haha ja mij lijken ze ook echt ideaal, en hoor er veel goede dingen over. Heb ze beide via marktplaats gekocht, zien er nog super uit. 1 in het blauw met limegroen en de ander limegroen met blauw. Helemaal tweeling dus, maar dan toch weer net ff anders dat het niet precies dezelfde is
Wij hebben de vorige keer een bellywarmer gekocht. Vond hem zelf wel handig want ik vindt die kruiken met heet water maar eng Nu hadden we die belly warmer en 1 gewone kruik. We hebben ze overigens niet zo lang gebruikt. even om het bedje voor te verwarmen en daar was die belly warmer erg handig voor. Moet wel zeggen dat hij niet 4 uur warm blijft zoals ik de beschrijving staat! En ik had iets zachts verwacht, maar het ding is heel hard haha (weet ook niet waarom ik dat dacht maar zo "klonk"het haha ) Zag dat ze net vandaag in de nieuwe folder van babydump staan in de aanbieding! Een electrisch kruik ken ik niet, dus kan ik niet mee vergelijken! In de maxi cosi hebben we een voetenzak (zag dat er nu een zwarte in de aanbieding is bij de babydump ) En in de kinderwagenbak hebben we een lakentje + dekentje. Later in de wandelwagen zit een voetenzak. Maar dat duurt nog wel even...
lekker bij geslapen dus. soms is dat gewoon ff nodit. een flessewarmer vind ik toch wel onzin, je kan de flesjes toch gewoon in de magnetron stoppen? Hoeft het dan geen gekookt water meer te zijn dan?
bij babydump zijn de belly warmers nu in de aanbieding voor 27.50 en volgens mij ga ik die krijgen van vrienden als kraam kado. mijn collega heeft die van de hema gekocht voor haar kleindochter als kraamkado en die is 30 euro en dat lijkt meer op een gewone kruik ik ben van mening dat de electrische kruiken zowel de bellywarmers goed zijn want ik ben niet zo van de gewone kruiken daar ben ik wat te onzeker over dat ik t verkeerd ga doen enz. de bellywarmer is warm in 4 min. en blijft 3 a 4 uur lekker warm.
Setti nee je hoeft geen water meer te koken. Ik heb op het tweelingentopic een stukje geschreven. dat zal ik eens kopieren.
o dat zou handig zijn maar bij ons in houten is het water echt mega hard dus voor mij misschien nog wel nodig om eerst water te koken.
Nee hoor het nieuwe landelijk protocol van de kraamzorg zegt dat je de flesjes gewoon met (warm) kraanwater mag klaarmaken. Er is een onderzoek geweest en daarin staat dat kindjes te weinig bacteriën binnen krijgen. Alles wordt is gekookt en gesteriliseerd voor ze het krijgen. Daardoor gaan kindjes juist allergien ontwikkelen. De uitkomst van het onderzoek: - (warm) water uit de kraan - flesjes afwassen of in de vaatwasser - speentjes niet meer uitkoken (ja de eerste keer dat ze het krijgen) Wij maakten zelf de voeding vanaf het begin met warm kraanwater. En kookten 1x in de week alles uit. Later werd het uitkoken wel minder. Vraag even bij de kraamzorg na welke kruiken hun mee werken! Sommige kruiken mogen niet gebruikt worden en het is zonde als je net zo'n kruik koopt!
Wij hebben 2 gewone kruiken, als je die met kokend water vult en goed sluit kan er niets mee gebeuren! Je legt de kruik ook niet tegen het kindje aan maar er zit een handbreedte tussen en de dop is naar beneden. Zo is het heel veilig om te gebruiken.
ik kan van mijn vriendin 2 gewone kruiken lenen mocht de kraamhulp niet met de electrische werken en als de kraamzorg weg is kan ik die electrische wel gaan gebruiken. dacht ik .
Kruiken, ik heb een heet waterkruik. Eentje is genoeg, omdat we een wiegje hebben. Dit heb ik over de maxicosi en ik ben van plan om nog een soort zak te maken voor in de maxicosi.
haha dat ziet er grappig en warm uit!!! ik weet niet wat ik heb bij de maxicosi dat zie ik wel als tie geleverd wordt volgende week donderdag. en bij de wagen zit een dekentje bijgeleverd.
Ik heb hem van mijn schoonzus gekregen. Die kleine van haar was net uit de maxicosi gegroeid. Deze vind ik ook grappig. Er werd regelmatig in gegluurd. Ik moes er soms echt op letten dat mensen niet ineens hun hoofd, voor dat gat hielden.
hahaha stroopie leuke foto!!! kruiken:ik heb de electrische kruik van de heme, was toen afgeprijsd voor 20 of 25 euro.is de vorm van een gewone kruik. Leek me makkelijker als de bellywarmer, hij blijft als t goed is ook langer warm. dekens:ik heb toevallig gister de kinderwagen uit mekaar gehaald(we hebben de quinny van me schoonzusje overgekocht)heb alles wat eraf kon eraf gehaald en in de wasmachine gedaan. Als ik het goed zag heb ik een voetenzak voor de maxicosi en ook voor de reiswieg, kan dat?????daar zat teminste net zoiets bij van t zelfde materiaal, en ach heb ook nog wel een lakentje en wiegdekentje dus dat kan ook. kosten:enn denk dat wij tot nu toe op ongeveer 1500euro zitten, en daar gaat nog zo'n 500 bij komen. Vind t nog best veel want de kinderkamer hadden we gekregen en de kinderwagen hebben konden we voor maar 200euro overnemen.en een heleboel dingen hebben we gekregen en dus niet zelf hoeven kopen. maja hadden gelukkig ook geld gekregen van ouders/schoonouders. hier verder weer eerste dagje gewerkt, pff ben alweer toe aan t weekend hahaha. nou maar eens even de lasagne maken en een wasje in de droger doen! liefsss
Geinige foto's, Stroopie Ik kom morgen wel weer even langs, heb een vervelende dag vandaag én veel bekkenpijn Fijne avond allemaal!
@ ano; die van de hema had ik ook wel gewild maar helaas is die uitverkocht.. Lees dat die bellywarmers wel fijn zijn, alleen wel snel afkoelen. het is toch wat, hihi,.
Vandaag weer naar de verloskundige geweest. Alles was weer goed. Bloeddruk 107/66. Kleine was lekker actief, hartslag lekker relaxed. Het hoofdje lag momenteel onderin zei de vk. 11 januari moet ik weer heen.