's Even kijken wat ik nog weet... @Zwemmen, jaaaaa leuk Marye!! Ik heb er ook zin in! Volgende week kan ik trouwens niet want dan heb ik 's avonds controle bij de VK dus ik denk niet dat ik het ga redden. Hopelijk is Stroopie er dan weer gezellig bij! Fijn dat je huis opschiet!! @MG prik, ik heb'm gehaald dus ik ben klaar met twijfelen, dramaverhalen opzoeken enz. Heb ik lang genoeg gedaan @Lindavnr, Maria, Vriendlief, Kleintje, mooooooie buikjes hoor!! Wij gaan morgen ook weer foto's maken dus dan kom ik weer spammen!! @Minke, fijn dat alles goed was bij de gyn! @Johanne , mooooooooie kamertje zeg!! Door alle suprisedrukte (sint gevierd afgelopen zaterdag) nog niet ermee verder gegaan. Aanstaande zaterdag gaan we weer inrichten (voor de rest is het ong. klaar). Dus daarvan volgen zaterdat ook trotse foto's @Groeiecho, geen idee of ik die krijg! Ga het volgende week donderdag eens even vragen! @Beweging, hier worden de schopjes ook steeds duidelijker en nu 'spelen' we 's avonds met ons beebje. Stond in m'n 9 maanden dagboek hoe je dat kon doen! Is zoooo superleuk en ze reageert er ook echt op *smelt* En inderdaad Dianne dat geeft zoooo'n rust!! @Afscheiding, heb ik eigenlijk bijna geen last van. Alleen af en toe wat wittig verlies. Ik zou toch de VK even bellen! @Ano, hoe was't bij de vk? Zo, ben weer helemaal bij Hier verder alles goed, behalve nog steeds druk... Over 2 weken gaan we met school verhuizen naar een nieuw gebouw en dat brengt veel onrust bij onze autistische leerlingen!! Vanavond ga ik lekker met Bart een avondje naar Den Haag (uit eten/filmpje en schoentjes voor ons beebje halen) Fijne dag allemaal en werkze!! Liefs Laar Ps. Ik zag iets over provincies? Ik kom uit Zuid-Holland in ieder geval!
Dianne, wat vervelend zeg die buikpijn!!! Ik snap dat je je daar ongerust over maakt en wat fijn dat je je vk achter je hebt staan! En goed dat er gelijk is gecontroleerd of je geen ontsluiting enz. had!! Heel veel sterkte en rustig aan hé!! Liefs Lara
Hihihi, zie trouwens net op m'n banner dat ik gister nog 100 dagen hoefde tot de uitgerekende datum! Vandaag dus voor het eerst in de '2 getallen'.... Jeeeej! Pfffff wat gaat het hard zeg.... zenuwen!!
Mooie kamer hoor weet nie meer wie het was maar heel erg mooi! Boomer hier ook al gekeken voo rkaartjes maar durf nog niet te bestellen ook bang dat het te vroeg is! Stroopie: hier ook een rot nacht gehad pffffff gelukkig werk ik nie
Wij zaten vannacht bij de huisartsenpost met onze dochter. Ze had een uurtje geslapen en werd hard huilend wakker. Heb een uur met haar op schoot gezeten en maar huilen. Een zetpil gegeven en ze ging weer even slapen. Na een uur weer wakker en weer hard huilen. De HAP gebeld en die hoorde haar ook huilen, die zei, kom maar even langs. Kind ingepakt, zelf aangekleed en de auto ingestapt. De buren zullen wel gedacht hebben, want ze was niet echt stil toen we de auto instapte. Het was niet druk, maar wat er zat, was dus met kleine kinderen. Gelukkig werden we snel geholpen. Zowaar, ze liet de arts in haar oren kijken. Ze had niet oorontsteking, maar een trommelvlies, dat naar binnen werd getrokken. Dat schijnt behoorlijk pijn te doen. Oordruppels gehad en we konden weer naar huis. Gelukkig ging ze weer gauw slapen. Helaas maar een uurtje. Om 2 uur werd ze weer huilend wakker. Zetpil erin, oordruppels en ze ging weer slapen. Gelukkig bleef ze nu slapen. Ze ziet nog wel erg wit, maar ze tiert wel. Pfff, maar ik voel me gebroken. Ben erg snotterig en wilde eigenlijk vroeg naar bed gisteravond.
