Heej meiden, Wat een ontzettend lieve 3d echofoto's!!!! Kreeg echt kippenvel van al die prachtige plaatjes. Kan bijna niet wachten tot het zaterdag is en wij ook mogen!! Boba wat fijn dat je je kindjes weer voelde gister! Soms werkt het echt hé om even te ontspannen dan opeens worden ze 'wakker' ofzo! Wat een mooie buik trouwens! Leuk om ze zo naast elkaar te hebben! Germini, het is bij mij ook echt niet elke keer hoor dat ons kleintje op onze handen reageert. Is inderdaad een kwestie van veeeeeeeeel doen. Maar pffffff ik ken het hoor, drukdrukdruk en dan ook nog genieten!! Funny, succes met het nemen van een beslissing . Wat is de reden dat je het nu eigenlijk niet wilde doen? Werk ze vandaag, ik ga rennen anders ben ik nog te laat ook! Liefs Lara
Geweldige 3D foto's, kan nu niet meer wachten tot vanavond! Boba: super mooie buik! En fijn dat je de beebs gisteren weer heerlijk voelde schoppen! Fijne dag allemaal!
Ik moet om 9.30 bij de huisarts zijn. Heb ontzettende hoofdpijn en pijn in mn buik, net onder mn borsten. Lijkt wel of er iets heel strak onder mn borsten zit. Wist niet zo goed of ik de vk of de ha moest bellen. Dus voor de zekerheid maar de ha gebeld. Die wilde dat ik er binnen 3 kwartier zou zijn. Ik verwacht geen pre-eclamsie ofzo want mijn bloeddruk is nog nooit hoog geweest.
Funny me: Sterkte, ben benieuwd wat het is! Zou het kunnen zijn door het omhoogdrukken van het middenrif?
marye: gefeliciteerd! Missfrodo: gefeliciteerd met jullie dochter! settie: Mooie foto's! ano: ook erg mooie ego! lynette: succes bij het uwv! Moons: wat een plaatje!! erg leuk die gaap, bijzonder dat ze dat zo mooi kunnen zien met een ego! kleintje: hoe is het nu meid? Boba: wat een mooie buik! Goedemorgen meiden, Hier even lekker rustig weekend gehouden, nou geprobeerd mannetje zit niet zo lekker in zijn vel en dat is niet leuk Mijn hormonen helpen niet echt mee, kan echt weinig hebben. Mijn zoon heeft zaterdag zijn schoentje gezet. Ik had niet gedacht dat hij dat al zo goed begrijpt. Hij kwam smorgen beneden en riep: "mama mama pietje schoentje!". En toen: "Wauw autoooooos" de rest van de dag is hij alleen maar met zijn autoos in weer geweest. Smelt! Volgende zaterdag komt sinterklaas echt op bezoek (nou ja de kadootjes dan). We gaan lekker met zijn drieetjes gourmetten, het is immers de eerst en de laatste keer dat we met zijn drieetjes sinterklaas vieren. Twee week later is meneertje jarig en dan is het ook al bijna kerst wat een mazzel!
Geen idee, maar omdat ik ook ontzettende hoofdpijn heb en veel vocht vasthoudt heb ik toch maar even gebeld voor de zekerheid.
