@ Setti: Wat bijzonder zeg @ Marije: fijn dat je werkgever zo meedenkt en begripvol is Daar zouden meer werkgevers eens een voorbeeld aan moeten nemen.... @ Linda: ik heb vorige week 2 dagen een soort van griep gehad, volgens huisarts kon het geen kwaad als de koorts maar niet boven de 39,4 uit kwam, ik maar niet erg benauwd zou worden en verder moest ik rustig in bed blijven of op de bank liggen..... Maar bij twijfel moet je altijd bellen hoor! beterschap! Hier vanmorgen vroeg opgestaan 7.00 voor de mannen (of vrouwen dat kan ook nog ) die het tapijt komen leggen maar helaas nog niemand gezien voor niks zo vroeg opgestaan haha! De hond ligt in ieder geval op de grond naast me te snurken die heeft er geen hinder van haha
@ Linda: aah beterschap meis! Ik zit nog te twijfelen of we de naam voorop het bedje doen, of aan de binnenkant bij het hoofd zeg maar... hmmm... Vanavond gaan we ze opplakken, en dan uiteraard iets anders er over heen plakken voordat dadelijk iedereen onze namen al weet die naar het kamertje komt kijken @ boba: Geloof wel dat het inderdaad ook wel fijn is om in het ziekenhuis te liggen met allemaal goede doktoren om je heen indien nodig. Ik blijf je site ook volgen meid!
Boba, veel sterkte meid, en gelukkig ben je positief ingesteld, je hebt ook weinig keus, je moet je er bij neer leggen en positief blijven. Liefs Moons
Eliesah, Ik ben idd ook minder gaan werken. Ik mag geen kdv of bso meer draaien, maar ik moet op kantoor werken. Lindavnr, Jullie krijgen wel een vrolijke tuin van de zomer als alle bloembollen uitkomen! Leuk hoor. Mooie letters heb je op de box geplakt! Kleintje, Ik ben ook niet goed in dichten, maar ik vind het een prima gedicht hoor! Boba, Balen dat je vrijdag misschien in het ziekenhuis moet blijven meid! Ik hoop echt dat er nog een kleine kans in zit dat je wel naar huis mag. Heel veel sterkte! Setti, leuk om je kleintje zo te voelen. Ik wil morgenavond ook aan de vk vragen hoe ik nou kan voelen hoe het kindje ligt. Marye, Wow wat een super baas heb jij zeg! Echt heel erg fijn dat hij dit zo oppakt en jou echt je rust gunt! Funny, Wow wat een grote buik heb je al (in vergelijking met die van mij, maar die is maar mini) Echt super mooi zeg *jaloers* Linda, Ik zou lekker in je bedje kruipen en goed uitzieken. zwangerschapskleding: Ik vind veel dingen ook erg duur om maar een paar maanden in te lopen. Ik heb laatste een vest en een leuk truitje bij de prenatal gekocht, deze waren afgeprijsd. Vanmiddag komt de stukadoor de kinderkamer stuken, ik ben echt benieuwd! Nu zit het voorstrijkspul erop en de kamer is dus helemaal roze/oranje, echt een verschrikkelijke kleur! Als het goed is kunnen we dan van het weekend de muren afdoen en alvast de voorstrijk voor de latex erop doen. Eindelijk gaat er schot in de zaak komen. Vanavond heb ik ook zwangerschapsbegeleiding voor de eerste keer. Ik ben benieuwd hoe de andere vrouwen zullen zijn in het groepje. Ik ben niet zo'n held in dat soort dingen dus ben wel een beetje zenuwachtig.
