Maart 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lisil, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Ow en Geesje; welkom en gefeliciteeeeeerd meid! xxx

2. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    Hey kwebbelkonten,

Ik was even benieuwd hoe het nu met Tessa is........al VK gebeld??

Wij weten nog niet zo goed hoe we het gaan doen met werken. Ik ga in ieder geval minder werken, weet alleen nog niet hoeveel. Ik las ergens op een site van de kinderopvang dat je je in kon laten schrijven vanaf dat je 12 weken zwanger bent. Dan heb ik dus nog even om na te denken. Wij moeten zowiezo flexibele opvang omdat ik onregelmatig werk. Mijn ouders is geen optie omdat die ver weg wonen. Dus we moeten ons nog maar even goed informeren!!

Alle mensen die morgen hun echo hebben.............spannend!! succes!!!

Channes...dat is wel even schrikken ja! Ik had dat ook de dag voor ik positief teste. Durf nu amper nog te vrijen haha.

Hier gaat alles verder prima. Heb alleen wel een opgezette buik, met name in de avond. Lijk wel 12 weken zwanger!!:$ Denk dat mn baarmoeder ruimte aan het maken is en alles omhoog duwt?? Of kan dat niet?

3. peache

peache Actief lid

5 mei 2009
    194
    0
    0
    mama zijn
    emmen
    bha bloed prikken is ook niet mijn favoriet, ik kijk altijd de andere kant op anders ga ik ook zo van me stokkie. En ik heb ook piercings en tattoo's maar dat vind ik anders hihihihi. Maar ja het moet toch he. ik weet niet wanneer ik dat moet doen, hopelijk zeggen ze het die dag zelf en dat ik het dan ook moet doen, dan kan ik er niet onder uit hihihi

x

4. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Alle nieuwe zwangeren: gefeliciteerd en welkom hier!

@foreverfriend: Dit is ook mijn 4de zwangerschap en tweede kindje. OOk ik voel veel minder dan de vorige keren. Bij mij komt het deels omdat ik druk ben met Karel en er dus veel minder mee bezig ben en deels omdat ik me er nog niet te veel in wil verdiepen, voor het geval het mis gaat. Dat zit toch wel erg diep, die angst...

Over opvang: mijn man en ik hebben het nu erg goed geregeld: twee dagen ik, twee dagen hij en twee dagen Oma (moeder van mijn man). Nadeel is alleen dat we maar een dag gedrieen zijn! Ik hoop dat Oma ook op onze twee spruiten wil passen, maar ze past ook nog op een ander kleinkind dus misschien wordt het haar wel te druk. Nu ja, Karel is tegen die tijd wel op een leeftijd dat hij de creche leuk vindt, denk ik.
    Ik had vorige keer wel lekker lang verlof, want ik werk in het onderwijs en de zomervakantie zat er tussen. Ik ging dus pas na 5 maanden weer werken. Ik zou het wel moeilijk vinden om zo'n kleintje van 10 weken achter te moeten laten bij de opvang... Maar ja ik was dus in de luxe positie dat dat niet hoefde. Als het moet is het ook vast wel goed.

5. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @Nijnja: Marsab en ik werken ook in het onderwijs, als we nu bevallen en terugkomen is het maar voor een paar weken voordat de zomervakantie start :D
    Had je daar al aan gedacht?? :)

6. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    hoi iedereen

eerst gefeliciteerd iedereen met jullie zwangerschap.:)

Ik ben hier nu voor het eerst dus moet nog een hoop uit zoeken. maar ik kan ook melden dat wij een hummeltje verwachten op 8-03-2010. Ondanks dat het nog erg pril is vinden wij het toch heel erg leuk.
    Zo ben ik vandaag precies 6 weken zwanger dus nog 6 te gaan en dan kunnen we echt gaan genietten.;)
    Ik heb nu nog niet echt van veel dingen last alleen van mijn borsten maar ja dat hoort er bij.

