hmm etos misschien nog een keer aanvragen..die zou je toch wel moeten krijgen nu zo ongeveer. Blije doos klopt; die krijg je pas in de 7e maand.
Ik had ook even gemaild naar Etos toen'ie niet binnenkwam... kreeg hem toegestuurd, scheelt weer een ritje Maar die moet je nu wel zo ongeveer kunnen ophalen hoor! Bij mij met 20 weken.
Ik heb zelf een doos van de etos en een van de babydump. Verder heb ik een doos tegoed van ehm iets waarvan ik een mail heb gekregen dat ik het vanaf 25-12 kan afhalen (kruidvat??) En dan nog de blijde doos. Daar heb ik me ook voor aangemeld, maar nooit weer wat van gehoord... Die is van de Prenatal? En dan heb je nog de C1000 doos als het kindje er is heh? Ik vind het zowiezo leuk wat er in die dozen zitten.. Ik vind, het is toch allemaal meegenomen, dus tjah, Maar ik ben schijnbaar al blij met "nix" hahahaha!! Ships ben even de naam kwijt van diegene die de laatste buikfoto plaatste!! Ik vind het ook een heel mooi buikie!! Wie die steken had rechts? Is dat echt onderin de buik? Kan het dan nie je blinde darm zijn? Zou het even in de gaten houden of je geen koorts krijgt.. En anders. Ik weet nie waar de lever zit.. Maar ik had zelf ook steken rechts boven in mijn zij.. Hebben jullie dat ook, dat je bij het minst of geringste pijntje je zorgen maakt om de baby? Ik wel... Maar ben dan ook lichtelijk hypochonder... Ben ook zo bang voor die stomme Griep, hoewel ik dus ook die spuit nie durf/wil, omdat er nix over bekend is... Baal er zo van Zouden dat hormonen zijn. Dat je soms even overal helemaal bang van bent? Ik wil zo graag dat alles goed gaat met ons, en dan vooral met mijn kindje!! Pff Welterusten, het is veel te laat voor mij geworden.. Maar ik kom de laatste week 's avonds nie in slaap, te veel piekeren!! Maar ik werk er aan!! Liefs
Lindavnr, germini en anderen: Veel plezier op de beurs. Ik sla toch over, benen voelen niet echt goed vandaag. Laar: fijn dat het zo leuk was!! En zo'n Vtech board vind ik echt super tof! Minke: Leuke foto hoor Mooi buikje, volgens mij groeien we aardig gelijk ! Stroopie: De strijk gisteren wel afgekregen maar nakijken helaas niet. Dus ik ga vanmiddag nog maar even aan de slag. Hier: Zo weer een uurtje zwemmen. Heb er wel zin in, want dan heb ik helemaal geen last van mijn benen Vanmiddag nog een beetje nakijken en verder erg weinig, wel jammer om niet naar de beurs te gaan, maar goed. Volgende keer beter en dan lekker met 2 mooie kindjes! fijne dag allemaal!
Germini, veel plezier vandaag op de beurs! Kussie, hier ook onbewust toch wel bang voor de mex. griep. In mijn omgeving komt het steeds vaker voor. Ook ik haal de vaccinatie niet maar vind het dus wel erg eng Lynette, Beterschap. Gelukkig geen mex. griep maar bronchitis is ook geen lachertje!! Zorg goed voor jezelf! Minke, wat een mooie buik!!! Geboortekaartjes, hier al een paar voorbeelden opgevraagd. Wij houden niet zo van dat zoete en willen iets stoers maar het moet ook wel een beetje passen bij het kaartje wat we voor Sam hadden vind ik... niet makkelijk maar we hebben nog even.. komt goed! Lindavnr, goeie tip van de Etos . Ga wel even kijken van de week . Lara, wat een spullen heb je gescoord. Leuk!!!
vanmorgen een rustige ochtend. Ga zo even met het speelgoed van Sam aan de slag. Er kan een hoop opgeruimd worden, vooral met sint en verjaardag in het vooruitzicht. Hij zal weer flink verwend worden ... Maar ga toch eerst es wat dozen aanvragen na al jullie verhalen hihi. Fijne dag!
