Gefeliciteerd Amarantha! Hoe was de 20-weken echo? En weet je het geslacht? En hoe is het verder met je?
gefeliciteerd en welkom!!!! Dialect: Hier een beetje een volendams dialect(hoor het zelf niet) Ik Probeer gewoon Abn te praten en wil mijn kindje dit ook gewoon aanleren maarja hele fam praat volendams dus hoop dat het een beetje netjes blijft en verstaanbaar :S
Ow, dat is waardeloos als zo'n plankje er niet op past. Tja en je wilt natuurlijk wel opschieten. Peuter zelf laten lopen en opschieten, gaat niet samen. Ik zag pas ook een soort buideltje onder een kinderwagen hangen, waar een peuter in kan zitten. Weet nu niet of dat alleen bij één soort wagen kan of dat het universeel is.
Sja, precies wat je zegt; een super grote station wagen aanschaffen... ik ben van een kia picanto (haha klein autootje) overgegaan naar een fiat stilo stationwagen.. Daar past alles in de achterbak; zelfs de hond als het echt moet (grote hond; berner sennen..) Nou, ik ga weer gauw: op dit moment wordt onze babykamer geschilderd!!
@ dianne: Of je oudste in de kinderwagen en baby in een draagzak/babybjorn mee.. als je toch te voet gaat; dat loopt blijkbaar als je een fijne hebt wel erg goed!
settie en stroopie: bedankt voor de link, alleen pas deze niet op mijn wagen, die horizontale as is te kort bij mijn wagen . Lindavnr: ik vrees dat het hier ook een dikke station word, wij hebben ook een grote hond (rottie) en mijn mannetje is straks lang achter een weg, dan wil dus ook weg kunnen. ( moet alleen nog ff rijbewijs halen haha, mag al afrijden zak alleen iedere keer voor theorie.) draagzak is misschien wel een optie. Maar ff internet afsneupen of ik iets leuks kan vinden. Net ff de verloskundigepraktijk gezien, dat vind ik altijd zo leuk programma. veder lekker rustig aan vandaag.
hmm oke.. dat geloof ik inderdaad als ie lang achtereen weg is. Wij hebben ook maar 1 auto, maar vriend gaat altijd met de bus naar zn werk dus heb ik altijd de auto indien nodig. Draagzak...ja mensen die ik er over hoor die zweren er echt bij, die vinden het geweldig. Ik heb wel bedacht om toch de gewone babybjorn (2e hands) weer te verkopen en te gaan voor de babybjorn active (ook 2e hands ). We hebben beide geen geweldig goede rug, en deze is juist voor de rug minder belastend. En om een nieuwe te gaan kopen vind ik wel erg duur terwijl een 2e handse ook prima voldoet.
Mogen ze in die babybjorn vanaf het begin? Hier gisteren leuk geslaagd bij de Prenatal maar na een dik uur haha was ik kapot dus we hadden niet eens alles van het lijstje . Zal straks nog wel even foto's maken. De ledikantjes zijn besteld, komen over drie weken al en de matrassen en wipstoeltjes konden we al meenemen. Verder vanalles gekocht! Nog twee lieve dekentjes voor in de wandelwagen. Zojuist heb ik een bestelling via Hema.nl geplaatst voor lakentjes, hydrofiel luiers etc. Kan ik over een week het hele pakket ophalen . Maar daarnaast heb ik twee avonden een enorm harde buik gehad, gisteren wer dik ook een soort van niet lekker, mijn hart ging tekeer en ik werd een beetje dizzy. Even heel rustig aan gedaan en toen trok het ook wel weer snel weg maar ik denk dat ik weer een stap moet maken in het rustiger aan doen. Ik dacht dat we de dagen redelijk rustig hadden gepland maar kennelijk was het toch te veel. Weet iemand wanneer je je bij een hard buik zorgen moet maken?
hey meiden, Pfff....ik kan het echt niet bijhouden hoor als ik een paar dagen niet geweest ben!! kwebbelkonten Zag een aantal leuke foto's voorbij komen van mooie buiken, leuke spulletjes en een mooie beschildering! Iedereen is al druk aan het shoppen. Leuk!! wij hebben gisteren onze eerste kleertjes voor ons manneke gekocht. Zo klein!! zooo lief! Het is al een echt voetballertje, want hij laat duidelijk een paar keer per dag zichzelf even voelen! Gisteren had ik een boek op mijn buik liggen, die trapte hij er zo af hahaha. echt grappig!! Las ook dat iemand ziek was.........beterschap!! En de vraag over dat mensen zeggen wat een dikke buik!! dat heb ik ook!! ik werd er helemaal onzeker van! dacht dat ik veel te groot was al! heb ik nog steeds wel een beetje, maar mijn vk heeft me meerdere malen gezegd me geen zorgen te hoeven maken. Harde buik, volgens mij kan het kwaad als je het te vaak hebt en als het erg pijnlijk is?? maar dat weet ik niet zeker.
