Maart 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lisil, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peache

peache Actief lid

5 mei 2009
    194
    0
    0
    mama zijn
    emmen
    o tessa8 wat kl**te voor jullie, bha leef helemaal met jullie mee.
    Heel veel sterkte.
    x

2. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

Jeetje tessa, wat kl*te voor jullie zeg. ik kan me heel goed begrijpen hoe je je nu voelt. doe vandaag lekker rustig aan en probeer er over te praten met mensen dat heeft toen bij mij heel goed geholpen. En hou ff in de gaten of je iets van een propje of zo verliest zo niet, bel dan ff de ha of vk zodat ze kunnen kijken of t weg is. Heel veel sterkte komende tijd en als je je verhaal kwijt moet dan kom je maar ik heb 2 schouders.

3. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    heyyy

kleintje, veel plezier, waarom neem je je hond eigenlijk niet mee dan???heb mijn hond wel s meegenomen naar terschelling, nou die vind et daar echt heerlijk!!!iig fijne vakantie!!!

puck niemaand kan het zien als je lid bent, anders had ik me ook niet aangemeld hoor, en vele met mij niet.
    Als je je buzz op niemand zet is er niks aan de hand en kan niemand t zien.maar je moet t nauurlijk zelf weten.nog gefeliciteerd trouwens!!

mel2 zal idd wel komen omdat je echo nu dichterbij komt!!want als ik nu echt over me echo ga nadenken word ik ook helemaal nerveus, dus ik zet het van me af, maar jij zit al zo dichtbij dat dat dan moelijk word haha, zal ik ook wel hebben een paar dagen voor de echo...

@all:hier alles goed.pfff vind wel dat de tijd kruipt zeg, zou de tijd best 8weekejs vooruit willen spoelen haha...

xxx

4. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Tessa, jeetje meid, het lijkt er inderdaad op dat het niet goed is, maar zou maandag toch even de vk bellen, je weet natuurlijk nooit. Knuffel

Nieuwe meiden, Welkom en gefeliciteerd.

Ik heb onwijs last van mijn rug, net gebukt om iets van de grond te pakken en toen ik weer omhoog ging schoot het erin, niet onderin, maar bovenin de rug, net onder mijn ribben zeg maar, het voelt alsof je je nek hebt verdraaid, maar dan in mijn rug, hopelijk zakt het gauw wat af, is erg vervelend.

Fijne dag allemaal (ondanks de regen)

Liefs Moons

5. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    tessa

ik wil je absoluut geen vaste hoop geven, maar neem wel contact op met een vk of iets dergelijks.

mijn schoonzusje kreeg met een week of 5 zware bloedingen er kwamen echt hele stolsels uit, hup naar de vk, echo gemaakt tja was niks te zien ze moest van een mk uitgaan, een week later moest ze terugkomen om te kijken o alls weg was, zit er ineens een beebje!!!bleek dat ze gewoon een rote bloedprop ofzo had.
    Ze heeft nu een dochter van bijna 3.
    zoals ik al zei ik wil je geen valse hoop geven, maar laat t wel controleren of iets dergelijks, dikke knufffffff

6. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ahhhh Tess wat balen meid :( Sterkte!

@ anoniempjuh: wij hadden al geboekt voordat we de hond hadden en er kon geen hond mee :( Ook mijn vriend wilde de hond niet mee...
    Gelukkig hebben we hem nog even op de camera's gezien en hij had het meteen naar zijn zin met zijn "vriendjes" waar hij mee in het pension zit :)

7. mmuisje

mmuisje Bekend lid

23 dec 2008
    589
    0
    0
    Hier wordt veel gekletst... gezellig, meng me er ook even in :)

@Tess, heel veel sterkte! (hoop dat anoniempjuh gelijk heeft)

8. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    Hey meiden,

Echt een computerdagje zo met al die regen! Bah wat een snertweer!

Tessa,
    He meis wat ontzettend %&^%$*......ik zou het zeker na laten kijken morgen of misschien wel vandaag al bellen! Je weet nooit.........wonderen zijn de wereld nog niet uit!! Veel sterkte met die onzekerheid!

@kleintje,
    Fijne vakantie! Heerlijk!

@puck,
    Je hebt het inmiddels gevonden zie ik..........gezellig!!

