Maart 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lisil, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boba80

boba80 Actief lid

18 mei 2009
    314
    0
    0
    @ ano gave lamp

@ hier, vandaag de eerst injectie tegen de MG gehaald...arm is nu een beetje gevoelig.
    Ben toch wel blij dat ik de keus heb gemaakt.
    Over 3 weken moet ik de tweede injectie halen.
    Injectie zelf deed geen pijn...maar nu een beetje beurs gevoel in m'n bovenarm.

Verder vanavond gezellig met wat vriendinnen/collega's wezen borrelen...en daarna naar de film geweest.
    We zijn naar This is it (Michael Jackson film) geweest en Ukkie en Pukkie hebben erg genoten van de muziek.
    Echt grappig...elke keer bij harde basklanken begonnen ze lekker te bewegen en toen er een hoge gitaarsolo was waren ze druk om zich heen aan het schoppen.
    Had wel met een echo willen kijken wat ze precies daarbinnen aan het uitspoken waren:D:D...misschien deden ze wel de moonwalk;)

2. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Haha boba: Ik zie het helemaal voor me. 2 van die beebs die de monwalk doen in je buik. Wel fijn dat het zo leuk is geweest! En goed dat je de prik hebt gehaald!

Hier: Weer vroeg uit de veren, uitslapen is onmogelijk geworden. Mijn vriend gaat zo klussen en ik dus maar een beetje wassen en strijken. En vanmiddag ga ik mijn ijshockeyteam maar weer eens aanmoedigen. Ben blij als ik vanaf september zelf weer mee kan doen. Want ik mis het echt zo erg!

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    goeiemorgen!
    Zucht..veel te vroeg...werken op zaterdagochtend zou verboden moeten worden :( en dan moet ik nog tot 5...jakkie!

Mgoed..vanavond lekker uit eten! :D

@Ano: wat is je lamp gaaaf geworden!! Super zeg, ziet er erg mooi uit als ie aan is!

@ hier; Pff al 2 dagen last van de ribben onder mn borsten.
    Geen idee of het door verkeerd zitten ofzo komt..
    herkent iemand pijn daar?

4. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Goedemorgen, ben net een uur weer aan het bijlezen geweest, maar de helft weer vergeten hoor!

@Sherly, gefeliciteerd met je meisje!! Ze hebben echt geweldig leuke lieve jurkjes met mailotjes, dus je kan je lol op!

@Ano; mooie lamp is het geworden. En over je ziekte-uitkering; gewoon aangeven dat het van je zwangerschap is hoor. Als ze zo moeilijk doen over wachtdagen en 70%, moet jij ook op je strepen blijven staan vind ik!

@Wennepen, doe het rustig aan, want die pijn en onzekerheid is het niet waard he!! Hopelijk knap je dit weekend een beetje op.

Ik heb vanacht gedroomd dat ik nu al ging bevallen, het ging erg vlot. Maar er kwam een puppy uit! Echt heel akelig. Ieuww....
    rare dromen allemaal hoor.

5. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    O, en ik weet niet meer wie het vroeg van de x-adventure bij de Gamma. Ik vind de x-adventure een mooie wagen en hij rijdt ook nog lekker. En volgens mij was tie wel heeeeel erg goedkoop he? 160 euro ofzo?

Ik heb de Researcher aangeschaft, is een zelfde soort wagen, maar dan een ander model. Deze was 350 euro (combi). Dus een van de goedkopere wagens.

6. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Goedemorgen,

Ik zag dat er vandaag ook nog iets op de agenda stond:

14 november - Eliesah: 20 weken echo
    14 november - Lara85: controle vk

7. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Lindavnr, helaas kan ik je geen advies geven. Wie weet heb je een trap tegen je ribben aan gehad van die kleinen of zou het te vroeg zijn?

Succes vandaag, ik heb ook altijd gewerkt op zaterdag vroeger, maar dat vond ik niet erg want dat was van 10 tot 13 uur en dan heb je de hele dag nog. Tot 17 uur is inderdaad erg vervelend. Maar morgen weer uitslapen als het lukt toch?

8. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Ano, je lamp is echt mooi geworden.

Vandaag is hubbie jarig. Heb vanmorgen al aan het raam gehangen om slingers op te hangen. Hihi, dochterlief liep te stuiteren door de kamer en maar roepen, jarig, ja, jarig. Toen is ze papa gaan halen, want die moest de slingers ook zien. Hij moest de taart zien en ze bleef maar kletsen. Heerlijk als ze nog zo enthousiast zijn voor een verjaardag.:p
    Straks nog een kwarttaart maken en dan vind ik het weer genoeg.

