Wennepen: rustig aandoen he meid Voorzichtig zijn!! HIer is het gelukkig afgezakt... hele tijd niks gedaan beetje op de bank gehangen en thee gedronken en de hond die lief bij me kwam liggen en dat hielp toch wel gelukkig! NU ga ik zo naar de bios hopelijk komt het dan niet terug als ik wat ga doen.... Maar goed denk dat ik dan toch een gevoelige baarmoeder heb??? Want ik heb eigenlijk niet zo heel veel gedaan! En nu het kleintje wat rustiger is zijn de krampen ook zo goed als weg toen ze zo druk was waren de krampen wel erg..... We houden het in de gaten! Wel balen dat de meeste hier niet gewoon zorgeloos zwanger kunnen zijn zonder krampen / buikpijn / rugklachten etc etc....
Kleintje, Doe wel rustig aan vanavond he! Ik zou idd even goed in de gaten houden wanneer je harde buiken krijg. Tja, dat zorgeloos zwanger zijn lijkt bijna alleen maar in de boekjes voor te komen. Marye, Gaat het met jou allemaal goed? Germini, De harde buiken mogen wel gevoelig zijn maar mogen geen pijn doen! Dan moet je echt rust houden (ik weet er helaas alles van) Het surfboard zou ik maken van hard stevig karton en dan uitknippen en verven met stoere dingen erop (of eventueel figuurzagen van dat dunne hout, erg gaaf). Het cadeau kun je in een doosje stoppen en dit onderaan vast maken? Ik ben echt super moe terwijl ik vanmiddag echt niks gedaan heb. Maar ja had slecht geslapen vannacht en vanmorgen druk bezig geweest natuurlijk. We gaan zo naar een avond over begeleiding die je krijgt als de kraamzorg weg is. Was een gratis infoavond dus ben benieuwd wat ze te vertellen hebben.
Bedankt voor alle lieve reacties.. Ja, ik denk ook dat het ze het vorige keer express niet hebben gezegd. En indd ben ik daar ook wel blij om anders had ik me echt alleen maar zorgen gemaakt. Voor lindavnr; ze hadden bij de 20w echo twee kleine plekjes (1 bij het hartje en bij de hersentjes) gezien. Het was niks ernstigs maar omdat het er twee waren moesten ze extra gecontroleerd worden door een gyn. Maar is alles dus helemaal goed met ons meisje en is helemaal gezond! Haha, voor mij is die echo zo duidelijk maar zal voor jullie even wat tekst erbij zetten haha .. Bekijk bijlage 31512 Zo dat was weer mijn verhaal, zal zo eens alles bijlezen en op jullie reageren hihi..
hey meiden net als gister weer ff snel want moet naar de vk jaja alweer haha kom daar gister was er niemand, dus ik dat spoednummer bellen, nou zegt ze dat moet een foutje zin want dinsdags hebben wij geen spreekuur... ik zeg nou t staat echt op mijn afsprakenlijst, beld ze vanmorgen terug, t moest vandaag zijn, ze hebben t waarschijnlijk verkeerd opgeschreven pfffff, moet zo dus weer. over geboortekaartjes:wij hebben een leuke gezien en ik heb nu een proefdruk maaruh jeetje je moet ze zelf in elkaar zetten, die van ons heeft zo.n doorzichtige stugge omslag eromheen en er zit een rose touwtje omheen, lijkt me wel een hoop werk maja vind m wel leuk..... eliesah fijn dat gister alles goed was!!!!!nu eindelijk toch helemaal gerustgesteld.... kleintje rustig aan doen hoor meid!!misschien een teken dat je toch nog te druk bent. laar fijne avond!!!!schoentjes....hmmm heb al een paar of 5 scaam schaam.... zo ff omkleden en naar de vk.. xxx
Stroopie; veel beterschap met je dochtertje.. Is indd errug pijnlijk. Hopelijk is het snel over bij haar! Wennepen; jeetje dat is niet niks dan. Lekker rustig aan doen hoor meid. Ik werk ook op een kdv (babygroep) maar merk echt nu dat het zwaarder word. Draag geen zware kindjes meer en zit toch steeds meer. Gelukkig hebben m'n collega's daar alle begrip voor. Kleintje; fijn dat het weer zo goed als over is. Enne hopelijk komt het niet terug bij de bios. Gewoon rustig zitten en lekker van de popcorn smullen hihi.. Wel vervelend zeg dat toch zoveel mama's hier kwaaltjes/klachten hebben.. wat dat betreft mag ik echt nog in m'n handen klappen. Het werk word wel zwaarder maar verder is het nog allemaal goed te doen. Gister middag had ik wel ontzettende buikpijn maar kwam denk door alle stress van die dag en toen ook nog gaan shoppen inde stad. Maar toen ik alleen maar ging liggen op de bank was het over.
