Hey meiden Sorry dat ik heeeeel lang gereargeerd heb het is hier nogal druk pff Me mannetje is in maart dit jaar geopereerd aan een hernia en nu krijgt hij weer last dus lopen we alle onderzoeken en artsen weer af krijg er een punt hoofd van. Verder gaat het hier allemaal goed de babykamer is klaar woensdag komen de meubels tussen 9en11 woensdagavond pretecho en morgen apk bij de vk. Vanaf nu hoop ik elke dag weer te posten. Dikke kus Tal
Alies: nee we vieren het verder niet het heeft voor ons verder geen extra betekenis. Wij weten al jaren dat we gek met elkaar zijn. Trouwen is gemakkelijk mijn kinderen dragen zijn achternaam en ik dan ook. Alles direct goed geregeld. Wat een gedoe joh omdat ff te regelen? waarom trouwen jullie niet in duitsland? Gaan jullie feestje geven? Lindavnr: eigenlijk weet ik niet wat er zo goed is aan een vellux deken hoor, ik heb hem gekregen als ik hem zelf zou kopen werd het ook een van 20 euro volstaat net zo goed. Bovendien had ik mijn zoon al vrij snel onder een dekbedje. kussie: Heeft niet zoveel met de zwangerschap te maken hoor, wel dat we trouwen maar niet dat we geen feestje geven. Is voor ons echt meer praktische overweging. kussie: heel herkenbaar hoor, ik denk soms ook wel eens, van goh het is nu wel heel rustig in mijn buik. Het schijnt normaal te zijn. Vk zei dat je de beeb met 28 weken dagelijks moet voelen! Ik heb mijn kind nog niet zien schoppen hoor,ik heb dat met mijn zoon ook niet gehad. waarschijnlijk gaat het dus ook niet gebeuren
hahah mooi zo Bij de babydump; daar zijn nu alle wipstoeltjes met 10% korting (al is dat vaak wel heeel lang, die aanbiedingen die hun hebben.)
hihi kan niet echt fatsoenlijk uitgebreid reageren verder; zit op mijn werk met een collega bij me op kantoor morgen ben ik lekker de hele dag vrij dus kom ik meer forummen Fijne avond!
sinds wanneer is die protocol dan? want bij mijn zus mocht de baby er nog gewoon in. ook i.v.m eventueel spugen.
Ik hecht niet zoveel waarde aan het huwelijk. Ik doe het meer omdat mijn vriend het graag wil (wegens zijn geloof) en om dus dan bijna alles dan geregeld te hebben voor de kinderen. Je hebt minder papierwerk. Mijn vriend en ik zijn al bijna 14 jaar bij elkaar. En tja ik heb een keer gezegd dat mocht ik zwanger raken van ons 2e kindje ik er over zou nadenken om te gaan trouwen. Voor mij hoeft een feest, bruidsjurk, bandje en de hele mikmak niet. Daarom vind ik het wel prima zo om op maandag gratis te trouwen.
Voor mij heeft het verder ook geen betekenis. We zijn al bijna 14 jaar bij elkaar en weten precies wat we aan elkaar hebben. Het gaat ons idd ook om het gemak. Omdat trouwen in Duitsland ook weer haken en ogen heeft. En mocht je ooit weer naar Nederland verhuizen dat het problemen kan geven. En je weet niet wat er allemaal bij hun qua regels gelden met trouwen. Dus wordt er aangeraden dat je beter in Nederland kunt trouwen. Qua regelwerk valt het mee. Het langst duurt die apostille stempel. Maar ja scheelt dat we alles via de post kunnen doen en niet naar Den Haag of Oldenburg hoeven te rijden. Dan was ik echt niet gaan trouwen. Dan moet je vrij nemen om het anders allemaal te regelen. Wij nodigen de zaterdag 30e wat vrienden uit en zondag de 31e vieren we het met directe familie. Dus alleen schoonlui, ouders, broers, zussen, zwagers en schoonzussen en kids. Meer niet.
Hoi Meiden.. ff snel een berichtje vanuit het ziekenhuis. Op onze website D&D Twins staat het adres van het ziekenhuis en de afdeling waar ik lig. Ik heb gewoon internet hier (heerlijk...lang leve de hotspots) dus kan jullie gewoon blijven volgen. Vandaag een CTG gehad en alles ging goed met Ukkie en Pukkie ik voel ze ook lekker door m'n buik heen bewegen. lig hier op een 2 persoonskamer en heb een gezellig buurvrouw die ook hoopt hier nog een poosje te blijven liggen...zij is momenteel 28 weken zwanger. Ik ga jullie dus op de hoogte houden van het wel en wee hier. morgen ga ik wel even bijlezen...ben nu een beetje moe van alle indrukken.
Hai boba!! Wat fijn dat je de kleintjes lekker kunt voelen, en dat je een beetje "geinstalleerd" bent daar!! En gelukkig zeg dat de CTG nu goed is! Dat er nog maar vele goeie CTG's mogen volgen!! Rust maar lekker uit en we horen gauw weer van je! Liefs en knuffel voor jullie!!
Hey boba, fijn dat t nog goed gaat en je een gezellige buuf hebt zo heb je toch nog aanspraak voor als je visite weg is.
hahaha dit is heel normaal, leuk he om het zo zien te bewegen. zaterdag en zondag was de kleine meid erg druk en gister heb ik haar niet gevoeld en vanochtend ook niet pas in de auto kreeg ik een schop. dus het is heel normaal en zeker in deze periode nog dat je je kleintje niet iedere dag hoeft te voelen. soms kan hij/zij erg druk zijn en dat zal je vaker gaan ervaren.
volgens mij mag t wel. anders verkoopt babydump t niet toch? tja ik heb de dekentjes nog niet binnen ze worden de 24e met de rest meegeleverd dus dan kan ik kijken of er iets van katoen in zit,
baba: fijn dat je lekker met ons mee kan kletsen!! En een leuke buurvrouw! dat is ook prettig!! Alies: ik vind het eigenlijk ook wel heel lekker, zonder groot feest enzo. Ik zie dat eigenlijk niet zitten met een dikke buik. Ik ff mijn zoon badderen!
Boba: Fijn dat je vanuit het ziekenhuis kunt reageren! En gezellig zo'n buurvrouw. Heb je tenminste iemand om mee te kletsen. Houd je taai!
Jup, dat bedoel ik Gezellig, dan gaan we weer dus? Hoop dat Stroopie ook meekan, maar al even niks van gelezen geloof ik?
Laar: Klopt, misschien dat ze vandaag online komt. ze heeft controle bij de vk. Ik hoop maar dat alles goed gaat! ik zie jou donderdag, weer om 10 voor?
Ja dat is goed, lekker heb wel weer zin om te zwemmen!! Ik hoop ook dat alles goed gaat en dat ze bij de vk weer helmaal goed door de apk komt! Zal zo wel even kijken of er iets via de hyve te vinden is.
hoi meiden even een vraagje er werken hier veel dames in de zorg werken jullie allemaal nog gewoon?? ik merk namelijk als ik gewerkt heb ontzettend pijn heb in mijn been. en heb ook erg veel last van harde buiken. liefs joepie