We moeten huis weer een beetje aan kant gaan maken, want we hebben dinsdag weer eens kijkers. Het was nu een paar weken stil, maar eergisteren kwam het krantje van de makelaar uit en ons huis stond er in.

9. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    haha ja uitslapen gelukkig wel maar helaas ook dan van 14.00u tot 22.u werken :(
    Zucht... stomme zorgsector ;)

10. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Oja, Stroopie, sorry, vergeten antwoord te geven op je vraag over het koopcontract. Ja, we hebben al getekend, nu nog de hypotheek rond krijgen. Blijkbaar hadden we nog een bkr-notering van eerder, die nog steeds niet verwijderd was, erg vervelend. Nu hebben we net een brief binnengekregen waarin staat dat we geen schulden ofzo meer hebben, dus hopelijk gaat de financiering nu wel door. Echt vreselijk het idee dat het daardoor mis zou lopen, heb er al wat slapeloze nachten van gehad.

Hopelijk nemen de kijkers weer wat toe de komende tijd voor jullie. Lijkt me vermoeiend om telkens weer je huis spik en span te moeten maken, wat meestal voor niks is.... Maar goed, de markt trekt weer aan had ik begrepen en dat ik gunstig voor jullie!

11. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Nadeel is,dat ik van lieverlee ook al dozen aan het inpakken ben. Tja, daar moeten ze dan maar overheen kijken. Ik kan moeilijk alles voor het laatst bewaren.

12. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Stroopie: Gefeliciteerd met je man! En hopen dat de kijkers van dinsdag je huis willen.
    Bij ons was de vrijdag voor de sleuteloverdract ('s maandags) pas om 15:00 uur een bericht dat de hypotheek was goedgekeurd. WAs toen ook zo vreselijk spannend. Met spoed is het toen nog naar de notaris gestort. Maar het had dus toen bijna niet door gegaan...

13. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Ja spannend he, zo'n tijd rond de koop van een huis. Wij hadden geen voorbehoud van financiering, omdat de tweede bieder dat voorbehoud niet had gemaakt. Als de hypotheek niet gelukt was, dan waren we gewoon onze 20% aanbetaling kwijt geweest. Was ook even spannend, maar gelukkig ging de bank akkoord!

14. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Hey meiden

Stroopie gefeliciteerd met je mannetje.. Veel plezier vandaag.

Ano leuke lamp geworden mooi hoor en heel veel kleertjes super hoor...
    Kunnen jullie eerst voorruit heerlijk.

Wennepen rustig aan he laat je maar lekker verwennen hopen dat het snel helemaal over is dikke knuffel..

Lindvnr werkse vandaag bah niks aan op zaterdag ik ken het helemaal ik werkte ook bijna elke zaterdag pff

Hier is een vriend van ons de babykamer aan het behangen het einde komt nu echt in zicht zal van de week ff foto's maken en in me album zetten.
    Ga nu ff lekkere broodjes halen..

15. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Stroopie, fijne dag vandaag, gefeliciteerd met je man :)

Hier is zoonlief weer vrolijk aan het stuiteren, hij niest en hoest wel, maar het lijkt okay. Toch aan de pcm (hij heeft in dec. 2008 6 koortsstuipen op 1 dag gehad, we moeten nu een pcm-schema aanhouden bij koorts), verder lekker spelen en even buiten, frisse neus halen.

16. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Iedereen achter de buis? Vind het altijd zo leuk he, de intocht van sinterklaas. Mijn dochter zit hard te zwaaien en te roepen, daaag sinterklaas, daaag zwarte piet.....tot ziens. :D

17. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    O jee, niet te hopen dat hij ziek wordt.

18. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Jeetje, dan zit je ook in de zenuwen. Volgens mij als het niet lukt om op tijd de papieren binnen te krijgen, dat de sleuteloverdracht uitgesteld wordt. Dan komt de hele planning in de war, want 15 januari, staat de verhuiswagen voor de deur en moet alles in het andere huis klaar zijn.

19. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38

daar krijg je ook een hartverzakking van. Hoop geld kwijt en dan nog geen huis ook.

20. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Stroopie: Het gaat gewoon helemaal goed komen! Trouwens gaan we nu donderdag a.s. zwemmen?

Deel Deze Pagina