@peache,
    Wat vervelend dat je zoveel kwalen hebt!Enzerzijds lekker dat je je echt zwanger voelt, maar de hele tijd misselijk en overgeven is ook niet alles. Kun je niet wat van de dokter krijgen tegen de misselijkheid??

Hier gaat het goed. Vandaag eigenlijk helemaal geen kwaaltjes. Buiten mn zere boobs om dan. Gisteren het uiteten ging ook goed. Alles heerlijk opgegeten, al miste ik wel mn roseetje en mn biefstukje;) maar dat heb ik er wel voor over!! Mn ouders en schoonouders konden over niets anders praten dan over het beebje haha en mn eerste knuffel is al binnen!! Ik ben uitgelaten maar ook nog steeds wat voorzichtig........durf me nog niet te laten gaan in blijdschap.......kan ook die weken wel voorbij kijken!! Zekerheid heb je nooit, maar dan zit je toch iets safer.....

9. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hey meiden!
    Mijn vriend had gisteren Guitarhero Metallica gekregen van mijn ouders. Het was echt supergaaf, we hebben tot half 3 zitten gitaren en zingen hahahaha. Ik was even heel de misselijkheid vergeten enz! Jullie ook een leuke avond gehad?

@Puck: Gefeliciteerd!!!! Gezellig bij ons op 17 maart!

@Tessa: Heb je nog niet de VK gebeld dan? Zou ik nu toch zeker wel even doen hoor. Sterkte meid!

Verder weinig te melden, het wordt ook weer een grauwe dag. Veel plezier vandaag!

xxx Sue

10. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Tess wat erg!! :( Ik vind dit zo kut he!! Sterkte meid!

Nieuwe meiden welkom!!

Ik kom miss straks wel even!
    Doeggg

11. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Tess meid heel veel sterkte rustig aan als je het niet vertrouwd bellen he.

Dikke knuffel

12. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Kleintje veel plezier lekker uitwaaien daar. Super dat je wel lekker van het pension kon weggaan dat hij het naar zijn zin heeft.

Moons AU AU niet fijn last van je rug hoop dat het snel over is.

Germini Biefstukje en rose heerlijk nog maar ff geduld he.:)

13. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    Jeetje Tess,

Wat erg voor je, heel veel sterkte! Probeer contact op te nemen met de verloskundige om te vragen of je langs mag komen.

14. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

#974 Elke1984, 12 jul 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 jul 2009
    Maart 2010-mama's:

01 maart - Kiezelsteentje - 34 jaar - 1e kindje - ZB - BV/FV
    01 maart - Loontje4 - 31 jaar - 1e kindje - ZB - BV/FV
    01 maart - Peache - 28 jaar - 1e kindje - ZB - BV/FV
    02 maart - Anna123 - ? - ? - ZB/TB - BV/FV
    02 maart - Chantal84 - ? - ? - ZB/TB - BV/FV
    02 maart - Setti - 25 jaar - 1e kindje - TB - BV
    02 maart - Marsab - 26 jaar - 2e kindje - TB - BV
    03 maart - D1982 - 26 jaar - 1e kindje - ZB - BV
    03 maart - Jesali - 29 jaar - 2e kindje - TB - FV
    03 maart - Jojo29 - ? - 2e kindje - ZB/TB - BV/FV
    03 maart - Sjaantje2006 - 25 jaar - 2e kindje - TB - FV
    04 maart - Vriendlief - ? - 1e kindje - TB - BV
    05 maart - Channes - 26 jaar - 1e kindje - TB - FV
    05 maart - Mmuisje - 26 jaar - 1e kindje - TB - BV
    06 maart - Hannelore - 32 jaar - ZB - BV/FV
    06 maart - Miekie82 - 26 jaar - ? - ZB/TB - BV/FV
    07 maart - Channie - 20 jaar - 2e kindje - ZB - BV/FV
    07 maart - Elke1984 - 24 jaar - 1e kindje - ZB/TB - BV
    07 maart - Lady1988 - ? - 1e kindje - ZB/TB - BV/FV
    09 maart - Deke - 23 jaar - 1e kindje - ZB - BV
    09 maart - Kleintje88 - ? - 1e kindje - ZB - FV

