Maart 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lisil, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    zal ff fotos van de meubels uploaden, wordt ht al wat duidelijker ;)

2. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Wij hebben een kamertje waar dat op staat. Ja zonder naam dan. Maar kleertjes, jasjes, sokken, mijn bedje enz leuk hoor!

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Oh die van de babydump?? Die vond ik zooo leuk! :D:D

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Bekijk bijlage 32531

tadaa :)
    daar komen dus de plakletters op.

(in mn album staan nog een paar fotos.. haha zal ze hier maar niet allemaal neer gaan zetten ;) maar dan zie je ook de rest van de kamer)

5. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ja inderdaad van babydump (google anders een babykamer paris)

6. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    jaa ik ken 'm... wist meteen welke je bedoelde hahah.
    hihi weet zelfs waar ie in de babydump (in Eindhoven) staat hahah. Op de bovenste verdieping helemaal in het hoekje..
    maar jullie hebben hem gok ik niet in Eindhoven gekocht ;) hahah.

7. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    nee wij hebben hem in roosendaal gekocht

8. Minke1979

Minke1979 Actief lid

8 sep 2009
    326
    0
    0
    Noord-Holland
    lindavnr mooie kamer hoor!!
    gaaf zeg! Ik wou dat wij al zo ver waren...
    Bij ons is het echt nog een bouwkeet. Er moet een zolder in dat kamertje komen maar 4 weken geleden brak onze timmerman zijn sleutelbeen en er is dus nog niets gebeurd, morgen horen we meer over zijn herstel ofdat hij een collega in dienst neemt en het hem laat uitvoeren. Ik krijg het nu toch wel benauwd. Ben dinsdag 25 weken en heb zin om een beetje aan de inrichting te gaan werken. We hebben nog geen idee qua kleur enz (net zo'n drama als namen verzinnen; alles wat ik verzin keurt mijn man direct af, STUGGE fries, sorry moest even klagen)....

9. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Gaaf Linda!!!!!!!!!!! Heel mooi, welke kleuren gaan jullie kiezen voor de aankleding of gewoon wit/creme?

Onze kamer wordt zo'n beetje alle kleuren van de regenboog haha, nou er zit wel structuur in hoor hihi. Bij ons komen de namen boven de bedjes :). Mijn mobiel en de canvasdoeken voor de namen staan in de verf dus weer een stapje verder voor vandaag :).

Vind trouwens die 3d echo ook maar eng haha maar wij hebben vaak genoeg een echo en ik snap wel als je er maar twee hebt dat dan een pretecho super leuk is.

10. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    Pfffffffffffff 25 pagina's doorspitten valt niet mee!! alles vluchtig gedaan dus niet alles meegekregen, sorry!!

@boba,
    He meid, wat een naar nieuws!! ik hoop van harte dat het goed blijft gaan met ukkie en dat ukkie en pukkie lekker samenblijven!sterkte!

@lara,
    Dat wat jij verteld over spelen met je baby heb ik toevallig afgelopen woensdag bij yoga gehad!! beebje trapt wel lekker dan maar gaat nog niet richting mijn hand. Heb het ook nog niet elke dag gedaan hoor was veel te druk, dus misschien lukt het dan?

@lindavnr,
    Wat balen van je auto zeg!!

Hier erg druk geweest de afgelopen week. Had 3 avonden achter elkaar een feestje en moest dan elke keer weer om 5.45u op. DAt gaat niet meer als je zwanger bent heb ik gemerkt. Gisteravond op het feest vreselijke pijn! Alsof mijn kindje er als een ei via mijn buik uitkwam! Nu weet ik wat een harde buik is! vandaag op het werk ook last ervan. Ben gewoon te druk! Nu gelukkig een weekje vrij! Ben wel druk, maar hoef in ieder geval niet te werken, dat scheelt!

Woensdag ga ik de mex. vaccinatie halen. Twijfel nog steeds. Hoop dat ik rust vind na woensdag!

11. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hahah ben benieuwd naar jullie kleurtjes-kamer!! :D:D
    Wij gaan de aankleding juist wel wat kleur gebruiken. We hebben het algemene in pastel-tinten gehouden, maar net als het aankleedkussen, beddengoed enzo, dat wordt allemaal met wat meer kleur :)

De namen boven de bedjes, op de muur dan denk ik? of met een schilderijtje ofzo? ben benieuwd!! :D

12. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Hey Dames!

