Maart 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lisil, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Boba ik blijf voor jullie duimen dat je dinsdag goed nieuws krijgt :)
    Fijn dat je vannacht in ieder geval toch wel redelijk goed hebt kunnen slapen!
    Het is ook niet niks en kan me voorstellen dat je er toch regelmatig aan denkt en over piekert...
    Veel sterkte meid!

Hier vandaag flink sinterklaas inkopen gedaan :p meteen ook weer even voor de baby gekeken hebben een leuk jasje, mutsjes en hele schattige slofjes/sokjes die maar 1 euro waren!!
    Verder is mijn vriend nu bezig met de kamer leeg te halen alleen de bank een klein tafeltje en de t.v op een speciaal tafeltje staat er nog dit i.v.m de vloerbedekking die ze woensdag komen leggen, aangezien hij doordeweeks nooit weet hoelaat hij precies thuis is heeft hij nu dus alvast de kamer voor een groot gedeelte leeg gehaald haha!

2. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    hoi meiden,

Leuk verhaaltje over canatct maken met je baby..... jammer genoeg wil mijn man niet zijn hand op mijn buik leggen omdat ie dit heeeel erg eng vind :S beetje jammer!

Kwaaltjes Sterkte ermee

3. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Boba, wat een verhaal meid, ik ga heel hard duimen dat de volgende echo gewoon beter is. Knuffel!!

Sherly, leuk gedaan met dat folie, en dan nog een muurschildering erbij, wordt vast erg mooi.

En.... de rest was ik alweer kwijt.

Hier ook pretecho gehad vanmiddag, was zo mooi, kleine was erg druk, hij was aan het gapen en stak zijn tong uit, zo grappig. Zal morgen ook even foto's plaatsen.

Verder vanmorgen fotoshoot gedaan, volgens mij is het erg mooi geworden. Wordt allemaal zwart/wit. Heb 1 sessie met witte lingerie en dan witte blouse los erover, en zonder blouse. en 1 sessie met zwarte lingerie en zwart vestje. Een paar met mijn moeder en met een groot wit laken. Ben erg benieuwd. Over ongeveer 2 weken krijg ik een stuk of 10 of cdrom. Zal ze dan natuurlijk in mijn album zetten.

Ook nog even geshopt bij prenetal, nog 2 setjes kleding gekocht. waaronder het setje wat hij als eerste aankrijgt. Verder nog een lakentje en hoeslaken voor in wieg, een borstel en kammetje en nagelschaar, dit moest ik nog hebben en dan ben ik klaar.

Fijn weekend nog!

Liefs Moons

4. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hey dames, rustig inderdaad dit weekend. Ligt nu ook iedereen nog op bed? Ik hoop het voor jullie, even tot rust komen zou geen kwaad kunnen voor sommigen.

Ik was om 7 uur klaarwakker. Soms een rare gewaarwording, zo vroeg op zaterdag en zondag. Ik heb weekenden voor de zwangerschap gekend waarin ik pas om 7 uur naar mijn bedje ging :)

Moons en Ano; ben benieuwd naar de pretecho's!! Neem aan dat het om een 3d echo ging. Lijkt me prachtig om te zien! Wij hebben met 18 weken ook 1x 3d mogen kijken bij de geslachtsbepaling maar het was maar een mager ding met allerlei rare bobbels in het gezicht :$
    De 15e hebben wij de 3d echo en ik hoop dat het gezichtje al wat bijgetrokken is haha.

Morgenochtend gaan we gewoon trouwen! Eigenlijk voelt het nu best wel raar! Gisterenavond nog over gehad met vriendje, dat we nu nog 1 dagje vriendje en vriendinnetje zijn hihi, morgen al niet meer.

Dus mocht ik jullie niet meer spreken, tot donderdag ofzo. We gaan natuurlijk de kou, regen en wind trotseren in een caravan in het Belgische berglandschap haha. :D

5. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Hey meiden,

even snel een berichtje op de vroeg zondagmorgen...

Dadelijk pretecho!! Spannend!!8)

6. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Chantal, have fun!!!

7. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Tjee Boba, wat een zorgen ineens. Ik hoop zo voor jullie, dat je de kleintjes nog een paar weekjes bij je kan houden. Spannend dinsdag. Ik denk aan jullie.

Sherly, leuk zo'n lolifantje op het raam.

Boomer, gezellig dag morgen en geniet nog van het vrijgezel zijn. :D
    Veel plezier in de Ardennen. Wij hadden alleen maar regen met onze huwelijkstrip, maar je hebt dan wel oog voor wat anders. :p

Wennepen, als ik jou was, zou ik me lekker ziek melden. Die harde buiken zijn er niet voor niets he. Daar moet je goed naar luisteren.

Zag dat sommige een 3d echo hebben gehad. Leuk om al die foto's te zien.

Alle meiden met kwaaltjes, sterkte ermee. Je kan er helaas weinig aan doen.

Hier nog weinig kwaaltjes. Tja...achter je peuter aandraven, wordt wat moeilijker en op de grond zitten met haar wil ook niet zo meer. Maar voor de rest heb ik niks te klagen.

Dinsdag hebben we sleuteloverdracht van het nieuwe huis. Joepie, kunnen we eindelijk beginnen. Als ik jullie allemaal zo hoor over het inrichten van de babykamer, dan wil ik ook. :)

8. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @all: ben hier op dit moment wat minder, beetje moe maar verder gaat alles prima!!!!!!

@Lindavnr: foto's!!! Ben heel benieuwd naar het kamertje :).

9. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Goedemorgen!

Net lekker weer alles bijgelezen. Gelukkig waren het niet zo heel veel pagina's, is ook wel eens anders ;)

@Kleintje, nog niks van de garage gehoord verder maar ik ga er ook wel vanuit dat we dan een nieuwe krijgen ofzo :p Ik hoop in ieder geval niet de dagwaarde en klaar... maar dat zal niet ivm garantie (hoop ik)

@Ano, ja duur hé al die stomme auto dingen!! Ik weet niks van onderdelen maar ondertussen wel dat álles wat ze ermee doen duur is... Pff jij was ook een hoop geld kwijt dan!!
    Ik heb even gekeken en we hebben inderdaad hetzelfde zw. sch. dagboek! Haha!
    Ben benieuwd naar je echo's!!

@Boba, wat een vreselijk bericht zeg!! :( En wat een onmogelijke keuze waar jullie dan straks misschien voor komen te staan. Ik blijf duimen dat ze gewoon nog lekker even veilig bij jou blijven zitten!!
    En wat fijn dat ze jullie nu wel heel goed in de gaten gaan houden, ik ga meeduimen voor goed nieuws dinsdag!!

@FunnyMe, gezellig dat je weer terug bent!! Hoop dat je meiden snel opknappen. Hier alles goed maar wel veel gekletst hoor :p Werk is erg verschillend geloof ik. Iedereen doet in ieder geval wat het best is voor de beebjes (en zichzelf)
    Ik werk nog wel fulltime (hopelijk tot eind januari).

@Lynette, mooooi echofoto's zeg!!! :)
    Wij mogen a.s zaterdag voor de pretecho. Ben heel benieuwd (oma's gaan ook mee...). Nog meer meiden die voor pretecho gaan?

@Linda, schattig hé die allstars! Ik heb ze hier via het forum gekocht. Zien er errrug schattig uit op het plankje in het kamertje!

@Dianne, dat is schrikken!! Wat fijn dat alles goed is.

@Meiden die slecht slapen, heel veel succes, wat vervelend zeg! Ik ben ook vaak wakker 's nachts maar val gelukkig wel snel weer in slaap.

@Lindavnr, balen zeg van je auto!!! Stomme idioten die niet uitkijken! Gelukkig wordt alles vergoed maar't is wel een gedoe ja!!

@Vriendlief, mag ik vragen waarom je vriend het eng vindt? Kan hij dat uitleggen of is het meer gevoel?

