@ puck & marlou: welkom meiden! @ tessa: hoe is het nu meid? Verlies je nog veel bloed? Ik verlies in de ochtend ook vaak bloed en dan de rest van de dag lichte kleuring op mijn wcpapiertje. Waarschijnlijk een wondje van binnen.
hallo paniek in de ochtend ik heb me aangemeld bij hyves mama maar krijg nu een buzz bericht die iedereen kan zien help!!!!!!
Puck, ik ken er niets van maar heb hier al zoiets gelezen van dat je je buzz-instellingen moet wijzigen ofzo...? Kan je niet echt helpen voor de rest. Welkom trouwens en GEFELICITEERD!!!!
Maart 2010-mama's: 01 maart - Kiezelsteentje - 34 jaar - 1e kindje - ZB - BV/FV 01 maart - Loontje4 - 31 jaar - 1e kindje - ZB - BV/FV 01 maart - Peache - 28 jaar - 1e kindje - ZB - BV/FV 02 maart - Anna123 - ? - ? - ZB/TB - BV/FV 02 maart - Chantal84 - ? - ? - ZB/TB - BV/FV 02 maart - Setti - 25 jaar - 1e kindje - TB - BV 02 maart - Marsab - 26 jaar - 2e kindje - TB - BV 03 maart - D1982 - 26 jaar - 1e kindje - ZB - BV 03 maart - Jesali - 29 jaar - 2e kindje - TB - FV 03 maart - Jojo29 - ? - 2e kindje - ZB/TB - BV/FV 03 maart - Sjaantje2006 - 25 jaar - 2e kindje - TB - FV 04 maart - Vriendlief - ? - 1e kindje - TB - BV 05 maart - Channes - 26 jaar - 1e kindje - TB - FV 06 maart - Hannelore - 32 jaar - ZB - BV/FV 06 maart - Miekie82 - 26 jaar - ? - ZB/TB - BV/FV 07 maart - Channie - 20 jaar - 2e kindje - ZB - BV/FV 07 maart - Elke1984 - 24 jaar - 1e kindje - ZB/TB - BV 07 maart - Lady1988 - ? - 1e kindje - ZB/TB - BV/FV 09 maart - Deke - 23 jaar - 1e kindje - ZB - BV 09 maart - Kleintje88 - ? - 1e kindje - ZB - FV 09 maart - Mel2 – 34 jaar – 1e kindje – TB - BV 09 maart - Moons - 31 jaar - 4e kindje - TB - BV 09 maart - NinaVI - 28 jaar - 2e kindje - ZB - BV 09 maart - Punieka - ? - ? - ZB/TB - BV/FV 09 maart - Zoetje80 - 28 jaar - 3e kindje - ZB - BV 10 maart - Anoniempjuh - 26 jaar - 1e kindje - ZB - FV 10 maart - MariaO - 26 jaar - 4e kindje - ZB - FV 10 maart - Mouse - 30 jaar - 1e kindje - ZB - BV én FV 11 maart - Starfish – 26 jaar – 1e kindje - ZB/TB - BV/FV 13 maart - Germini - ? - 1e kindje - ZB/TB - BV 13 maart - Ghaze - ? - 2e kindje - ZB/TB - BV/FV 13 maart - Isa - 26 jaar - 1e kindje - ZB/TB - BV/FV 14 maart - Joepie01 - 27 jaar- 2e kindje - ZB/TB - BV/FV 15 maart - Malin08 - 26 jaar - 2e kindje - TB - BV 16 maart - Nijnja - 35 jaar - 2e kindje - TB - BV 17 maart - Alies05 - 32 jaar - 2e kindje - TB - BV 17 maart - Marlou1983 - ? - 1e kindje - ZB/TB - BV/FV 17 maart - Puck1234 - ? - 1e kindje - ZB/TB - BV/FV 17 maart - Suekes - 27 jaar - 1e kindje - ZB/TB - BV 17 maart - Tassie221 - 26 jaar - 1e kindje - ZB/TB - BV/FV 17 maart - Tessa8 - ? - 1e kindje - ZB/TB - BV 17 maart - Wennepen - ? - ? - ZB/TB - BV/FV 19 maart - Gwn - 26 jaar - 1e kindje - ZB - BV 19 maart - Kimmiej - 24 jaar - 2e kindje - ZB/TB - FV Onbekend - Daantje13 - 30 jaar - 2e kindje - TB - BV Onbekend - Mamzie - ? - 2e kindje - ZB/TB - BV/FV BV: borstvoeding, FV: flesvoeding, ZB: ziekenhuisbevalling, TB: thuisbevalling Stuur een pb naar Elke1984 of Starfish voor aanvullingen/wijzigingen in het lijstje.
dank je wel elke ik heb het volgens mij nu uitgezet. hopelijk heeft niemand dit gelezen. ik weet niet of het nu weg is ik hoop het!
