ehhh ja hahah dat snap ik hahah, maar vroeg me af hoe je daar bij kwam heb ff gegoogled, maar ik weet niet of dat het is.. nja, als het aanhoud bel ik wel de ha.
Heej meiden! Zo héhé weer thuis!! @Kleintje, hihi, ik was het met al die spullen van de beurs, maar vooral veel gekregen hoor. Weinig gekocht, 65 euro voor de tijdschriftabonnementen en verder zo'n 20 euro dus dat valt alles mee!! @Linda, moooooie dekentjes zeg!! Hihi, nee wij doen niet zo moeilijk hé als onze mannen iets duurs willen kopen @Boomer, wat een leuke spulletje zeg!! @Dekentjes, lakentjes, dekbedjes, hydrofiel luiers GEEN IDEE... Hier nog een leek!! @Alies, succes morgen bij de VK @Basbousa, Welkom!! @Lindavnr, leuk dat je het ook naar je zin hebt gehad op de beurs!! Zo'n luieremmer hebben wij ook. Lijkt me heel handig, maar hoor verschillende verhalen. Ben benieuwd. Lekker hoor dat de commode zo staat! Die van ons staat ook en dan kun je lekker gaan inrichten @Steken, milt/blaas/blinde darm/beebje die voetbalt.... ik heb géén idee!! Gewoon even de VK bellen als je je zorgen maakt hoor!! Zo, nu ga ik lekker even So you think you can dance verder kijken! Fijne avond! Liefs Lara
@ lara: Nee is niet dat ik me zorgen erom maak hoor, maar is gewoon een hele vervelende pijn.. Wowie, 65 euro aan tijdschriftabonnementen afgesloten?? hihi, waar ben je nu toch allemaal lid van dan?!
Hihi, nou je kon 2 keer een jaarabonnement nemen (combi abonnement) en dan kreeg je dus dat vtech activeboard. Wij hebben de Ook! genomen (voor ouders/schoonouders) en de Ouders van nu voor ons zelf dus . Maarja moet je ze allebei 10x loskopen ben je toch ook een hoop kwijt. En nu kregen we er tas en cadeau bij Dus dat 'allemaal' valt nog mee. Denk dat er nog hoop abonnementen bj moeten Ben gek op lezen/tijschriften!
hoi meiden, ff tussen so you think you can dance door: Als jullie .... horen, associeren jullie dat dan met iets? Liefs, Kiezel
@ kiezelsteentje: uhhh ja, uiteraard.. denk direct aan ... @ lara: hahh oke, je bent een tijdschriften fan, vandaar! Kheb hier nog een hele stapel liggen maar begin er elke keer niet aan... ben niet zo goed met tijdschriften lezen haha Verveel me dan zo gauw hihi
... denk ik ook meteen aan ...! Tijdschriften, ben ik ook gek op Lees er vooral veel als ik in bad lig, heerlijk! Leuk alle spullen die jullie op de beurs hebben gekregen/gekocht!! Naam, we lijken in de buurt van een naam te komen!!! Hij is hier nog niet genoemd, en ik ga hem lekker ook niet zeggen haha
ok jammer ik weet genoeg, we vinden het namelijk zo een leuke naam ik wil het eigenlijk ook niet zeggen, maar moest het toch even anoniem vragen.... ps ik zou eerst op de beurs bij de modeshow lopen, maar ik heb het toch maar afgezegd, omdat ik te bang was voor besmetting met de griep met zoveel mensen, en ook omdat 4 dagen 4x per dag lopen me toch een beetje zwaar leek, een vriendin van me is wel geweest, ik moest trouwen echt auditie doen! was best spannend! Kiezel
Goeiemorgen dames, HIer alweer 24 weken. Jullie hebben weer lekker veel gekletst ts een beetje veel om bij te lezen want ik zit op mijn werk. Geboorte kaartjes: wij bestellen er =/- 50 wij hebben tot nu toe maar 34 adressen die een kaartje krijgen. de helft van mijn familie krijgt geen kaart omdat ik ze ook nooit zie ook niet op verjaardagen en ik heb er ook geen adres van en mijn familie is niet echt groot. De familie van mijn vriend is wel groot alleen daar woont de helft van in amerika en heeft mijn vriend ook nog maar 2x gezien in zijn leven dus die krijgen ook geen kaart. zelf wil ik wel een aantal reserve kaarten hebben 1 om in te lijsten en 1 voor in t baby boek en de rest is altijd handig voor t geval je iemand vergeet. Gister op kraam visite geweest bij t nichtje van mijn vriend. haar 2e zoontje is 11 dagen te vroeg geboren en binnen 3 uur. ts nog zo klein en hulpeloos je wordt spontaan verliefd
Goedemorgen kletskousen haha! Kiezelsteentje ik moest ook meteen aan ... denken. Toch maar afgezegd dus, lijkt me ook zwaar idd 4 dagen lopen. Lara jij kan voorlopig weer even lezen hahaha. Lekker veel spulletjes gekocht heerlijk toch! Linda gelukkig is de pijn weer gezakt! Iedereen lekker veel gekocht! Leuk is dat he. Sorrie maar verder kan ik niet trug lezen. Hier alles oke! Ik ben zo trots op mijn dochter!! Ze had nog altijd een speen als ze wou slapen. Nu heb ik vrijdag gezegd dat ik de speen kwijt was en dat ze maar moest proberen om zonder te slapen. Nou het is gelukt en nu zegt ze dat de speen voor babies is! Goed van der he! Verder zo maar de dokter voor haar bellen want ze is heel even van het hoesten af geweest maar nu is het weer trug en ze slaapt er behoorlijk slecht van. Ik vind het dood eng omdat het 2 jaar geleden ook zo begon en toen bleek ze ernstig ziek. We hebben nu één rot maand gehad en zijn nu met tweede bezig, ben blij als het 30 november is(de dag dat ze thuis kwam). Oohja ik zou de babykamer lime-groen doen toch? Nou ik denk dat ik er toch maar vanaf zie.. vind de kleur ineens niet meer zo leuk hahahah. Fijne dag 23 weken
Die vind ik lastig Bink, ik ga toch voor Timo denk ik. Maar Bas vind ik ook wel weer lekker down-to-earth daarentegen....