@Hier, nog steeds alles super. Wel heel moe en daarom 's avonds weinig puf meer om nog hier te komen... sorry :( Vanmiddag op kraamvisite bij m'n nicht en zsm naar Komt een vrouw bij de dokter!!
    Verder behalve maagzuur en moe nog weinig last van kwaaltjes.
    Vannacht wel veel kramp in m'n buik dus veeeel wakker!!

Nou ik ga lekker even ontbijten want er komen net lekkere warme broodjes uit de oven ruik ik :)
    Liefs Laar

10. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    kussie mooi buikie hoor!!

dames ik ga jullie ff spammen met onze mooie meid!!!

hier de eerste!

Bekijk bijlage 32453

11. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
  12. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
  13. boba80

boba80 Actief lid

18 mei 2009
    314
    0
    0
    @ Setti....alle reden om trots te zijn...wat een mooi meisje

Hoop dat ik vrijdag (dan hebben we een pret-echo gepland staan die we i.p. gewoon door willen laten gaan) ook zulke mooie beelden van onze twee boys zullen krijgen.
    In het ziekenhuis raadde ze het ons af om vrijdag een pret-echo te laten maken...ik krijg in het ziekenhuis namelijk al zoveel echo's.
    Maar in het ziekenhuis zetten ze de beelden niet voor me op DVD en kijken ze vooral naar de orgaantjes enzo.
    En bij een pret-echo meer naar het kindje in z'n geheel en ik wil zo graag straks bewegende beelden hebben van de boys...ook als het toch fout af mocht lopen.

14. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Wij hebben met de meiden ook pretecho's laten maken. Meiden werkten niet mee dus wij mochten nog een keer of 6 gratis terug komen. Dus van de meiden hebben we een hele dvd vol film en een heleboel fotos op dvd. Van dit kindje niet.

Ik ben ziek. Blegh... alles wat ik eet of drink komt er meteen van boven of onder weer uit...

15. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ik geef je groot gelijk zo'n dvd is echt super ewoon doen hoor anders krijg je spijt

16. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Ja hoor, Boba, gewoon doen. Het is ook goed om een keer voor je plezier naar de baby's te gaan kijken, als je niet zo in spanning zit of het wel goed is.
    En als je ziet wat een mooie foto's Setti en anderen laten zien...

Wij krijgen een pretecho op 11 december, ben benieuwd of de kleine zich een beetje laat zien, de vorige keren was hij een beetje camera shy!

17. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Gewoon lekker doen boba, da's een harstikke mooi voor nu en een geweldig mooie herinnering voor later!! :)

@ Setti: Leuk hoor, al die foto's!! :D
    Ik ben zelf niet zo van de 3d echo's hihi, vind het altijd een beetje eng eruit zien :p maar da's gewoon iets stoms van mij haha.

@ Linda: hahah ik zal eens kijken of ik dadelijk een foto kan plaatsen van hoe het wordt. maar tis nog helemaal zonder details hoor haha. gewoon geschilderd en meubels op zn plek, that's it.
    Heb net plakletters besteld die op de meubels komen :D Vind ik zo vet! :D

Vind het nu zooo heerlijk om het kamertje binnen te lopen en ff te kijken in de kasten enzo :d hahah heerlijk hoe dr nu echt spulletje in liggen enzo! :D
    Volgende week zaterdag gaan we shoppen voor matrasjes, aankleedkussens enz. :)

18. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    lindavnr, wat gaan jullie voor tekst op de meubels zetten?

19. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Op de kast.. Linker deur 'kleertjes ...' (naam) en rechter deur 'kleertjes ...'

Op de lades tussen de dueren in: Rompertjes, sokjes, schoentjes

En op de commode ben ik er nog niet helemaal uit hihi, maar in ieder geval deurtje links 'verzorging' en deurtje rechts 'luiers'
    De lades heb ik nog niets voor besteld, geen idee wat daar precies in komt te liggen :p haha.

En op de bedjes komen de namen te staan.

En op de box komt op de lade; Speelgoed & Knuffels.

Deel Deze Pagina