Veel plezier vanavond bij de yoga, ben wel benieuwd hoe het was.. Enne sorry ik ben ook niet zo crea bea haha.. werk wel in de kinderopvang maar in dat soort dingen ben ik geen kei ! Succes iniedergeval.. Ow wacht misschien een grote doos scoren bij de supermarkt ofzo en dan daaruit een board knippen? En dan verven.. Wuhahaha ineens een idee..
@harde buiken: rust nemen is het enige wat werkt. Hier ook ervaring ermee, vooral na drukke dagen. Sterkte, meiden! @Eliesah: mooie foto! Wat geweldig, zo'n onderaanzicht @all: voor wie het leuk vindt: Gordon Ramsay's Hell's Kitchen (nieuw seizoen) start over een half uur
Harde buiken: "uitbuiken" wil nog wel eens helpen. Dan adem je naar je buik toe en probeert hem uit te zetten en dan te ontspannen. Bij mij werkt het meestal wel, maar ik heb ook niet hele erge of pijnlijke harde buiken, dus ik weet niet of het dan ook werkt... Voor alle moeder voor moeder dames: worden jullie ook zo boos over mensen die willen afvallen met HCG? Toen ik net bevallen was van Karel stond daar een heel artikel over in de Viva, nou die heb ik maanden niet meer gekocht, haha! Er was nu een goed item over bij kassa: Afspeelpagina/Vara Kassa Goed dat er op deze manier aandacht aan wordt besteed!
hoi hier het weekend ook al last gehad van een pijnlijke buik het voelde net of mijn buik uit elkaar ging knappen zeg maar er stond veel druk achter en kon moeilijk goed inademen. IS DIT DAN HARDE BUIK?????? heb het bij esmay nooit gehad namelijk. vandaag kreeg ze de mexxprik oo dat was zielig ze hoefde maar heel even huilen maar wat is dat massaal zeg het is net als of je naar een concert gaat zo druk in die rijen staan.
Dank jullie wel voor alle lieve complimenten voor ons kamertje heel leuk om te horen. Hier nog even een buik! (afgelopen zondag 24 weken en 4 dagen) de rest van de buikenparade (elke week) staat in mijn album. Oh ja dit is zo groot als het kamertje is er zit links meteen een muur (best klein dus) wij leggen alle spulletjes in de commode en dan hebben we voor overige spulletjes nog een kast op onze eigen kamer (bijv. luiervoorraad enz) Groetjes
ha meiden, ff snel bijgelezen en ga nu helaas niet veel reageren want we moeten nog eten tsjaa..drukke avond gehad haha. Maar mn vriend is nu bijna klaar met koken dus dadelijk smullen Morgen lekker samen vrij, 's middags weer voor een echo naar de gyn! ben deze keer wel benieuwd; de gyn kijkt nu goed mee naar de navelstrengen, omdat er in de één 2 bloedvaten zaten en in de ander 3...Dus even bekijken wat hij er over zegt. Zal ook eens vragen hoe hij denkt over werken; tot wanneer ofzo.. verder vandaag fijn geshopt. was wel best wel ff zwaar zo alleen op het einde, maar goed, met af en toe zitten heb ik het overleefd (hihi ben ook net 2.5 uur in de stad geweest en dan al de nodige pauzes moeten nemen ) Heb een leuke omslagdoek voor een van de kleintjes gekocht (hihi ja één..wil niet vanalles hetzelfde kopen ), een leuk shirt voor mezelf (helaas geen broeken, kon niets leuks vinden dus volgende keer maar weer..) en verder 2 hele leuke lingerie setjes Was ook blijkbaar hard nodig hahahah.. ik stond te passen, ff zo'n vrouw geroepen om te helpen omdat het allemaal nou niet bepaald goed zat met de cup die ik normaal heb (C80) Nou zei ze..ik zou toch wel zeker overgaan naar een E80. Ehhhhh wat??!!! E???? hahahah dat heb ik nog nooooit in mn handen gehad.. nou...aangepast en t zat echt super mooi hahah zie nu pas hoe mn andere bh's erg níet mooi zaten! hahah. nou, dinner is ready; fijne avond nog!
Bekijk bijlage 31548 dit is t kaartje wat we leuk vinden!Alleen dan moeten we dus zelf dat strikje doen, en eromheen zit zo'n doorzichtige omslag (zie je niet op de foto) die moet er ook omheen. In t echt is ie trouwens leuker hoor, want dan zie je dus die omslag en t rose is wat lichter, en de kaart is in ze geheel heeeeel licht glinsterend zeg maar...