Hoi meiden, Ik denk dat ik me hier ook aan mag komen sluiten. Na 1 1/2 jaar proberen testte ik 7 juli positief! Doordat ik steeds buikpijn heb ben ik erg onzeker of ik toch niet ongi ga worden. Ik weet niet precies wanneer ik uitgerekend ben, want volgens de huisarts ben ik 6 a 7 weken zwanger, maar volgens mij zelf 4 weken (uitgaande van de positieve ovulatietesten en temperaturen) Mijn 1e dag van de laatste menstruatie is 29 mei en ik heb een cyclus van ongeveer 40 dagen. Ik vind het echt super spannend allemaal. Ik hoop dat ik hier mee mag komen kletsen.
nieuwe meiden ook gefeliciteerd! ga uit van je eigen gevoel wennepen. ik wist van malin ook door temperaturen wanneer mn ei geweest was, was ook een cyclus van 46 dagen, maar de vk hield wel 31 dagen aan. Bij de eerste check kon ze de baarmoeder goed voelen er was ik volgens haar 11 weken en volgens mij 9. Week later echo en toen bleek ik pas 9 weken te zijn (hele late innesteling gehad want dat was 6 weken na de test dus had er echt 10 moeten zijn).
ik heb jullie allemaal nog niet gefeliciteerd dus bij deze alle maart mama,s gefeliciteerd!! ik heb me weer afgemeld bij de hyves ik ben veel ste bang dat iemand er achter komt als iedereen het weet meld ik me wel weer aan! wennepen welkom hier groetjes
Wennepen; welkom en GEFELICITEERD!!!! heb je al ineens toegevoegd aan de lijst en site. Stuur je mij of Starfish alle ontbrekende gegevens ff door aub?
Malin, Het is voor mij allemaal de eerste keer en weet niet hoe ze die weken berekenen. Ik ben benieuwd wat de verloskundige zal zeggen. Elke, Ik zal je de gegevens doorsturen. Hebben jullie het al aan anderen verteld zoals je ouders/schoonouders? Wanneer willen jullie dat gaan doen? Ik denk dat wij het nog even stil houden tot ik een echo gehad heb en meer zekerheid heb. Mensen gaan toch vragen hoe lang je zwanger ben of wanneer je uitgerekend bent, dus handig om dat eerst zelf te weten
Joli, heel veel sterkte toegewenst in deze moeilijke tijd. Jou tijd komt echt nog wel! Jeetje dames, wat wordt er veel afgekletst hier. Ben 2 dagen niet geweest en had heel wat bij te lezen. Hier alles oke, mijn borsten voelen wat gespannen en daarnaast heb ik soms wat steken/ kramp in mijn onderbuik. Kunnen natuulijk ook de darmen zijn. 10 aug. moet ik voor het eerst naar de vk, ben benieuwd. Hoop dat alles goed gaat. Ik durf nog niet echt blij te zijn omdat ik weet dat het ook nog mis kan gaan. Ik wou dat deze weken voorbij waren. Fijn weekend allemaal nog dames,
Wennepen mijn ouders schoonouders zus en me beste vriendin weten het bij ons ook een collega die dicht bij me staat ook vanwege onze geschiedenis. Tassie van mij mogen we ook een paar week verder zijn hoor kan me niet snel genoeg gaan als wel de eerste periode maar goed doorkomen allemaal
@ nieuwen Gefeliciteerd en welkom hier.. Nou bij mij slaat de onzekerheid toe hoor....ik heb dus maar heel iets dat ik af en toe wat voel wat je als bandenpijn kunt beschrijven...vandaag ook minder gespannen borsten...probeer mezelf echter niet gek te maken maar goed.. Ik denk dat jullie wel net als mij weten hoe moeilijk dat is.. Ik ben ook nerveus aan het worden voor de echo..misschien dat dat er mee te maken heeft... hopelijk zie en hoor ik a.s. dinsdag een hartje, in elk geval tekenen dat het goed gaat... Zo, dat moest ik effe kwijt... Fijne zondag allemaal...
Even gauw een berichtje voordat ik weg ga... Alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd WIj vertrekken zo naar mijn ouders om het konijn af te geven en dan gaan we richting vrienden van ons om vervolgens morgen vroeg te vertrekken naar texel Een midweekje maar het weekend erna blijven we nog bij de vrienden van ons... Net ook de hond naar het pension gebracht en ik had het er eigenlijk best moeilijk mee haha Kreeg tranen in mijn ogen (hormonen denk ik ) Ik wens jullie allemaal fijne dagen toe en voor degene die ook op vakantie gaan: Fijne vakantie! Ik kom volgende week zondag weer even kijken maar kan dan niet alles bijlezen hoor Tot snel!
gefeliciteerd, mijn 1e dag van mijn laatste menstratie was ook 26 mei en ik heb een cyclus van 28 dagen, dus als jij een cyclus hebt van 40 dagen denk ik dat je gelijk hebt met je berekening en zeker weten doe je t toch pas als je de 1e echo hebt gehad dan kunnen ze zien hoever je echt bent. Gelukkig dat t na 1.5 jaar dan toch zo mag zijn.
hallo dames @welkom nieuwe zwangeren hihihiih Nou ik ben echt jarloers op sommige meiden hier. sommige hebben nergens last van heerlijk lijkt me dat. ik moet elke keer in de buurt van een wc of emmer zijn. het word ook wel lastig om naar me werk te gaan elke keer als ik misselijk ben. Ik heb ook een apart gevoel in me linker lies heel raar. Ik kan ook niet meer links slapen(terwijl ik dat altijd deed)want dan word ik misselijk. hele rare dingen nu. Maar ja hoort erbij hoor ik elke keer. Maar toch is het soms vervelend. Nou dames een fijne zondag verder. xxx
@Nieuwelingen, gefeliciteerd! Ben blij voor jullie! @De rest, Hier is het NIET goed... Ik heb onwijs veel bloed verloren en verlies nu nog steeds veel.. We zijn stuk! Dit is niet goed... Kan gewoon niet goed zijn..