Man je wilt niet weten hoevaak ik naar het toilet ben geweest ivm de zenuwe om vandaag een naald in mijn arm te krijgen Ik voelden het wel, maar deed geen pijn. Tot nu toe is mijn arm een beetje gevoelig. We gaan in December in stilte trouwen. Zelf wilden we even handtekening zetten, en dan met de getuigen uit eten gaan. Mijn schoonmoeder wilden een feestje. Helaas geen geld voor, we krijgen een kleine. Toen begon ze over een brunch, prima, als jij betaald, en dat doet ze. Dus even handtekening zetten, en dan brunchen met de ouders, oma's, opa, broers, zussen (+ aanhang echtgenoten en kinderen) en onze vaste vriendengroep. In totaal rond de 30 man. Als ik de dag erna nog vrij kan krijgen, gaan we in een lux hotel slapen, en ons eens lekker laten verwennen. We trouwen uiteraard omdat we van elkaar houden, en ons leven bij elkaar willen blijven, maar ook uit praktisch oogpunt. Voor de kleine is dan alles geregeld, maar ook voor ons zelf.
Blij te lezen dat alle echo's en bezoeken aan de vk goed waren. Funnyme, gelukkig, je bent er weer. Kreeg je geen afkickverschijnselen? Striae, ik heb totaal geen strak buikje, vandaar dat ik er dus weinig last van heb. Vandaag weer eens een paar uurtjes gewerkt. Ik werk als oproepkracht in de bieb en moet dan de boeken wegruimen. Merk nu wel, dat het zwaarder wordt. Gelukkig ben ik oproepbaar en kan ik nee zeggen, als ik het niet zie zitten.
pffff ik word hier wel moedeloos van zeg.. nu zit ik wéér in twijfel over die stomme mexicaanse griepprik. in een ander topic waar ik mee klets zette iemand een bericht neer met daarin weer dingen dat ik denk..ehhh.. ja daag, dan laat maar zitten die prik. maar ik weet ook niet meet wat nu wel of niet waar is en wat ik meot geloven of niet. Maar nu heb ik weer zoiets van: doe toch maar ff niet... mocht iemand de link willen lamar weten. vind het ook weer zoiets om hier allemaal dingen te gaan plaatsen over of de prik wel of niet veilig is, lijkt me als je besluit ondertussen vast staat ook neit echt fijn.
Ik weet het ook echt nie meer Ik hou de site van de grieppandemie bij.. En hoop dat er komend weekend meer overtuigende dingen in komen te staan dat we het wel kunnen doen, zonder complicaties of gevolgen.. Ik moet wel zeggen, ik was vastbesloten het NIET te doen, tot ik las dat het kleintje antistoffen mee krijgt. En je kleine mag je het eerste half jaar tenslotte nie enten, maar dan is het WEL beschermd, via ons... Dus tjah... Ik blijf het een dilemma vinden, en ik heb nog een week de tijd om te beslissen. Ze willen alles in één week enten, want als ze 1 vaccin openen, moeten ze er nog 9 opmaken, want ze zijn maar 24 uur goed ofzo... Dus ik kan nie later alsnog zeggen, doe nu maar...
Ben wel benieuwd naar de link. Heb er niks meer aan, het spul zit nu toch al in mijn lichaam, maar blijf nieuwsgierig.
Hallo Sorry dames ben een tijdje niet online geweest dat komt omdat ik een Nierbek Ontsteking heb Ben gisteren naar de dokter geweest die heeft me urine na gekeken en bleek een ontsteking maar omdat ik zo in de rug heb en buikpijn zei die dat het een nierbek ontsteking is , dus heb ik een antibiotica keur gekregen , vandaag de Mexicaanse prik opgehaald bij de dokter en hij vroeg hoe het was ik vertelde hem dat ik nog zoveel buikpijn en rugpijn had en ook iets bloedverlies! , nou zeg die ik wil dat je toch even naar de Gynaecoloog gaat dus heb ik de gynaecoloog opgebeld en ben ik er heen gereden met het idee nog een urine test via het laboratorium kreeg Nou ik kwam dus aan bij de verloskamer en ik heb me verhaal uitgelegt hij zegt weet je wel dat dit heel slecht is voor jou en de baby ik had echt zoiets van hun! waarom vertel de dokter me dit niet!! Ik heb urine onderzoeken gehad bloedonderzoeken en een echo van de nieren er zat idd een ontsteking in het bloed en urine de nieren waren wel iets opgezwollen maar dit was normaal bij een zwangere vrouw hij kon me opnemen zei die maar deed dit niet hij zei wel dat als ik er nog meer last van krijg ik wel werd opgenomen en ik via het infuus medicijnen zal krijgen en nu me rust en medicijnen moet nemen pff wat een gedoe allemaal!! Groetjes Maria
Hoe denken jullie vriend/man nu over die griepprik of laten die jullie zelf de keus maken? Ik zit me rot te twijfelen wel/niet en mijn man zegt dan doodleuk. Ja, moet jij weten. Wat heb ik daar nu aan. :x Maria, dat is niet mis zeg, nierbekkenontsteking. Schijnt erg pijnlijk te zijn. Hopelijk helpt de antibiotica en geneest het snel. Lindavnr, waar heb je dat gelezen?
Arno probeert wel mee te denken mja, die zit net zo in twijfel als ik elke keer. is het wel eens met wat ik doe, maar ja.. net zo lastig voor hem als voor mij ntuurlijk..