Channie, sterkte meid, zoiets blijft altijd moeilijk, zeker nu je zelf zwanger bent. Laar, hou je zelf een beetje rustig he. Hoe was de supriseavond? Zag nog een mooie buik voorbij komen. Een leuk kamertje. Boomer, hopelijk krijg je de hypotheek gauw rond. Wat een gedoe allemaal he. Hier liggen de papieren eindelijk bij de notaris, dus volgende week kunnen we tekenen. Laar en Marye, deze donderdag kan ik niet zwemmen, hopelijk volgende week wel. Minke, fijn dat alles goed was. Jammer dat je 2 uur in het zh moet blijven voor bloedprikken. groeiecho, die krijg je volgens mij alleen als je bij de gyn loopt. Ik krijg hem in ieder geval niet.
hahah ik ken haar ook niet persoonlijk hoor.. gewoon bij google gezocht op boxkleed handgemaakt en dan kom je bij weer ik hoeveel mensen die dat doen
Hier de lijst met alle dames. Stuur me even een pb als je weet wie je buddy is dan maak ik een buddylijst. Met je buddy kun je dan per pb gegevens uitwisselen. Dames zonder buddy: Chantal84 Kiezelsteentje Peache Hannelore Deke NinaVI Johannal Joepie01 Sjaantje2006 Wennepen Joepie01 Malin08 Alies05 Foreverfriend Mamzie Zippie Lynette84 Shezze Franny Zoe1976 Bink1976 Dagmar1974 Mamatje Gwenolyn Moons (geen mobieltje) Buddy's: Anoniempjuh <-> Floor20 Anoniempjuh <-> Lara85 <-> Germini Anoniempjuh <- Channie Boomer2009 <-> Lindavnr <-> Eliesah Channes <-> Vriendlief <-> Kussiexx Darcy <-> Channie Darcy <-> Anouk1 Dianne <-> Britteke Lara85 <-> Floor20 Linda -> MvS Marye1986 <-> Minke1979 <-> Boba80 Naatje80 <-> 2 mei-mama's Setti <-> Kleintje88 <-> Funnyme Stroopie <-> MariaO Sherly182 <-> Nijnja
Stroopie: Fijn dat je kunt gaan tekenen voor je huis! Ën sterkte met je dochter. Boomer: Hopelijk is bij de jou de hypotheek ook snel rond! Ik duim voor je! Hier: Aaaargghhh.... Na de eerste heldere druppels al een week of 2 geleden. Komt er vandaag uit bedie borsten gele prut. en nog best veel ook .... Ik vind het maar alles behalve fijn hopelijk blijft het hierbij voorlopig....
@ Diane: pfff wat rot zeg die buikpijn.... Mag ik vragen wat voor soort buikpijn het is (krampen ofzo?) @ Stroopie: balen zeg zo'n slechte nacht Hopelijk gaat het gauw beter met jullie dochtertje... Hier ook een enorm klote nacht gehad vanaf 3.30 wakker, kindje erg druk, enorm veel last van mijn buik, echt krampen en mijn vriend vond mijn buik mega hard en tja ik voelde het zelf ook wel... Uiteindelijk weer licht in slaap gevallen maar toen ik vanmorgen wakker werd had ik nog steeds enorme buikpijn en krampen, onderin mijn buik en dan aan de rechterkant ook steken (zelfde als wat ik een paar weken terug ook had maar dan nu wat erger) en het wil maar niet weg!!! Heb de verloskundige gebeld, en toch ook nog verteld van die slijmprop en de assistente zou het doorgeven en de verloskundige terug laten bellen... Als het erger werd moest ik meteen weer terug bellen! Pffff waarom moet ik altijd van zulke dingen krijgen En ik kan niet eens naar de verloskundige toe als het zou moeten of ik moet op de fiets want er is geen auto thuis mijn vriend heeft mijn auto mee en zijn auto staat bij zijn baas!! Het lijkt me niet dat het iets van weeën zijn, dat zou toch niet kunnen zeker zo vroeg? :S Bovendien lijkt het me dat die nog veel pijnlijker zijn..... Er zit wel een patroon in van soms ineens wat meer kramp en dan dat het ietsjes afzakt maar wel constant krampen....
kleintje: Ik had om de tien minuten voorweeen. Gelukkig dat is afgezakt. Ik kan het beste als hardebuiken gevoel omschrijven maar dan de hele tijd, lekker vaag he. Het is een beetje zoals jij omtschrijft. Goed dat je gebeld hebt! En als er echt gekeken moet worden komen ze toch bij jou? Rustig aan meid!
