Maart 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lisil, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Gwenolyn: knuffel voor jou *knuffel*

2. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Gwenolyn, knuff voor jou!

Ik ga morgen niet naar dat gezin. Het is inderdaad in een flat. Maar wel 4 hoog zonder lift. Nu sta ik morgen op wacht. Mocht er een gezin bevallen (in een flat met lift) of thuiskomen uit het zh dan ga ik daar even heen. Gaat het niet dan is er aflos. Maandag ga ik met mn leidinggevende bespreken hoe en wat nu verder.

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Gwenolyn: Goed dat je nu gestopt bent. Zal vast neit fijn voelen nu, maar wel echt het beste voor jou en je kleintje!

@ kleintje: proficiat met de 26 weken! :D

@ funnyme: hmm, ik herken het wel; ik zou ook zeggen van nja oke..dan probeer ik het wel...
    Hopelijk valt het mee en zo niet, écht voor jezelf opkomen hoor en zeggen dat het gewoon niet gaat!!!

Enne, denk dat je bedoeld; 4 hoog zonder lift? ipv trap?

@ Eliesah: fijn weekend! :)

@ grmini: hahah wat lief dat je je vent betrapte met de kinderwagen ;) hahah, super lief zeg.
    Shop ze samen met je moeder!

@ Linda: da's inderdaad luxe! :)
    Wij willen nog altijd een gastouder aan huis, en heb gezegd dat ik dan ook wel graag wil dat ze een beetje huishoudelijke dingen doet zoals stofzuigen, wat stoffen enzo..
    Volgens die consulent deed elke gastouder dat wel, dus da's mooi! ;)Nu nog eentje vinden! ;)

@ hier: Alles goed, gister buikfotootje gemaakt,m et 24 weken en 2 dagen! :)
    Bekijk bijlage 33680

4. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Linda ja dat bedoelde ik! hihi.... Mooi buikkie hoor!

Ik ga zo lekker een tukkie doen. Meiden zijn op kdv. Hebben vannacht flink liggen spoken. Denk dat ik hooguit 3 uur slaap heb gehad (en dan nog in etappes)

5. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Linda zijn het er echt wel twee, hihi grapje, mooi buikie, iedereen noemt mijn buik inmiddels voetbal, ik zie net dat we de 11e beide een echo hebben, gezellig!!!

6. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hahaha ja hij blijft maar bescheiden hè voor twee kindjes die erin zitten! Hoor ik ook van iedereen, maar hoor ook wel van iedereen dat ik echt aan het groeien ben..dus gok dat het toch wel echt een keer gaat uitschieten.
    maar vooralsnog vind ik het wel prima zo ;) hihi.

ja hebben inderdaad tegelijk 'n echo! Hoeveelste echo wordt dit eigenlijk van jou?

7. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Mooi buikje Linda :)

8. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    lindavnr wat een mooi bescheiden buikje zeg. en helemaal voor een 2ling. nou meid das alleen maar goed want straks heb je een buik waar je u tegen zegt. dus geniet er nog van zolang t nog kan.

9. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    de 6e geloof ik

10. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Vandaag weer bij de fysio geweest. waren we klaar we moesten alleen mijn sta en loophouding nog ff controleren wordt t toch zwart voor mn ogen!! ik schok er zo van dat ik nog kon zeggen dat ik moets zitten. ze heeft me begelijd naar een stoel en de zweetdruppels zaten werkelijk waar overal.

Ben nu sinds een week gestopt met snoepen ik was namelijk al 9 kilo aangekomen met als gevolg in een week 1.3 kilo afgevallen. maar omdat ik ook al als kind zijnde zoutloos eet (alleen op patat en spinazie wel natuurlijk) en dus geen zoutjes chips enz at. was bijna flauwfallen het gevolg. van de fysio 2 dropjes gehad en toen ging t beter.

Ik heb me nu voorgenomen om iedere lunch een cup a soupje te nemen naast mn broodje.