Maria: Dat is echt vreselijk balen. Ik hoop dat de medicijnen snel aan zullen slaan en dat opname niet nodig is. Setti: Veel plezier vandaag! Mex griep: Don vindt dat ik het gewoon moet doen. En ikzelf blijf daar ook nog steeds bij. Ik heb wel besloten om niet zomaar meer op elke site erover te lezen. Er is een hoop onzin te vinden en het maakt me alleen maar in de war.
thnx marye Maria wat vervelend allemaal zeg hopen dat de antibiotica snel aanslaat en de klachten minder worden. En idd stom dat de huisarts dat niet gezegd heeft.
Setti veel plezier! Maria; doe maar rustig aan inderdaad en balen hoor. voorzichtig zijn met jezelf! Marye helemaal met je eens, gewoon stoppen met lezen, er wordt zo veel onzin op sites gezet, en als je je besluit genomen hebt dan is het voor jou duidelijk toch? Ik heb zo om half 10 de prik.. Ik doe het ook mede en vooral zodat de kwetsbare jonge pasgeboren baby's ook nog wat antistoffen mee krijgen. Nou succes allemaal vandaag!
Goedemorgen, Sherly182 heeft vandaag de 20 weken echo. Veel kijkplezier en ik ben heel benieuwd wat het wordt. Setti, succes bij vk.
Jeetje wat vervelend die ontstekeing! Mex griep: Hier ga ik hem echt niet halen vk raadde het eigenlijk ook af......! En met die antistoffen voor het kindje valt het volgens mij ook wel mee hoor... Omdat de bloedbaan niet helemaal hetzelfde is. maar goed dat is mijn mening. Ik denk dat je gewoon moet kiezen en niet weet wat goed of slecht is dat weten we pas over 10 a 20 jaar....... Succes met de keuzes in ieder geval
Lindavnr; gefeliciteerd met de mooie echo!! Maak je inderdaad niet druk hoor, anders moest je al veel eerder terug komen. En goed opletten nu he op het schoppen, want schijnbaar zou je het toch al wel kunnen voelen. En als je twijfelt, dan is het dat wel Ik kreeg hiero net bijna een hartverzakking!! Echt vreselijk. Ik pak mijn weegschaal (gewoon een ouderwetse) en ga er op staan. Let op; een week terug woog ik nog 75 a 76 kilo op deze van mij. Ging ik er net op staan en slaat tie uit naar 85 kilo! Ik schrik me helemaal wezeloos en ben er nog 4 keer op gaan staan. Hij bleef er maar op staan en stond ook gewoon op 0 toen ik ervan af was. De tranen sprongen in mijn ogen en ik raak gewoon in paniek. Ik liep al naar de keuken om een pak suiker te pakken ofzo om te testen of het een kilo was, toen ik op het geweldige idee kwam om de weegschaal te verplaatsen. En tadaa!! 76 kilo. Phoefheeee!!!! Gelukkig maar. Blijkt iets te zijn wanneer ik de weegschaal op het tapijt zet. Ben ik ineens 10 kilo zwaarder, slaat helemaal nergens op! Is niet goed voor de bloeddruk dit! Het was trouwens de Ikea-weegschaal van een paar euro dus hierbij maak ik slechte reclame voor Ikea!
Maria, wat ontzettend kl*te voor je!!! Ik hoop dat je thuis mag en kan uitzieken en dat je niet naar het ziekenhuis hoeft. Sterkte meid!
Mijn vriend vindt trouwens ook dat ik het niet hoeft te nemen, die griepprik. Teveel onduidelijkheid. maar daarentegen voelde ik me gistermiddag ineens heel slecht. Werd heel erg moe en mijn benen begonnen zwaar te worden en pijn te doen. Dat gevoel had ik vroeger altijd als ik grieperig werd. Dus ik helemaal bang en gisteren nam ik me dus voor snel de prik te gaan halen. Maar na een uurtje gelegen te hebben, voelde ik me weer beter worden en ben ik zelfs gisteravond gaan baantjes trekken in het zwembad. Dus het viel weer mee! Ik lees ook expres geen artikelen hoor! De enige info over de prik haal ik van jullie en de vlk.
Nou de prik zit er in! Deed wel een beetje zeer, ik houd niet van prikken, maar stelde ook weer niet al te veel voor hoor.
Ik voel me gelukkig inmiddels goed bij de keuze om de prik wel te halen, ik ben vooral bang om de kindjes straks in dec. of januari te verliezen als ik heel ziek wordt. Verder heb ik ook vooral de officiele sites gelezen en met mensen gesproken waarvan ik denk dat ze er inhoudelijk iets vanaf kunnen weten en op basis daarvan heb ik mijn beslissing genomen. Van alle topics wordt ik gek. Gisteren weer zwangerschapszwemmen, op het einde doen we een relaxt kwartiertje, dan drijf je geheel ontspannen door het water en staat er een muziekje op. Het jongetje vond het duidelijk wat te suf want hij begon keihard te voetballen, had het nog nooit zo sterk gevoeld . Nog even twee vragen: Hartkloppingen: die zijn toch echt niet erg he? Heb ze nu dagelijks en ik herken wat enkele van jullie schreven dat het gewoon bijna eng is. Hoofdpijn: hebben jullie dat ook? kan het er gewoon bij horen? Ik heb het nu twee dagen achter elkaar, niet constant hoor. Probeer wel veel te drinken.
Hoi linda, het klinkt onschuldig en zal er wel bij horen maar ik zou wel even je gyn bellen! Misschien is je bloeddruk wat hoger? Ik zou echt even bellen!!