Ik zou niet wachten tot maandag, dat duurt nog zo lang... Zitten er stolsels in en heb je buikpijn? Dat waren de vragen die mij vorige keer werden gesteld..
Bedankt lieve meiden! Er zitten niet echt stolsels in, het lijkt een beginnende ongi. Verder heb ik wel wat krampen maar dat had ik al een paar dagen, het lijkt alleen iets erger te worden. Voelt als ongi krampen.. Ik verlies niet onwijs veel bloed. Het is denk vanmiddag rond 1 uur begonnen en heb in totaal misschien nog geen 1 verbandje vol.
Tessa Als je het niet vertrouwd bellen hoor ook al ben je kort zwanger maakt niks uit ze zijn daar voor he. Ik hoop dat het niks is. Dikke knuffel
Meis ik kan me je gevoel zo goed voorstellen, nog maar 10 weken geleden stond ik doodsangsten uit, ik lag alleen maar op bed te huilen. Ik voel echt heel erg met je mee. Toch klinkt het niet helemaal als een mk, ik hoop met je mee. xxx
@Suekes, Dankjewel dat je met me meeleeft! Dit is verschrikkelijk!! Waarom klinkt het volgens jou niet als een mk? @Channes, Dat is ook waar. Misschien dat ik toch nog bel. Ik durf het niet. Want ze zullen toch wel zeggen even afwachten.
een Beetje kramp dus niet heel erg kan ook je baarmoeder zijn die iets oprekt zeg maar...... Ik duim voor je meis
Omdat je geen stolsels hebt en geen buikpijn (kramp is iets anders) dat is wat ze mij zeiden. Ik had 7 mei beetje bruin/roze verlies en vrijdag ochtend kwam de hele flikkerse boel eruit. Ik had zware buikpijn en het was meer stolsel dan wat anders... Geen dank meis, ik heb met je te doen en logisch dat je in paniek bent maar probeer kalm te blijven! Gewoon bellen hoor anders doe ik het wel voor je! xxx
Het is ook verschrikkelijk! Drama gewoon! We zitten allemaal zo in onzekerheid dat je overal van in paniek raakt! En van bloed al helemaal, maar het zegt helemaal niks. Dat is de waarheid, maar we gaan meteen van het ergste uit.
OW bedankt meiden!! Suekes, jij bent net zo ver als mij nu. Ik hoop gewoon dat het goed blijft gaan. Buikpijn, versta je daar heftige menstruatie krampen onder? Want ik heb dat niet echt inderdaad... Hoe groot zouden die stolsels moeten zijn? @Vriendlief, Bedankt dat je voor me duimt!
Buikpijn is wat anders dan kramp, kramp komt en gaat en buikpijn blijft. Stolsels; hierbij moet je denken aan kleverige kleinere en grotere stukjes/brokjes die je duidelijk op het wcpapier/toilet/inlegkruisje kunt onderscheiden.
Lieve Tessa, ik moet ervandoor, mijn visite staat bijna voor de deur... Heel veel sterkte, ga lekker slapen en laat het even rusten, je kunt het toch niet beïnvloeden. xxx
Hallo meiden, @ Tessa, ik zou ook gewoon de VK bellen. Daar zijn zij toch voor en daarvoor draaien zij ook diensten. Gewoon doen!!! @ Joli, heel veel sterkte!!! @ Malou83, gefeliciteerd en welkom hier!! @ hier, nog steeds misselijk, al is het nu wat meer met vlagen en niet constant. Moet vannacht gaan werken. Ben benieuwd hoe dat gaat. Of ik het volhou of dat ik snel moet gaan zeggen dat ik zwanger ben en geen nachten meer kan draaien. Ach ja....zit wel met een gezellige collega vannacht dus dat maakt een hoop goed. Ik wil het graag aan mijn moeder vertellen maar ik hou nog even vol tot een week of 9. Donderdag naar de VK. Ben beniewd. Heb er zin in. Net nog even bij mijn pasgeboren neefje geweest. Wat een poepie. Hopelijk gaat het bij ons net zo goed. We zullen het afwachten en geduld heb ik nou net niet . Nou ja....ik kom overmorgen weer even kijken. Morgen moet ik de hele dag slapen en morgenavond naar mijn ouders (computer is gecrashd) dus geen tijd om hier te komen kletsen. Succes allemaal
