Maart 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lisil, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Wij eten lekker mcdonalds... vond dat we dat wel verdiend hebben!

2. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Inderdaad! Geniet er maar van :)

3. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    funny wat een verhaal zeg en schrikken zeg. nou geniet ze bij de mc donalds

whahhahahaa we hebben net de jaarrekening van eneco gekregen en we krijgen echt vet veel terug!!!!! ik ga gelijk t maandbedrag weer opschroeven want ik betaal liever te veel dan te weinig en ieder jaar komt t toch mooi weer van pas.

4. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Ja dat heb je helemaal goed :). En toen het over was, kwam ik er dus achter dat ik al een maand zwanger was...
    Ben voor het kindje weer naar hem terug gegaan, om het nogmaals te proberen voor de baby, naief als ik was dacht ik dat beter zou zijn voor de kleine, maar was binnen 3 dagen weer in mijn eigen huissie...
    Met hem, nee, dat komt nooit meer goed..
    En daar heb ik me maanden zwaar k*t om gevoeld, tegenover het kindje, omdat ik altijd zo graag wilde, nou jah, wat iedereen wil, de ideale gezinssituatie zeg maar..
    Maar dat zal er niet inzitten...
    Maar hij is er altijd bij als ik nieuwe afspraak maak, want dan staat hij er met de neus bovenop..
    Dus tjah, wat moet ik zeggen.. Ik zei al wel dat hij nie hoefde te komen, maar dat WIL hij persé wel, maar voor het erkennen liet hij wel 2 x afweten..
    EIKEL!!
    Dus helaas is hij er elke keer gewoon bij :(

5. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ setti: haha ja een hoger maandbedrag is niet gek aangezien er dalijk een klein kindje rond ligt/kruipt/loopt in jullie huis en de verwarming dus wel meer aan zal staan.
    Gok dat wij ook wel flink wat terug krijgen. Was vorig jaar ook en naar mijn idee dit jaar nog veel minder energie gebruikt (verwarming staat bijna nooit aan en als ie aanstaat altijd maar op 18 of hoogstens 19. vorig jaar nog altijd op 20-21.. haha. mgoed..lekker belangrijk)

@ Linda: hahah de hoofdletters had ik getypt, was nog niet de definitieve lay out :p maar thnx voor de tip hihi.
    Leuk te horen dat die van mn vriend veel leuker gevonden wordt. :D Dan kan ik vanavond denk ik wel de knoop doorhakken en die doen :) hihi.
    Zegt ie net: "jaa hee dadelijk gaat iedereen die op dat forum doen!" hahah
    Nou schatje, d'r zijn maar 5 andere tweelingmama's en die zullen echt niet ook dat gedichtje zelf ineens willen haha.
    En zo wel; leuk toch! hihi :p

@ Funnyme: jeetje, wat een gedoe met je auto zeg!
    En met dat pasje! Mijn vriend heeft ook een keer stil gestaan met onze auto, alleen zijn wij niet getrouwd ofzo en staat de anwb op mijn naam. maar hij had gewoon dat anwb pasje bij en daar werd niet moeilijk over gedaan..
    Of was dat bij jullie ook niet het geval geweest als jij het anwb pas bij je had gehad?

@ marye: hahah nou mijn vriend zegt ook elke keer dat ik al zo veel heb.. en dan denk ik Hallloo...ik heb voor elk kindje 1 kledingsetje, 2 pyjama's en 1 vestje. (rompertjes heb ik wel al veel, ook veel gekregen trouwens) Maar da's toch nog harstikke weinig???? Ik wil toch zeker wel zelf meer dan 1 kledingsetje voor mn kindjes kopen! dat anderen die ook cadeau geven; prima. Maar ik wil ook wel mn kinderen iets aan kunnen doen wat ik zelf gekocht heb!
    heb hem straks gezegd dat ie dat niet elke keer moet zeggen want zo lijkt het net of ik super veel inkoop terwijl dat reuze meevalt.. toen gaf ie aan dat dat ook wel zo was, maar het gewoon nog allemaal ff lastig vindt omdat het nu in eens even zo veel geld kost allemaal.

