Maart 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lisil, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    kleintje nou lekker dan denk je eerst ff lekker de boel op te knappen en besteed je er geld aan en dan krijg je dit gejojo.

funny veel suc-6 morgen bij de fysio. denk aan je lichaam, beeb en rust en so be it met 24 weken stoppen met werken. je bent druk zat.

2. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Lara: Wat vreselijk balen zeg!!! Ik hoop dat misschien rechtsbijstand iets voor je kan betekenen? Hele dikke knuffel!

Kleintje: Lekker dan! Heb je net gisteren dat tapijt gekregen en nu dit bericht. Kan me voorstellen dat dat balen is.

Maria: Fijn dat alles nu weer goed gaat, maar wat zul jij geschrokken zijn zeg!

Boomer: Gefeliciteerd met je huwelijk!!Nu zal ik keihard duimen dat het ook goed komt met je hypotheek!

Funnyme: Voel je niet schuldig, maar denk vooral aan jezelf en de kids. Het is al druk zat met 2 meiden thuis!

Gwenolyn: Goed dat je ook aan jezelf gaat denken. Al is zo'n beslissing niet makkelijk.

Ik hoop dat ik niemand ben vergeten.

Hier: eindelijk klaar met alles voorbereiden voor mijn laatste lessen van dit jaar. En met het hele huis schoonmaken en opruimen voor de kijkers van morgen. Don doet nog even de badkamer en dan hoop ik maar dat die kijkers nu eens kopers zullen worden. SPANNEND!
    Dames ik plof op de bank. Tot morgen!

3. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    nou minke dat klinkt lekker zeg!! beterschap dan maar voor jullie allen.

4. bink1976

bink1976 Actief lid

20 apr 2009
    478
    0
    0
    hallo,

ben vandaag weer bij de gyn geweest en alles was weer toppie! De baby groeit goed en mag de dag voor kerst weer terugkomen!

5. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Funny: fijn dat alles goed was :) En als het niet gaat dan zit er niks anders op dan stoppen, hoe moeilijk dat ook is :( Maar je moet echt aan jezelf denken meid! Ook vanwege je bloeddruk laatsts etc....
    Succes morgen bij de fysio!

Minke: beterschap zo met alle zieken bij jullie thuis :(

Marye succes morgen ik duim voor je dat ze zullen kopen :)

Hier nu ontzettend moe :( Vanmiddag kussentjes voor de bank gekocht omdat ik de oude niet meer bij alles vond passen (alleen maar door de vloerbedekking :p ) en toen kwam mijn vriend thuis en zei ik: eigenlijk wil ik dit nog wel anders en dit en dit en dit haha!
    Zijn we net naar de ikea etc geweest om wat nieuwe lampen te halen en een grote spiegel voor boven zo'n dressoir kast, en nu ben ik weer tevreden ;)
    Heb nu ook helemaal zoiets van ja nu is het goed zo! De andere huizen kunnen me voorlopig gestolen worden....

6. Wendie1979

Wendie1979 Actief lid

28 jan 2009
    187
    0
    0
    Vanmiddag toch maar even bij de vk langs geweest, ik bleef me toch een beetje zorgen maken omdat ik gister was gevallen. Toen wel telefonisch met de vk gesproken maar goed na een middag aan niets anders te kunnen toch maar even langs, ook na het enge verhaal van Maria had ik toch wat meer schrik. Ik moest toch al vroeg weg uit mijn werk voor de mexgriepprik,

Nou gelukkig had de vk het hartje snel gevonden op de doptone en alles was prima in orde, heel fijn:). Maar de schrik zat er wel goed in.

Hebben meer meiden last van zwakkere enkels door de zwangerschap. Zelfs op platte schoenen ga ik nog door mijn enkel, en daardoor dus gister voor de 2e keer tijdens de zwangerschap gevallen....pff niet leuk:(

Ik merk ook dat het werken zwaarder begint te worden, in eerste instantie op het werk aangegeven dat ik tot 36 weken wil doorwerken maar denk er nu toch hard aan om met 34 weken te stoppen, weet alleen niet hoelang ik nog wacht met dat te melden.

7. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Hallo,
    NIemand kent mij waarschijnlijk, reageer niet tot zeer weinig in dit topic. Maar ik lees nog wel mee.