Nou hopenlijk spreken we elkaar snel weer

groetjes sherly

7. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    allle nieuwe zwangere dames welkom hier en natuurlijk HARTELIJK
    GEFELICITEERD

tessa :hoe gaat het met je?

hier alles ok ik ben net naar biometrie in het ziekenhuis geweest met een doos appelflappen om ze het goede nieuws te vertellen en ze waren zo blij en gezellig.
    27 juli heb ik de eerste echo

groetjes

8. Almi

Almi Actief lid

30 mrt 2008
    356
    0
    0
    Gelderland
    Voor alle nieuwe zwangeren: gefeliciteerd! :D

Jeetje, wat mogen jullie allemaal snel een echo laten maken! Ik heb vanochtend gebeld en we mogen pas 20 augustus... grrr Dat wordt wel erg lang wachten :(

En voor de dames uit het onderwijs: Hier is er nog één! haha! Ik zat ook al te rekenen, als hummeltje nr. 2 nou 2 weken later komt (net als nr 1) dan loopt het verlof precies tot aan de vakantie. Dan hebben we mooi 6 weken extra verlof :D Heb er nu al zin in...

Maar laat eerst maar eens alles goed gaan...

9. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    Nou......vrouw van MvM is net weg.........dikke posi test!!!:D Ze zei zelfs dat het streepje wel erg donker was voor 5w2! Zouden het er dan toch 2 zijn?? Of maakt dat niets uit? zegt dat niets over hoeveelheid hcg?:(
    Nou ja........maakt niets uit.......ben al blij dat ik weer een posi test had!

10. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    @ darcy: so right! Haha, wat hebben we het dit keer ook weer goed "gepland" he! (en ik weet zooooo goed dat je een kindje écht niet kan plannen....) ;)

@ nieuwe zwangeren: van harte en welkom! :)

@ all: IK MAG MORGENVROEG OM 10.00 UUR OOK VOOR MIJN 2E ECHO! :D :D

11. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    heyyy meiden

alle nieuwe gefeliciteerd en welkom hier!!!

tessa hoe is het met je meid????

Iedereen die morgen een echo heeft, veel plezier!!!

Over het werken, ik werk nu 24 uur en wil de helft minderen, mijn schoonzusje gaat oppassen dus dat is erg fijn.financiel een flinke stap achteruit maar heb het er graag voor over..

hier verder alles goed, heb echt nog nergens last van, normaal deden me borsten nu al wel pijn, maar zelfs dat niet...alleen regelmatig krampjes en steekjes, dus alles zal wel flink aan het werk zijn daarbinnen......en ik wil zooooo graag me echo, wachten duurd echt verotte lang haha

xxx

12. peache

peache Actief lid

5 mei 2009
    194
    0
    0
    mama zijn
    emmen
    hoi hoi

nou ik ga van 32 uur (wat ik nu werk) naar 24 uur. Ik vind het wel fijn om lekker te werken. 1 dag is voor me vriend, 1dag voor oma en 1 dag kinder op vang. zo heeft hij/zij van alles wat dacht ik zo. maar kan ook zijn dat het 2 dagen naar oma gaat ach we zien wel.

13. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden!

Alle nieuwe zwangeren: van harte gefeliciteerd!! Het wordt gezellig druk op de lijst!

Ik ga zelf toch maar vrijdag de VK bellen denk ik. Misschien suf, maar omdat op hun site toch echt staat dat je kan bellen vanaf dat je 6 weken bent durf ik niet zo goed... Vrijdag ben ik 5 weken, dan 'durf' ik inmiddels wel denk ik ;).
    We hebben het inmiddels trouwens toch maar weer aan iedereen verteld. We kunnen toch onze mond niet houden ;). Tot nu toe gelukkig alleen maar positieve reacties.

14. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Maart 2010-mama's:

