Maart 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lisil, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    #9481 Alies05, 13 nov 2009
    Laatst bewerkt: 13 nov 2009
    Geslacht kindjes Maart 2010 Mama's

Bekijk bijlage 28224

01 maart - Chantal 84 - ? ZB/TB - BV/FV - jongen
    01 maart - Kiezelsteentje - 1e kindje - ZB - BV/FV - meisje
    01 maart - Peache - 1e kindje - ZB - BV/FV - geheim
    01 maart - Setti - 1e kindje - TB - BV - meisje
    02 maart - Astrid68 - 3e kindje - ZB/TB - BV/FV - jongen
    02 maart - Channes - 1e kindje - TB - FV - geheim
    03 maart - Jojo29 - 2e kindje - ZB/TB - BV/FV - meisje
    04 maart - Lara85 - 1e kindje - ZB - BV - meisje
    04 maart - Vriendlief - 1e kindje - TB - BV - jongen
    06 maart - Hannelore - 1e kindje - ZB - BV/FV - meisje
    06 maart - Moons - 4e kindje - TB - BV - jongen
    07 maart - Channie - 2e kindje - ZB - BV/FV - meisje
    08 maart - Sherly182 - 30 jaar - ZB - BV/FV - meisje
    08 maart - Naatje80 - 2e kindje - ZB - BV - meisje
    09 maart - Anbran - 2e kindje - ZB - BV - geheim
    09 maart - Deke - 1e kindje - ZB - BV - jongen
    09 maart - Mel2 – 1e kindje – TB - BV - meisje
    09 maart - NinaVI - 2e kindje - ZB - BV - jongen
    10 maart - Germini - 1e kindje - ZB/TB - BV - jongen
    10 maart - Johannal - 1e kindje - TB - BV - jongen
    10 maart - Joepie01 - 2e kindje - ZB/TB - BV/FV - jongen
    10 maart - Punieka - ? - ZB/TB - BV/FV - jongen
    10 maart - Sjaantje2006 - 2e kindje - TB - FV
    11 maart - Anoniempjuh - 1e kindje - ZB - FV - meisje
    12 maart - Kleintje88 - 21 jaar - 1e kindje - ZB - FV - op verzoek weggehaald wegens meelezers
    13 maart - Nijnja - 2e kindje - TB - BV - jongen
    13 maart - Wennepen - 1e kindje - ZB - FV - geheim
    14 maart - MariaO - 4e kindje - ZB - FV - meisje
    15 maart - Malin08 - 2e kindje - TB - BV - verrassing
    16 maart - Marye1986 - 1e + 2e kindje - ZB - BV - jongen en meisje
    16 maart - Darcy - 2e kindje - ZB - BV - meisje
    16 maart - Floor20 - 2e kindje - TB - FV - jongen
    16 maart - Minke1979 - 3 + 4e kindje - ZB - BV - jongen en meisje
    17 maart - Alies05 - 2e kindje - ZB - BV - meisje
    17 maart - Foreverfriend - 2e kindje - TB - BV
    18 maart - Mamzie - 2e kindje - ZB - FV - jongen
    19 maart - Kussiexx - 1e kindje - ZB - BV - geheim
    20 maart - Patriez - 1e kindje - ZB - FV
    20 maart - Zippie - 3e kindje - TB - BV - verrassing
    21 maart - Boba80 - 1e + 2e kindje - ZB - BV - 2 jongens
    22 maart - Lynette84 - 1e kindje - ZB - BV - jongen
    23 maart - Boomer2009 - 1e kindje - ZB - BV - meisje
    23 maart - Britteke - 2e kindje - TB - BV - jongen
    23 maart - FunnyMe - 3e kindje - ZB - BV - jongen
    23 maart - Lindavnr - 1e + 2e kindje - ZB - BV/FV - 2 jongens
    25 maart - Linda - 1e + 2e kindje - ZB - BV - jongen en meisje
    26 maart - Anoek1 - 2e kindje - ZB - FV
    26 maart - Bink1976 - 2e kindje - ZB - BV - jongen
    26 maart - Mamatje - 27 jaar - 2e kindje - ZB - BV - jongen
    26 maart - Shezze - 2e kindje - ZB - BV
    26 maart - Stroopie - 2e kindje - TB - BV - verrassing
    27 maart - Kleintjevoorons - 1e kindje - ZH - BV
    28 maart - Lovechild - 1e kindje - ZB - BV - jongen
    28 maart - Zoe1976 - 1e kindje - ZB - BV - jongen
    29 maart - Geraldine1986 - 2e kindje - ZB - FV
    29 maart - Gwenolyn - 2e kindje - TB - FV
    30 maart - Dianne - 2e kindje - TB - FV
    31 maart - Eliesah - 1e kindje - TB - BV - jongen
    31 maart - Franny - 1e kindje - ZH - BV

Er zijn 59 maart-2010-mama's!

