Boba, wat een kl*tenieuws zeg!!! Die doomscenario's zijn zeker niet fijn om te horen en je zal wel slecht geslapen hebben, maar wel fijn dat de arts realistisch is. Maar dat dit een moeilijke tijd is voor jullie, is logisch. Denk aan jezelf en aan jullie prachtige kleintjes, en laat de rest maar zakken he! We duimen voor Ukkie!!!
Marije, heeeeel veel plezier toegewenst!! Geniet ervan!!! Zeg maar tegen je mannetje dat het een topvent is dat hij dit geregeld heeft voor jullie!
Boba; zat met tranen in m'n ogen je berichtje te lezen. Bah wat een naar nieuws.. Natuurlijk duimen we met jullie mee! Heel veel sterkte in deze spannend tijd.. Funnyme; wat gezellig dat je ook weer komt mee kletsen! Och wat zielig voor je twee meisjes. Hopelijk gaat het snel wat beter met ze. Lindavnr; oeps stiekem forummen op het werk hhihi.. Had je m'n echo nog gezien? Had er tekst bij gezet zodat je het nu wel kon zien haha.. Mex. griep spuit; volgens mij moeten er toch 21 dagen (3weken) tussen zitten? Marije; veel plezier dit weekend!! Geniet er lekker van.. Joehoei, wij gaan volgend week lekker een weekendje weg. Alleen nog mandag en woensdag werken en dan heerlijk ander halve week vakantie; heb ik echt even nodig. Merk zo dat het nu zwaarder word met werken.. Gister ook weer zo'n last gehad van m'n buik, net of je net na het eten gesport hebt zo'n soort gevoel is het. Misschien bandenpijn? Weet niet of dat nog kan haha.. Gister heeft m'n vriend zo'n lief pakje gekocht voor ons meisje. Als het in mijn maat was; liep ik er ook zo bij haha.. En hele lieve zwarte uggs had ie gekocht, was zo mooi toen ie het liet zien! Zal er straks een foto van maken! Vannacht hier ook een slechte nacht gehad, ben blij dat ik weekend heb en ga vandaag lekker rustig aan doen .
Boba, wat een schrik zeg! Natuurlijk draaien hier de duimen ook voor jullie! Sterkte de komende dagen! Funnyme, Top dat e er weer bent! Zou er niet aan moeten denken zo lang geen internet haha Beterschap voor je meisje! Marije, heel fijn weekend!!
Sophie werd vanmorgen vrolijk wakker en heeft een flesje op. Ik heb ze allebei naar het kdv gebracht (oh slechte moeder) en ik heb besloten dat ik lekker een dagje op bed met de laptop ga vertoeven. Ik heb zo'n last van mn rug en bekken. Minke, ik ben met de tweelingzwangerschap iets voor de 20 weken gestopt met werken. NOu ja het werken in de kraamzorg. Ik kon niet meer van de pijn in mn bekken. Toen ben ik wat klusjes op kantoor gaan doen. Maar toen ik met 23 weken aan de weeënremmers lag ben ik daar ook mee gestopt. Nu hoop ik nog wel een paar weken door te kunnen werken maar ik merk dat het gewoon heel zwaar word.
Ja ik ben dus met 22 weken gestopt en voelde me best rot daarover maar dat heb ik nu wel helemaal naast me neergelegd. Eliesah na je uitleg zag ik de echo ook pas goed en vind het prachtig om te zien!!Mooie foto hoor!!
ja dames als t niet meer gaat moet je ten alle tijden aan jezelf en de beeb denken. ik zelf werk nog 36 uur per week en na vandaag nog 9 weken werken en dan mag ik met verlof. Heb zelf een kantoorbaan dus verwacht dat ik t gewoon vol kan maken. Morgen de pret echo heb er nu al zin in!!!
Woehoe!!!! vandaag de pretecho gehad. Was echt byzonder en mooooi. Aanstaande oma was ook mee. Bekijk bijlage 31979 de rest staat in me album. Ook een duidelijke van het geslacht hihih
@ Boba: jeetje meis,wat ontzettend rot Je weet dat je er rekening mee moet houden, maar toch denk en hoop je dat het aan jou voorbij gaat en het echt niet ons zal gebeuren.. Pff..en zo zie je maar..dan is er opeens die kans dat je het wel gaat krijgen.. Lijkt me echt ontzettend rot. Ik weet hoe de spanning voelt van het hopen dat alles goed is en er geen voortekenen zijn, maar ik weet niet hoe het voelt dat je dan opeens te horen krijgt dat je er toch wel een kans op hebt zoals het er voor staat. Ik hoop dat het met jullie beide een beetje gaat en dat jullie kleine ukkies nog zo lang mogelijk bij je in je buik blijven... Ik duim heel hard voor jullie.. Gelukkig houden ze je nu goed onder controle, al zal dit wel een lang weekend worden.. Sterkte! @ Eliesah: hahah ja ik kon er nu wel iets van maken!! hahaha. Thnx voor de beschrijving en leuke echo foto! hihi. @ Lynette: mooi hoor, die 3d echo foto!!! Heb helaas niet de tijd om in je album te kijken maar dat doe ik thuis wel een keertje! @ hier: hihi actieve baby's in mn buik! leuk!!
@Boba Wat een naar bericht. Ik ga duimen voor je dat alles goed komt En je deze 2 kleintjes gezond en wel mag uitdragen.
Lynette moooiiii Wij zouden eigenlijk 7 december de pretecho hebben maar toen kreeg mijn vriend te horen dat hij voorlopig niet meer om de week op maandag vrij is en moest ik het verzetten Nu kunnen we 12 december om 6.30 ben ik terug naar bed gegaan en heb gelukkig toch nog even kunnen slapen maar wat ben ik brak nu zeg :S
Ik ga een lekker stukkie brie eten. En me meteen afvragen waarom ik ineens zo aankom hihi.... Tot straks
Boba heb even bij de tweelingmama's gereageered, pppfff, hele dikke knuffel van mij Marye veel plezier!!!!!! @all stars: ik zag die schoentjes, wat gaaaaaaaaf die wil ik ook, waar kan je die krijgen?
zijn jullie ook nog zo moe? Ik slaap ook niet lekker. Maar ik doe zodra het kan een tukkie 's middags