01 maart - Kiezelsteentje - 34 jaar - 1e kindje - ZB - BV/FV
    01 maart - Loontje4 - 31 jaar - 1e kindje - ZB - BV/FV
    01 maart - Peache - 28 jaar - 1e kindje - ZB - BV/FV
    02 maart - Anna123 - ? - ? - ZB/TB - BV/FV
    02 maart - Chantal84 - ? - ? - ZB/TB - BV/FV
    02 maart - Setti - 25 jaar - 1e kindje - TB - BV
    02 maart - Marsab - 26 jaar - 2e kindje - TB - BV
    03 maart - D1982 - 26 jaar - 1e kindje - ZB - BV
    03 maart - Jesali - 29 jaar - 2e kindje - TB - FV
    03 maart - Jojo29 - ? - 2e kindje - ZB/TB - BV/FV
    03 maart - Sjaantje2006 - 25 jaar - 2e kindje - TB - FV
    04 maart - Jodelahiti - ? - 3e kindje - ZB/TB - BV/FV
    04 maart - Vriendlief - ? - 1e kindje - TB - BV
    05 maart - Channes - 26 jaar - 1e kindje - TB - FV
    05 maart - Mmuisje - 26 jaar - 1e kindje - TB - BV
    06 maart - Hannelore - 32 jaar - ZB - BV/FV
    06 maart - Miekie82 - 26 jaar - ? - ZB/TB - BV/FV
    07 maart - Channie - 20 jaar - 2e kindje - ZB - BV/FV
    07 maart - Elke1984 - 24 jaar - 1e kindje - ZB/TB - BV
    07 maart - Lady1988 - ? - 1e kindje - ZB/TB - BV/FV
    08 maart - Sherly182 - ? - ? - ZB/TB - BV/FV
    09 maart - Deke - 23 jaar - 1e kindje - ZB - BV
    09 maart - Kleintje88 - ? - 1e kindje - ZB - FV

09 maart - Mel2 – 34 jaar – 1e kindje – TB - BV
    09 maart - Moons - 31 jaar - 4e kindje - TB - BV
    09 maart - NinaVI - 28 jaar - 2e kindje - ZB - BV
    09 maart - Punieka - ? - ? - ZB/TB - BV/FV
    09 maart - Zoetje80 - 28 jaar - 3e kindje - ZB - BV
    10 maart - Anoniempjuh - 26 jaar - 1e kindje - ZB - FV
    10 maart - MariaO - 26 jaar - 4e kindje - ZB - FV
    10 maart - Mouse - 30 jaar - 1e kindje - ZB - BV én FV
    11 maart - Starfish – 26 jaar – 1e kindje - ZB/TB - BV/FV
    13 maart - Germini - ? - 1e kindje - ZB/TB - BV
    13 maart - Ghaze - ? - 2e kindje - ZB/TB - BV/FV
    13 maart - Isa - 26 jaar - 1e kindje - ZB/TB - BV/FV
    14 maart - Joepie01 - 27 jaar- 2e kindje - ZB/TB - BV/FV
    15 maart - Malin08 - 26 jaar - 2e kindje - TB - BV
    16 maart - Nijnja - 35 jaar - 2e kindje - TB - BV
    17 maart - Alies05 - 32 jaar - 2e kindje - TB - BV
    17 maart - Darcy - 34 jaar - 2e kindje - ZB - BV
    17 maart - Marlou1983 - 26 jaar - 1e kindje - ZB - BV
    17 maart - Puck1234 - ? - 1e kindje - ZB/TB - BV/FV
    17 maart - Suekes - 27 jaar - 1e kindje - ZB/TB - BV
    17 maart - Tassie221 - 26 jaar - 1e kindje - ZB/TB - BV/FV
    17 maart - Tessa8 - ? - 1e kindje - ZB/TB - BV
    17 maart - Wennepen - ? - ? - ZB/TB - BV/FV
    18 maart - Geesje26 - 27 jaar - 2e kindje - ZB/TB - BV/FV
    19 maart - Foreverfriend - ? - 2e kindje - ZB/TB - BV/FV
    19 maart - Gwn - 26 jaar - 1e kindje - ZB - BV
    19 maart - Kimmiej - 24 jaar - 2e kindje - ZB/TB - FV
    Onbekend - Daantje13 - 30 jaar - 2e kindje - TB - BV
    Onbekend - Mamzie - ? - 2e kindje - ZB/TB - BV/FV

BV: borstvoeding, FV: flesvoeding, ZB: ziekenhuisbevalling, TB: thuisbevalling
    Stuur een pb naar Elke1984 of Starfish voor aanvullingen/wijzigingen in het lijstje.

15. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Nieuwe meiden: welkom en GEFELICITEERD!!!
    Heb jullie ineens toegevoegd aan de lijst en de site. Sturen jullie aanvullingen door aub? Vooral voor de site!

Tessa, hoe gaat het met je meid? Naar de vk gebeld vandaag??

All, ik moet gaan liggen, ben net thuis van m'n werk en kan niet meer. Misschien nog ff tot straks!

16. mmuisje

mmuisje Bekend lid

23 dec 2008
    589
    0
    0
    @ Tess: Hoe ging het vandaag??

