Wauw die grote is inderdaad eeeerg gaaf!! mooi gelukt zeg!! die kleintjes hebben wat spikkeltjes er om heen, of lijkt dat maar op de foto? maar die is ok leuk hoor!
Kussie, die gevoelige borsten zijn normaal, hoor. Ik sta elke ochtend op met steken aan de zijkanten, herken het van de eerste keer. In deze periode zijn ze volop bezig met de voorbereiding op de borstvoeding. Heb een halve dag gewerkt en nu dus weekend. Straks nog even naar de fysio - het is wat ik al eerder zei: wat héérlijk om halve dagen te werken, ik stort gewoon in na de lesuren voor de klas. Nu heb ik nog wat energie over tenminste. Hoe gaat het met jullie energiepeil?
Hier in onze omgeving trouwens ook veel mensen die eerst de prik niet wilden halen en uiteindelijk deze week toch hebben besloten het wel te doen... (waaronder wijzelf ) Blijft een moeilijke keuze vind ik....Succes vanmiddag met de prik, viel mij reuze me!! Nu alleen een blauwe plek-gevoel op de prikplek.
linda: ik kan me goed voorstellen dat je het vervelend vind dat je moeder nu nog eens zegt dat ze liever heeft dat je hem niet haalt. knuffel meid! germini: rustig aan meid, ik hoop dat het je wat verlichting geeft 4 uur op de groep en 4 uur op kantoor. Werk jij fulltime? kleintje: heerlijk geshopt meid!! laar en marye: Leuk dat het gezellig was! kussie:; wat naar meid, ik denk dat je baby goed beschermd zit hoor en af en toe een paracetamol is niet erg hoor!! knuffel meid ik hoop dat je je snel beter voelt! settie: wat leuk zeg op de muur!! Hier: Weer slecht geslapen, mijn darmen doe weer behoorlijk moeilijk. Zal er niet beter op worden zolang de buik groeid. Maar voor een goed doel he . voor de rest is de baby lekker actief. volgende week weer op controle..
ja dat klopt, deze heeft hij ook met sjablonen gedaan omdat t meer priegelwerk was. maar goed t lijkt net wat schaduw zo!
kussie hopen dat t snel maar weer beter gaat en anders blijf je gewoon bellen hoor. denk aan jezelf en de kleine!!!!
Bekijk bijlage 30296 en de doomoo deze hoes is voor een al iets ouder kindje die zelf kan zitten. Andere hoes staat niet op de foto, maar daar zit een riempje in het midden om de baby vast te maken
@ Setti, ook ik vind de woezel en pips op de muur harstikke mooi geworden!! Complimentjes hoor!! Echt heel leuk!! @ Lindavnr, Jeetje wat al veel spulletjes Echt heel erg mooi!! En de commode en box, ohhh Ook echt heel erg mooi!! @ iedereen, vind het super als jullie foto's plaatsen!! Lekker kijken naar hoe mooi iedereen het al heeft/maakt!! Complimenten (als ik wist hoe het moest, plaatste ik ook wel foto's @ hier.. Nog steeds zo gammel als wat, maar de koorts is al wat gezakt, maar heb even een dipje.. Het duurt nu al zolang, en ik voel me zo waardeloos.. Ik kan helemaal nix! Als ik een paar stappen zet zie ik al allemaal flikkeringen Me huis is een puinhoop.. Ik heb wel wat opgeruimd, maar moet dan zowat een uur op de bank liggen en het bekopen met behoorlijke hoestbuien.. Zit er effe doorheen!! Kan wel huilen hiero.. Stom heh. Zullen wel de hormonen zijn!!! Liefs
Kussie, wij willen ook jouw fotos zien hoor! en stelt niets voor! gewoon als je een bericht typt hieronder op 'meer opties' klikken, dan op het paperclipje, dan op bestand uploaden, het bestand zoeken op je computer, uploaden klikken en klaar! Wat balen dat je je zo beroerd voelt @ hier: begin toch wel echt meer kwaaltjes te krijgen merk ik. Ik kan nog maar amper bukken of tillen, dan spant gelijk mn buik aan. Kom ook haast niet uit een bank die laag zit, dan moet ik echt mezelf omhoog duwen met mn armen of ergens vast pakken. Verder ook als ik te snel op sta of snel wandel; gelijk mn buik helemaal gespannen en pijnlijk. Moet dus vanaf nu echt wat op gaan letten en rustig aan gaan doen..
Dan moet ik dat toch maar es proberen, als ik strax de babykamer heb staan En die kwaaltjes... Inderdaad gewoon goed op gaan letten en gasje terug nemen!! Dan komt het allemaal goed!!! Tenslotte neemt de baby nu echt ruimte in heh!! Dus dan ga je het ook vernemen aan je rug buik etc.!! Liefs
Setti: mooi hoor Lindavnr nu al een box opgezet? pffff wat vroeg! Hier wordt hij pas opgezet ergens in januari.... Kussie: beterschap meid Buikfoto's 24 weken!
Dank jullie voor de leuke reacties, Linda mooie foto's zeg en wat een hoop spulletjes. Kleintje wat een buik al zeg mooi hoor. daar mag je trots op wezen. Hier gelukkig nog geen bijwerkingen van de 1e prik. Ik heb de babykamer gezogen en gestoomd, gordijnen weer opgehangen en nu is t toch al heel wat. Ik krijg nu iedere x zin om naar de kamer te gaan en alleen maar kijken hahaha. Kussie gewoon ff proberen met de foto's ts idd net wat linda zegt vrij makkelijk alleen is het de eerste k ff freubelen.
kussie, geeft helemaal niets meid gewoon lekker bank hangen met een lekkere kop thee, tv aan en hangen maar. Laat de boel lekker de boel tot je je weer lekkerder voelt. Je hebt nog tijd zat om straks alles op te ruimen en schoon te maken enz. Lekker toch een keer een excuus te hebben om alles op zn 11 en 30st te doen??? haha Komt allemaal goed meid geloof me.