Hier gaat alles nog steeds goed, buik groeit erg snel en buiten de gebruikelijke kwaaltjes hier verder geen klagen...

Ik heb vandaag mijn kraampakket van Unive binnengekregen. Er zat een heel erg leuke boxzak bij. Deze is creme met limegroen en er staat een girafje op. Echt leuk, maar past totaal niet in ons interieur en ik heb al een zak voor aan de box gekocht.
    Dus wie kan ik er blij mee maken??

Verzendkosten zijn voor de ontvanger en verder hoef ik er niets voor te hebben.
    Hoor wel via een PB als je interesse hebt...

Fijne zwangerschap allemaal, ik blijf jullie volgen

XX

8. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ wendie: Goed dat je gegaan bent en er gelukkig niets aan de hand is!! Ben je toch weer gerustgesteld! :)

Ik heb er zelf geen last van; slappere enkels. Maar hoor wel van andere zwangeren dat ze er wel eens last van hebben. Lijkt me behoorlijk vervelend!

@ kleintje: fijn dat jullie nu zoiets hebben van; ons huis is gewoon goed nu en het ziet er mooi uit! :)

@ Bink: fijn dat alles goed is!!

@ marye: hopelijk vinden de kijkers jullie huis leuk!!!!

@ Minke: goh, fijn al die zieken thuis... succes en doe rustig aan!
    Fijn dat je nu 100% in de ziektewet kan!

@ Zoe: Fijn dat alles zo goed met je gaat meid! Houden jullie geheim wat het wordt of is het een verrassing?

9. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Goedemorgen!

@Ano, dankjewel :) En jij ook nog gefeliciteerd met je 26 weken he!!!

@Gwenolyn, goede beslissing hoor! Maar ik snap wel dat je het er moeilijk mee hebt. Dit was toch niet de manier van afsluiten die voor ogen had hé. *knuffel*

@Kleintje, wat een gedoe zeg. Kan me voorstellen dat jullie het goed zat zijn en nu zoiets hebben van we verhuizen gewoon pas in juni!

@Franny, hier nog een speciaal onderwijs juf. Ik zou niet meer meegaan naar het zwembad, nietomdat ik denk dat het kwaad kan maar gewoon omdat het niet lekker meer voelt!
    Doordat het kindje groeit verkleint je longcapaciteit (daardoor zijn we ook sneller buiten adem :p) en in zo'n zwembad is het natuurlijk ook nog's hartstikke benauwd!!

@Marye, ik ga duimen dat de kijkers kopers zijn vandaag!!

@Zoe, fijn dat alles goed gaat zeg!! Ik ben inderdaad ook wel benieuwd... ;) Weten jullie zelf wat het wordt?
    Limegroen past hier inderdaad ook niet zo bij onze paarse muur in de woonkamer, hihi.

@Hier, bedankt voor al jullie lieve reacties over de auto!! Is helaas weinig (niks) aan te doen... :( De kosten zijn 4700 euro en als we het via de rekening van de dealer laten betalen kost het ons 3500 euro. Bart kan gelukkig een betalingsregeling met zijn baas treffen. Maar onze laatste vakantie met z'n tweetjes (in december) zit er niet in denk ik :(
    Laatste optie is dat we via garage van Bart's werk kijken of het goedkoper kan... Wie weet...

Maaaaaaar mogen de Pretecho :D:D Dus dat maakt alles weer goed hoor! We hebben ook wel heel erg zoiets het is super ^&*( maar het is 'maar' een auto! We hebben wel iets belangrijkers nu!! :D

Liefs Laar

10. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hey dames,

Aangezien ik ongeveer 30 pagina's ofzo zou moeten doorlezen om alles goed door te nemen, en ik niet de hele dag de tijd heb haha, reageer ik niet overal op.

Ik las wel wat negatieve berichten over valpartijen, hoge bloeddruk en krampen, erg vervelend allemaal. Ik geloof dat het uiteindelijk nog wel meeviel gelukkig!

En Lara, wat ontzettend schraal is dat zeg :x Ik zou zeker een second opinion laten uitvoeren, garages zijn natuurlijk niet de meest betrouwbare bedrijven die er zijn... Maar geniet van je echo, maar dat zal je zeker doen!