Maart 2010-mama's: 01 maart - Kiezelsteentje - 34 jaar - 1e kindje - ZB - BV/FV 01 maart - Loontje4 - 31 jaar - 1e kindje - ZB - BV/FV 01 maart - Peache - 28 jaar - 1e kindje - ZB - BV/FV 02 maart - Anna123 - ? - ? - ZB/TB - BV/FV 02 maart - Chantal84 - ? - ? - ZB/TB - BV/FV 02 maart - Setti - 25 jaar - 1e kindje - TB - BV 02 maart - Marsab - 26 jaar - 2e kindje - TB - BV 03 maart - D1982 - 26 jaar - 1e kindje - ZB - BV 03 maart - Jesali - 29 jaar - 2e kindje - TB - FV 03 maart - Jojo29 - ? - 2e kindje - ZB/TB - BV/FV 03 maart - Sjaantje2006 - 25 jaar - 2e kindje - TB - FV 04 maart - Vriendlief - ? - ? - ZB/TB - BV/FV 05 maart - Channes - 26 jaar - 1e kindje - TB - FV 06 maart - Hannelore - 32 jaar - ZB - BV/FV 06 maart - Miekie82 - 26 jaar - ? - ZB/TB - BV/FV 07 maart - Channie - 20 jaar - 2e kindje - ZB - BV/FV 07 maart - Elke1984 - 24 jaar - 1e kindje - ZB/TB - BV 07 maart - Lady1988 - ? - 1e kindje - ZB/TB - BV/FV 09 maart - Deke - 23 jaar - 1e kindje - ZB - BV 09 maart - Kleintje88 - ? - 1e kindje - ZB - FV 09 maart - Mel2 34 jaar 1e kindje TB - BV 09 maart - Moons - 31 jaar - 4e kindje - TB - BV 09 maart - NinaVI - 28 jaar - 2e kindje - ZB - BV 09 maart - Punieka - ? - ? - ZB/TB - BV/FV 09 maart - Zoetje80 - 28 jaar - 3e kindje - ZB - BV 10 maart - Anoniempjuh - 26 jaar - 1e kindje - ZB - FV 10 maart - MariaO - 26 jaar - 4e kindje - ZB - FV 10 maart - Mouse - 30 jaar - 1e kindje - ZB - BV én FV 11 maart - Starfish 26 jaar 1e kindje - ZB/TB - BV/FV 13 maart - Germini - ? - 1e kindje - ZB/TB - BV 13 maart - Ghaze - ? - 2e kindje - ZB/TB - BV/FV 13 maart - Isa - 26 jaar - 1e kindje - ZB/TB - BV/FV 14 maart - Joepie01 - 27 jaar- 2e kindje - ZB/TB - BV/FV 15 maart - Malin08 - 26 jaar - 2e kindje - TB - BV 16 maart - Nijnja - 35 jaar - 2e kindje - TB - BV 17 maart - Alies05 - 32 jaar - 2e kindje - TB - BV 17 maart - Marlou1983 - ? - 1e kindje - ZB/TB - BV/FV 17 maart - Suekes - 27 jaar - 1e kindje - ZB/TB - BV 17 maart - Tassie221 - 26 jaar - 1e kindje - ZB/TB - BV/FV 17 maart - Tessa8 - ? - 1e kindje - ZB/TB - BV 19 maart - Gwn - 26 jaar - 1e kindje - ZB - BV 19 maart - Kimmiej - 24 jaar - 2e kindje - ZB/TB - FV Onbekend - Daantje13 - 30 jaar - 2e kindje - TB - BV Onbekend - Mamzie - ? - 2e kindje - ZB/TB - BV/FV BV: borstvoeding, FV: flesvoeding, ZB: ziekenhuisbevalling, TB: thuisbevalling Stuur een pb naar Elke1984 of Starfish voor aanvullingen/wijzigingen in het lijstje.
Marlou, welkom en GEFELICITEERD!!!! Heb je ineens toegevoegd aan ons lijstje! Stuur je me de ontbrekende gegevens nog ff door voor de lijst en de site? Tessa, ik heb hier geen ervaring mee en kan je weinig raad geven maar ik duim héél erg voor je dat het allemaal gewoon goed blijft gaan en dat je je nu ook ongerust aan het maken bent voor niets! Dikke knuffel meid! Meiden, ik kom af en toe snel eens langs om de lijst en site up to date te houden maar kan niet zo lang voor de pc zitten, voel me zo duizelig en moe! Vreselijk gewoon! Weet niet hoe ik maandag terug moet gaan werken...voel me ellendig! Heb het gevoel dat m'n bloeddruk lager dan laag staat! Ben zo slap als een vod! Mààr ik voel me wel geweldig want: IK BEN ZWANGER!!!
Elke ik hoop dat dat gevoel snel een beetje weg is dat is niet fijn je moet jezelf bijelkaar rapen om de ene been voor de andere te zetten niks aan. Loontje succes met werken vannacht
heyy meiden tessa meid wat een kloote situatie kan me voorstellen dat je er ontzettend onzeker van word, zouden we allemaal hebben hoor. doe t maar even lekker rustig aan en als t te erg word idd even vk bellen. suekes ja mooi he die echo, wist ook niet dat je al zoveel kon zien met 10weken, maar t was ech een kompleet mensje, echt prachtig, hoop het snel weer mee te maken haha.fijne verjaardag!! Bedankt voor jullie reacties op mijn vraag over die steekjes!!! hier alles goed, beetje ongie krampjes en moe, maar voor de rest prima xxx
Tessa, ook hier vandaan nog heel veel sterkte gewenst. Ik sluit me volledig bij de rest aan: bloed en een beetje pijn hoeven niks te zeggen en als je je echt heel ongerust maakt moet je gewoon de vk bellen. Het is ook niet te doen om er niet van te kunnen slapen en jezelf helemaal op te vreten, toch? Ik duim mee dat het gewoon niks te betekenen heeft!
hallo mijn naam is puck en ik ben zo happy ik mag me ook bij de maart mama's aanmelden! tenminste als er nog ruimte is voor nog een mama? ik ben in blijde verwachting van de eerste en kan het nog allemaal niet bevatten dat het nu echt is. ik heb maar een paar pagina,s gelezen maar ik wil tessa heel veel sterkte wensen ik kan me voorstellen dat je erg onzeker bent. ik hoop dat ik het een beetje bij zal kunnen houden hier omdat ik niet iedere dag online ben. tevens heb ik me net bij de hyves site aangemeld. groetjes puck