan dan altijd nog kijken.
kleintje ja je hebt ook groot gelijk!! t was ook om te kijken of er uberhaubt interesse in was dus gooi t er maar weer af hoor!! Zeker in in de laatste trimester zul je er weinig zin en tijd voor hebben!!!
Is dat hemaonline.nl, waar jullie die positiekleren vandaan hebben? Ik krijg dan allerlei andere sites te zien of klopt dat ook.
ik ga van t weekend denk ik zo'n zwangerschaps bola (bel) halen. vind ik echt leuk ik draag veel korte vestjes zodag mijn buik beter uitkomt en dan lijkt me dat wel leuk. hebben jullie die ook al? ik zag dat elisiah er wel een heeft.
Ik zal voorlopig nog even het fotoalbum laten staan... Mensen die er ook foto's in willen hebben mail die dan even naar: kelly_sweety@hotmail.com Dan zet ik ze er zo snel mogelijk op!
Hallo! even een kort berichtje, want ben helemaal kapot. Boomer: fijn dat alles goed was en het toch niet zo'n reuzemeid is haha... Fotoalbum van de site halen is inderdaad geen probleem denk ik. Bijna niemand stuurt iets. En het kan ook in je albums hier of op hyves. Ik moest vandaag steunkousen aan laten meten. En omdat ik van die prachtige confectiebenen heb (aldus die vrouw) kreeg ik gelijk een paar mee. 1 nadeel is dat degene die ik aan moet niet in zwart te verkrijgen zijn, dat wilde ik heel graag want heb ook altijd zwarte leggings aan. Nu dus maar gewoon die lelijke, bruine kleur, en dan maar mijn leggings eroverheen aan. Ik vraag me alleen echt af hoe ik die kousen straks aan moet krijgen als ik nog dikker wordt. Het is namelijk een lastig karwei. Hopelijk wordt de pijn nu wel minder. En het zorgt ervoor dat ik geen spataderen zal krijgen gedurende de zwangerschap. Vind ik ook wel een fijn idee.
FF een vraagje aan de meiden die een jongen krijgen: Welke naam hadden jullie voor een meisje want ik kom er niet meer uit we hadden een leuke maar vinden die toch niet zo leuk meer! ik hoop dat jullie ff willen helpen!
marye daar heb je een lieve partner voor iedere ochtend hahaha. Ik denk wel dat je er veel baat bij zal hebben en t scheelt enorm dat je ze nu nodig hebt ipv in de zwangerschap in de zomer.
fijn dat je ze al meegkeregen hebt.. jammerr van de kleur, maargoed.. Het zijn idd erg lastige dingen om aan te doen! Heb ze vaak genoeg aan moeten doen bij mijn clienten..pfoe! Gelukkig hadden de meeste een easy-slide erbij, ken je die? da's zo'n soort plastice zak in been-vorm waar je de steunkous heel handig overheen schuift. en vervolgens trekt je die zak er bij je tenen onderuit. Maar da's wel echt voor die hele dikke steunkousen, die hele stugge. Weet niet of je die hebt? Lijkt me inderdaad ook wel een probleem tegen de tijd dat je buik in de weg komt te zitten! Vind het nu af en toe al niet fijn met mn schoenen aantrekken!