Ik zag ook dat er weer wat meiden zijn die vanaf nu stoppen met werken, groot gelijk! Funnyme, zeker met een plotselinge hoge bloeddruk móet je aan jezelf denken!!

Marije, ben beniewd wat de kijkers ervan vinden! Hopen maar!

Gisteren hiero dus echt een vreselijke dag gehad. Ik zat er helemaal doorheen. Slecht nieuws gehad wat betreft de hypotheek, het kan allemaal nog wel doorgaan, maar wij dachten eigenlijk al dat we er zo goed als waren. En nu moeten we waarschijnlijk uitstel gaan aanvragen bij de verkoper, en daar balen we van. Hopelijk gaan de verkopers ermee akkoord. Maar zal wel betekenen dat we er pas weer in februari in kunnen. Dus ik hoop echt niet te vroeg te bevallen.... Maar goed, als de koop door kan gaan, al is het half februari, ben ik ook ontzettend blij!

Nu ik zwanger ben, zie ik alles veel heftiger in. Bij problemen is mijn mannetje vrij nuchter, problemen zijn er om op te lossen. Dat is ook wel zo, maar ik raakte gisteren helemaal in paniek en kreeg zelfs hyperventilatie :( Gelukkig was mijn lieve mama snel bij me.... ik voelde me zo klote.

Nu vandaag de papieren verder regelen, en hopelijk weten we volgende week meer. Als we maar gewoon zekerheid hebben....

Rustig aan he dames!!! :)

11. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    O sorry, Erg mooie pretecho's nog gezien!!! Echt tof! Dat gaapje wat ik zag was echt zooo lief.

En trouwens ben ik gisteravond weer naar de verloskundige geweest, alles goedgekeurd weer. bloeddruk gestegen naar 118/69 en weer een halve kilo aangekomen (i had twee kilo verwacht haha)

12. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Boomer ik herken het wel hoor, dat heftiger reageren. Ik had gisteren ruzie met hubbie (was ong22.30) en ik heb een vreselijke huilbui gehad tot 1.00 uur! Pas toen kon ik stoppen met huilen.

Ik ga over 5 minuten mn spulletjes pakken en dan voor de eerste keer naar deze fysio.

13. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Meiden een dikke knuf voor iedereen die het nodig heeft en natuurlijk ook voor de rest, hopelijk hebben jullie ook een kerstvakantie in het vooruitzich, iedereen krijgt het nu zwaar.

Ben vandaag aanhet werk, gelukkig maar 6 uurtjes, blijf lekker op kantoor, niet op pad dus dat hou ik wel vol, nog steeds erg verkouden maar het gaat redelijk, vanavond lekker voor de TV en weekend !!!

Oja en ik ben bezig met een schoonmaakster zoeken, luxe he!

14. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    hey meiden,

@maria,
    Jeetje dat is schrikken!! gelukkig is alles nu weer goed!!

@boomer,
    GEfeliciteerd met je huwelijk!! Wat balen zeg dat het zo moet eindigen. Kan me voorstellen dat je erg gestresst bent!! hoop dat alles snel goed opgelost wordt~!

@lara,
    JEetje wat een tegenvaller! en wat een geld!! dat geef je liever ergens anders aan uit! ik heb er geen verstand van dus kan je geen advies geven alleen heel veel sterkte wensen. En tuurlijk is het 'maar' een auto, maar wel flink balen!!

@funnyme,
    Als de vk aangeeft dat je moet stoppen moet je het doen hoor!! lekker genieten van je zwangerschap!!

@minke,
    beterschap met iedereen!!

Alle zieke zwangeren.........beterschap!!

Gisteren de box, kinderwagen en maxicosi geleverd gekregen!! Zo leuk!! DAar ging ik met de kinderwagen door het huis heen!! en toen ik naar bed ging liep ik heel zachtjes nog even naar beneden en jawel............daar ging die stoere vent van mij met de kinderwagen door de kamer hahaha zo grappig!! het wordt nu echt echt!

Vanmiddag voor het eerst met mijn moeder babyshoppen. Ze woont niet dichtbij dus we kunnen niet altijd. Helemaal zin in !!

Tip............vanaf 9 december hoop kortingen bij prenatal op dekentjes,lakentjes enzo.

15. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Mama's; niet te veel kletsen hoor dit weekend hihi..
    Wij gaan zo lekker een weekendje heerlijk relaxen :D!
    Iedereen een fijn weekend en tot maandag of dinsdag..

16. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    Hay meiden!

Lara: wat k*t van jullie auto zeg, fijn dat bart een regeling kon treffen met zijn baas, maar kan snappen dat je er erg van baalt! Knuffel meid!

Boba: sterkte meid!!!

Boomer: gefeliciteerd met jullie huwelijk, jammer dat het nog niet gelukt met de hypotheek! kop op meid! knuffel!

Hier gaat alles zijn gangetje. Net ff pampers voor mijn zoon gehaald 1 pak voor 7,50 euro bij de schlecker nou dat is best een leuke acties. Hij gaat al naar het potje dus ik kop niet meer drie pakken tegelijk.

Straks nog even met de babykleertjes rommelen en vanavond ff boodschapjes doen, Mijn mannetje wil graag gourmetten morgenavond, het is de eerst en laatste keer dat wij met zijn drietjes sinterklaas vieren.. Voor de rest lekker rustig aan vandaag.

17. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik ga even mn werk bellen en het een en ander proberen te regelen. Ik ben net bij de fysio geweest... bekkeninstabiliteit. Dus nu vragen of ik aangepast werk (lees niet in de kraam maar op kantoor ofzo) kan gaan doen.

18. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Heb me weer een gezin aan laten smeren. "ja maar het is zo druk en het is in een flat en maar 5 uurtjes" Heb gezegd dat ik het wel wil proberen, maar als het neit gaat dat ik er dan mee stop.

19. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    @ Funny: denk aan je zelf meid! Als het echt niet gaat dan gaat het niet en dan moet je ook eerlijk toegeven anders kan je strax misschien helemaal niks meer :(
    Nu is het belangrijk, althans mij heeft het toch wel geholpen, dat je een goede balans vind tussen werk, rust, en dingen thuis doen, doe rustig aan meid!

Boomer: balen dat het nog niet echt wilt lukken met de hypotheek :( hopelijk komt het toch allemaal goed!

Lara: hou je vast aan het leuke van morgen: pretecho :) Dat van die auto komt ook vast wel goed, al is het nu natuurlijk enorm klote!
    trouwens ben wel erg benieuwd na de foto's als je de echo hebt gemaakt, ga je ze posten? (wij hebben namelijk volgende week zaterdag de pretecho en dan ben ik even ver als dat jij nu bent)

Eliesah; veel plezier :)

Vandaag alweer 26 weken :) Nu vind ik de tijd ineens wel hard gaan, al mag het nog steeds van mij morgen maart worden hoor :p haha!
    Heb vandaag wel ontzettend last van mijn rug en benen (was er even van af ) maar dat komt denk ik omdat ik gisteren iets teveel heb gewinkeld!
    Ga zo meteen een beetje opruimen op de babykamer, kleertjes nog een keer bekijken en weer opnieuw ophangen haha!

Morgen moet ik eerst werken van 10 tot 13.00 en mijn vriend moet ook werken en dan daarna gaan we met de hond naar mijn ouders waar we toch wat aan sinterklaas doen, soort van gourmetten maar dan in wok pannetjes, en daarna wat kadootjes!

Jullie nog plannen?

20. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Lara85 : Inderdaad niet de manier van afsluiten die ik voor ogen had. Normaal kun je dan nog wel even winkelen, ik kan bijna niks meer. Ik kan niet zeggen even naar een babywinkel gaan, want dat red ik niet.
    Veel plezier morgen met je pretecho!!!!!!!!!!!!

@ Boomer2009 : Mijn duimen draaien volop dat het gaat lukken met de hypotheek.

@ Germini : Wat leuk dat het geleverd is. Het begint inderdaad steeds echter te worden.
    Dank je wel voor de tip.

@ Eliesah : Fijn weekend.

@ Funnyme: Balen dat je BI hebt. Doe het niet het gezin, ondanks dat het "maar 5 uurtjes" is.............

Vandaag mijn laatste "werkdag" gehad. Gelukkig weet bijna niemand het, daar komen ze maandag wel achter.
    Laatste overdracht, kast opruimen, werkplek opruimen. Ik heb me goed weten te houden tot ik echt naar buiten liep :(:(:(
    Hopelijk is mijn vriend vanavond thuis. Die mis ik nu echt.

Deel Deze Pagina