Babousa: Welkom! Linda: Fijn eens echt shoppen hè! Ik zou zeggen tegen je man dat hij idd gewoon moet opschieten met beslissen. Basbousa: Welkom! Hier: vanochtend weer even gezwommen, ging alweer een stuk beter dan een week geleden. Ben er wel weer van opgeknapt! Daarna nog even na zitten kijken en dan kan nu even een middagje rust beginnen. Het bad loopt ondertussen al vol, dus ga me daar eerst maar eens even een uurtje in vermaken.
Ahhh boomer wat een lief jurkje Heb je die ook bij de babydump gekocht? Leuk dat je nu echt dingen hebt besteld Linda leuk dat ook jij zoveel geshopt hebt Wij hebben het grootste gedeelte al in huis zag ik op de lijst van de babydump We hebben al meer dan de helft hahaha! Maar goed volgende maand nog maar een keer winkelen om te kijken voor de rest (o.a lakentjes etc) Doen jullie lakentjes en een dekentje of zo'n speciaal dekbedje? Ik weet het echt niet wat verstandig is!
Nee, het jurkje heb ik bij de H&M voor kids gekocht. Daar hebben ze zulke schattige jurkjes. Ook trouwens heel schattig voor jongetjes, van die maatpakjes voor kerstmis enzo... Maar die heb ik niet nodig. Wat betreft de dekentjes enzo; ik heb werkelijk nog geen idee. Ik ben al blij dat ik nu weet welke kinderwagen er komt en hoe de maxicosy in de auto gezet dient te worden. Ben nog echt een leek wat dat betreft.
Ik heb een lakentje en een gekleurd dekentje van de Hema. Heb ik toen ook bij mijn dochtertje gebruikt. Ik heb alle spulletjes zoals hydrofielluiers, hydrofielwashandjes, onderliggers, matrashoezen, flessenkruik met beschermhoes, badstandaard, badje en tummytub allemaal bij Hema gekocht.
haha ja sorry soms schrijf ik de namen hier nog wel fout dan wil ik ff gauw reageren hihi. gelukkig dat alles goed gaat en ik kan ook niet alles bij houden maar een nieuwe naam valt snel op
Lynette, van harte beterschap! Mooie foto's, Boomer, Linda, Minke. Ook leuke spulletjes, die dekens zijn prachtig en dat eerste jurkje ook Hier ook veel van HEMA, vooral lakens en dekentje (plus een dekentje van IKEA) - katoen en supergoeie kwaliteit. HEMA rules 8) Basbousa, welkom hier
zoooo thuis van de beurs! Was erg leuk! Wel een vermoeiende dag zeg!! Maar heerlijk geshopt en veel gratis spulletjes gekregen hihi. Wat we zoal gekocht hebben: een magnetronstirelisator (ofzoiets hihi, voor flessen schoon te maken ) met 3 gratis flessen erbij, een luierafvalbak (zo'n ding wat zorgt dat ze niet erin gaan stinken..hihi maak wel een keer een foto voor de duidelijkheid ) 6 rompertjes van noppies (voor 50 cent per stuk!! ) en 2 boeken die normaal 30 euro zijn, en nu 5 , en zwangerschapsvitaminen met een gratis flesje bbbb-creme van vsm. verder super veel voeding gratis gekregen enzo erg leuk! hihi zeg ik net tegen mn vriend; voor al die spullen...was wel handig geweest als de commode al stond. Nu is mn vriend actief bezig aan de commode, die is ie aan het in elkaar zetten! helmeaal leuk dus; ga 'm nu ff helpen! hihi. nou, was even ego... Fijne avond!
Bekijk bijlage 26998 Deze, maar dan de grotere maat waar 50 luiers in passen Wel zo handig met een tweeling
heyyy meiden boomer leuke fotos hoor en zeker leuk dat paardje, helemaal mijn kleuren haha, die sterren zijn ook erg leuk! bobousa welkom hier en gefeliciteerd nog!! linda leuke spulletjes allemaal hoor en fijn dat je commode zo in elkaar staat kun je er ook lekker spulletjes in kwijt! meiden die al kaartje hebben besteld, wat hebben jullie ervoor betaald, heb gister een beetje snel zitten kijken, maar denk dat ik voor 75kaartjes zo'n 200euro kwijt ben, is dat een beetje reeel? Pffff heb nog niet echt een heel leuk kaartje gezien, en naam zijn we ook nog niet uit, word allemaal nog wat haha xxx
owja ik heb vandaag de lamp voor de babykamer geverfd! had jullie een tijdje terug verteld dat ik zo'n wolk met kleine lampjes had gekocht die dus creme was.. nou vandaag alle lampjes en sterretjes eraf gehaald, licht geschuurd, de buiten en binnenrand van de wolk hebben we hardrose geverfd (zelfde kleur als de muur) de wolk zelf wit, en van de 20 zilveren sterretjes hebben we er 5 ook rose geverfd, hij staat nu te drogen, maar morgen als ie droog is doe ik de lampjes en sterretjes er weer op en hangt me man m savonds op, zal dan wel ff een foto maken, heb ik een foto van voor en na, ben benieuwd hoe t er morgen uitziet, maar denk wel leuk, en orgineel hahaha xxx