@ Wennepen: Wat jij schrijft van die slapeloosheid heb ik ook last van, ben ook niet echt een heel goede slaper normaal, maar als ik dan in slaap ben slaap ik over het algemeen ook wel. Nu ben ik ook of heel vroeg wakker, tussen 4 en 5 vaak. En gisteren lukte het ook niet om in slaap te komen... beetje balen dus, maar ja weet niet of er wat aan te doen valt ;)
    Verder weinig last van kwaaltjes... wel last van pijnlijke borsten maar dat lijkt ook wel minder te worden eigenlijk.
    Aan de andere kant ook wel 'vervelend' als je helemaal niets merkt, is het ook helemaal zo onwerkelijk allemaal, hebben jullie dat ook?? Zou het liefst iedere dag even een testje doen, maar ja wordt wel een duur grapje dan ;)

O ja en Elke fijn dat je alles zo mooi bijhoudt :)

17. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

Hallo damees,

Nieuwe zwangeren GEFELICITEERD!!!!

Tessa, al nieuws? Ben je nog naar de VK geweest?

@ hier vandaag voor het eerst een beetje minder misselijk. Heerlijk zeg. Ik ga zo ook lekker koken en dan smikkelen. Ik zat met een collega te kletsen vannacht (nachtdienst) zegt deze: kun je een geheimpje bewaren: ik ben zwanger en zat ze over al haar kwaaltjes die echt hetzelfde zijn als die van mij. Ik kon met moeite mijn mond houden. Zij is nu 1 week verder als mij. Ik denk dat wij het volgend weekend gaan vertellen. Zijn dan ook bij de VK geweest en weet ik hoe ver ik ongeveer ben en wanneer ik uitgeteld ben. Ik vind het wel spannend hoe iedereen erop reageert zeg maar.

18. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    loontje daar zal jullie baas blij mee zijn twee tegelijk met verlof!? haha

19. mel2

mel2 Actief lid

28 apr 2008
    171
    0
    0
    Alle nieuwe zwangeren Gefeliciteerd en profiicat..

Tessa...Hoe gaat het... Ben je al bij de vk geweest ? zelfde vraag als iedereen hierboven zo'n beetje.. Hopelijk is alles goed..

Ik weet nog niet hoe ik het ga doen met werk.. nu werk ik vijf dagen en wil na zwangerschapsverlof drie dagen gaan werken..
    Bij mijn ouders kan niet want die zijn beiden overleden..mijn schoonmoeder werkt nog en van mijn schoonvader kan ik het ook niet verlangen ( persoonlijk ook absoluut niet wat ik wil) dus wordt denk ik noodgedwongen kinderdagverblijf...zal een flinke stap achteruit zijn maar goed..

En bij mij op het werk ben ik zwangere nr 3 dus de baas is ook erg blij hahahaha..nr 1 uitgeteld in sept..nr 2 in dec en ik dan in maart...

De zenuwen van gisteren zijn nu wel verdwenen..eens zien hoe het morgenvroeg is..hahaha

Groetjes

20. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hey meiden!

Puck, ik mag ook 27 juli eerste echo, leuk we lopen gelijk en tegelijk een echo, hopelijk allebei goed nieuws de 27ste!

Spannend Marsab!

Ik weet nog helemaal niet hoe ik het ga doen, ik ga straks op mijn gevoel af. Voorlopig zit ik nog thuis. Mijn schoonmoeder werkt niet en is een oppermoedertje en die wil graag een handje helpen, dus moet goedkomen.

Ik heb vandaag toch maar even een testje gedaan en echt de streep knalde er binnen 15 seconde vanaf. Ben benieuwd, woensdag komt mvm.

Verder beginnen de steekjes echt door te stralen naar mijn liezen en bovenbenen en zijn ze steeds meer aanwezig, mijn tepels groeien echt gestaag door en de ze doen flink zeer, ik voel me een heel stuk meer zwanger dan vorige x. Hebben jullie ook zo last van vlinders in je buik? Lijkt wel op een nerveus gevoel of de zenuwen, heel gek, zet zo af en toe eens op en dan verdwijnt het weer als ik er geen aandacht aan schenk.

Ik ben heel benieuwd naar Tessa, net als jullie, hoop maar dat alles goed is, geen nieuws goed nieuws???

Dikke kus Sue

Deel Deze Pagina