@ Funny: succes bij de huiarts meid! @ boba: mooie foto's!! Je hebt echt een hele buik al zeg! Groeit goed! Ik zal voor je duimen morgen!! @ eliesaH: Rustig aan doen hoor! Fijn dat je 2 weekjes thuis bent..en als het daarna niet gaat gewoon echt aangeven!!! @ Marye: Veel plezier vandaag!!! @ hier: op het werk, saai.. zucht. Hebben jullie dat trouwens ook; dat je 's nachts er weer minstens 3 keer uit moet voor te plassen..pff. En ook overdag, volgens mij zie ik wel 10 keer de toilet overdag..als het niet meer is. Bij elk klein plasje moet ik al gaan, omdat anders mijn hele buik zich aanspant. Als ik dan geplast heb (5 druppeltjes...haha) dan is het weer goed.
@ Funnyme: hmm das inderdaad een hoge onderdruk. Pf, zwangerschapsvergiftiging dus misschien? Kunnen ze dat testen of iets? MOet je d'r alleen heen vanmiddag of gaat er iemand met je mee? Kan me voorstellen dat dat wel prettig is, iemand erbij. Hopelijk is het in ieder geval geen zwangerschapsvergiftiging!! Sterkte meis!
Mijn mannetje komt uit zn werk door naar het zh. Ik verwacht neit dat ze me gaan opnemen ofzo (verwachtte de vk ook niet) maar goed kan altijd natuurlijk. En het zal heus wel meevallen. Tis alleen raar dat mn bloeddruk ineens zo hoog is geworden. Ik heb altijd een lage bloeddruk gehad. Er zaten geen eiwitten in mn urine dus dat is wel weer een goed teken.
hmm oke, ik hoop dat het allemaal in ieder geval mee blijkt te vallen! Gaan jullie meiden ook mee of heb je al iets kunnen regelen? Is toch wel een heel gedoe zo zeg, als je zelf even uitvalt...je moet toch maar iets achter de hand hebben!
De meiden zitten op het kdv. Dat is open tot 1830 dus ik mag hopen dat ik dan wel weer thuis ben. En anders moet ik mn moeder maar even vragen of ze de meiden kan ophalen.
Boba mooie foto's meid Funny: hopelijk geen zw-vergiftiging Wij zijn buddy's he? Zal ik je even mijn nr pben dan kan je me smsen mocht er iets ernstigs zijn! Hopelijk valt het mee! Eliesah: rustig aan meid Hier lijkt het slechter te gaan Steeds vaker krampen in mijn buik! Steken rechts onderin mijn buik en vaker misselijk (ondanks dat ik regelmatig eet en al weken niet meer misselijk geweest ben) ik had zojuist ook wat bruin/rood slijm en schrok me kapot!!! Ik heb namelijk helemaal geen seks ofzo gehad wat het bloed (althans dat neem ik aan want zo zag het eruit) zou kunnen verklaren! Ik moet vanmiddag zowiezo naar de verloskundige en ik zal daar even mijn probleem voorleggen en vragen wat het kan zijn..... hopelijk is het niks ernstigs! Het goede punt is wel dat ik de kleine toch nog wel regelmatig voel....
Ja doe ik! Iemand enig idee wat het misschien zou kunnen zijn waar ik last van heb? Vroegtijdige weeën lijkt me niet denk ik aangezien je dan toch bijna constant krampen moet hebben? En dat heb ik niet.... Het komt wel opzetten en trekt dan weer weg en dan heb ik er even geen last meer van en dan komt het ineens weer terug... Met name in de nacht als ik wakker wordt heb ik er last van en s'ochtends...
Komen de krampen/ harde buiken regelmatig? Dan kunnen het wel weeën zijn. Heb net tegen mannetje gezegd dat ik ook wel even alleen naar het zh kan. Hoeft hij geen vrij te nemen en kan hij de meiden ophalen.
hmm wat vervelend kleintje dat je zo aan het trubbelen blijft. Ik denk dat je gewoon even vanmiddag het beste af kan wachten, voordat hier al dingen gezegd worden die het misschien wel zouden kunnen zijn.. De vk heeft er toch meer verstand van Kan me voorstellen dat je schrok van dat slijm!! Succes vanmiddag en we horen het wel van je hè! Sterkte!
funnyme, ook ik zal je ff pben ivm buddy's hopen is t geen zw vergiftiging. Probeer vandaag lekker rustig aan te doen ook al ist moeilijk. Kleintje nee ik heb echt geen idee ja van de sex kan het komen maar als je dat de afgelopen 2 dagen niet gehad hebt weet ik t ook niet. Veel suc-6 vanmiddag
Jeetje wat een spannend begin van de week met leuke dingen: trouwerijen en geregistreerd partnerschapppen, maar ook veel zorgen... Sterkte met alle bloeddrukken en andere verontrustende zaken.