let vooral niet op de prachtig zittende bh en de slechte kwaliteit, maar dit is van vanmiddag. Bekijk bijlage 30726
moooi buikje ano!! @ linda: ben beneiuwd naar al jullie gekochte spulletjes!! Goed zeg, bij de hema al een hele bestelling hydrofiele luiers enzo hihi die dingen heb ik nog allemaal niet. Ook al allemaal handdoekjes en washandjes enzo in huis? En heb je die dan ook een soort van hydrofiel? hihi. In de babybjorn mogen ze vanaf 3.5 kilo..dus zo ongeveer vanaf het begin inderdaad. @ hier: woeehhh de kinderkamer in geschilderd. echt super moet waarschijnlijk wel nog een keer over het donkere stuk heen, dat dekt nog niet in 1 keer goed, maar twordt super De kozijnen en deur moeten nog, dus tis nog niet klaar en dus nog geen foto's haha, maar we zijn een heel eind Komende week maken we het denk ik helemaal af zoo komende week hoef ik maar 2 dagen te werken, wat een luxe! Da's dan ook weer eens een voordeel aan onregelmatig werken haha. Misschien lekker een van die dagen naar de stad ofzo, moet echt nodig nog wat positiekleding hebben.
Linda: Ben benieuws naar je aankopen. Wat betreft harde buiken. De gyn zei tegen mij, dat je ze niet te vaak mag hebben. Dus niet 10x per dag. Dat ze niet teveel zeer mogen doen. En wanneer je rustig gaat liggen , moeten ze wel snel weer weg trekken. Maar ik heb nu ook al enkele dagen last van wat oijnlijkere harde buiken. Is denk ik toch een teken dat we nog wat rustiger aan moeten doen. Lindavnr: Super dat er geschilderd is, ik ben benieuwd! Ano: Wat een mooie buik zeg! dianne:l Succes met je zoektocht naar een passende oplossing. Hier: Heb vanochtend eerst lekker baantjes gezwommen en toch weer 2 meer dan vorige week! Daarna wel erg moe, nog even in zo'n kruidenbad geweest en toen thuis even een uurtje geslapen. Vanmiddag even een klein stukje door het bos gewandeld en even lekker iets gedronken en gegeten. Toen terug naar de auto zeiknat geregend, dus ga nu eerst weer een warm badje maken. En dan plof ik op de bank, ben echt kapot moe na zo'n dag! Fijne avond allemaal!
Iedereen lekker druk met shoppen idd Leuk leuk leuk! Ano: mooie buik zeg ik zie ook geen strepen? Jaloeeeerrrrsssss!!!!!! Hier zijn we eigenlijk zo goed als klaar met alles MOeten nog wel wat kleine dingentjes kopen maar nog tijd genoeg We zijn vanmiddag hele middag op kamertje bezig geweest hebben het bedje voor het zicht ook al opgemaakt zodat het wat "echter" lijkt en om te oefenen maar goed alles moet over een tijdje toch nog uitgewassen worden maar het ging even voor ons om het idee.... Ik las trouwens dat iemand het kindje aan de buitenkant wel voelde maar dat als haar vriend ging voelen de kleine de andere kant op ging? Dat was hier ook regelmatig maar gisteren heeft ze zich toch aan papa laten voelen
Bekijk bijlage 30776 Eindelijk dan een foto van mijn buik.. Let alsjeblieft niet op mijn mooie zondagse pak van vandaag, haha.. Heerlijk zo'n foute hello kitty pyjama broek ! Ano, wauw wat een mooie buik. En jij bent nog steeds zo lekker bruin! Echt jaloers.. Kleintje; wat super dat je vriend jullie meisje nu ook heeft gevoeld. Mijn vriend voelde t eigenlijk al vanaf het begin, alleen het is wel als hij z'n hand er op ligt dat ze stiekem weg duikt hihi.. Lindavnr; ik ben erg benieuwd naar het kamertje. Marye; lekker zeg dat zwemmen, en vooral een kruidenbadje daarna. Mm, over 2 weekjes ga ik dan eindelijk ook. Gaan we een weekendje weg dus heerlijk genieten. Mag alleen van m'n vriend niet een bikini aan, haha dus moet nog even een zwempak scoren . Droomde vannacht dat ik na dinsdag (na de extra controle echo) ter observatie opgenomen moest worden in het z'huis. Dat ze het hartje van het kindje in de gaten moesten houden.. Pff word nu toch wel zenuwachtig hoor. Ook al heeft die vrouw van de echo toen gezegd dat het waarschijnlijk niks is bij het hartje en de hersentjes maar ja vind het toch wel erg spannend.. Fijne avond allemaal...