Ik heb echt een aantal pagina's gelezen, maar ik ga niet op alles reageren. Ben daar echt veel te moe voor. Dus ol ga het vanaf nu wel weer bijhouden.

Lindavnr: Fijn dat jullie al zover zijn met het kamertje!

Eliesah: Mooie Uggs (L) Ik wilde ze ook voor onze kleintjes, maar vindt ze toch wel erg duur, voor die paar weken dta ze het aankunnen. Dus oik twijfel nog erg.

Minke: Balen joh van die timmerman! Hopelijk komt dat snel goed en gaan ze dat zoldertjes timmeren!

Boba: Fijn dat je niet weer van die vreselijke dromen hebt geha.d Ik duim voor positief nieuws a.s. dinsdag!

Hier: Parijs was geweldig! Veel te veel gelopen. Nu overal pijn. Zouden vanochtend nog naar een museum gaan, maar hebben de auto richting huis maar gepakt. Ik kan niet meer op of neer, maar het was het dubbel en dwars waard! Ik heb een hele leuke jas gekocht van GAP maternity en kreeg ook nog eens 30% korting. Echt wel beter!

Nu ga ik even alle was opruimen,eten en languit op de bank. Morgen ons geregistreerd partnerschap en de 3d-echo!

13. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hi meiden,

ook hier vluchtig bijgelezen en wil vooral Boba een hart onder de riem steken. Ik hoop op goede berichten, meis.

Lindavnr, mooie kamer, wat knus gaat het worden.

Setti, prachtige echofoto's!

Hier alles goed, wel sneller moe en helemaal na een ochtendje uitwaaien op het strand vanmorgen... het regende en waaide hard, ik ben al de hele dag rozig en ga vroeg tukken.

Fijne avond allemaal!

14. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek

Ik wens je een fijne dag toe, wat een mooie vooruitzichten, gefeliciteerd alvast :)

15. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    linda mooie kamer hoor!

marye veel plezier en vast gefeliciteerd.

16. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    He ladies,

Kreeg geen emails ineens en besloot net maar even te komen kijken....

Boba nogmaals heel veel sterkte en ik duim voor je!

Veel met 3d echos zag ik, leuk. Wij doen dat niet, bij vorige zwangerschap ook niet gedaan trouwens toen we fotoshoot van buik laten maken en die is erg gaaf. Weet nog niet of en wat ik deze keer doe.

Gisteren verjaardag van mijn dochter gevierd, 2 jaar alweer en het was erg geslaagd.

Op dit moment voel ik mij niet lekker, iets wat lijkt op harde buiken denk ik en heb steeds meer angst om weer te vroeg te bevallen maar goed we hopen dat deze uk langer blijft zitten.

Ledikantje vandaag opgezet, nu alleen nog de lamp en het rolgordijn en de muurversiering en dan is het wel zo;n beetje klaar en kunnen we alles inruimen.

17. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    setti mooie fotos meid!!!!

boba spannend hoor dinsdag weer een echo, maar ga heel hard duimen dat alles idd gewoon goed is!!!!

boomer heeeel veel plezier morgen!!!!jaja dan ben je eindelijk man en vrouw, wij zijn nu een half jaartje getrouwd maar zeg nog steeds vaak vriend hahaha!!!maak er wat leuks van!!!

kussiexx fijn dat het gelukt is, kun jij hier ook lekker spammen met je fotos haha.

xxx

18. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hier wat echo foto's.

Ik heb geen scanner dus heb er met me toestel een foto van moeten maken,dus foto van foto, niet zo scherp dus op deze manier, maja je ziet genoeg haha.
    Bekijk bijlage 32579

19. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    EEn gewone 2D, hier ligt ze lekker relaxed, met 1 armpje bij d'r mond.
    t voorste beentje gebogen, en het achterste beentje schuin naar boven tegen de rand aan en dan af en toe een beetje schoppen, was goed te voelen haha.
    Bekijk bijlage 32580

20. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    Pffff depri bui.

Morgenochtend naar UWV voor vleeskeuring voor WIA :( heb er zo zin in. Pfff die hormonen werken nu niet lekker mee :) ben benieuwd wat ze gaan zeggen over mijn zwangerschap. Als hun iets slechts zeggen ben ik bang dat ik me ook niet in kan houden na al die fouten die hun hebben gemaakt waardoor ik nu al 8 weken zonder geld zit :x

Sorry moest ik even kwijd.

Bedankt voor de felicitaties. Dinsdag ben ik echt jarig :D

Deel Deze Pagina