@Marye, wat jammer zeg dat je niet naar de beurs kan! Maar ik kan het me goed voorstellen hoor! volgend jaar lekker met je twee kindjes gaan!! Het Vtech board kregen we bij een abonnement wat we daar hebben afgesloten. Mocht je kadootjes uitkiezen... hihi altijd leuk!! Zwem ze straks, wat lekker dat je dan even helemaal zonder pijn bent! Wij gaan zo naar Apeldoorn naar Bart's opa en oma met de rest van de familie. Wel gezellig, maar ik baal er wel beetje van dat we dan gelijk de hele zondag kwijt zijn, en ik heb nog genoeg te doen . Als we thuis komen vanavond heb ik vast nergens energie meer voor! Zó, sorry hoor, moest even zeuren... Meiden fijne zondag! Liefs Lara
@ Alies: tja vind het moeilijk te omschrijven maar het is een beetje stekende pijn en soms heb ik het gevoel alsof er vanaf boven enorme druk op staat ofzo.... Nu is het overigens maar weer een klein beetje dus denk niet dat het mn blindedarm is? Heb in ieder geval ook geen koorts... @ degene die zoveel gekocht heeft op de beurs: leuk zeg jullie hebben goed jullie best gedaan haha Over die etos doos is dat die doos van Felicitas? die heb ik in de vorige zwangerschap gehad... Opzich zit er wel wat leuks in en handige spulletjes maar ik hoor van veel mensen dat het niks is vergeleken bij de blije doos Ach alle beetje helpen en alles wat je gratis krijgt is leuk toch?
Kleintje bij mij zijn de steken ook weer weg. Denk toch dat het de baby was die ff tegen de lever aan getrapt had.
Hallo, ben ik ook weer een keer, gisteren voor de 1e keer ECHT GESHOPT. Kinderwagen, maxicosi's, voetenzakken, verzorgingstas en easybase zijn in bestelling. Ook nog een hele hippe aankleedkussenhoes besteld. De overige hoezen koop ik met normale prijzen . Verder al mandjes voor de commode gekocht, mijn man heeft de commode gister met zijn vader gemaakt en ik ben heel trots op mijn 'timmerman' ziet er echt super uit!!! Verder gingen we kijken voor dekentjes in de ledikantjes kijken, ik braaf naar de wat goedkopere kijken, komt mijn vriend met van die Koeka-dekens aanzetten, keiduur maar hij vond ze zo leuk, tja dan doet een zwangere vrouw niet moeilijk hihihihi. We hebben deze twee gekocht, tja toch een beetje j/m
Leuke dekens Linda!!!!! Mijn vriend kwam met de dekens van Lodger aan, ook niet te betalen maar wel leuk, we hebben ze alleen nog niet gekocht omdat mijn verjaardag, sinterklaas en kerst er nog aan komt en ik ook dat soort dingen leuk vind om te krijgen of geld dus het komt nog. Bovendien zijn we nog steeds niet uit de kleuren voor de babykamer. Laat staan geboortekaartjes, echt nog niet naar gekeken... We zien wel, komt goed, meiden nog veel plezier op de beurs. Ben blij dat jullie niet 'geschokt' waren van mijn buik en hem juist mooi vinden, ik vind hem zelf al enorm eigenlijk!