Boba; toch wel fijn dat het niet is verslechterd. En op zich ook wel fijn dat jullie straks goed in de gaten worden gehouden in het z'huis. Ik hou je site ook zeker in de gaten. Setti; wat gaaf zeg dat je je meisje al hebt gevoeld. Lijkt me ook zo bijzonder. Ga ik volgende week ook vragen bij de vk . Lindavnr; mooi die plak letters. Echt een leuk idee! Ik ben gister op internet allemaal opzoel geweest naar een leuke geboorteraam sticker. Is nog best zoeken voor een leuke haha.. Linda; doe maar lekker rustig aan! Heerlijk onder de wol kruipen. Rust nemen helpt zo goed; merk ik nu bij mezelf ook. Marye; zo jij boft met zo'n baas. Waren ze allemaal maar zo ! Wel raar lijkt me dat; vrijdag de laatste dag en dan pas eind aug weer beginnen. Maar wel heerlijk! Wennepen; succes met het stuukwerk. Haha; de kleur zal toch nog wel veranderen ! Ow jij werkt ook op een kdv, ik ook op een babygroep. Best heavy he als je zwanger bent . Ga straks even naar m'n werk bellen; ben benieuwd wat ze zeggen. Moet echt voor mezelf opkomen maar vind dat altijd zo moeilijk; kan bijna nooit nee zeggen enzo. Maar nu moet het gewoon!! Funny; al een mooie grote buik zeg. En ben ook wel benieuwd of de zwangerschap heel anders voelt nu je er 1 en een jongen in hebt zitten hihi.. Kleintje; zijn de mannen of vrouwen ondertussen al gekomen? 8) Zo volgens mij nu wel op bijna iedereen gereageerd haha.
Eliesah, Ik werk op een groep van 0 tot 4 dus ik heb alle leeftijden. Het is zeker zwaar. Mijn arbo arts zei ook dat het niet alleen zwaar is om te tillen, maar ook de drukte/geluid aan je hoofd. En dit hoor jij niet alleen, maar je kindje ook. Hij zei dat hij er zelf helemaal gek zou worden haha. Succes met voor jezelf op te komen.
Goedemorgen! Hier was het ook alweer vroeg dag... Zal straks nog raar zijn (tijdens m'n verlof) als ik er niet elke dag om 5.45u uit hoef!! @Linda, beterschap!! Ik ben voordat ik de mex griepprik ging halen ook een week ziek geweest (39 gr koorts). Toen zei de dokter ook dat hij zich niet echt zorgen maakte, gewoon in de gaten houden. Maar bij twijfel zou ik altijd bellen!! @Marye, lekker hé zo'n baas die meedenkt!! Geniet er lekker van! Mijne vroeg van de week ook of ik niet na de kerstvakantie al wilde stoppen... (rust enzo) Maar ik heb het nog veel teveel naar m'n zin en veel te veel energie, dus alsjeblieft niet . Kan me wel voorstellen dat het met jouw enorme tweelingbuik nóg anders is!! En met die gespannen buiken moet je helemaal voorzichtig zijn! Voorlopig ga ik gewoon uit van 4 weken van te voren (dat zijn voor mij trouwens ook nog maar 3!!! werkweken @Eliesah, succes hoor!! En zeker gewoon voor jezelf én je kindje opkomen!! Liefs Lara
*zucht* en nog steeds zit ik hier te wachten.... Ze hadden aangegeven op de bon: voorkeur eerste klant.... maar schijnbaar kunnen ze daar niet altijd rekening mee houden Wel enorm balen want ik kan nu ook nergens naartoe ofzo....
Net weer twee uur geslapen, de huisarts gebeld, idd hele lage weerstand en gelukkig geen MG, moet koorts en kortademigheid in de gaten houden maar dat heb ik niet. Zo even snel naar AH nog wat extra fruit halen en dan weer naar bed.
Ik zou ze niet aan de binnenkant van het bedje plakken. Als de kindjes wat ouder zijn en ze kunnen gaan staan gaan gegarandeerd die letters eraf! Ik zou ze aan de buitenkant plakken.
Bedankt voor de complimentjes van mijn buik! Ik voel me wel anders, maar ik denk dat dat ook komt omdat mijn placenta deze keer niet aan de voorkant ligt. Dit kindje is ontzettend druk en bij de meiden voelde ik dat neit zo. Ik heb nog wel wat kleine dingetjes die anders zijn, maar geen belangrijke dingen ofzo. Vandaag al 2x bloedgeprikt. Glucose was nuchter 5.8 om 11 uur 5.4 en dan moet ik om 15 uur weer.