1 mama op verzoek geslacht van lijst laten halen wegens meelezers.
    17 mama's krijgen een meisje
    26 mama's krijgen een jongen
    5 mama's weten wat ze krijgen maar houden het geheim
    3 mama's willen niet weten wat ze krijgen

Totaal aantal jongens 28
    Totaal aantal meisjes 17

Ik (Alies05) houd de lijst bij. Wijzigingen/toevoegingen kun je me in een PB sturen. :)

Zo ff de lijst weer naar boven gehaald. Bink1976 en Sherly182 jullie gegevens zijn aangevuld. Zoe1976 en Dianne krijgen een jongen last ik ergens.
    Ik ga binnenkort weer een paar dames uit de lijst halen. Die heb ik een pb gestuurd, maar ze hebben nog geen pb teruggestuurd.

Dus mochten er nog dames wel meelezen die ik een pb gestuurd heb, maar ze zijn misschien vergeten me te melden of ze nog op de lijst willen blijven of niet, stuur me dan een pb.

2. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Sherly dubbel gefeliciteerd met je vent en je meisje. Weer een meid er bij in de lijst. Maar de jongens blijven op kop. :)

3. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Gefeliciteerd met je man en natuurlijk met jullie meisje!! Fijn dat alles goed was.. :)

4. Appel en Peer

Joepie, we hebben weekend..
    Nog maar 1 nachtje slapen en dan is het eindelijk zover.
    Eindelijk die 20 weken echo, ow vind het zo spannend! :)
    Zo ben blij dat het werken er weer op zit deze week, merk echt dat het nu zwaarder begint te worden. En vooral als je dan al niet lekker bent, zit nog steeds helemaal dicht met snot!!
    We hebben veel zieken op het werk en ze vroegen of ik langer wilde werken, maar ik heb echt een keer nee gezegd. Vervelend voor m'n collega's maar kon gewoon echt niet meer.
    Gelukkig begrijpen m'n vaste collega's dat wel..

@Darcy, idd een goede tip een boek over borstvoeding. Hoe heet het boek en waar kan je die kopen? Bruna ofzo..

Ik denk dat we ons kindje ook de eerste dagen/weken op onze kamer leggen ivm bv 's nachts. Lijkt me een stuk makkelijker. En dan gewoon in de reiswieg. Ach dat zien we dan wel!

Weet iemand toevallig een handig lijstje met wat je allemaal nodig hebt. Zoals lakens, hydrofiele luiers etc..

5. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    eliesah, spannend zeg jij ook eindelijk je 20 weken echo en lekker de kleine spruit bekijken. De kleine zal vast en zeker helemaal gezond zijn!!!

6. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

Dubbel gefeliciteerd en wat een mooi nieuws op een mooie dag!!! Geniet er maar lekker van! als er visite komt vandaag dan zal het moeilijk blijven om niets te zeggen haha.

7. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36

Spannend hoor dat je morgen de 20 weken echo hebt. :)

8. Appel en Peer

Ja, zo'n lijstje bedoel ik. Dank je wel! :D
    Sla het gelijk even op hihi..

En hopelijk is ons kindje ook helemaal gezond! Zal vast wel hihi..
    Als ik tegen me vriend zeg dat hij ook in z'n achterhoofd moet houden dat er iets mis kan zijn met ons kindje word hij helemaal boos. Daar moet je niet vanuit gaan etc etc.
    Maar ja daar ga ik natuurlijk ook niet van uit maar ja je moet het wel in je achterhoofd houden vind ik! Het komt ook allemaal wel goed..
    Maar zoals ik altijd zeg; je weet maar nooit!! ;)

9. wennepen

wennepen Bekend lid

30 dec 2008
    908
    0
    0
    Wat gaan jullie toch hard meiden. Ik lees dat er al meer weten wat het wordt en de jongens gaan op kop!