Mooi buikje Channie, en wat goed van je dochter, hopelijk knapt ze gauw op! Bink, ik vind Bas heel leuk, maar onze achternaam is Bruins, dus Bas Bruins vond ik niet mooi klinken, maar mooie stoere korte naam. Liefs Moons
Goedemorgen, Bink, ik vind Bas een leuke naam. Channie, jouw dochter gaat goed zeg. Hier is de speen ook voor baby's, behalve als ze naar bed gaat. Boomer, wat een schattig jurkje heb je gekocht. Las dat de dames zich op de beurs goed hebben vermaakt.
Geboortekaartjes, hier ong 75. Sturen neven en nichten niet, die zien we bijna nooit en dan zouden we denk ik meer dan 100 kaarten nodig hebben.... Bink, ik vind Bas mooier! Channie, Knap van je dochter!
@bink, Ik vind Timo leuker!! @boomer, Leuke spulletjes!! is ook een beetje mijn stijl alleen krijg ik geen meisje haha. @lindavnr, hoop spulletjes gekocht! ik heb je niet gezien op de beurs Gisteren ook bij de beurs geweest. Was gezellig maar het viel me wel een beetje tegen. Het was meer voor echt jonge gezinnen en minder voor zwangeren vond ik persoonlijk. Ondanks dat was het een gezellige dag en heb ik een hoop tijdschriften weten te scoren ook een abonnement gekregen op KEK mama van mijn schoonzus (kreeg er een mooie tas bij) en vitamientjes gekocht en kreeg daar een bbbbcreme kado bij. Ik zal etos even mailen waar mijn doos blijft als jullie zeggen dat ie allang binnen moest zijn!! (ga eerlijk gezegd wel twijfelen of ik me had aangemeld haha weet niet meer zo goed voor welke dozen............nou ja ik mail gewoon!) @mexicaanse griep, ik word er zo onderhand gek van!! droom er zelfs al over!! waar je ook komt iedereen heeft het erover, je zet tv/radio/internet aan en ja hoor.......mexicaanse griep!! iemand die kucht achter je.....help paniek!!........je wordt gewoon doodsbang gemaakt! BAH! sorry, dat wou ik een kwijt Verder druk weekend gehad. Zaterdag een kinderpartijtje met 10 gillende kids het bos in lasergamen. HElemaal TOP!! het was wel 1 grote blubberzooi en iedereen zat van top tot teen onder maar het was een groot succes!
Sorry, ga er toch weer over beginnen.... maar lijkt me wel informatie waar we iets mee kunnen, als dit inderdaad ze klopt en bewezen is... want dan hoef ik niet meer te twijfelen en verander ik mijn mening van niet naar wel prikken?? Lees nu namelijk op 3 sites dat het vaccin van de griep na 13 weken veilig blijkt te zijn voor het ongeboren kind?? http://www.grieppandemie.nl/informatie_voor/zwangere_vrouwen/vaccin http://www.grieppandemie.nl/informatie_voor/zwangere_vrouwen/advies_per_trimester http://zwanger.blog.nl/medisch/2009/11/09/vaccinatie-inenting-mexicaanse-griep-h1n1-griepprik-van-start-nederland-risicogroepen
Had ik dus ook gelezen maar in de brochure: Grieppandemie.nl / Vaccinatie / Voorlichtingsmateriaal vaccinatie / Zwangere vrouwen Staat op blz. 3 rechts boven: Is het vaccin schadelijk voor het ongeboren kind? Zwangeren zijn kwetsbaarder voor complicaties door Nieuwe Influenza A. Zo staat bijvoorbeeld het middenrif in de laatste fase van de zwangerschap hoog, zodat de longen minder ruimte krijgen. Daardoor kan de ademhaling belemmerd worden. De risicos op dergelijke complicaties als gevolg van Nieuwe Influenza A zijn groter dan de risicos van de eventuele bijwerkingen van het vaccin. Er zijn geen aanwijzingen dat het vaccin schade toebrengt aan het ongeboren kind wanneer de eerste dertien weken voorbij zijn. Het vaccin is echter nog niet uitgebreid getest onder zwangeren. Het blijft dus toch een keuze vind ik alleen ik denk dat voor zowel niet als wel inenten wat te zeggen is maar ik durf het gewoon niet.