@ hier: Vandaag 2 dekentjes en 2 lakens gekocht bij de prenetal van die wintersale :)
    Dus nu hebben we alles voor het bedje compleet, alleen nog een beetje weinig lakentjes dan ;)

6. Soda Pop

Wat een toestand weer...
    En 220 euro, wat toch weer een belachelijke bedragen.. Slaat ook echt nergens op!
    Ben blij dat uiteindelijk toen GW kwam (neem aan dat dat dus je man is?)
    En dat het opgelost is.. Wel balen dat de kids toen al helemaal overstuur waren... :(
    Maar dit is echt weer zo'n overmacht situatie!!
    Dus hoop niet dat je jezelf helemaal schuldig bent gaan voelen!
    En MC Donalds maakt vast heeeel veel goed :D
    Ps. Wel vervelend dat je nu de afspraak hebt gemist met huisarts, maar was dat puur om die afspraak met een kinderarts te regelen?
    Hoop dat met de meiden nix aan de hand is! Dat het van rare weer komt, want tis de laatste tijd wel flink pet!
    En misschien dat ze elkaar aansteken? Of gaan ze naar peuterzaal ofzo? Waar kinderen elkaar aansteken?
    *knuffel* voor jou!

Ps. Wat een ontzettend naar verhaal, van dat meisje dat 18 weken zwanger was.. :( :(
    Echt heftig

7. Soda Pop

Vind het prachtig!! Echt prachtig!!
    Super origineel!!

8. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    #10848 jedalin, 10 dec 2009
    Laatst bewerkt: 10 dec 2009
  9. Soda Pop

#10849 Soda Pop, 10 dec 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 dec 2009
    Hoi Allemaal,
    Vandaag weer fysio gehad.. Of nou jah, eigenlijk alleen maar gepraat, hij heeft uitgelegd hoe het allemaal precies werkt, de banden enzo tijdens zwangerschap en waarom ik dus zo'n pijn heb...
    Zijn deze "Sessie" niet aan oefeningen etc. toegekomen..
    En toen vroeg ik wat het verschil is tussen bi en bekkenpijn..
    En nu blijkt dus dat hij het woord BI gewoon nie wil noemen, want dat vind hij invalidiserend.... En zwanger zijn is een gezonde ziekte, dus wil hij het woord Bekken instabiliteit niet in de mond nemen. Hij noemt het dan ook gewoon bekkenpijn/bandenpijn...
    Maar ik had dat nog nie begrepen en zei tegen hem, dat als bekkenpijn al zovel pijn doet
    hoe moet het dan wel nie voelen als je BI hebt...
    En nu blijkt dat ik dat dus wel heb. Alleen het "woord" wil HIJ niet in de mond nemen...

En ik heb hem uitgelegd dat mensen dan misschien wel begrip tonen, want toen ik mijn collega belde van het werk dat ik nie meer mag werken voorlopig om mijn bekkenpijn, zei ze dat haar schoondochter ok van die VAGE klachten had.. IK dacht, vage klachten!! ROT MENS!!
    Doe niet of er met mij nix aan de hand is, want ik heb nie voor nix 2x per week fysio en een bekkenband en dat ik nix meer kan..
    Zit nie voor Jan Piet Snot bij huis... :(
    Maar nu blijkt dus dat hij met bekkenpijn hetzelfde bedoeld als wat in de volksmond BI word genoemd, maar hij zegt dat dat een achterhaald woord is :(

Ik zal nu in iedergeval het werk mailen dat ik dit jaar echt nie weer kan komen.. (toen ik bij fysio overeind kwam uit de stoel sprongen me de tranen in de ogen puur van pijn, das toch nie normaal)
    Dat dat ook nie MAG van de fysiotherapeut. Want ze dacht dat ik voor de kerst nog wel weer op kantoor zou komen...

Hmm beetje warrig verhaal, maar heb vandaag erg last van mijn hormonen..
    Ben zo kort voor de kont, en in tranen om nix!! Snap er nix van.
    Dus vandaar dat ik misschien wat bozig over kom naar mijn collega toe, maar ik kan er niet tegen als ze me nie serieus nemen. EN dat heb ik met iedereen hier, waar ze op het werk moeilijk doen. Kan me daar zoooo kwaad om maken!!!
    Wat denken ze wel niet...

(Het moraal van dit verhaal, ik heb dus wel bekkeninstabiliteit, wat dus verklaard waarom het me zo ongelofelijk pijn doet, als ik even loop, even zit, even lig, even sta, etc. Nix gaat meer vanzelf...)
    En vandaag heb ik een dip, en valt het me even erg zwaar.. Begrijp me nie verkeerd, heb ALLES voor de kleine over, maar dit doet wel erge pijn! :(

10. Soda Pop

Hihi wederom prachtig!!:D
    Je groeit wel heel mooi!! Hoe zeg je dat, regelmatig zeg maar, niet van nix naar opeens een knoeperd van een buikie...
    Mooi hoor!!

11. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Funnyme : Jeetje dat is even flink schrikken. Kan me heel goed voorstellen dat de meiden flink overstuur waren. Wat een belachelijke prijs van de ANWB...........

@ Kussiexx : Er is weinig begrip voor mensen met bi.

