Maart 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lisil, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Marye Gefeliciteerd met jullie ondertrouw:)
    Het verven is hier klaar zaterdag behang erin dan maak ik ff foto's de kinderkamer zelf komt in de laatste week van dec.

Linda voor morgen alvast veel plezier..

2. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Marye, Gefeliciteerd hoor!! Super leuk voor jullie!!
    Maak er vanavond maar een romantisch avondje van ;)

3. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Wij hebben in het begin de kinderwagen met reiswieg bij ons op de kamer gehad.
    Ging prima. Maar na 3 weken hebben we haar toen in het ledikantje gelegd, want we werden gek van elkaar, omdat we beiden wat verkouden waren, zodat we beiden niet goed konden slapen. :( We werden wakker van elkaars gekuch en gesnurkt. Toen we ons dochtertje in haar eigen kamertje hadden gelegd sliepen we als een roos. :)

4. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Wij gaan ook de kinderwagen eerst gebruiken op de slaapkamer daarna naar eigen bedje (hoop ik) hihi

5. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Wij hebben gewoon 2 ledikantjes en leggen beide kindjes ook niet bij ons op de kamer.Ik ben al een moeilijke slaper en ik denk dat ik veel te veel op die 2 ga letten als ze bij ons liggen. Dan ben ik zeker bij elk zuchtje wakker.

Bedankt allemaal voor de felicitaties!:)

6. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Bij ons gaan ze gewoon gelijk in de ledikantjes.. niet eerst in wiegjes.
    Met 1 kindje had ik dat misschien wel gedaan, maar 2 op onze slaapkamer wordt ietsjes te vol ;)

7. Minke1979

Minke1979 Actief lid

8 sep 2009
    326
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha dit is precies mijn verhaal!!! helemaal idem dito behalve dat ik beiden even veel voel. grappig!!

8. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Hier een wiegje. Vind het er wel erg schattig uit zien.

Even een hele rare vraag. Ik heb van iemand een luieremmer gekregen met die navul ringen. Heeft iemand enig idee hoe dit werkt? Zat er vandaag eens naar te kijken, maar snap er niks van:)

9. Franny

Franny Actief lid

24 sep 2009
    291
    0
    0
    Ik ben er even een tijdje tussenuit geweest. Misschien is het dus allang besproken... Maar wat doen jullie met de inenting voor de Mexicaanse griep? Ik twijfel nog zo. Ben benieuwd wat jullie ideeën en ervaringen zijn.

10. Minke1979

Minke1979 Actief lid

8 sep 2009
    326
    0
    0
    Noord-Holland
    Marye gefeliciteerd met je voorregistratie!
    Thnx voor je lieve mail, je krijgt er snel een terug!

11. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hee,
    haha die navulringen kun je bij babywinkels, zoals prenetal, kopen.
    Wij hebben alleen deze luieremmer expres niet gekocht ivm de hoge kosten van die navulcasettes. (9.95 euro per stuk)
    We hebben zonder navulcasettes, waar een gewone vuilniszak in kan; ideaal! en helemaal luchtdicht en dus geen vieze luchtjes!

Mgoed, zodra die navulcasette leeeg is, haal je de casettte eruit en zet je er de nieuwe in; heel simpel.
    (heb ze op de beurs gezien en die man heeft het ff voor gedaan)

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ohja, mocht je dit bedoelen; als de casette erin zit, doe je de vieze luier in het gat, keer draaien aan dat hendeltje en dan plastic afsnijden met dat kleine snijdingetje wat er zit.
    Luier is dan luchtdicht verpakt en in de emmer komt een soort 'worst' van luiers te hangen. hihi.

Snap je m een beetje??

13. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    @ Marye: gefeliciteerd met jullie ondertrouw :)

Over wiegje of niet: wij doen gewoon meteen het ledikantje gebruiken... kan ze daar meteen aan wennen!

En verder ga ik nu op de bank liggen en dan zal het ook wel niet lang duren voordat ik in slaap val ;)

14. Minke1979

Minke1979 Actief lid

8 sep 2009
    326
    0
    0
    Noord-Holland
    Wij gaan voor de tweeling wieg op wiegje.nl
    Omdat we hem krijgen van mijn schoonouders en omdat we die wieg zo schattig vinden. Bij de andere 2 had ik ook een wieg op de slaapkamer en dat beviel goed. Of dat nu ook zo is bij een tweeling moeten we maar zien, maar het is een hangwieg en we maken ook meteen een haak in de babykamer dus kunnen ze dan ook daar in het wiegje leggen. We zullen zien! Ben heel benieuwd.

15. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @Lindavnr : Dank je wel, bedoelden inderdaad de tweede optie. Zelf vind ik ze ook te duur, daarom wilden ik het ook niet aanschaffen. Ik heb er verschillende navul cassettes bij gekregen. Als ze op zijn, gaan we over op de geurzakjes van de Action.

@Kleintjes88 : hahahaha, ik lig ook iederedag op de bank te slapen. Heerlijk!!!

16. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    hier in het begin wel een wiegje. Heb deze 2de hands gekocht op marktplaats......voor maar 30 euro.
    Succes morgen wie een afspraak hebben incl: me

17. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    De agenda voor morgen:

11 november - Linda: 20 weken echo
    11 november - Funnyme: gynaecoloog

18. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Kussiex en Germini, fijn dat alles goed was bij de vk.

Marije, gefeliciteerd met jullie ondertrouw.

Franny, de meningen over inenten zijn hier verdeeld. Je moet doen wat je voor jezelf het beste vind.

Wiegje, die leen ik van mijn schoonzus. Vind het voor de eerste weken zo schattig staan. Als ik die niet had gehad, dan had ik er geen eentje gekocht hoor. En wiegje komt gewoon in eigen kamertje. Ik zou dus ook van ieder zuchtje wakker worden en de beeb weer van het gesnurk van mijn man.

Ik ga douche en mijn mandje opzoeken.
    Welterusten allemaal.

19. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Ben helemaal happy!!! Mijn vriend komt morgen even thuis, en gaan we de commode ophalen.
    Zaterdagavond gaan we het ledikantje en de kleding kast ophalen.

20. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Linda, Vriendlief (?) en Funnyme (als je alweer meeleest...) Heel veel succes en plezier morgen!! Geniet van jullie beebjes.

Gwenolyn, fijn zeg! Jij ook veel plezier morgen!

Ik ga lekker naar bed toe, is al ver na bedtijd ;)

Liefs Lara

Deel Deze Pagina