Linda: Beterschap! ik hoop dat je snel een beetje op knapt. Laar: Mag ik een beetje van jou energie? Moet vandaag het hele huis weer opruimen en schoonmaken, wnat we krijgen vrijdag weer kijkers. Heb alleen de wc en slaapkamer gedaan en ben al helemaal kapot. En die tweelingbuik groeit geloof ik per dag, wat wordt die groot! Boba: Kan me voorstellen dat het ziekenhuis je ook wel een veilig gevoel zal geven. Ik hoop zo dat het nog een tijd goed blijft gaan!!! Funnyme: Hopelijk is het om 3 uur weer goed. Wel vervelend zeg al dat bloedprikken. Ik heb er iig een vreselijke hekel aan.
Dag meiden, Zit ook aardig in de lappenmand en heb geen puf om achter die pc te kruipen. Verkoudheid is erger geworden en nu is het buisje verstopt tussen m'n neus en de kaakholte. Dat doet verschrikkelijk veel pijn en ik slaap bijna niet. Gelukkig heb je 's nachts nog comedy central op tv. Heb je tenminste een beetje afleiding. Was wel heel benieuwd hoe het met boba was. Gelukkig geen verslechtering. Is niet leuk dat je wordt opgenomen vrijdag, maar veel keus heb je niet. Ik heb je site bij mijn favoriete gezet, kan ik het allemaal volgen. Veel sterkte meid en hou je kleintjes zo lang mogelijk bij je he. Ik duik m'n bedje weer in.
boba: gelukkig is het niet verslechterd! Ik hoop dat het allemaal goed komt, mijn duimen draaien! Knuffel meid! linda: wat een mooie box! settie: fijn dat alles oke is! marye: fijn dat het zo goed geregeld is met je baas, enne nu genieten he! funnyme: Mooie buik meid! kleintje: hoe is het zijn ze al met je tapijt bezig? linda: beterschap meid! Nou dames, vlug gereageerd want me schoonouders staan voor de deur. kom later ff kletsen, moet straks nog ff de tweede prik halen. tot later!
Stroopie beterschap! Funny: hopen dat de bloedsuiker om 15.00 ook goed is! Lindavnr: over je box heen gekeken maar wat een mooi ding zeg mooi die letters! En de letters op de ledikantjes zou ik aan de buitenkant doen als ik jou was, idd als de kleintjes wat groter zijn zullen ze misschien wel gaan proberen de letters eraf te krijgen! Nou hier is de man van het tapijt geweest, net toen mn pizzabroodje klaar was haha wat een sjansbal maar hij zag er wel goed uit moet ik zeggen! Maar het is ook echt zo'n typje die van zichzelf weet dat hij er goed uitziet en dat ook uit (lees: broek express in een bouwvakkerspositie waardoor zijn knal gele boxer short er bovenuit kwam, als ie je aankijkt met zo'n aparte blik kijken, kan het niet goed omschrijven haha) heb er dus maar even ingewreven dat ik een vriend heb en we in maart ons eerste kindje verwachten (voor het geval dat hij dat niet zou zien) maar heb wel even mooi uitzicht gehad (kijken mag aankomen niet ) hij was ook snel klaar binnen 15 - 30 minuten lag alles erin! Vanavond gaat vriendlief de plinten erop zetten en de meubels zoveel mogelijk terug doen! ben benieuwd....
Hahaha lekker zo'n tapijtlegger Beterschap aan de zieke dames! De rest ben ik alweer vergeten geloof ik......vergiet. Vanmorgen naar VK geweest, alles is ok wel nog steeds stuit maar goed dat was bekend. Vannacht vanaf half 5 wakker geweest van die kleine die maar aan het schoppen was dus nu doodop. Aan het wachten tot mijn dametje slaapt dan kan ik ook ff liggen. Oh en volgende week bloedprikken vanwege mijn bloedgroep, O neg.
Fijn dat alles goed was miss frodo Ik ga ook maar even plat op bed ben doodop en de hond is toch druk bezig met zijn bot dus kan het wel even hoop ik....