Hey, Linda, gefeliciteerd met je aankopen, lekker is dat he.? Ik ben gisteren ook met mijn moeder naar de Baby-Dump geweest en we hebben de kinderwagen en maxicosi ook besteld!! Ik bleef telkens rondjes in de winkel lopen en vond het jammer dat er nog geen kindje in lag Wilde bijna aan een moeder het babytje te leen vragen hahah, nee hoor dat is niet waar. De wagen komt begin januari en we krijgen alles kado van mijn moeder, heeeel erg lief. Ze gebruikt er haar eindejaarsuitkering voor... Die door van de Baby-Dump vind ik niks speciaals hoor. Ja, leuk dat er een bon voor 5 euro aan kleding bij zit, dat is wel leuk. Heb net maar even de Etos doos opnieuw aaangevraagd, heb verder ook nog niks vernomen. @Hiero; gister en eergisteren avond ben ik ziek geweest. Ik denk telkens dat ik de griep krijg, heb het 's avonds op de bank afwisselend koud en warm. En krijg buikkrampen en word misselijk. Heb al twee avonden moeten overgeven.... Daarna ging het wel weer. Maar eergisteren werd ik helemaal bang van mijn 'ziekte' gevoel. Werd er een beetje paniekerig van, ook omdat ik krampen had. Dat was niet leuk. Gelukkig is het weer voorbij als ik wakker ben geworden. Hopelijk blijft het vanavond weg. @lara; wat heb je veel mee naar huis genomen van die beurs zeg!! Wel heel leuk. Ik ga maar niet naar de beurs. We hebben deze week al 200 euro uitgegeven aan kleding voor het hele gezin en de extratjes zijn er dus weer even doorheen hiero. En eht is niet leuk om naar de beurs te gaan zonder extra centjes natuurlijk. @Minke; je ziet het wel goed zeg! Echt een grote mooie buik. En de bh was toch net zo heel lelijk? haha Ik ga hiero maar eens flink poetsen. We hebben van het weekend weinig bijgehouden in huis, dus ik mag goed aan de slag. En onze hond heeft net alweer twee keer moeten overgeven op het tapijt, die voelt zich blijkbaar ook al niet goed
Nog even mijn nieuwe roze-witte spulletjes showen Ik had al meerdere kleertjes en jurkjes van familie en vrienden gehad, maar ik had zelf nog geen meisjesjurkje gekocht en deze zag ik hangen en vond het erg schattig. @Ano; ik denk dat het eenhoorn knuffeltje wel iets voor is, nietwaar?? Dit zijn exact de goede kleuren hihi
En als ik toch voor de roze kamer met sterren ga, past deze er weer perfect bij... En nu genoeg gespamd! Fijne zondag allen!!
Boomer, leuke spullen!!!!! Minke, zeker mooie buik, ik zie bij jou ook dat het een beetje 'laag hangt' ik heb dat ook vooral aan het einde van de dag, volgens mij gaan ze lekker met z'n tweeen onderin zitten hihi. Over kleuren van de kinderkamer, volgens mij past onze kinderkamer niet helemaal in wat je bij velen ziet hihi want we hebben echt meerdere kleuren inmiddels hihi, maar wel lekker vrolijk. We hebben wel een vij grote kinderkamer dus volgens mij wordt het niet té druk maar we zullen zien.
Dag Setti, dat je dat nog oppikte in al die drukte. Mijn nick is trouwens basbousa. Enne, het gaat nu prima. Het begin was wat vervelend, wordt bij ieder kind erger (bij de eerste had ik totaal nergens last van ), maar dat heb ik er wel voor over. Dus geen klagen hier gelukkig.
wat grappig dat iedereen bezig is met de kaartjes, wij hebben nog niet eens de namen haha komt wel een beetje door mijn man want die verzint bij elke naam wel iets waarom je 'm niet zou kiezen, maar goed een keer moeten we er toch wel uit zijn wat zal ik tegen hem zeggen, voor week 28 moeten we eruit zijn
Vanaf gisteren ook druk bezig met kaartjes ontwerpen. Op www.geboortepost.nl kun je al je ontworpen kaartjes opslaan. Is wel handig. Namen zijn we ook druk aan het zoeken.