Een lunchroom waar we met enige regelmaat een kopje koffie drinken heeft het toilet beneden zitten, en een invalide toilet op de begaande grond. Als we er zijn, neem ik altijd het invalide toilet. Soms zijn de opmerkingen dan ook niet om over naar huis te schrijven die ik achter mijn rug om hoor.........
    Ben gelukkig niet op mijn mond gevallen, en trek hem dan ook wel open, maar leuk is anders.

Gelukkig hebben ze er op mijn werk alle begrip voor, en mag ik van hun ook niet eerder terug komen als dat ik goed van mijn bevalling hersteld ben.

Het doet inderdaad flink zeer, en tuurlijk heb je alles voor de kleine over, maar dit is niet grappig, en als je zwanger word ga je er niet vanuit dat je er al zo snel en zo heftig last van hebt.

12. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Hey meiden

Onze babykamer is helemaal klaar gister is alles binnen gekomen ik moet nu elke keer ff kijken als ik boven ben.
    Zal ff proberen of ik de computerleek de foto's op de laptop kan krijgen.
    Gister hebben we de pret echo gehad zo mooi he heel wonderlijk dat er zoiets in ons groeit.
    Vandaag heeft de kraamzorg gebeld ze komt dinsdagmorgen langs voor een gesprek en om half 6 had ik t&t voor de deur met het kraampakket zaten leuke dingetjes in.

Kussiex jammer dat er zulke mensen die er geen begrip voor hebben grr je kan ze wel wat aan doen.

Lindavnr je groeit mooi hoor nice!

13. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Wat goed dat je dat nog weet. Ik was het zelf vergeten en mijn man ook!
    Ik weet niet of we er anders nog aan gedacht hadden... Pff, dat was zonde geweest! Dat vergietbrein, ook. En mijn man heeft dat excuus niet eens, haha.

Zeer veel dank!

14. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ nijnja: hahahah je was je echo vergeten?? hahah, zwangere!!! :D

@ Kussiexx en Gwen: Echt balen zeg dat jullie zo'n last hebben van jullie bekken :( Lijkt me echt zo'n rotpijn!

@ Channes: ben heel benieuwd naar foto's!! :D:D
    Leuk dat je kraampakket er is! :D En dat de echo super was! :D

@ Hier: net een bedje opgemaakt hihi :D dacht, eens even kijken hoe het eruit ziet...moet alles nog wassen dus tis echt even voor de proef, maar wauuww super mooi!
    maar jee...wat een gedoe! hahaha. Zeiltje goed strak, molton erover, hoeslaken goed erover, (dat gaat allemaal primah haah) dan het lakentje waarvan je driekwart over houdt en dus onder ht matrasje moet vouwen (gaat ook nog wel gewoon), maar dan ook nog eens driekwart deken wat onder dat matrasje moet... heb het nu heel netjes gedaan maar dan nog ligt er wel 'n heel stuk deken onder dat matras.. hoort dat gewoon zo? haha, of doe ik het niet goed.
    Lijkt bijna dat het matras schuin ligt door dat deken wat er onder ligt gevouwen. hihi.

15. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Was vanmiddag bij de fysio en zij zei, dat veel vrouwen met bekkenklachten prima een natuurlijke bevalling kunnen doen én snel herstellen daarna. Daar houd ik me dan maar aan vast, wat jij? ;)
    Heb ook de Rafys-band, trouwens.

16. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Lindavnr, ga ik als taalkundige nog een stapje verder - de komma's mogen weg bij het gedichtje ;)
    Ik vind het gedichtje van je vriend het allerleukste!

17. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Lindavnr, dat met dat stuk deken had ik de eerste keer ook - heb je een babydekentje in gebruik?

Mooie foto's van je buik, hoor :)

Kussie, mijn fysio gebruikt het woord 'bekkeninstabiliteit' ook liever niet, maar het IS het dus wel. Nu gebruik ik het woord soms zelf wél, al is het alleen al om meer duidelijkheid aan mijn omgeving te bieden.

18. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Jij ook al flinke bekkenklachten dus Darcy? Vervelend zeg!!

hahah, oke, komma's weg.
    Mn vriend is een echte schrijver/dichter, dus die zal het wel weten hihi :) Heeft heel veel geschreven alleen laatste jaren niet echt tijd voor gehad.
    Vandaar dat ie het ook wel heel erg leuk en belangrijk vond om zelf iets te schrijven in plaats van van internet af te plukken.

Hij had trouwens wel, kan ik me herinneren, een punt-komma (;) staan na het woordje beschuit. hihi

19. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Darcy: jah! gewoon speciaal voor een ledikantje van de prenetal..

20. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Ik heb foto's van de babykamer in me album gezet

Deel Deze Pagina