09 maart - Mel2 – 34 jaar – 1e kindje – TB - BV
    09 maart - Moons - 31 jaar - 4e kindje - TB - BV
    09 maart - NinaVI - 28 jaar - 2e kindje - ZB - BV
    09 maart - Punieka - ? - ? - ZB/TB - BV/FV
    09 maart - Zoetje80 - 28 jaar - 3e kindje - ZB - BV
    10 maart - Anoniempjuh - 26 jaar - 1e kindje - ZB - FV
    10 maart - MariaO - 26 jaar - 4e kindje - ZB - FV
    10 maart - Mouse - 30 jaar - 1e kindje - ZB - BV én FV
    11 maart - Starfish – 26 jaar – 1e kindje - ZB/TB - BV/FV
    13 maart - Germini - ? - 1e kindje - ZB/TB - BV
    13 maart - Ghaze - ? - 2e kindje - ZB/TB - BV/FV
    13 maart - Isa - 26 jaar - 1e kindje - ZB/TB - BV/FV
    14 maart - Joepie01 - 27 jaar- 2e kindje - ZB/TB - BV/FV
    15 maart - Malin08 - 26 jaar - 2e kindje - TB - BV
    16 maart - Nijnja - 35 jaar - 2e kindje - TB - BV
    17 maart - Alies05 - 32 jaar - 2e kindje - TB - BV
    17 maart - Marlou1983 - ? - 1e kindje - ZB - BV
    17 maart - Puck1234 - ? - 1e kindje - ZB/TB - BV/FV
    17 maart - Suekes - 27 jaar - 1e kindje - ZB/TB - BV
    17 maart - Tassie221 - 26 jaar - 1e kindje - ZB/TB - BV/FV
    17 maart - Tessa8 - ? - 1e kindje - ZB/TB - BV
    17 maart - Wennepen - ? - ? - ZB/TB - BV/FV
    19 maart - Gwn - 26 jaar - 1e kindje - ZB - BV
    19 maart - Kimmiej - 24 jaar - 2e kindje - ZB/TB - FV
    Onbekend - Daantje13 - 30 jaar - 2e kindje - TB - BV
    Onbekend - Mamzie - ? - 2e kindje - ZB/TB - BV/FV

BV: borstvoeding, FV: flesvoeding, ZB: ziekenhuisbevalling, TB: thuisbevalling
    Stuur een pb naar Elke1984 of Starfish voor aanvullingen/wijzigingen in het lijstje.

15. D1982

D1982 Actief lid

12 mrt 2009
    301
    0
    0
    Limburg
    Hallo,

Hoe is het hier? Wij zijn 2 daagjes weggeweest. Zojuist even alles bijgelezen. Gezellig al dat geklets hier!

Kwaaltjes: nog altijd veel pijn aan mijn borsten, ochtendmisselijkheid en de laatste dagen echt doodmoe. Ik heb besloten om gewoon naar mijn lichaam te luisteren en iedere middag even op bed te gaan liggen.

Tessa: als ik jou was zou ik ook bellen met de vk. Zei vroeg mij ook inderdaad of er stolsels in zaten en of ik buikpijn had? En ja daar zijn ze toch voor!

Spannend woensdag onze 1e echo! Ik hoop een hartje te zien, maar goed dan ben ik waarschijnlijk nog niet gerust gesteld, aangezien het de vorige keer daarna nog mis ging.

Vrijdag cadeautjes gekregen van mijn schoonouders: voor mijn vriend een boek (het zwangerschapsboek voor mannen) en voor mij zwitsal mama buikcreme. Echt heel lief!

Zo misschien tot straks. Ik ga nu even slapen.:)

16. Marlou1983

3 nov 2007
    48
    0
    0
    Nijmegen
    Ik ben een beetje aan het idee aan het wennen nu. Wel hebben we besloten dat we tot na de eerst echo gaan wachten met vertellen. Tenzij ik morgen naar de verloskundige bel, en we pas echt laat terecht kunnen...
    Ik lees namelijk veel te veel gruwelverhalen op internet over hartjes die niet kloppen, of lege vruchtzakjes. Pas als we een levend kindje hebben gezien, willen we onze blijdschap delen. Of is dat gek?
    Het voelt gewoon allemaal nog een beetje onwerkelijk, ook omdat het in de tweede ronde al raak was, en we dat nooit verwacht hadden!