Heb vandaag ook de blije doos op gehaald en er zitten handige bruikbare dingen in maar je zou echt niet zeggen dat t 45 euro waard is en de zakjes voeding van nutricia is maar tot sept 2010 goed en mag je kindje gebruiken vanaf 6 maanden. dus als ik pech heb dan heb ik er niets aan.

Ook heb ik vandaag bij c1000 de eerste doos pampers gekocht 160 luiers voor 29 euro met gratis dikkie dik boek erbij, en billen doekies 3 pakken voor 4 euro. ik heb t ook vergeleken met die van de lidl maar dat scheelt nu maar 1 cent op een luier dus ik dach laat ik maar wat inslaan.

11. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Dat is schrikken Setti! Maar gelukkig weet je waardoor het komt! Toen ik gisteren van de tafel van de verloskundige af kwam, werd het ook wat zwart, maar niet zo erg als bij jou! Wel prettig dat je bent afgevallen nu, enkel omdat je het snoepen hebt laten staan. Maar niet teveel afvallen he!
    (ik heb net een chocolade-roombroodje opgepeuzeld haha)

@Lindavnr; mooi buikje nog zeg! Geen striae te zien toch?

@Funnyme; eigenlijk moeten we een beetje boos op je zijn dat je die kraamopdracht toch hebt aangenomen.... Maar ik begrijp het wel hoor. Maar het is echt belangrijk om nee te zeggen af en toe he!!

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ boomer: Nope, nog geen enkel streepje! :D hihi... maar zal nog niet te hard juichen want denk echt dat het nog wel zal komen aangezien ik er in mn pubertijd ook last van heb gehad.

@ setti: jeetje, da's schrikken zeg! Goed op jezelf passen hoor!
    Jouw banner is trouwens echt zo leuk, kindje is al bijna helemaal te voorschijn! :D:D

@ linda: aha, oke :) Lekker hè, al die echo's :)

13. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    nee idd niet teveel maar niet snoepen scheeld dus veel ben wel veel aan de mandarijnen gegaan!

Heb jij ook een lage bloeddruk?

14. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

dankje, mijn andere banner deed t al bijna een week niet dus er moest echt een andere komen. deze vond ik zelf ook wel schattig. T hoeft niet hoor dat je striae krijgt maar de kans zet er in omdat er bij een 2ling zwangerschap de buik vaak wat groter wordt

15. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ik ga ff een tukkie op de bank doen met mijn 3 katten tot vanavond en anders van t weekend wel ff

16. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Setti he meis dat was schrikken. Getver! Gelukkig ging het weer nadat je 2 dropjes op had.

Lindavnr, ik begon pas echt hard te groeien met mn buik vanaf 26 weken. Daarvoor zag je ook wel goed dat ik zwanger was, maar vanaf 26 weken ging het echt snel.

17. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hmmmm oke.. hoe langer mn buik d'r mee wacht, hoe beter :p hahaha. Zit nog echt niet te wachten op die meeeega grote tweelingbuik! (hihi, helaas valt er niet zo veel tegen te doen, maar toch ;))

Ik ga richting m'n werk, doei!

18. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Haha dat dacht ik toen ook. En ineens.... schoot die buik vooruit! Oke aan de zijkanten ging die ook groeien... Overal eigenlijk!

19. Minke1979

Minke1979 Actief lid

8 sep 2009
    326
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja mijne groeit ook naar voren en opzij. Als ik een strakker zwart jurkje aan heb vindt men het wel mee vallen, heb ik mijn kabelvest met spijkerbroek aan vinden ze ineens dat ik al een enorme buik heb!

20. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hey meiden :)

Ben toch wel weer benieuwd naar de Blije Doos - vorige keer (2007) zat er een gele Zwitsal bewaardoos in, voor de billendoekjes. Verder een I Love Mama speen, veel folders, een tijdschrift, een bewaarbus voor poedermelk en nog een zakje voeding. Viel toen dus ook al mee qua inhoud ;)

Hier ook een kabelvest aan vandaag en iedereen vindt me enorm :$ Ligt er ook wel aan wat je aan hebt, zwart kleedt altijd af...

Bij jullie de kindjes ook goed te voelen en te zien van buitenaf?

Prettig weekend!

Deel Deze Pagina