ben benieuwd naar de foto ano! hihi dadelijk staat de commode maar staat alleen nog maar een beetje in de weg volgens mij, aangezien we de kamer verder nog helemaal moeten schilderen enzo dus als ik hem vol ga laden, wordt ie alleen maar zwaar? hahah. Achja! Hijs bijna klaar volgens mij
Hoi hoi Kleintje hou je de pijn wel een beetje in de gaten ik heb ook steeds met vlagen pijn aan de rechterkant gehad leek wel zijsteek maar ik had een blaasonsteking. Linda lekker geshopt heerlijk hoor leuke dekentjes... Minke ik zag je buik voorbij komen mooie buik meid Boomer jij ook lekker aan de shop geweest mooie spulletjes gekocht. Basbousa welkom hier en GEFELICITEERD. Lindavnr lekker verwend dus op de beurs en die luierafvalbak lijkt me ideaal. Veel plezier met de commode in elkaar zetten. Ano wij zijn sinds vandaag uit de kaartjes ik kom op ongeveer 175euro uit voor 75 kaartjes morgen even de boeken terug brengen en later ff bestellen mannetje wil graag mee. Ben erg benieuwd naar je foto!! Ik heb vandaag weer wat kleertjes gewassen en gestreken zo leuk he hihi. Mannetje heeft de de deuren en kozijnen en de kast helemaal geschuurd dus me paps komt dinsdag de kamer verven dan alleen nog behangen en dan kan de kamer komen heerlijk ik heb er echt zin in. Me ab kuur is nu over ben benieuwd of de blaasonsteking nu ook weg blijft heb in elk geval geen pijn meer gelukkig.
@ kleintje en channes: lees dat jullie ook last hebben (gehad) van steken in je buik. Ik heb het ook... ik heb de laatste tijd best wel eens een flinke steek in mn buik, aan de linkerkant. niet in mn zij, maar ook niet in het midden. het is ongeveer 3-4 cm. boven mn navel en dan schuinlinks erboven.. Herkenbaar toevallig? Misschien toch maar eens vragen aan mijn huisarts? of zou een verloskundige het ook weten? heb namelijk a.s. donderdag echo met een verloskundige en zie mn gyn pas weer over 2 weken dan..
Lindavnr bij mij voelde het echt als zijsteek aan de rechterkant dat was dus een blaasonsteking er staat bij mij nu nog plas op kweek ben benieuwd of daar wat uitkomt. Je kan de vk er altijd over bellen he de ha ook.
Ik had steken rechts onderin mn buik... Lindavnr die steken die jij zegt heb ik ook af en toe volgens mijn vk is het niet echt iets om je zorgen over te maken heeft het met de groei te maken? Nou ja dan ga ik daar maar vanuit Alleen omdat ik die pijn rechts nog nooit heb gehad behalve begin dit jaar, was nog niet zwanger, en toen had ik ook koorts en dachten ze aan een blinde darm ontsteking, dat was het toch niet en toen zeiden ze een ovulatie bloeding maar lijkt me niet dat dat nu weer is haha De pijn is nu eigenlijk weer zo goed als weg dus zal wel niks zijn! @ Channes: 2 weken terug nog op blaasontsteking getest maar daar kwam niks uit... Maar goed misschien als het aan blijft houden binnenkort toch nog eens laten testen... over geboorte kaartjes volgens mij betalen wij 1.28 of 1.30 per kaartje maar we willen op de voorkant ook wat gedrukt hebben dus daar komt dan weer extra geld bij... Geen idee wat we uiteindelijk moeten betalen maar mijn vader heeft tegen de drukker gezegd dat hij het zou betalen haha! (de drukker woont bij mijn ouders in de buurt en is bevriend met mijn vader, waarschijnlijk krijgen we ook nog wel wat korting, mijn ouders of zus zijn ook degene die de kaartjes gaan ophalen als de kleine er is, aangezien het een uur rijden is ) Wat hebben jullie trouwens veel kaartjes, Wij hebben er maar 40 besteld en dat is al ruim gerekend nou is het ook zo dat we toch wel redelijk selectief zijn in wie we wel en geen kaartje sturen aangezien we beiden zoiets hebben: mensen die normaal ook niet komen hoeven dan ook niet ineens langs te komen.... Vrienden van ons hadden trouwens 150 kaartjes!!!! pfffff en daarvan zijn er uiteindelijk maar een stuk of 40 man van langsgekomen... Vind het een beetje zonde dan!
hmm 40 is wel weinig... heb je dan wel al je familie? Vind dat ik het niet kan maken om de ene oom wel te doen, en de ander niet. En neven en nichten ook, op misschien 2 ofzo na, aangezien ik die nooit zie.. maar met familie van mij en arno zit ik al zowat of 40 adressen ofzo denk ik. Dan komen nog alle vrienden erbij enzo... ik gok dat we wel of een kaartje of 80-100 uitkomen..ofzo. Keertje een lijst maken is wel zo handig haha Edit: de steken zijn gelukkig weer gezakt nu, maar tis zo'n vervelende pijn! het beste kan ik het omschrijven als wanneer je heel veel water drinkt, en dan gaat hardlopen. Dan krijg je ook zo'n steek in je zij/buik...