Ja denk het wel dat ze dan hierheen zouden komen..... Ze heeft me net terug gebeld en ze dacht dat het misschien een blaasontsteking was maar heb daar vorige week al op laten testen gewoon voor de zekerheid was niks aan de hand, zou ik dan nu weer moeten laten testen? ook kon het zijn dat mijn baarmoeder erg gevoelig is en doordat de kleine erg druk is ik daardoor meer last krijg van buikpijn / krampen... Moest nu paracetamol nemen en rustig aandoen (lees: op de bank liggen) vanavond om 17.30 zou het echt veel rustiger moeten zijn, zo niet dan moet ik opnieuw bellen en dan komt ze kijken... Als het nu veel erger wordt dan moet ik eerder bellen! Vergeleken bij vannacht is het nu wel minder maar nog steeds geen prettig gevoel Hopelijk trekt het toch wel weg! Want ik zou vanavond naar een speciale ladies night gaan met een vriendin om de film "komt een vrouw bij de dokter" te zien.... Zou zonde zijn als het niet door kan gaan
He vervelend zeg. Nou lekker rustig aan, misschien ff lekker badderen/douchen ff lekker ontspannen. En idd als het erger worden gewoon bellen hoor! Bij mij helpt rustig aan doen wel een beetje maar de pijn is niet weg. zo min mogelijk stressen, ff lekker tukkie doen. ect. Vind ik wel moeilijk hoor dat rustig aan doen.Hoop voor je dat het vanavond over is en dat je lekker naar de film kunt!
Meiden, jullie zijn hier zo actief dat ik het niet allemaal bij kan houden hoor. Kleintje, Ik zou lekker even in de douche gaan zitten en daarna met een warme kruik op je buik in bed gaan liggen. Waarschijnlijk zakt het dan snel. Hier gaat het ook niet echt lekker. Ik heb 2 weken geleden de harde buiken en voorweeën gehad. Vorige week de hele week rust gehouden en maandag weer proberen te werken voor 3 uur op de bso ipv kdv. Nou ik heb het geweten hoor. Het eerste uur heb ik niks gedaan (omdat er bespreking was) en daarna met de kids koekjes gebakken. Toen kreeg ik weer harde buiken. Toen ik op de fiets door de storm reed had ik continu een harde buik. Eenmaal thuis gaan rusten en ik bleef harde buiken om de 10 minuten houden. Toch de vk maar weer gebeld en moest onder de douche gaan zitten of een warme kruik en dan liggen. Na een uurtje gelegen te hebben met een kruik zakte het af. Dinsdag naar de bedrijfsarts geweest. Ik mag geen kdv of bso meer draaien. Ik mag alleen nog maar administratief werk doen en dan niet teveel staan of lopen. Ik moet om de 30 minuten pauze nemen en dan even een rondje in het gebouw gaan lopen en weer verder. Zo even aankijken hoeveel uur het lukt. Ik baal er wel een beetje van, want ik heb het idee dat ik het werk op mijn eigen groep niet echt heb kunnen overdragen. Ook zou ik vrijdag zwarte piet spelen en dit gaat ook niet door
Kleintje: Rustig aan doen hoor! Is het al wat minder? Houd je ons een beetje op de hoogte. Sterkte meis! Dianne:Fijn dat het bij jou wel al iets beter gaat. Wennepen: balen zeg! Maar als het maar snel weer wat beter gaat met jou en de beeb. Dat is het belangrijkste. Doe rustig aan hè! Sterkte.
@dianne, BAlen van die buikpijn!! maar fijn dat de vk meteen actie heeft ondernomen. Rustig aan doen hoor!! @stroopie, Wat zielig voor je dochtertje! dat schijnt zooooooo pijnlijk te zijn!! hoop dat ze snel weer opknapt!! @harde buiken, Zijn die bij jullie ook pijnlijk?? Joehooooooooooooeeeeeee 25 weken!! Vanavond naar mijn eerste zwangerschapsyoga!! Ben benieuwd!! Vraagje.............iemand een idee hoe ik een groot golfboard kan maken voor suprise?? heb mijn 'zoontje' getrokken en die is gek op golfsurfen........ ben niet zo creabea