Qua kwaaltjes gaat het nu nog redelijk: Gevoelige/pijnlijke borsten, een knorrende maag, rommelende darmen, flinke vermoeidheid en lichte misselijkheid(misschien combi met vermoeidheid en honger?)
    Ik hoop dat ik er de komende weken niet teveel last van krijg, want op mijn werk wil ik het namelijk het liefst ook pas na de echo vertellen (en ik zit nog in mijn proeftijd op het moment...)

@Tess: Heel veel sterkte!

@alle anderen: leuk dat er zoveel op 17 maart zijn uitgerekend! Het kan bij mij trouwens ook 19 of 20 maart zijn, want mijn vorige (en enige) cyclus duurde 31 dagen... Maar we gaan gewoon uit van 17 maart!

17. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    tessa heel veel sterkte ik hoop ook da anoniempje gelijk heeft.
    ik zou gewoon bellen naar de verloskundige als dat kan?

dames tja die biefstuk laten staan!!! ik ging gisteren met mijn vriendin uit eten die mij heel veel heeft gesteund tijdens de mm
    hadden we besteld en ik kon nijn mond niet dicht houden tegen haar (ze is echt de enige die het weet ze wist ook wanneer ik mijn IUI had gehad)
    ze was helemaal blij
    maar ik had dus een pichioo besteld van de kaart zag er wel lekker uit en jawel een soort van biefstuk aan een spies en rood van binnen
    die moest dus terug van haar om te doorbakken echt toen was dat ding taai en niet te eten we hebben er wel om kunnen lachen
    weer wat bijgeleerd dus.

groetjes puck

18. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @Tessa: jeetje meis, wat erg! Ik zou nu echt de verloskundig bellen hoor, als je dat nog niet gedaan hebt, dat hadden ze mij ook op het hart gedrukt: bij veel bloed bellen, daar is het spoednummer voor! En dan nog kan het idd zijn dat anoniempjuh gelijk heeft, laten we het hopen...

Hier vandaag ook ongi-achtige krampen, wordt er erg onzeker van, want vorige keer was dat geen goed teken en het is nu natuurlijk nog maar heel kort na NOD. Nou ja, afwachten is het motto (en hopen natuurlijk!!)

@Marlou: je moet gewoon doen waar jullie je goed bij voelen, dan is er niks gek natuurlijk!

Ik moet nu naar verjaardag, tot later allemaal! En alle prille beebjes: hou jullie vast!!!

19. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    @Tessa, heel veel sterkte, rot dat het ook net in het weekend is...

Ik zit mezelf weer een beetje gek te maken. Ik heb een trage schildklier en moet dus meer hormoon gaan slikken, maar zit nu in Spanje bij mijn ouders. Nu dacht ik: ik ga even zoeken op internet hoe het ook al weer zit met schildklier en zwangerschap: lees ik van alles over groeiachterstand en meer kans op miskramen (en ik heb twee keer een miskraam gehad...). Ik ga toch maandag de internist maar bellen, en kijken of ik hier in Spanje een onderzoek kan regelen, want anders zou ik pas met 7 weken kunnen onderzoeken en dan de uitslag nog afwachten...

Ik zou willen dat ik dat van die miskramen niet gelezen had. Zouden de vorige daarvan komen? Hebben de artsen nooit iets over gezegd namelijk.

20. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    hey iedereen,

Er is echt heel veel om terug te lezen terwijl ik gisteravond nog gekeken had....
    Tessa ik ga voor je duimen meis het hoeft echt niet fout te zijn ik heb nu ook bloedverlies en mocht afgelopen vrijdag dus een echo maken. Ik vroeg aan haar of het nou echt kwaat kon maar ze zij dat er een vrouw was die tot de 30 week zwangerschap heeel veeeeel bloed verloor en toch een gezond kindje had het hoeft echt niks te zeggen. Als je echt heel en dan bedoel ik ook hele erge krampen krijg (weeen zeg maar) dan is het pas echt fout. Meid bel morgen echt je vk even!
    Sterkte * knuf*

Ik ben echt mega beroerd volgens mij heb ik een buikgriepje ofzo... :(

Kleintje heel veel plezier ik hoop dat er wat mooier weer aan komt!

D1982: spannend hoor je 1ste echo!

Deel Deze Pagina