Molton mag alleen als het 100% katoen is. Sommige mensen noemen een molton ook wel een matrasbeschermer. Vandaar dat ik het tussen haakjes heb gezet.
Slaapzak mag vanaf het begin, mits het kindje zn armpjes niet terug kan trekken. DUs met zn armpjes in de slaapzak terecht kan komen. Anders kun je: 1 nog even wachten met het gebruik van de slaapzak 2 de gaten bij de armen stukje dichtnaaien.
Kerstkaarten waren binnen bij de hema dus die ga ik zo even schrijven. Kunnen die straks nog op de bus. Hoop dat het lukt want de meiden zijn lastig vandaag!
nou ik voeg me even toe aan deze topic omdat ik alweer een maart kindje krijgt als het met 40weken komt dan anders wordt het een februari kindje. ik heb eigenlijk alles al van de eerste. wel de wagen nieuw gekochten de maxi cosie. maar wil er steeds meer bij kopen zeker omdat het nu een meisje is. hahaha ik had ook een kaartje ontworpen bij babycards en heb een proefdruk gekregen maar heb hem thuis gelijk weg gegooid vond het niks kwa kwaliteit maar goed dat vond ik dan he ik maak ze nu zelf met de hand ben er wel een tijd mee bezig maar ben al meer op de helft moet er 18 hebben. maar doe het met liefde hoor. en een stuk goed koper maar babycard is niet duur dat is zeker. kan niet wachten tot het maart is pff ben zo erg benieuwd hoe me kleine meisje er uit zal zien en op wie het lijkt en natuurlijk gezond zeker ik nu in de onzekerheid zit met de mex griep prik. maar zover gaat alles goed. en ja ik zal niet te veel 50/56 gaan kopen want ze zijn er binnen 2 weken eruit begroeit beter ietsje te groot dan te klein maar ik snap het hoor heb het zelf ook zo schattig die kleine maatjes. maar echt ze groeien er heeeel snel uit. alleen ik kan bijna geen echte baby pakjes vinden jullie weten wel dat hele zachte het is nu al zo van jurkjes enzo. een paar jaar geleden kon je bij h&m hele leuke pakjes kopen maar zie ze nu niet meer ik heb er een paar van me zoontje die een meisje ook aan kan. dat zijn nog echt zachte broekjes met een truitje en een jasje zoek me rot maar vind ze niet . gr jojo29
Jojo, misschien via H&M online nog te vinden, die pakjes? Prénatal Beverwijk heeft in elk geval van die superzachte katoenen pakjes, zijn ietsje duurder, maar heel mooi.
FunnyMe, zo'n dagje met lastige kids laat alles in 't honderd lopen - of in elk geval trager gaan... omkoopactie nog geslaagd bij ze? Heb hier trouwens van HEMA een slaapzakje maat 50/56 zonder mouwtjes - van een soort badstof, net een berenpakje, hahaha. Heel lekker voor baby's.
Hier is het net op het nippertje allemaal rondgekomen. Dus de sleuteloverdracht kon op 1 december doorgaan. Onze eigen huis is nog niet verkocht. Afgelopen woensdag weer kijkers gehad, maar daar horen we pas na het weekend iets van.