Hoi mama's, pff wat een weekend hebben we achter de rug zeg.. Het ging niet zo lekker met me; van de week had ik al wat last van m'n buik en nou is het sinds zaterdag avond erger geworden. Ik lag zaterdag avond met 39 graden koorts in bed; huisartsenpost gebeld en moest gelijk langs komen. Zijn gelijk door gestuurd naar de verlos afdeling in het ziekenhuis. Daar hebben ze allerlei onderzoeken gedaan.. Pff was niet echt een pretje.. Bloedprikken, urine controleren, afscheiding controleren en we mochten wel weer naar ons meisje kijken. Met ons meisje is gelukkig alles goed.. De uitslagen waren verder ook allemaal goed. Werden weer naar huis gestuurd en moest gister ochtend weer terug komen. Pff derde nacht weer bijna niet geslapen! Weer allerlei onderzoeken gedaan, en alles weer goed gekeurd. Waarschijnlijk ben ik gewoon te druk en zegt m'n lichaam dat ik echt even rust moet nemen. De koorst was gelukkig wel al wat gezakt; zodra het weer hoger word moet ik gelijk terug komen! En dinsdag moet ik zoiezo terug komen om te kijken hoe het met me gaat.. Ze snappen niet helemaal wat het nu precies is; ze denken hevige bandenpijn maar met koorts komt bijna niet voor. Ach ja heb ik weer haha.. Dus ja zit nu eigenlijk verplicht thuis en dat vind ik helemaal niet erg.. Heb nog steeds onwijs last van m'n buik. Als ik gewoon lig of zit is er niks aan de hand maar zodra ik beweeg, vooral met draaien in bed en stukjes lopen. AU AU AU.. Zit nu lekker 2 weken thuis en kijken dan wel weer hoe het gaat en anders toch echt minder werken. Meisje is wel ontzettend druk in m'n buik; heb dr nog nooit zo goed kunnen voelen en zien bewegen. Prachtig ! Dat maakt toch weer veel goed..
Meiden wat een mooie ECHO foto's!! Wij hadden zaterdag pretecho en hebben maar 2 mooie foto's waarbij het meisje nog een beetje in de placenta dook. Het jongentje liet zich helemaal niet zien... Marye gefeliciteerd met deze dag!! En veel succes vandaag, hopelijk lukt de echo bij jou wel goed!! (bij ons al 2x niet zo dus houd rekening dat het moeilijker is bij een tweeling) Eliesah rustig aan, gelukkig niets ernstigs. Lekker hangen thuis! Funnyme; ben benieuwd wat je dokter zegt! Hier lekker hang dagje weer. groetjes tot later!
@ Funny-me...hoop dat het niets ernstigs is...sterkte @ Eliesah pak lekker je rust Verder hier vanacht heerlijk geslapen. Vanochtend werd ik ook wakker met 2 schoppende kereltjes in m'n buik..dus mijn dag kan al niet meer stuk. Manlief heeft net de schilderspulletjes voor me tevoorschijn gehaald dus ga straks maar wat leuks verzinnen om te schilderen voor boven de bedjes in de baby-kamer. Zit nog een beetje te twijfelen welke afbeeldingen ik zal nemen...maar daar kom ik vast wel uit. Vanmiddag komt m'n moeder...en die blijft hier ook even. Morgen de grote dag want dan hebben we weer een groei-echo. Hoop zo dat de doorbloeding van de navelstreng van Ukkie verbeterd (of in ieder geval niet verslechterd) is...en de kereltjes het nog gewoon goed doen.
hey meiden, @marye, Alvast gefeliciteerd!! Geniet lekker van alle leuke dingen vandaag!! @funny me, Hopelijk is het niets ernstigs!! sterkte! @eliesah, Dat is schrikken!! hoop dat je je snel weer beter voelt. Rustig aan doen he!! Wat een mooie echofoto's allemaal!! oooooooohhhh ik mag 11 december pas!! duurt nog zolang!!
Boba fijn dat je goed geslapen hebt en dat je kindjes lekker aan het trappelen zijn!! Hopelijk betekent dat dat ze zich lekker voelen! Ook fijn dat je man er is en je moeder komt. Nog maar 1 dagje dan weet je weer meer! toi toi toi ps mooie buik heb je trouwens!!
Bloeddruk was 150/95 140/88 140/85 150/90 Ben bij de ha geweest, die heeft de 1e 3x mijn bloeddruk gemeten. Hij vond mn onderdruk te hoog (ik begon in mn zwangerschap met een bloeddruk van 90/60). Moest van de ha naar de vk. Vk zei dat ik wel alle symptomen heb van een zwangerschapsvergiftiging maar dat het zo vroeg is in de zwangerschap. Ik zou eigenlijk om 2 uur naar het SFG moeten (3kwartier rijden) maar denk dat ik toch maar even bel of ik niet naar het dirksland of spijkenisse kan (20 min rijden)