Doet 't niet haha. Wij moeten het kaartje wat wij gekozen hebben ook een stukje zelf in elkaar zetten... 2 losse diertjes die er met een dubbel zijdig plakbandje op geplakt moeten worden zodat het zeg maar 3d effect is.
dankje! Mooi kaartje anoniempjuh! heel leuk! Ik vind het wel wat extra's hebben met dat strikje en die omslag... dan wordt het extra een bewaar kaartje. Wij zijn nog helemaal niet bezig met het kaartje, eerst nog even verbouwen dus dat komt in januari wel. Ik ga hem zelf maken ik ben grafisch ontwerper dus ik kan er op elk moment aan werken... We hebben wel al een beetje een idee... ik ga nu slapen want ik ben moe en ik voel aan mijn buik (want strak) dat ik erin moet welterusten
Bekijk bijlage 31568 owja ff een foto van me buikjes, heeft iemand van t topic buikfotos voor me gemaakt!!toppie he mooie buik johanna!! bij vk was alles goed!!bloedruk 120/55. gewicht +13!!!! over 3 weekejs alweer terug....
OH verhip! hihi ik kan dr op klikken dan zie ik 'm! Mooi kaartje inderdaad ano!! wel wat werk maar dan heb je wel echt iets speciaals inderdaad!!
Mooi kaartje ano Hier even gauw: Komt een vrouw bij de dokter is best een mooie film al vond ik het 2de gedeelte mooier dan het eerste gedeelte en er is een hoop weggelaten wat in het boek wel stond (maar dat is ook logisch aangezien het dan een nog langere film zou moeten worden ) Ik vond het vooral grappig op het laatst toen bijna de hele zaal (het was ladies night) allemaal zakdoekjes tevoorschijn haalde en je heel veel vrouwen hoorde snotteren Ik dacht dat ik daar ook last van zou krijgen door de hormonen maar nee dat had ik dus niet! Moest wel een beetje lachen toen het licht weer aanging en ik al die andere vrouwen zag met betraande ogen en uitgelopen mascara En nu ga ik gauw naar bed moet morgen weer paar uurtjes aanwezig zijn op het werk! Maar ik doe wel lekker rustig aan morgen! Weltrusten iedereen!
Anoniem, Dat is balen dat ze de afspraak verkeerd op de kaart gezet hadden. Ik ben benieuwd of ze er nog iets over zeggen. Lief kaartje hoor! En wat leuk dat je alle buikfoto's op een rij hebt. Zo kun je echt het verschil zien. Elisah, Nu je alles bij de echo gezet hebt zie ik het wel hoor, Echt super fijn dat alles goed is met jullie meisje. Johanna, Mooi buikje heb je hoor! En een knus en gezellig kamertje. Lindavnr, Leuk he, hoe je borsten kunnen veranderen door de zwangerschap haha. Gisterenavond naar een kindbijeenkomst geweest. Ik had er niet teveel van verwacht, maar het was echt super interessant! De verloskundige was er (van mijn praktijk dus ik kende haar al) een kraamverzorgster en een wijkverpleegkundige. Ze hadden het over de samenwerking en wat ons allemaal te wachten stond. Wat ik zei, echt super interessant en veel goede tips opgedaan! Ook hadden ze het over thuis bevallen of in het ziekenhuis. Mijn man was helemaal voor het ziekenhuis, maar nu gaat hij twijfelen!! Ahhh! Van het weekend er maar eens rustig samen over hebben. In principe heb ik me al aangemeld in het ziekenhuis, maar dat kan ook zo afgezegd worden. Waar gaan jullie bevallen en waarom?
Moet je je aanmelden in het ziekenhuis? Ik wil ook een bevalling in het ziekenhuis, maar vroeg het me eigenlijk al af... Maar ik ga ervan uit dat de vlk daarop wel een antwoord heeft. En gisteren heb ik een 'bevallingsboek' bij de bib gehuurd. Ik krijg de laatste dagen opeens een beetje een benauwd idee dat ik nu op 23 weken zit en het nog maar 4 maanden duurt. Maar misschien ook wel eerder! En ik en mijn vriend al helemaal weten er eigenlijk niets van. Gisteren vrieg ik hem: 'Weet je eigenlijk wanneer ik naar het ziekenhuis zou moeten voor de bevalling?' Hij zei: 'Ja, wanneer je vliezen breken' dus hij weet het ook nog niet. Ik ga hem straks maar een mondelinge cursus geven, want dat boek zal tie nooit lezen vrees ik... Ano; mooi lief kaartje! Hoe moet je dat strakjes gaan doen als je zoveel kaartjes na de bevalling moet strikken? Vriendlief mag flink aanpakken dan En die 13 kilo, je kon wel wat hebben he!! Wat een slankheid