Hihihi, Nou alsjeblieft dan hé! Zou toch zonde zijn geweest anders!! Hoe was de echo?? Mooi beelden? Voor de rest alles wel bijgelezen maar ook weer vergeten. Wat is er veel gekletst zeg in 1 dag!! En wat een gedoe om dat bedje op te maken!! Ga het met de kraamzorg toch maar even helemaal doorspreken (en opschrijven ) Ik ging gister trouwens het Kruidvatpakket ophalen (had bericht dat het vanaf 10 december kon), zijn ze er niet!! Stikchagerijnig meisje achter de kassa, ja mevrouw daar kunnen wij ook niks aan doen. Niemand heeft u gezegd dat ze er vandaag zouden zijn!! Ehmmmmmmm mailtje??? Stom kind, ga vandaag wel even naar ander filiaal bellen! Het zwemmen wat gister weer heerlijk maar wel zwaar! Ben gelijk in slaap gestort toen ik thuis kwam! Zo, nu even uurtje m'n ogen dicht want ben kapot van het kerstontbijt op school en het borrelen met collega's! Liefs Laar
Even snel berichtje want er is iets met mijn laptop en het loopt steeds vast :S Morgen hebben wij de 3d / 4d echo in de ochtend, ik vind het zoooo spannend Daarna gaan we naar Purmerend om te klussen bij vrienden van ons nou ja ik kan dan niet veel klussen maar ik let op hun kleine! Net de hond weggebracht naar het pension pfff was wel weer even rot hoor haha gelukkig had onze hond er weinig moeite mee en liep vrolijk met de verzorgster rond en liep daarna in het grote weiland met zijn nieuwe vriendinnetje dat is dan wel weer fijn om te zien Ik ga proberen om vanavond nog even langs te komen ben nu bezig met computer opruiming etc in de hoop dat het dan niet steeds vast loopt... Mocht het me niet meer lukken dan ben ik er maandag weer! Ik wens jullie allemaal alvast een fijn weekend
Kom ik ook even aan met een vraag. Dus in het begin doe je ze gewoon in rompertje en pakje onder de dekens, en als ze wat ouder zijn is een slaapzak voldoende? Hoeven er dan nie eens dekens meer in t ledikantje
Hier liggen ze al sinds dat ze een maand of 5 zijn zonder dekens in het bedje. In de winter liggen ze met romper, pyama en winterslaapzak. En in de zomer met romper (eventueel pyama) en zomerslaapzak. Dus dan heb je geen dekentjes meer nodig.
Is iedereen al bezig met de geboortekaartjes? Wij hebben nog geen idee! Wat hebben jullie gegeten? Wij hebben lekker pizzaatje bij dominos besteld.
FynnyMe hier pizza van united pizza hihi Echo gehad en, Alles was weer super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wauw ik blijf het bijzonder vinden om elke keer weer met zoveel goed nieuws het zkh uit te lopen. Ze liggen wel nu beide in ene stuit maar ze kunnen nog een tijd draaien. Bloeddruk was 140/85 moet natuurlijk niet hoger worden, mijn hartkloppigen hebben er niks mee te maken maar de arts schreef het wel op. Hij adviseerde nogmaals om snel te stoppen met werken maar dat is dus ook geregeld . Oja en mijn hard buiken waren zeker een teken van rustig aan doen maar hoort er gewoon bij, ze groeien nu zo ontzettend hard dus die baarmoeder heeft veel te verduren. Dus daarna helemaal happy een kerstboom gekocht en nu weekend . Oja ze wogen beide tussen de 750-800 gram.
Whaaa heerlijk dat goede nieuws!! Super! Ben blij dat het zo goed gaat met de 2 kleintjes en met jou! Maar je harde buiken hebben dus ook deels te maken met het snelle groeien van de kindjes? Liefs
@ Funnyme: dan kies ik liever voor geen slaapzak @ Eliesah: nee niet van die site, van kolibriecards.nl ofzoiets. Maar vond het juist wel meevallen haha. 1.17 per kaartje. (en daar komen dan nog de drukkosten enzo bij) En we hebben d'r 100 hè? haha. @ kussiexx: ligt d'r een beetje aan of je kindje het gauw koud gaat hebben of niet... denk dat een dekentje in huis hebben wel handig is. Maar goed, ik weet 't ook niet @ Linda: fijn dat de echo goed was!!! dat ze maar gauw gaan draaien!! En dat die van mij dat maar mooi niet doen! die lagen beide met het hoofdje naar beneden
de kruitvat pakketten zijn niet leverbaar werd er tegen mij gezegd en dat ik in januari maar weer moest komen en je coupon is maar in 1 filiaal geldig
heyyy kruidvat kan ik vanaf 17dec ophalen blije doos had ik vorige week een mail van gehad maar op 1 of andere manier is die mail weg, staat ook niet bij verwijderd, heel raar allemaal...maar even bellen of ze m opnieuw kunnen sturen. linda fijn dat je echo goed was!!!heerlijik genieten weer! mooie kinderwagen zag ik voorbijkomen, wij hebben ook de quinny buzz3, allkeen in het zwart. en model van 2006, hebben m van me schoonzusje overgekocht. zo vandaag kerstboom opgezet, ziet er allemaal weer erg leuk uit, maar wel druk dagje zo zeg pffff, nu maar lekker luieren t weekend. fijn weekend meiden xxx