Soms moet je even aan een naam wennen. De jongste van mijn broer heet Belle. Daar moesten we ook zo aan wennen. Nu weet je niet beter en pas het ook bij haar.
Grrr mn neus slaapt Althans zo'n gevoel is het.... zo'n tintelend gevoel aan de rechterkant van mn neus.... Zooo irritant!! Iemand enig idee hoe ik ervan af kom?
fienne en lotte vind ik leuk maar hubbie houd niet echt van aparte namen! linda mooi buikkie heb je al hoor!! zo nu niet meer stinkie maar lekker schoon! hihi
haha hoe krijg je dat nou weer voor elkaar! je bovenlip steeds optrekken dan bewegen je neusvleugels ook haha ik zie t helemaal voor me!
ja dat klopt ik vind lotte erg mooi en schattig dit was een van de eerste namen die ik had voor een meisje maar hubbie vind t niets. Hoe bedoel je moeilijke hubbie nee grapje hij kijkt ook meer naar de toekomst wat ook leuk is als naam als je volwassen bent. en op die manier wijst hij bijna alles af.
Als wij een meisje zouden krijgen hadden we tot nu toe Lieke en Isa. Die vonden we allebei erg mooi! Voor een jongen hebben we nog geen idee, dus ga maar door met de ideeen Het moet een korte naam zijn want we hebben al een hele lange achternaam! Ons zoontje heet Sven! Het nadeel is dat we een grote familie en vriendenkring hebben waardoor veel namen al "in gebruik"zijn
Leuk al die namen. Lotte stond ook in mijn rijtje favoriete meidennamen, maar vond het te vaak voorkomen. Net als Sophie, vind ik ook nog steeds super leuk. Bij de korte jongensnamen zag ik toevallig de namen van mijn broerts langskomen. Bram en Pim. Ik ben gelukkig al heel lang uit de namen. Houd het nog even een aantal weken geheim, al vind ik dat vreselijk moeilijk!
Mn vriend vond Lot ook helemaal super. Ik vond Lotte leuker, dat was het uiteindelijk ook wel geworden hihi Ik vind Sven ook heel erg leuk, maar dat klinkt weer een beetje lastig als je het uitspreekt: Sven van den Heuvel. of niet? hihi.
Dat is ook grappig Linda: mijn zwager en schoonzusje hebben een dochter (mijn nichtje dus = 2 jaar) en zij heet Lotte en als ze een jongen was geweest had ze Sven geheten, ze heeft net een broertje gekregen en die heet geen Sven maar Thijs. Wij zijn nog niet uit de meisjesnaam, jongen misschien wel. Sven van den Heuvel vind ik prima klinken trouwens hoor, ik vind het een stoere naam en past bij een kind maar ook bij een volwassen man, Ik vind het juist mooi lopen doordat je 'sven' en 'den' hetzelfde uitspreekt.
He meiden, Voor een meisje hadden wij Anouk, onze jongens heten Niels, Emiel en Milan, wilde er nu graag een jongensnaam met 'ie' klank bij, maar dit is toch wel moeilijk. Nu gaat het Luuk worden, vind dit wel mooi klinken bij de andere namen. Vind Tygo ook erg leuk alleen mijn mannetje niet. Voor een meisje vind ik Lotte ook heel mooi, of Thirza.
hahah Hugo van den Heuvel vind ik echt helemaal niet mooi klinken.. twee keer die H, denk ik. @ linda: haha da's inderdaad toevallig!