Hier gaat het eigenlijk niet zo lekker. Ik heb een drukke en vermoeiende werkweek gehad. Gisterenavond nog cursus gehad en toen was het helemaal mis gegaan. ik kreeg rond 5 uur al last van harde buiken en pijn. Ik ben om half 6 naar huis gegaan om te eten en om 7 uur moest ik weer op mijn werk zijn. Daar kreeg ik nog meer harde buiken en veel kramp. De avond duurde tot 9 uur maar liep iets uit. Ik kreeg zo'n pijn dat ik niet meer recht kon staan en een collega heeft me naar huis gebracht. Thuis schrok mijn man heel erg en heeft de vk gebeld. Ik moest onder de douche gaan en mijn harde buiken opmeten. Na een uur trok de pijn gelukkig weg maar de harde buiken bleven iedere 6 minuten komen!!! Weer even de vk gebeld en die vond het goed dat de pijn weg ging, maar niet dat er iedere 6 min een harde buik kwam. Ik moest in bed gaan liggen en rust houden. De hele nacht bleven de harde buiken komen om de 6 min, tegen de ochtend om de 10 min. Nu is het nog minder aan het worden gelukkig. Waarschijnlijk heb ik gewoon een soort voorweeën gehad. Ik heb net de vk nog gebeld en ze zegt dat ik het dit weekend rustig aan moet doen. Mijn harde buiken moeten weg gaan anders mag ik maandag niet werken. Als ze weg zijn en ik ga werken en ik krijg het weer terug is het een teken dat ik minder moet gaan werken. Ik moet dinsdagavond op controle komen dus ik ben benieuwd hoe het nu verder gaat.
    Het was echt even spannend hoor. Ik probeerde rustig te blijven, maar was wel een beetje gestressd dat de bevalling al zou beginnen. Nu is het kindje nog niet levensvatbaar en zou ik het kwijt raken. Gaf wel even een angstig gevoel hoor. Gelukkig gaat het nu beter met mijn buik. Omdat ik vannacht weinig had geslapen ben ik net even een uurtje gaan liggen, heerlijk!!!

10. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    @settie bij ons is het niet moeiijk hoor want iedereen mag het van ons weten. Dat vnden wij wel zo makkelijk.

@minke het eerste jurkje is al gekocht hoor :D gelijk naar de winkel gegaan en een mooi roze jurkje gekocht. Ik kon toch niet wachten.

@iedereen: Vanmogen vroeg naar de gyn en daar gelijk geroepen voor de echo. We hadden een hele leuke meid die de echo maakte en ze legde alles goed uit. We hebben ook gelijk gevraagt of ze wou kijken wat het geslacht was. Nou een meisje dus, en alles zag er goed uit. De groei gaat precies zo als het hoort dus 23 weken en 4 dagen. Na de eco zouden we naar de gyn moeten voor de normale controle maar die was weg geroepen vadaar dat we mar een andere afspraak hebben gemaakt. Dus volgende week hoop ik weer even te mogen kijken!!!!

11. joepie01

joepie01 Bekend lid

7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    hier even een ego berichtje

ik kan helaas even niet mee lezen en posten.
    onze dochter heeft waarschijnlijk de mexgriep ze heeft hoge koorts steeds maar de longen klinken schoon dus gewoon uitzieken. sinds vandaag ook nog spuitluiers erbij.

zelf ben ik ook niet fit voel me moe en alles doet zeer.

volgende week gaan we zeker weten de mex spuit halen.

liefs joepie

12. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    Hoi Darcy

Heb je toevallig een naam van een boek?
    Ik wil me ook graag inlezen. En ik wil graag ook naar zo een bijeenkomst voor borstvoeding. Ik wil graag goed voorbereid zijn.

Groetjes.

13. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Jeetje Wennepen, dat is schrikken. Inderdaad een teken dat je het rustiger aan moet doen. Probeer je ook weer niet te veel zorgen te maken, ik denk niet dat een baby'tje te vroeg komt, als de moeder te hard werkt... Lekker bijslapen dit weekend!

14. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city

Hoi Hoi,

wat vervelend dat je zoveel pijn heb. Ik had het pas op de fiets. Ik moest bijna iemand roepen om hulp zoveel pijn :(
    Gelukkig was er een colega die jou kon helpen.
    En het lijkt me ook echt niet fijn die harde buiken.
    Hopelijk gaat het dit weekend beter en kan de veloskundige je dinsdag gerust stellen.

Hou je taai en ik denk dat je het wat rustiger aan moet gaan doen.
    Dat vertelde mijn veloskundige ook toen ik die harde buiken had.

Laat je lekker verwennen dit weekend.

Knuff

15. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Zo'n borstvoedingsbijeenkomst kan ik iedereen (die bv wil geven) aanraden. Mijn man was ook mee en dat vond ik ook handig. Als je dan in het begin aan het twijfelen bent of het wel goed gaat (en dat doet volgens mij iedereen!) ben je in ieder geval met zijn tweeen voorbereid en kun je met je man overleggen. Het is dan wel handig als hij ook weet hij het er bijvoorbeeld uit moet zien als de baby goed is aangelegd.

16. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Wennepen: Wat moet jij zijn geschrokken! Inderdaad dan maar goed je rust nemen en hopen dat het niet nog eens gebeurt. Wel fijn dat die collega je naar huis kon brengen.Sterkte en goed voor jezelf zorgen hoor!

Joepie: Sterkte voor jou en je dochter. Ik hoop dat jullie snel zullen opknappen.

about bv: Ik krijg een vrouw aan huis die mij er van alles over gaat vertellen. Ik wil ook wel echt zo goed mogelijk voorbereid zijn, ben bang dat het anders nooit lukt met die 2 kids!

Eliesah: Alvast succes voor morgen. geniet vooral van het feit dat je lekker lang naar je kindje kunt kijken.

Sherly: Fijn dat alles goed gaat.

17. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Wennepen, schrikken meid, maar doe aub rustiger aan. Als je het werken niet meer trekt, de ziektewet in. Een veel te vroege baby is niet waar je op zit te wachten.

Eliesah, als je ergens bv cursus kan volgen, is dat aan te raden. Ik heb dat ook gedaan, ging van de kraamzorg uit. 3 avonden waren het en het scheelt echt.

Joepie, beterschap bij jullie. Niet te hopen dat jullie de mex griep hebben. Als het wel zo is, dan hoeven die prikken toch niet meer?

Sherly, gefeliciteerd met jullie meisje. En met je hubbie z'n verjaardag.

Lynette, jij vroeg laatst toch naar al die puddinghersensverhalen?
    Vanmorgen wilde ik pap maken voor mijn dochter en ipv dat ik een kommetje pakte, pakte ik een koffiepad en wilde ik koffie zetten. Hoezo...puddinghersens. :)

Boomer, hoe is het nu met je huis? Hebben jullie nu al getekend?

18. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    heyyy meiden

wennepen jeetje wat schrikken zeg, kan me voorstellen dat je dan even heel angstig bent, gelukkig word het nu weer minder, maar denk goed aan jezelf hoor en neem voldoende rust!!!!

sherly gefeliciteerd met je dochter!!!!fijn dat alles goed was!!

joepie he balen dat je dochter zo ziek is, maar ook vervelend voor jullie, pas goed op jezelf he!!!

hier alles goed maar baal een beetje, was maandag 1 dag ziek en nu blijkt ineens dat ze de regel hebben dat je bij de 2e ziekmelding in 1 jaar 1 wachtdag hebt, bij de 3e ziekmelding 2 wachtdagen en bij de 4e 2 wachtdagen en daarna maar 70%, vind dit zo'n naaierij allemaal, maar t schijnt allemaal maar te mogen...nou ben blij dat t jaar bijna om is, want kans is groot dat ik hoe verder ik kom ik best nog wel s ziek zal zijn, pffff zootje....

owwww de lamp hangt, zal zo ff fotos neerzetten ja!!

xxx

19. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
  20. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Ano: Wat een rare regeling zeg! Dat is wel flink balen. Bij ons is dat gelukkig niet zo, want anders had ik daar dit jaar ook allang overheen gezeten. Nog 6 weken dan is het jaar om!

Deel Deze Pagina