funnyme, hopelijk geen zwangerschapsvergiftiging Kleintje, hopelijk kan de vk je vanmiddag geruststellen en is het niets ernstigs. Liefs Moons
foto's: Wat een mooie 3d foto's allemaal zeg! Wij mogen maandag 7 december. Ik ben echt benieuwd hoe ons ukkie eruit ziet. Funny, Heel veel succes in het ziekenhuis vanmiddag. Kleintje. Succes bij de vk, ik ben benieuwd wat ze zegt! Hier ook weer even minder helaas. Gisteren eigenlijk niks bijzonders gedaan (liggen wii-en op de bank) en savonds kreeg ik weer last van veel harde buiken. Gewoon 2 uur lang om de 4 minuten! Ik heb een kruik gemaakt voor mezelf en ben maar gaan liggen. Na 2 uur werd het minder en ben ik maar gaan slapen. Vannacht ook veel last gehad. Ik zou vanmiddag 2 uur op kantoor gaan werken, maar dat heb ik even afgebeld. Ik ga vandaag echt rustig aan doen. Ik vind het wel gek dat ik steeds zoveel harde buiken heb. Vooral als ze zo heftig komen als gisteren. Donderdag maar eens goed navragen aan de vk want ik word er een beetje onzeker van. Wanneer moet je nou bellen of wanneer niet? Ik heb ze al eerder zo snel gehad en toen moest ik douchen of een kruik pakken van de vk vandaar dat ik gisteren maar niet gebeld had. Ik vraag me ook af of ons ukkie hier geen hinder van ondervindt.
Wennepen: bij twijfel altijd bellen meid!! (moet ik zeggen haha ik ben hetzelfde hoor zo van; nou ik wacht wel even af maar van mijn vriend moet ik nu sneller bellen iedere keer!) Funny: ik duim dat alles goed is! Ik ga zo ook moet om 13.30 bij de verloskundige zijn... Daarna moet ik om 14.30 bij de fysio zijn maar goed is dus afhankelijk van wat de verloskundige zegt, hopelijk is het niks ernstigs en hoef ik niet voor controle naar het ziekenhuis ofzo! Al is vriendlief wel erg ongerust en zei aan de telefoon: ik heb eigenlijk toch liever dat ze je dan wel even doorsturen om alles te controleren! Gewoon om te zien dat het echt goed gaat met het kleintje..... Jullie horen zo snel mogelijk van mij en anders van een van mijn buddy's....
Jeetje meiden wat hebben we toch allemaal he.. Deze weken moest je juist meer energie en alles hebben haha.. Nou de meeste mama's hier dus niet! Bedankt voor alle lieve reacties.. En ik neem indd lekker rust; heb al 2 films gekeken vandaag en straks even tv kijken. Heerlijk relaxen! En wat werkt dat goed zeg! Had toch verteld dat ik een muziekknuffeltje had gekocht van Woezel & Pip; nou ons meisje reageert er echt op. Als ze druk is; zet ik het muziekje aan en word ze gelijk rustig. En andersom werkt het ook haha.. Zo lief ! Jeetje kleintje; veel succes vanmiddag bij de vk. Ben echt benieuwd! En Funnyme; jij ook veel succes vanmiddag! Hopelijk valt het allemaal mee net als bij mij.. Wennepen; zou gewoon bellen hoor voor de zekerheid. Beter te vaak gebeld dan een keertje niet. Toch? Lindavnr; wauw wat een mooi kamertje hebben jullie al! Lief zeg die bedjes zo naast elkaar . Ik zag ook hele mooie pret echo's voorbij komen. Super! Wij laten het zelf niet doen; best duur en vind het toch vaak erg op elkaar lijken. Is met de andere echo miss ook wel; maar die hoef je niet zelf te betalen hihi.. Koop er liever iets anders mooi voor; voor ons meisje . Net een mail gehad van m'n werk; nu weer gezeur omdat ik de laatste tijd te vaak ziek ben geweest. Moet op gesprek komen; ach ja kan ik gelijk aan geven dat het allemaal te veel is. Komt goed!
En Funnyme? Eliesah volgens mij in ieder geval een teken dat je rustig aan moet doen! Ik werd gisterenavond blijkbaar teruggefloten, was helemaal niet lekker. Nu ik mij rustig hou gaat het veel beter dus ik weet weer genoeg. Boba das fijn wakker worden! Hoop op goed niews morgen. Kleintje misschien deel slijmprop?
Elisah, Balen dat je op gesprek moet komen op je werk. Ik hoop dat het een beetje goed verloopt. Alles goed aangeven hoor meid. Kleintje, Ik wist echt niet of ik moest bellen, want had het natuurlijk al 2x eerder gedaan en kreeg toen te horen om in de douche te gaan of een kruik te nemen. Als ik het echt niet zou vertrouwen had ik wel gebeld, maar ik ga het donderdag wel even melden hoor. Succes bij de vk! Miss, Goed naar je lichaam luisteren en rustig aan doen hoor.